#1
Ik ga lekker niks kopen
Maar uiteindelijk werd 3mmc de opvolger van het beroemde 4mmc, daarna kregen we dan 3cmc voorgeschoteld als zwakker alternatief en nu weer 2mmc, dat nog zwakker is.Alternatief voor bovengenoemde producten:
Als alternatief zal als logisch gevolg de 2-MMC in de markt naar voren komen als goede
vervanging van o.a. de 3-CMC. Wij hebben de 2-MMC op voorraad en deze is van
uitstekende kwaliteit.
Hoeveel scheppen stop jij in je koffie ? 😆Een kop koffie is nog potenter.
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze even geen drugs opsturen @MR_CHIP want ik hoop dat je je nog bedenkt. Volgens mij heb je na gebruik meestal spijt en het is nog niet te laat om een andere beslissing te maken (ook al lijkt het nu misschien onvermijdelijk).ben benieuwd of ik nog wat van ze hoor had nog 2 berichtjes gestuurd wel afgeleverd niet gelezen komen wel tussendoor online , UGH heb geen geduld
we gaan wel zien wat het antwoord gaat zijnEerlijk gezegd hoop ik dat ze even geen drugs opsturen @MR_CHIP want ik hoop dat je je nog bedenkt. Volgens mij heb je na gebruik meestal spijt en het is nog niet te laat om een andere beslissing te maken (ook al lijkt het nu misschien onvermijdelijk).
Een kop koffie is nog potenter.
Minstens 3 scheppenHoeveel scheppen stop jij in je koffie ? 😆
Vanmorgen ook de mail en app gehad. Heb ze inmiddels een bericht gestuurd, we zijn niet de enige @MR_CHIP dus ben benieuwd. Van mij mogen ze het geld terugstorten. Bestelling van andere vendor is gisteren wel verzonden. Maar die staat ook verdacht lang in de wacht bij Postnl.

3Methylmethcafeine?Minstens 3 scheppen
3mmc.
ik heb voordat ik 3mmc in capsules deed het poeder gemixt met siroop en toen snel opgedronken , de tering wat smerigMinstens 3 scheppen
3mmc.
Wat een actGraag je aandacht en alvast onze oprechte excuses voor het volgende:
We zijn helaas gedupeerd door de overheid! De overheid heeft jou ook gedupeerd als je
vanaf vrijdag 8 september vanaf 19.15 t/m maandagmiddag 11 september dit product bij
ons hebt besteld. Want door de snelle wetswijziging voor deze stof zou het voor jou en voor
ons belachelijk riskant zijn om jouw lopende bestelling nu nog uit te leveren.
We vinden dit heel vervelend voor je, en begrijpen dat je nu niet blij bent. Daarom willen we
alle mede-gedupeerden (jullie) iets extra's als compensatie voor de teleurstelling te geven.
We nemen persoonlijk contact met je op om je een mooi vervangend aanbod te doen of je
aankoopbedrag volledig terug te storten. Hou nog even vol, het hele Team van
X zet zich in om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen met alles.
Research met mate(n)!
Ik ben geen labratHoud je vast mensen:
The RISE of 5-MMC is here... 🤑🤯
Ik ben geen labrat
maar het kan toch best dat er volgende week een nieuwe stof gevonden wordt? Zo werd 4m ook ooit eens gevonden denk ik en daaropvolgend 3m
of zijn we met de technieken van tegenwoordig al zover dat alles wat er is al gevonden is?
ik ben benieuwd of er niet gewoon wat anders aan de hand isWat een act
Zoals?ik ben benieuwd of er niet gewoon wat anders aan de hand is
idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levertZoals?
Weten die van PostNL überhaupt wat er kan inzitten ðŸ¤ðŸ¤idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levert
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."