Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC's zijn afraders?

Welke RC's zijn afraders?

112 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ik had laatst deschloroetizolam geprobeerd, maar ik kreeg er echt een naar gevoel van in mijn lichaam. Het voelde een beetje alsof er watten in mijn hoofd zatten en mijn spieren van piepschuim gemaakt werden. Je weet wel, dat gevoel en geluid wat piepschuim maakt als je het over elkaar wrijft... Nou dat dus, maar dan in je lichaam.

Ook mijn smaak was een beetje piepschuimig.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehad :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehad :wink:
Klik om te vergroten...
Vendor: "Oeps! Verkeerde grondstof gebruikt. My bad."
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet je hoeveel diazepam dat zou zijn? Ik kan alleen met lorazepam en diazepam rekenen. Anders moet ik even opzoeken.

Er was gelukkig al wat af toen ik in de kliniek kwam. Anders had ik er tot st juttemis gezeten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
ClonazoLAM
Klik om te vergroten...
Triazoolring ⭕️
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zelf zou opletten met 4-HO-MET (Metocin) Ik vind het zelf geweldig maar iedereen met wie ik het heb geprobeerd hebben aangegeven angstgevoelens te hebben gehad terwijl iets als lsd dit niet gaf, en dit al vanaf een relatief lage (20mg) dosis. Als je wat ervaring heb in psychedelica denk wel dat metocin iets leuks kan zijn
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Maar is chocolade dan géén RC?
Klik om te vergroten...
Zéér verslavend en verwoest levens.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
4CA / 4CMA
Was pas geleden wel een tripreport op reddit van iemand die nog maar een paar maanden te leven had en 4CMA ging proberen, en het was volgens hem nog best een fijn stofje

aMT schijnt best link te zijn

En sowieso zenes
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij moet je ver van α-PVP, a-PHiP & a-PHP vandaan blijven.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pyrro's en Benzo's
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een paar afraders in RC wereld zijn voor mij:

3-MMA. Puur vergif.

Ik vind stoffen als HEXEN (inmiddels verboden) en NEP dicht tegen pyro’s aanzitten. Bijna even verslavend en verwoestend, dus die zou ik ook laten staan.

Pyro’s dus. Momenteel vooral A-PiHP.

De sterkere RC opioïden (niet breed verkrijgbaar maar als je een beetje zoekt wel). Erg verslavend en overdosis gevaar.

SARMs. Potentieel ernstige gezondheidsrisico’s.

Ik heb bedenkingen bij bepaalde stoffen die op dit moment als vervangers voor 3-MMC aangeboden worden zoals 4-MPD, maar daar is nog niet genoeg informatie over beschikbaar. 3-CMC was ook niet echt een aanrader (niet echt bijzonder in vergelijking met 3-MMC en potentieel ernstig neurotoxisch), maar inmiddels verboden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
3-MMA. Puur vergif.
Klik om te vergroten...
Kan je hier iets meer over vertellen? Er is niet heel veel bekend over de stof. En op Reddit zijn er veel mensen die het vergelijken met methamfetamine.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rain zei:
Diclazepam
Klik om te vergroten...
Diclazepam is gewoon diazepam met een extra clooratoom waardoor het langer en iets sterker werkt. Ik kan je een hele waslijst opnoemen met potentere benzo's. Met je diclazepam.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rain zei:
Die werken zwak helaas. De beste RC Bebzo is Diclazepam. AL enige tijd ''verboden''
Klik om te vergroten...
Ik zie dat ik niet goed heb gelezen. Ik reageerde namelijk op de titel van dit topic. Dus met klassiekers bedoelde ik coke, speed en mdma.
Qua benzos geen idee of mening overigens.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Diclazepam is gewoon diazepam met een extra clooratoom waardoor het langer en iets sterker werkt. Ik kan je een hele waslijst opnoemen met potentere benzo's. Met je diclazepam.
Klik om te vergroten...
Die nog legaal te bestellen zijn, vraagt mijn blauwbilgorgel besmuikt?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Die nog legaal te bestellen zijn, vraagt mijn blauwbilgorgel besmuikt?
Klik om te vergroten...
Illegaal. Alleen via een arts.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Illegaal. Alleen via een arts.
Klik om te vergroten...
Aan zulke immorele lieden brand mijn blauwbilgorgel zich liever niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Aan zulke immorele lieden brand mijn blauwbilgorgel zich liever niet.
Klik om te vergroten...
Heb jij altijd drugs in je systeem zitten? En nee niet de natuurlijke goede, maar ik bedoel de party en chill drugs?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
snijboon zei:
Pyrazolam, onder invloed daarvan 2 keer heel gevaarlijk gevallen
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg had je op dan @snijboon ?
Ik herken dit namelijk niet. Neem ook wel eens pyrazolam. Wel wat afwezig in het hoofd, maar niet afwezig qua aansturing van spieren.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Heb jij altijd drugs in je systeem zitten? En nee niet de natuurlijke goede, maar ik bedoel de party en chill drugs?
Klik om te vergroten...

