Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoe vaak wordt de 3-MMC nog gebruikt? Nederland zal je vermoorden. Blijf aub met je handen van mensen ik heb er zelf ook problemen mee. Gelukkig zit ik in een therapiecentrum. Beterschap Groetjes uit Duitsland ❤️"
"hallo je moet "CLEAN" zijn in Duitsland. anders zijn ze hier niet welkom. alles is hier verbod. oké geen cannabis. Groetjes Fadi uit Duitsland"
"Hallo, nee, jij bent verantwoordelijk!!!! als ze worden gepakt, wordt aangifte gedaan bij de politie en kunnen ze, als de politie dat wenst, ook contact opnemen met het parket. Maar dat kan de politie beslissen. In het begin is er altijd een boete, het hangt af van het bedrag. En als je opnieuw de wet overtreedt, riskeer je gevangenisstraf. Helaas is het in Duitsland erg streng en gevaarlijk, alsjeblieft mensen komen niet met drugs naar Duitsland. het kan slecht aflopen. handboeien !! vriendelijke groet fadi"
"Hallo ja, vanaf 6 juni is het verboden 🥰"
"MR_CHIP zei: tja dat zijn de risico's van drugs Klik om te vergroten... Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen"
"Hallo 🙂 dat spul kun je het beste weggooien, het is giftig en dodelijk! Wees blij dat je NIET VERSLAAFD bent. Zelf kon ik het niet lang bewaren, in 1-2 dagen elke 10 gram tot alles leeg is. Groetjes Fadi"
"goedemorgen bedankt voor het antwoord ❤️ nee ik drink geen alcohol en ik rook niet. het probleem ik had seks met iemand en zonder 3mmc kan ik het niet meer. Ik bel maandag de verslavingszorg en maak een afspraak."
"Hallo, mijn lieverds. Ik wil je vertellen wat er met mij is gebeurd. Ik was alleen thuis, ik begon meteen 2 dagen lang 3cmc 25 gram te consumeren, ik injecteerde veel, in mijn kamer lag een spuit over de vloer en bloed, ik ging bijna dood. Ik bel mijn zus meteen, om meteen naar huis te komen en een ambulance te bellen. Ik was echt ziek en misselijk. mijn zus kwam en belde meteen de ambulance. ambulance kwam. mijn hartdruk was te hoog, ik zou naar de ambulance worden gebracht. toen ik in de ambulance moest overgeven, kreeg ik plotseling een aanval, ik merkte het niet. de volgende dag word ik wakker in bed ambulance mijn hand en mijn voeten zouden stevig verbonden zijn en met de slang in mijn penisgat alle urine eruit met het giftige. Ik stuurde meteen een bericht om mijn handen en voeten los te laten. Toen kwam de dokter en ik mocht niet weglopen. Ik lag heel naakt in bed. en toen sprak de dokter me aan om een ontwenningscentrum aan te bevelen, ik ben toen daarheen gereden met een ambulance en nu blijf ik daar 2-3 weken en dan zullen we zien of ik een therapieplek kan krijgen of weer naar huis moet . afwachten 😞😞😢 Ik wens je een fijne zondag en belangrijk. aan alle mensen die nog geen injectie hebben gedaan. Begin daar niet aan!!!! 😭"
"Hallo, ik wilde even contact met je opnemen. Het gaat goed met mij . Ik zat in een tijdelijke faciliteit in de buurt van Frankfurt, helaas heb ik het binnen 1 maand opgezegd omdat ik het zelf moet betalen en het was duur. Ik heb de juiste therapie aangevraagd, die wordt betaald door de Duitse pensioenverzekering. Ik kreeg eindelijk bevestiging van de kosten en kreeg een plek in therapie. Begin juni heb ik een gesprek en dan hoor ik wanneer het begint. De therapie duurt 6 maanden in een verslavingskliniek in Keulen. Ik ben momenteel bij mijn gezin en niet meer alleen thuis. Met vriendelijke groet ❤️"
"Heel erg bedankt 🥰 in de verslavingskliniek in Keulen is de enige afkickkliniek voor mannen die seks hebben met mannen en met de groep wordt "chemsex" besproken en waarom we het nemen. Ik wens je een fijne zondag. vriendelijke groet fadi 😃"