#1
Dure vogel jij ðDiesel ben je gek? Superplus 98 ð.
Dure vogel jij ðDiesel ben je gek? Superplus 98 ð.
5-MMC is een enantiomeer van 3-MMC dus die werd al verkocht, en is al verboden.Ik denk niet dat ze nu een soort 5mmc gaan maken want dan hadden ze dat meteen wel gedaan.
Amfetamine is ook neurotoxisch...Als je zo weinig mogelijk zenuwschade wilt moet je toch naar je bekende speed (alpha-methylphenethylamine) gaan. Daar is het minst mee geknoeid. Dat is simpelweg een alphagemethyleerde phenetylamine.
Maar vind maar eens een dealer die schoon product verkoopt.
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.Amfetamine is ook neurotoxisch...
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien danNiet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Dure vogel jij ð
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Toujours* ððĪŠðhee, l amour toujoer oid
Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken!3cmc vind ik best lekker ,maar voor mij te schadelijk en te aanlokkelijk.
Hoe snel merkte je de tolerantie bij dit middel?Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken!
Tolerantie bouw je te snel op. Waardoor je te veel neemt. Waardoor je te veel chloor tot je op neemt. Dit gaat op je hartslag slaan en als je het nasaal gebruikt...mag je hopen dat je geen infectie krijgt. Als je er gevoelig voor chloor bent zou ik het niet nasaal nemen.
Spreek uit ervaring.
Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.Hoe snel merkte je de tolerantie bij dit middel?
Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.
Oh dan zit ik wel safe met mijn 300-500 mg eens in de 2-3 weekNa 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.
Heb je bronnen voor je claims over chloor?
De bronnen zijn meestal de mensen die dit soort middelen gebruiken. Verhalen van kapotte neuzen vol korsten. Uit eigen ervaring vond ik die cmc erg toxisch en schadelijk aanvoelen bij 1 enkele dosering.
Ik ook, echter kan ik verder niks vinden qua bron o.i.d.Ik kreeg net een email van een bekende vendor dat het verbod vanaf morgen ingaat.
Er is vandaag idd een e-mail van een bekende rc vendor in omloop waarin staat dat 3-cmc en eutylone vanaf morgen verboden zijn.Ik ook, echter kan ik verder niks vinden qua bron o.i.d.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."