Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC's zijn afraders?

Welke RC's zijn afraders?

112 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
Dollie_13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ILoveRCs zei:
https://www.dailytelegraph.com.au/n...spital/video/1076928520b2b350a23b30ab383892b3
Klik om te vergroten...
Ik geloof wel dat deze guy wel echt geweldig goed zou zijn in Limbodansen.. ik bedoel, dat mag ook wel eens gezegt worden!😂
D
Dollie_13Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
dat kan ik volmondig beamen
Klik om te vergroten...
Ik ook maar met die uitspraak moet ik altijd weer doordenken... ik denk dat ik er nog maar ff een ga roken en wijs me mond maar ff probeer te houden. Me gedachten maken echt overuren weer. Lang leve ADD, die overigens laatste tijd steeds vaker naar buiten explodeert als ADHD🙈🙈🤣🤣 Mijn hersenen en gedachtengang zijn net zo'n overvolle Bangladesh bus... beter kan ik het echt niet omschrijven
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bromo pil.
In verband met de enorme blackouts
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Synthetische cannabinoïden, pyrros & benzos.
Vooral in combinatie zwaar af te raden 🤢
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
LeoFla zei:
Omdat hier toch vaak de vraag wordt gesteld welke RC's "aanraders" zijn, wil ik graag de vraag eens omdraaien.

Welke RC's zijn absolute afraders volgens jou, en waarom?
Ben heel benieuwd naar jullie afradertjes, hopelijk kunnen we wat discussie starten.

I'll state the obvious: synthetische cannabinoïden. Eenmaal gedaan, nooit meer.
Klik om te vergroten...


Ik had laatst deschloroetizolam geprobeerd, maar ik kreeg er echt een naar gevoel van in mijn lichaam. Het voelde een beetje alsof er watten in mijn hoofd zatten en mijn spieren van piepschuim gemaakt werden. Je weet wel, dat gevoel en geluid wat piepschuim maakt als je het over elkaar wrijft... Nou dat dus, maar dan in je lichaam.

Ook mijn smaak was een beetje piepschuimig.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ik had laatst deschloroetizolam geprobeerd, maar ik kreeg er echt een naar gevoel van in mijn lichaam. Het voelde een beetje alsof er watten in mijn hoofd zatten en mijn spieren van piepschuim gemaakt werden. Je weet wel, dat gevoel en geluid wat piepschuim maakt als je het over elkaar wrijft... Nou dat dus, maar dan in je lichaam.

Ook mijn smaak was een beetje piepschuimig.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehad :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehad :wink:
Klik om te vergroten...
Vendor: "Oeps! Verkeerde grondstof gebruikt. My bad."
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
VJ_LSD72 zei:
Heb je de verpakking opgerookt ipv de inhoud?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet hoe jij het inneemt, maar ik rook mijn benzo's meestal niet.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jane Margolis zei:
Synthetische cannabinoïden, pyrros & benzos.
Vooral in combinatie zwaar af te raden 🤢
Klik om te vergroten...
Denk dat dit eigenlijk het beste antwoord is bij het huidige aanbod van alle RC's.
Toch... is het wel handig om een paar hele zwakke benzos achter de hand te hebben om een bad trip te stoppen of je hart tot rust te krijgen als je veel te veel NEP hebt genomen ofzo.. Maar goed dat lukt ook aardig door een hele fles wijn weg te tikken.

Welke drugs wel de kroon spannen zijn drugs die bij minder dan 1mg al voor necrose kunnen zorgen. stel je voor je neemt 1mg van een drugs, tript 1 tot 4 dagen en dan sterft je arm gewoon ff en moet geamputeerd worden.... zoals Bromo-DragonFLY/DOB en dergelijke. gelukkig niet te koop...

Verder de aller sterkste zenes natuurlijk... paar korrels inademen per ongeluk en t einde is daar. Gewoon legaal verkrijgbaar. Toch best ironisch dat de overheid deze niet verbied, maar goed bij de overheid zitten dan ook niet bepaald slimme mensen als het aankomt op drugs.
d
duffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Foxy Methoxy zei:
Volgens mij moet je ver van α-PVP, a-PHiP & a-PHP vandaan blijven.
Klik om te vergroten...
Agree.. komt niks en ook echt niks meer dan allende van.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#11
mitchieee zei:
De ene trip is de ander weer niet’ probeer 4 ho met eens met 4 ho mipt erbij’ spectaculair ken ik je vertellen
Klik om te vergroten...
Dosis hiervoor? Lijkt me aardig interessant heb beide stoffen los van mekaar al geprobeerd dus ben benieuwd 😁
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vond de pyro's die nu verboden zijn wel echt sick verslavend. Die met namen als a-php. Ben niet echt pro-ban in het algemeen maar dat spul raad ik iedereen af. Nu zijn het geen rc's meer maar een verboden drug.

Sommige 'redelijke' benzo's zijn recent verboden. Met als resultaat dat veel mensen op bromazolam zijn overgestapt. Dat vind ik echt troep, 1x gebruiken is goed slapen. Maar ja spotgoedkoop en 25 per zakje. Prepare for een nare afkick. De enige slaap die je dan soms krijgt zijn nachtmerries. Diepe slaap sla je voorlopig over.

NEP is voor mij een demon. Klein beetje beginnen en je wil steeds meer, meer, meer. En obsessief uren hetzelfde doen. Iets minder erg dan de pyro's vind ik. Maar ik zou het nooit meer moeten kopen want het zakje gaat op en slaap wordt bijzaak.

Verder zijn er zeer veel RC's die ik niet afraadt maar ook niet aanraadt. Slappe aftreksels van betere dingen.

En er zijn een aantal pareltjes.
Dat mensen 3-meo-pcp afraden! Ik vond het manisch mooi. Mijn favo disso met ket en mxe.
Een 0.001 weegschaal is nodig. Eyeballen of ongeduldig zijn bij een trage come up en bijnemen is vragen om een nare trip.

Psychonaut dosis en artikel over 3-meo-pcp zijn overigens prima. Op festivals 2mg neusspray mee. 2 spraytjes voor 4mg totaal als perfecte add-on. :grin:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Vendor: "Oeps! Verkeerde grondstof gebruikt. My bad."
Klik om te vergroten...
Lossen ze ook op in Aceton? 😇

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."