#1
Ik geloof wel dat deze guy wel echt geweldig goed zou zijn in Limbodansen.. ik bedoel, dat mag ook wel eens gezegt worden!😂
Ik geloof wel dat deze guy wel echt geweldig goed zou zijn in Limbodansen.. ik bedoel, dat mag ook wel eens gezegt worden!😂
Ik ook maar met die uitspraak moet ik altijd weer doordenken... ik denk dat ik er nog maar ff een ga roken en wijs me mond maar ff probeer te houden. Me gedachten maken echt overuren weer. Lang leve ADD, die overigens laatste tijd steeds vaker naar buiten explodeert als ADHD🙈🙈🤣🤣 Mijn hersenen en gedachtengang zijn net zo'n overvolle Bangladesh bus... beter kan ik het echt niet omschrijvendat kan ik volmondig beamen
Omdat hier toch vaak de vraag wordt gesteld welke RC's "aanraders" zijn, wil ik graag de vraag eens omdraaien.
Welke RC's zijn absolute afraders volgens jou, en waarom?
Ben heel benieuwd naar jullie afradertjes, hopelijk kunnen we wat discussie starten.
I'll state the obvious: synthetische cannabinoïden. Eenmaal gedaan, nooit meer.
Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehadIk had laatst deschloroetizolam geprobeerd, maar ik kreeg er echt een naar gevoel van in mijn lichaam. Het voelde een beetje alsof er watten in mijn hoofd zatten en mijn spieren van piepschuim gemaakt werden. Je weet wel, dat gevoel en geluid wat piepschuim maakt als je het over elkaar wrijft... Nou dat dus, maar dan in je lichaam.
Ook mijn smaak was een beetje piepschuimig.
Vendor: "Oeps! Verkeerde grondstof gebruikt. My bad."Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehad![]()
Ik weet niet hoe jij het inneemt, maar ik rook mijn benzo's meestal niet.Heb je de verpakking opgerookt ipv de inhoud?
Denk dat dit eigenlijk het beste antwoord is bij het huidige aanbod van alle RC's.Synthetische cannabinoïden, pyrros & benzos.
Vooral in combinatie zwaar af te raden 🤢
Agree.. komt niks en ook echt niks meer dan allende van.Volgens mij moet je ver van α-PVP, a-PHiP & a-PHP vandaan blijven.
Dosis hiervoor? Lijkt me aardig interessant heb beide stoffen los van mekaar al geprobeerd dus ben benieuwd 😁De ene trip is de ander weer niet’ probeer 4 ho met eens met 4 ho mipt erbij’ spectaculair ken ik je vertellen
Lossen ze ook op in Aceton? 😇Vendor: "Oeps! Verkeerde grondstof gebruikt. My bad."
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."