Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod 3-CMC en EUTYLONE

Verbod 3-CMC en EUTYLONE

237 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Only a few stops away 😂
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn pakket is vandaag ook geleverd gelukkig.
Hopelijk zit er 4 kilo 3cmc bij ... niet dat ik dat besteld heb maar een mens mag hopen toch.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ennnnn tis verboden
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
1000024680.gif
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
diep van binnen is er een stem die zegt , niet gebruiken ,

de volgende mail naar vendor gestuurd

plannen zijn gewijzigd wil als het kan alles annuleren , of anders wachten tpt het wordt terug gestuurd , sorry voor het ongemak
s
spacemonautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Teveel 3-meo-pcp en je gaat poep praten.:speechball:

EDIT: die eytylone kan me gestolen worden. Jakkie bakkki
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#7
moeten we nu verwachten dat elke dealer 2mmc gaat verkopen onder “3mmc” wat verwachten jullie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Duwd zei:
moeten we nu verwachten dat elke dealer 2mmc gaat verkopen onder “3mmc” wat verwachten jullie.
Klik om te vergroten...
Zou sowieso geen 3-mmc meer halen. Is al tijden geen echte 3-mmc meer.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Zou sowieso geen 3-mmc meer halen. Is al tijden geen echte 3-mmc meer.
Klik om te vergroten...
Haal het nog steeds bij mn dealer. Heb de legale 3mmc tijd niet meegemaakt dus dat blijft onbekend. Maar wat ik krijg is niks mis mee😝
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Duwd zei:
Haal het nog steeds bij mn dealer. Heb de legale 3mmc tijd niet meegemaakt dus dat blijft onbekend. Maar wat ik krijg is niks mis mee😝
Klik om te vergroten...
Heb je het wel eens laten testen? Dan weet je het zeker.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Duwd zei:
Haal het nog steeds bij mn dealer. Heb de legale 3mmc tijd niet meegemaakt dus dat blijft onbekend. Maar wat ik krijg is niks mis mee😝
Klik om te vergroten...
Laat het eens testen, dan weet je wat je krijgt
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan wil waarschijnlijk zoveel mogelijk met de octetregel verklaren, denk ik. Geef hem eens ongelijk. 🙂
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
🤪
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met verbazing heb ik kennisgenomen van diezelfde email.
Kijkend naar de stand van het wetgevingsproces, zit het er wel aan te komen (da's geen nieuws) maar niet binnen enkele weken.
Het wetsvoorstel ligt nog bij de Tweede Kamer en moet nadat het aangenomen is ook nog door de Eerste Kamer.

Wijziging Opiumwet ivm het toevoegen van een derde lijst met als doel het tegengaan van de productie van en de handel in nieuwe psychoactieve stoffen en enkele andere wijzigingen | Overheid.nl | Wetgevingskalender

wetgevingskalender.overheid.nl wetgevingskalender.overheid.nl
Wanneer de wet van kracht wordt zijn ook de fans van vele andere RC stims "het haasje".
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
PinkFluffyUnicorn zei:
Kreeg de mail ook… is wel de enige verdor die het al zegt… anderen beweren nog van niet. Anderzijds, we weten dat verbod eraan zit te komen… mss speelt die daarop in .. #snel fv bestellen dus 🫣
Klik om te vergroten...
Ik heb toch laatst nog wel even een grote bestelling gedaan, just in case😙😉
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pepschepje zei:
Ik heb toch laatst nog wel even een grote bestelling gedaan, just in case😙😉
Klik om te vergroten...
Ik een redelijke eind vorige week… is nog niet toegekomen 🙄 vrijdag t&t id gaten gehouden, zag die rond pickuppoint en plots terug depot 🤦‍♀️
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
PinkFluffyUnicorn zei:
Ik een redelijke eind vorige week… is nog niet toegekomen 🙄 vrijdag t&t id gaten gehouden, zag die rond pickuppoint en plots terug depot 🤦‍♀️
Klik om te vergroten...
Kan je niet met hun contact opnemen? Ik app vaak persoonlijk nog even als ik een bestelling wil doen, is soms toch wel serieus geld😅 de bestelling Is er gemiddeld dan altijd wel binnen een dag.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pepschepje zei:
Kan je niet met hun contact opnemen? Ik app vaak persoonlijk nog even als ik een bestelling wil doen, is soms toch wel serieus geld😅 de bestelling Is er gemiddeld dan altijd wel binnen een dag.
Klik om te vergroten...
Is verzonden. Is dpd die ermee rammelt
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#19
PinkFluffyUnicorn zei:
Is verzonden. Is dpd die ermee rammelt
Klik om te vergroten...
Mijn pakje ligt ook al 8 dagen bij postnl in het sorteercentrum :(
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#20
Duwd zei:
Mijn pakje ligt ook al 8 dagen bij postnl in het sorteercentrum :(
Klik om te vergroten...
Hier cirkelde het pakje vrijdag de hele dag rond het pickup winkeltje… en plots: pakje terug op depot 🥲

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...789101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."