Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod 3-CMC en EUTYLONE

Verbod 3-CMC en EUTYLONE

237 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
PinkFluffyUnicorn zei:
Goedkoper dan je diesel aanrekenen 😂😂 deal! #graptje
Klik om te vergroten...

Diesel ben je gek? Superplus 98 😎.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
fadi_92 zei:
Hallo, dat vind ik niet grappig. weten hoe gevaarlijk dit medicijn is? het is erg levensbedreigend. Ik ging er bijna mee dood en mijn zus redde mijn leven door snel een ambulance te bellen. 😢
Klik om te vergroten...
tja
dat zijn de risico's van drugs
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Diesel ben je gek? Superplus 98 😎.
Klik om te vergroten...
Dure vogel jij 😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fisherman's friend zei:
Ik denk niet dat ze nu een soort 5mmc gaan maken want dan hadden ze dat meteen wel gedaan.
Klik om te vergroten...
5-MMC is een enantiomeer van 3-MMC dus die werd al verkocht, en is al verboden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Als je zo weinig mogelijk zenuwschade wilt moet je toch naar je bekende speed (alpha-methylphenethylamine) gaan. Daar is het minst mee geknoeid. Dat is simpelweg een alphagemethyleerde phenetylamine.

Maar vind maar eens een dealer die schoon product verkoopt.
Klik om te vergroten...
Amfetamine is ook neurotoxisch...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Amfetamine is ook neurotoxisch...
Klik om te vergroten...
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Klik om te vergroten...
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien dan :wink:

Ja, 4-CA is heel neurotoxisch. Maar je kan daar niet zomaar een algemene veronderstelling uit destilleren dat het dan ook voor andere stoffen geldt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
PinkFluffyUnicorn zei:
Dure vogel jij 😂
Klik om te vergroten...

Geld moet rollen 😎
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Klik om te vergroten...

Neem ik alvast nooit meer die fluoramfetamines. Vergif voor het lichaam. Je kan niet ff lekker snatsen als met basis amfetamines.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Duwd zei:
@Dirkjan

Vraagje over neurotoxiciteit. Begint zoiets als bij de eerste milligrammen of start het pas wanneer je voor tientallen uren zit te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt per stof. Er is altijd wel een dose-respons ratio ja, wat betekent dat heel weinig minder schadelijk is dan heel veel. Het punt is vooral dat het heel lastig is om neurotoxiciteit te kwantificeren. Daardoor is het lastig vergelijken welke stof nou meer of minder neurotoxisch is, en bij welke dosis nou onacceptabele schade optreedt. Om daarachter te komen is heel veel onderzoek nodig. Daarom weten we wel het een en ander over de neurotoxiciteit van middelen zoals amfetamine, methamfetamine en ketamine, maar veel minder over allerlei andere drugs.
f
fadi_92Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
tja
dat zijn de risico's van drugs
Klik om te vergroten...
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
fadi_92 zei:
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Klik om te vergroten...
*dit zijn geen "medicijnen" dit is drugs

en eigen verantwoordelijkheid imho
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#13
fadi_92 zei:
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Klik om te vergroten...
Excuus,

Maar 10 gram intraveneus gebruiken is ook vragen om problemen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
wtf
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien dan :wink:
Klik om te vergroten...
Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flack zei:
Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.
Klik om te vergroten...
Oh dan zit ik wel safe met mijn 300-500 mg eens in de 2-3 week
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Heb je bronnen voor je claims over chloor?
Klik om te vergroten...

De bronnen zijn meestal de mensen die dit soort middelen gebruiken. Verhalen van kapotte neuzen vol korsten. Uit eigen ervaring vond ik die cmc erg toxisch en schadelijk aanvoelen bij 1 enkele dosering.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
eutylone vreemde stof, 3_cmc kreeg ik hart steken van dus crap,kreeg het beide gratis mee,maar eindigt in de plee.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
De bronnen zijn meestal de mensen die dit soort middelen gebruiken. Verhalen van kapotte neuzen vol korsten. Uit eigen ervaring vond ik die cmc erg toxisch en schadelijk aanvoelen bij 1 enkele dosering.
Klik om te vergroten...

Ik vond dat juist weer niet 🤷‍♂️

Ervaringen van gebruikers over hoe toxisch iets aanvoelt of hoeveel korsten er in je neus zitten zegt helemaal niets over hoeveel chloor je lichaam opneemt.

Je zou mijn neus eens moeten zien de dag na 0,3g goede coke. Dat is echt niet grappig meer...

Er zit een chloorverbinding aan 3-cmc. Maar dat zegt niets over hoeveel chloor je lichaam daadwerkelijk opneemt als chloor. Er zit ook chloor aan ketamine, maar daar hoor je niemand over.

Het zou goed kunnen dat 3-cmc schadelijk is en zo toxisch als de pest. Het kan net zo goed dat er vele verschillende batches met verschillende vormen van vervuiling rondgaan. En het zou ook kunnen dat men gelijk heeft over het chloor.

Ik vind het alleen zo jammer dat voor sommige verschijnselen een leuke verklaring wordt bedacht die wel leuk klinkt, maar totaal ongefundeerd is.
Zo ontstaan van die junkie fabeltjes als dat je speed per se nat in de vriezer moet bewaren omdat het anders potentie verliest.

Droog, donker en koel bewaren zou dan uit den boze zijn. Het slaat helemaal nergens op, maar is een zeer hardnekkig gerucht onder gebruikers.

Ach, aan de andere kant moet ik me er misschien niet mee bemoeien. Ik gebruik het immers niet meer 😂
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kreeg net een email van een bekende vendor dat het verbod vanaf morgen ingaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."