#1
Goedkoper dan je diesel aanrekenen 😂😂 deal! #graptje
Diesel ben je gek? Superplus 98 😎.
Goedkoper dan je diesel aanrekenen 😂😂 deal! #graptje
tjaHallo, dat vind ik niet grappig. weten hoe gevaarlijk dit medicijn is? het is erg levensbedreigend. Ik ging er bijna mee dood en mijn zus redde mijn leven door snel een ambulance te bellen. 😢
Dure vogel jij 😂Diesel ben je gek? Superplus 98 😎.
5-MMC is een enantiomeer van 3-MMC dus die werd al verkocht, en is al verboden.Ik denk niet dat ze nu een soort 5mmc gaan maken want dan hadden ze dat meteen wel gedaan.
Amfetamine is ook neurotoxisch...Als je zo weinig mogelijk zenuwschade wilt moet je toch naar je bekende speed (alpha-methylphenethylamine) gaan. Daar is het minst mee geknoeid. Dat is simpelweg een alphagemethyleerde phenetylamine.
Maar vind maar eens een dealer die schoon product verkoopt.
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.Amfetamine is ook neurotoxisch...
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien danNiet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Dure vogel jij 😂
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Dat verschilt per stof. Er is altijd wel een dose-respons ratio ja, wat betekent dat heel weinig minder schadelijk is dan heel veel. Het punt is vooral dat het heel lastig is om neurotoxiciteit te kwantificeren. Daardoor is het lastig vergelijken welke stof nou meer of minder neurotoxisch is, en bij welke dosis nou onacceptabele schade optreedt. Om daarachter te komen is heel veel onderzoek nodig. Daarom weten we wel het een en ander over de neurotoxiciteit van middelen zoals amfetamine, methamfetamine en ketamine, maar veel minder over allerlei andere drugs.@Dirkjan
Vraagje over neurotoxiciteit. Begint zoiets als bij de eerste milligrammen of start het pas wanneer je voor tientallen uren zit te gebruiken?
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnentja
dat zijn de risico's van drugs
*dit zijn geen "medicijnen" dit is drugsHallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Excuus,Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien dan![]()
Oh dan zit ik wel safe met mijn 300-500 mg eens in de 2-3 weekNa 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.
Heb je bronnen voor je claims over chloor?
De bronnen zijn meestal de mensen die dit soort middelen gebruiken. Verhalen van kapotte neuzen vol korsten. Uit eigen ervaring vond ik die cmc erg toxisch en schadelijk aanvoelen bij 1 enkele dosering.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."