Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoraa zei: Wat goed van je! Respect Klik om te vergroten... Dankjewel! Ja voor mij had het geen meerwaarde meer op die hoeveelheden😜"
"Zoraa zei: Dat is idd wel een hoge dosis wat je gebruikte dan. Ik gebruik het nu 6 maanden dagelijks. Dit om de chronische pijnen en vermoeidheid op te kunnen vangen. Meestal zit ik max op 4,5 gram verdeeld over 2 dosisen. Doe dit bijna 6 maanden. Heb echter ook wel eens een dag of 2 overgeslagen. Maar Meestal toch wel dagelijks. Heb eigenlijk nergens last van. Soms begin ik in de ochtend en neem dan in de middag nog een dosis. Soms sla ik de ochtend over en neem alleen de middag. Ook komt het voor dat ik overdag niks neem en dan in de avond een dosis neem. Heb nog nooit afkick ervaren. Geen psychische en ook geen lichamelijke klachten ervaren. Ik denk dat het gevaar toch echt zit ik hoge dosissen. Ik hoop voor je dat het je gaat lukken om het goed af tebouwen en je zo weer een vrij leven tegemoet kunt gaan zien. Veel succes. Klik om te vergroten... Thanx, ja in jouw doseringen is het zeker te overzien! Ik ben er nu 2 weken volledig mee gestopt, en nam de eerste week mucuna pruriens om je dopamine receptor wat te triggeren, en tot nu toe nergens last van"
"Goedenavond! Vanavond ga ik 25-E NBOMe voor de eerste keer. Wél ervaring met 25i- NBOMe en LSD natuurlijk, maar ik vraag me af of iemand me wat kan vertellen over ervaringen en op welke dosering. (Ben wel wat gewend btw) Met vriendelijke groet, Roy."
"PinkFluffyUnicorn zei: Bekende vendor, vandaag op de post… Klik om te vergroten... Idd, hier hetzelfde!"
"Zijn er ook mensen die dagelijks langere periode kratom hebben gebruikt? En die daarvan afgekickt zijn? Ik ben van plan te stoppen, omdat ik toch wel ben geschrokken van de afkick die kratom kan geven na langere tijd frequent gebruik.. nu velvet beans besteld die als het ware je dopamine een flinke boost geeft (omdat een opiaat afkick je dopamine receptor platgooit, en pas heeeeel rustig op gang komt ivm het frequent gebruik van kratom/opioïdes) Ben erg benieuwd naar andere mensen zijn of haar verhalen betreft kratom afkick.. mochten de velvet beans hun werk doen laat ik dat hier weten voor de mensen die ook kratom of andere opiaten willen laten. grtzz"
"Kratom is een heel fijn goedje, maar ook zéér verslavend. Zelf vind ik de white vein het fijnste werken, je raakt er opgewekt door, en het is een goede moodlifter. Zelf heb ik het 2 jaar gebruikt, variërend van smorgens 4/5 gram in mijn warme chocomelk, tot 10 gram in de middag per dosering. De gewenste effecten zijn helaas van korte duur, na langdurig gebruik raak je er sneller geïrriteerd door, steeds meer nodig, en steeds minder gewenst effect. Mijn mening is, als je het wil doen; doe het af en toe (max 1/2x per week één gewenste dosering) dan zullen de positieve effecten beter stand houden. Verder doe ik het al lange tijd niet meer, en heb totaal geen afkickverschijnselen gehad, en de drang is met een kleine 2 weken volledig verdwenen. **Alhoewel ik andere (heftigere) verhalen lees, wil ik niet zeggen dat afkickverschijnselen bij hevig kratomgebruik altijd wegblijven.. dit is puur mijn ervaring van gebruik."
"Anne M Dexter zei: Ik gebruik 2 x 3 gram, en sla een dag over, laatst 2 . En geen afkick verschijnselen. Iemand die veel suiker eet ( sugarrush high ) en stopt. Die zal ook hoofdpijn krijgen, rillen en moe en lusteloos. Of koffie verslaafden, in die rij staat t eigenlijk. Nu blijkt dat t geen echte opiaat is maar familie van de koffieplant. Ik ben na maanden expiremteren moe en kapot geraakt en emotioneel en ritme weg. Nu sta ik mijn huis te verbouwen, sociaal leven is weer gezond. Op een slaappil na voor de reuma geen chemische pillen meer voor mij. Soms THC . 2 druppels voor de nacht ipv pil. Wissel af. Rust en Regelmaat terug, gelukkiger dan de afgelopen jaren. Kratom is een life saver . Klik om te vergroten... Fijn om te horen dat het een goede uitwerking heeft op je! En de verhouding qua gebruik is goed te doen, die hoeveelheden zullen ook niet echt om afkickverschijnselen vragen.. Veel beter dan pillen inderdaad! Ben het met je eens dat het een fijn goedje is"
"Dopemonster zei: Kratom kan inderdaad een wondermiddel zijn. Als je verslaafd bent geweest aan opiaten ( of andere middelen) kan het mentaal wel sterk verslavend zijn. Maar het houdt me van de dope af en denk ik ook makkelijker om te stoppen dan suboxone of methadon. Alleen de smaak blijft heel vies! Heb wel eens een tincture kratom gekocht werkt ook goed, maar ik denk dat dat eerder lichamelijk verslavend is omdat het veel geconcentreerder is en makkelijker om hoog te doseren dan dat je 20gr poeder in 1x naar binnen gooit. Tolerantie laag houden is wel echt een must! Klik om te vergroten... Ik bestel kilozakken thee, kost maar €weinig.. even blenderen en je hebt een kilo kratompoeder! Het houdt mij ook meer van bepaalde andere dingen af.. leuk om te horen dat ik niet de enige kratomboer ben!"
"Dopemonster zei: Ja ik koop het bij een smartshop, wel een goeie smartshop want koop het goedkoop. Maar misschien dat ik eens op internet ga surfen want dat is wel een stuk goedkooper! Oh en BTW, je mag geen prijzen vermelden op het forum!😜 ff snel weghalen! Klik om te vergroten... Jaa zeker! Kan je wel wat tips geven (evt. op een andere manier) want begrijp dat je niet alles mag vermelden, dus even snel gecorrigeerd hierboven haha, thanx"
"Wauw wat fascinerend en en indrukwekkend! En wat mooi dat je alles wat je geleerd hebt mooi hebt kunnen integreren in je dagelijkse leven! 06-03-2021 mag ik mijn eerste ceremonie bijwonen, ik kwam daarom ook op je verhaal uit! Ik ben er helemaal klaar voor🥰"