Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod 3-CMC en EUTYLONE

Verbod 3-CMC en EUTYLONE

237 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga lekker niks kopen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Alternatief voor bovengenoemde producten:
Als alternatief zal als logisch gevolg de 2-MMC in de markt naar voren komen als goede
vervanging van o.a. de 3-CMC. Wij hebben de 2-MMC op voorraad en deze is van
uitstekende kwaliteit.
Klik om te vergroten...
Maar uiteindelijk werd 3mmc de opvolger van het beroemde 4mmc, daarna kregen we dan 3cmc voorgeschoteld als zwakker alternatief en nu weer 2mmc, dat nog zwakker is.



Een kop koffie is nog potenter.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Een kop koffie is nog potenter.
Klik om te vergroten...
Hoeveel scheppen stop jij in je koffie ? 😆
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ben benieuwd of ik nog wat van ze hoor had nog 2 berichtjes gestuurd wel afgeleverd niet gelezen komen wel tussendoor online , UGH heb geen geduld
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze even geen drugs opsturen @MR_CHIP want ik hoop dat je je nog bedenkt. Volgens mij heb je na gebruik meestal spijt en het is nog niet te laat om een andere beslissing te maken (ook al lijkt het nu misschien onvermijdelijk).
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze even geen drugs opsturen @MR_CHIP want ik hoop dat je je nog bedenkt. Volgens mij heb je na gebruik meestal spijt en het is nog niet te laat om een andere beslissing te maken (ook al lijkt het nu misschien onvermijdelijk).
Klik om te vergroten...
we gaan wel zien wat het antwoord gaat zijn
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Een kop koffie is nog potenter.
Klik om te vergroten...

Allemaal op de koffie bij curious want daar ga je hard op!
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanmorgen ook de mail en app gehad. Heb ze inmiddels een bericht gestuurd, we zijn niet de enige @MR_CHIP dus ben benieuwd. Van mij mogen ze het geld terugstorten. Bestelling van andere vendor is gisteren wel verzonden. Maar die staat ook verdacht lang in de wacht bij Postnl.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou hier ook onderweg zijn… vendor ook bevestigd.. ben benieuwd
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cyndaquil zei:
Hoeveel scheppen stop jij in je koffie ? 😆
Klik om te vergroten...
Minstens 3 scheppen





3mmc.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chazzo zei:
Vanmorgen ook de mail en app gehad. Heb ze inmiddels een bericht gestuurd, we zijn niet de enige @MR_CHIP dus ben benieuwd. Van mij mogen ze het geld terugstorten. Bestelling van andere vendor is gisteren wel verzonden. Maar die staat ook verdacht lang in de wacht bij Postnl.
Klik om te vergroten...
Screenshot_2023-09-12-15-18-00-072_com.whatsapp-edit.jpg

hehe
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Minstens 3 scheppen





3mmc.
Klik om te vergroten...
3Methylmethcafeine?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Minstens 3 scheppen





3mmc.
Klik om te vergroten...
ik heb voordat ik 3mmc in capsules deed het poeder gemixt met siroop en toen snel opgedronken , de tering wat smerig
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aach het is net als de vorige ban nog allemaal te krijgen alleen moet je een goede talen knobbel hebben :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Graag je aandacht en alvast onze oprechte excuses voor het volgende:

We zijn helaas gedupeerd door de overheid! De overheid heeft jou ook gedupeerd als je
vanaf vrijdag 8 september vanaf 19.15 t/m maandagmiddag 11 september dit product bij
ons hebt besteld. Want door de snelle wetswijziging voor deze stof zou het voor jou en voor
ons belachelijk riskant zijn om jouw lopende bestelling nu nog uit te leveren.

We vinden dit heel vervelend voor je, en begrijpen dat je nu niet blij bent. Daarom willen we
alle mede-gedupeerden (jullie) iets extra's als compensatie voor de teleurstelling te geven.

We nemen persoonlijk contact met je op om je een mooi vervangend aanbod te doen of je
aankoopbedrag volledig terug te storten. Hou nog even vol, het hele Team van
X zet zich in om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen met alles.
Research met mate(n)!
Klik om te vergroten...
Wat een act
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koffieb00n zei:
Houd je vast mensen:

The RISE of 5-MMC is here... 🤑🤯
Klik om te vergroten...
Ik ben geen labrat

maar het kan toch best dat er volgende week een nieuwe stof gevonden wordt? Zo werd 4m ook ooit eens gevonden denk ik en daaropvolgend 3m

of zijn we met de technieken van tegenwoordig al zover dat alles wat er is al gevonden is?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Duwd zei:
Ik ben geen labrat

maar het kan toch best dat er volgende week een nieuwe stof gevonden wordt? Zo werd 4m ook ooit eens gevonden denk ik en daaropvolgend 3m

of zijn we met de technieken van tegenwoordig al zover dat alles wat er is al gevonden is?
Klik om te vergroten...

Dan zou die wel gemaakt zijn toch? De meeste opvolgers zijn downgrades of andere middelen zijn zo vernietigend op het lichaam dat ze beter niet op de markt komen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Wat een act
Klik om te vergroten...
ik ben benieuwd of er niet gewoon wat anders aan de hand is
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
ik ben benieuwd of er niet gewoon wat anders aan de hand is
Klik om te vergroten...
Zoals?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
PinkFluffyUnicorn zei:
Zoals?
Klik om te vergroten...
idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levert
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levert
Klik om te vergroten...
Weten die van PostNL überhaupt wat er kan inzitten 🤭🤭

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."