Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC's zijn afraders?

Welke RC's zijn afraders?

112 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet je hoeveel diazepam dat zou zijn? Ik kan alleen met lorazepam en diazepam rekenen. Anders moet ik even opzoeken.

Er was gelukkig al wat af toen ik in de kliniek kwam. Anders had ik er tot st juttemis gezeten.
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat hier toch vaak de vraag wordt gesteld welke RC's "aanraders" zijn, wil ik graag de vraag eens omdraaien.

Welke RC's zijn absolute afraders volgens jou, en waarom?
Ben heel benieuwd naar jullie afradertjes, hopelijk kunnen we wat discussie starten.

I'll state the obvious: synthetische cannabinoïden. Eenmaal gedaan, nooit meer.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Maar is chocolade dan géén RC?
Klik om te vergroten...
Zéér verslavend en verwoest levens.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Triazoolring ⭕️
Klik om te vergroten...
Troep!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Dit is geen RC toch?
Is de rivotrtol op doktersrecept als ik me niet vergis
Klik om te vergroten...
ClonazePAM wordt onder de naam van rivotril verkocht als medicijn.

ClonazoLAM is een zeer sterke en hypnotische research chemical. Berucht om relatief hoge kans op blackouts en het zal iemand zonder tolerantie met 0,5 mg al stevig diep in slaap doen vallen. Inmiddels is Clonazolam verboden geraakt.

Edit: Ik lees nu pas dat @dupont en @Dirkjan dit ook al hadden geschreven.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
DOC, lekker 2 nachten para wakker van gebleven

Pyrazolam, onder invloed daarvan 2 keer heel gevaarlijk gevallen
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tartarus zei:
Als je het mij vraagt, raad ik alle RCs af. Ik hou het liever bij de klassiekers.
Klik om te vergroten...
Ligt er aan wanneer je de rcs ontdekte 👀
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je het mij vraagt, raad ik alle RCs af. Ik hou het liever bij de klassiekers.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tartarus zei:
Als je het mij vraagt, raad ik alle RCs af. Ik hou het liever bij de klassiekers.
Klik om te vergroten...
Die werken zwak helaas. De beste RC Bebzo is Diclazepam. AL enige tijd ''verboden''
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweevteev zei:
...... Vooral van 3-Meo-PCP ervaarde ik een zeer prominent angstgevoel.
Klik om te vergroten...
Noot:
Van deze rc werd ik volkomen fucked up. Ik dacht in psychose achtige toestanden dat ik dood was.
Nooit meer! Inmiddels verboden overigens.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
Een paar afraders in RC wereld zijn voor mij:

3-MMA. Puur vergif.

Ik vind stoffen als HEXEN (inmiddels verboden) en NEP dicht tegen pyro’s aanzitten. Bijna even verslavend en verwoestend, dus die zou ik ook laten staan.

Pyro’s dus. Momenteel vooral A-PiHP.

De sterkere RC opioïden (niet breed verkrijgbaar maar als je een beetje zoekt wel). Erg verslavend en overdosis gevaar.

SARMs. Potentieel ernstige gezondheidsrisico’s.

Ik heb bedenkingen bij bepaalde stoffen die op dit moment als vervangers voor 3-MMC aangeboden worden zoals 4-MPD, maar daar is nog niet genoeg informatie over beschikbaar. 3-CMC was ook niet echt een aanrader (niet echt bijzonder in vergelijking met 3-MMC en potentieel ernstig neurotoxisch), maar inmiddels verboden.
Klik om te vergroten...
Wil er even aan toevoegen dat 3-MMA aanvoelt alsof Satan je in je reet heeft genomen.
Enorm corrosief, vooral rectaal maar ook nasaal.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Kan je hier iets meer over vertellen? Er is niet heel veel bekend over de stof. En op Reddit zijn er veel mensen die het vergelijken met methamfetamine.
Klik om te vergroten...
Heb drie verschillende batches geprobeerd zo'n twee jaar geleden, in totaal 5 gram. Uiteindelijk 4 gram weggespoeld omdat ik zoiets niet aan vrienden wou geven. Veel rode vlaggen. Als ik terugkijk naar verscheidene ervaringen zou ik het vooral vergelijken met 2-MMC/3-FEA.

Kan het zijn dat je 3-MMA verwart met 3-FMA? Want 3-FMA lijkt inderdaad behoorlijk op Methamfetamine.
Vrij stimulerend en voelt alsof er ook een serotonisch randje aan zat.


IMG_2334.jpeg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rain zei:
Diclazepam
Klik om te vergroten...
Diclazepam is gewoon diazepam met een extra clooratoom waardoor het langer en iets sterker werkt. Ik kan je een hele waslijst opnoemen met potentere benzo's. Met je diclazepam.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rain zei:
Die werken zwak helaas. De beste RC Bebzo is Diclazepam. AL enige tijd ''verboden''
Klik om te vergroten...
Ik zie dat ik niet goed heb gelezen. Ik reageerde namelijk op de titel van dit topic. Dus met klassiekers bedoelde ik coke, speed en mdma.
Qua benzos geen idee of mening overigens.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Diclazepam is gewoon diazepam met een extra clooratoom waardoor het langer en iets sterker werkt. Ik kan je een hele waslijst opnoemen met potentere benzo's. Met je diclazepam.
Klik om te vergroten...
Die nog legaal te bestellen zijn, vraagt mijn blauwbilgorgel besmuikt?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Die nog legaal te bestellen zijn, vraagt mijn blauwbilgorgel besmuikt?
Klik om te vergroten...
Illegaal. Alleen via een arts.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Illegaal. Alleen via een arts.
Klik om te vergroten...
Aan zulke immorele lieden brand mijn blauwbilgorgel zich liever niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Aan zulke immorele lieden brand mijn blauwbilgorgel zich liever niet.
Klik om te vergroten...
Heb jij altijd drugs in je systeem zitten? En nee niet de natuurlijke goede, maar ik bedoel de party en chill drugs?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
snijboon zei:
Pyrazolam, onder invloed daarvan 2 keer heel gevaarlijk gevallen
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg had je op dan @snijboon ?
Ik herken dit namelijk niet. Neem ook wel eens pyrazolam. Wel wat afwezig in het hoofd, maar niet afwezig qua aansturing van spieren.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Heb jij altijd drugs in je systeem zitten? En nee niet de natuurlijke goede, maar ik bedoel de party en chill drugs?
Klik om te vergroten...

Helaas niet.

Van rare psychedelica wordt ik 'normaal', net zoals ADHD-ers van amfetamines rustig worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."