Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hij heeft denk al wat genomen π"
"Martinus zei: Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas? Klik om te vergroten... Beetje late reactie maar gwn ff nieuwschierig hoe goed is echte methcathinone eigk tov 4/3/2 mmc?"
"FredKroket zei: 3 dagen ?? Ik zou minstens 2 maand tussen gebruik van stimulerende middelen houden. Klik om te vergroten... Just curious maar is dat niet eerder voor een releaser 2 maanden? Voor een inhibitor als 3cmc, zeker stimulantem int algemeen klinkt als beetje overkill Kan t natuurlijk fout hebben dus corrigeer me gerust"
"Wat dan wel? Wat k zeg corrigeer me gerust als k het fout heb vind k wel interessant om te weten ππ"
"Ah ok thxπ"
"Heyy wilde ff een dingetje delen en was wel benieuwd naar jullie mening. Kep nu toch best veel verschillende dingen geprobeerd waarvan vandaag 3 nieuwe hahaπ€ͺ (19 soorten totaal, pas uitgerekend π π ). En xtc is wel duidelijk mn favoriet maar ja wat kan daar tegen op haha. Maar ik vind dus 2mmc op nr 2 staan. Best apart dat zoveel mensen t niks vinden eigk, de euforie en lust en zelfverzekerheid en praterigheid die t allemaal opleveren vind k allemaal oprecht erg goed, en dan staat daar ook nog is tegenover dat de comedowns hartstikke meevallen en daarbij ook nog serotonine maar in zeer kleine mate word aangebroken voor zover k weet (corrigeer me als k dat fout heb). Kep sinds kort een nieuwe (betere) dealer waar k 3mmc van heb kunnen kopen (nog niet getest maar kep t geprobeerd en denk wel dat t klopt) en qua puur de effecten vond k die idd wel beter dan 2mmc maar niet eens zo heel veel beter, daarbij de nadelen zijn wel stuk sterker namelijk dat ie serotonine released en dus wss meer tijd kost voor je xtc wachttijd, en de comedown is stukken harder met meer cravings en grotere dip. Ook 3cmc geprobeerd en vond k ook nice maar vond dan alsnog 2m iets beter met iets zachtere comedown en zelfs iets beter effect en vgm heeft 2m zelfs nog minder serotonine dan 3c voor zover k weet. Ander groot voordeel is dat mijn normale dosering voor 2m 400mg is en voor 3c 700mg, bespaar dus ook een hoop op dat gebied (beide slikken). Hou vaak meer van snuiven dan slikken maar met alle catjes vind k slikken beterπ€ͺ. 3m pas 1x geprobeerd maar daarvan is denk zon 350mg normaal voor mij (300mg geprobeerd laatst). Conclusie is dus vind ze alle 3 echt super nice maar vind 2m gwn iets beter dan 3c en 3m is mss ietsje beter qua effecten maar de nadelen niet waard voor zon verschil. Natuurlijk zal k ze alle 3 nog veel gaan doen want ze zijn allemaal top maar voor mij is 2m toch echt de winnaar wat grappig is aangezien iedereen altijd 2m en 3c maar slappe namaaksels van de echte 3m vind terwijl ik juist 2m de beste vind all things considered. 4m helaas nog nooit gehad maar wel fkn nieuwschierig naar haha Ben wel benieuwd naar jullie 2mmc meningen π"
"Off topic maar vandaag 1e keer 3mmc, 3fa en speed en allemaal ook zeker nice π"
"Haha wel crispy maar ni zwart hoor π€£, was wel leuk hoor vandaag though ben ook gwn nog ni eens moe en paar uurtjes en tis alweer tijd mn bed uit te gaanπ π Zal maar wijs mn mond houden over de dosis danπ€ͺπ€π "
"Ga juli namelijk maandje niks nemen dus wou ff afsluiten met een knal haha Wou al zo iets doen de 28e en dan afsluiten met flakka maar ging ni door door omstandigheden dus toen alleen maar die flakka gedaan π "
"Prc ook mijn ervaring met 2mmc, zo underrated en eigk gwn top met minimale nadelenπ Vriend van me had m eerst geprobeerd en ik iets later maar hij had ook de slechte verhalen gehoord en toen had hij eigk alleen xtc en 2cb gedaan, maar hij was duidelijk positief, eerstvolgende keer wou k ook zeker ff weten of k het ook zo nice vond en ja had k het genomen en net zo enthousiast"