#1
Only a few stops away 😂
Zou sowieso geen 3-mmc meer halen. Is al tijden geen echte 3-mmc meer.moeten we nu verwachten dat elke dealer 2mmc gaat verkopen onder “3mmc” wat verwachten jullie.
Haal het nog steeds bij mn dealer. Heb de legale 3mmc tijd niet meegemaakt dus dat blijft onbekend. Maar wat ik krijg is niks mis mee😝Zou sowieso geen 3-mmc meer halen. Is al tijden geen echte 3-mmc meer.
Heb je het wel eens laten testen? Dan weet je het zeker.Haal het nog steeds bij mn dealer. Heb de legale 3mmc tijd niet meegemaakt dus dat blijft onbekend. Maar wat ik krijg is niks mis mee😝
Laat het eens testen, dan weet je wat je krijgtHaal het nog steeds bij mn dealer. Heb de legale 3mmc tijd niet meegemaakt dus dat blijft onbekend. Maar wat ik krijg is niks mis mee😝
Ik heb toch laatst nog wel even een grote bestelling gedaan, just in case😙😉Kreeg de mail ook… is wel de enige verdor die het al zegt… anderen beweren nog van niet. Anderzijds, we weten dat verbod eraan zit te komen… mss speelt die daarop in .. #snel fv bestellen dus 🫣
Ik een redelijke eind vorige week… is nog niet toegekomen 🙄 vrijdag t&t id gaten gehouden, zag die rond pickuppoint en plots terug depot 🤦♀️Ik heb toch laatst nog wel even een grote bestelling gedaan, just in case😙😉
Kan je niet met hun contact opnemen? Ik app vaak persoonlijk nog even als ik een bestelling wil doen, is soms toch wel serieus geld😅 de bestelling Is er gemiddeld dan altijd wel binnen een dag.Ik een redelijke eind vorige week… is nog niet toegekomen 🙄 vrijdag t&t id gaten gehouden, zag die rond pickuppoint en plots terug depot 🤦♀️
Is verzonden. Is dpd die ermee rammeltKan je niet met hun contact opnemen? Ik app vaak persoonlijk nog even als ik een bestelling wil doen, is soms toch wel serieus geld😅 de bestelling Is er gemiddeld dan altijd wel binnen een dag.
Mijn pakje ligt ook al 8 dagen bij postnl in het sorteercentrumIs verzonden. Is dpd die ermee rammelt
Hier cirkelde het pakje vrijdag de hele dag rond het pickup winkeltje… en plots: pakje terug op depot 🥲Mijn pakje ligt ook al 8 dagen bij postnl in het sorteercentrum![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."