Helaas niet.

Van rare psychedelica wordt ik 'normaal', net zoals ADHD-ers van amfetamines rustig worden.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Dat is jouw antwoord. Ik vind persoonlijk dat er enkele pareltjes van RC’s zijn, zoals (destijds) ALD-52, (nu) 1P-LSD en 6-APB. 💎✨ Ook 5-MeO-MiPT (moxy) vind ik een erg interessante en leuke! Deze paar genoemde zou ik écht missen zouden ze ooit helemaal verdwijnen. Er zijn daarnaast enkele functionele stims die voor mijn onhandig ingestelde brein best prima en helpend zijn mits sporadisch en gecontroleerd gebruikt, zoals 2-FMA. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Ik heb eigenlijk weinig heel dramatisch slechte ervaringen met RC’s, behalve dat het het mij wel heel makkelijk heeft gemaakt en maakt om met periodes te vaak en teveel RC-benzo’s te gebruiken, maar ik zou die benzo’s ook weer niet willen missen, met name in serieuze periodes van insomnia, bij echte paniek of gewoon na stimulanten of LSD. Qua RC-benzo’s is het voor mij dus een beetje dubbel. Ik vind het fijn dat ze er zijn, maar het wordt wel snel link. Het is misschien net even iets té fijn dat ze er zijn.

De meest nutteloze RC die ik ooit gebruikt heb, was denk ik 5-MeO-DALT, een tryptamine. Zag (ziet, heb het nog steeds liggen) er heel apart uit, bruin en beetje shiny/glitterig, en deed oraal amper wat, behalve een wat wazig heeeel mild spacy gevoel, maar echt te verwaarlozen zo weinig. Heb als ik me niet vergis ooit gelezen dat het heftige shit kan worden als je het rookt, maar dit heb ik zelf nooit geprobeerd.

Ook met DOC, een langwerkende psychedelische amfetamine, heb ik een aparte en eigenlijk gewoon nare ervaring (heel heftige onaangename fysieke effecten en extreme, maar dan bedoel ik ook écht extreme time dilation mindfucks), en zou ik alleen al vanwege de bizar lange werkingsduur niet perse iemand actief aanraden. Al heb ik het maar eenmalig gebruikt, en geloof ik best dat dit niet perse representatief is. Heb er ook wel veel positieve ervaringen over gelezen. Maar ikzelf durf het niet nog een keer te nemen, denk ik. Weggegooide moneyz voor het restant dus.

* Edit: OH JA, 2-FEA. Ooit van iemand gekregen die er alleen erg moe/slaperig van werd. Ik heb het eenmalig geprobeerd. Ik kon ook weinig stimulerends ontdekken, ik merkte überhaupt weinig, deed mentaal gewoon bijna niets… maar gek genoeg werd mijn bloeddruk desondanks wel flink hoog. Would not recommend.
Klik om te vergroten...
Ja is ook duidelijk mijn politiekcorrect en conservatief antwoord😉 Is ook mede door mijn huidige drugs- en rc vrije periode, wat zeker hard zal meespelen.

Maar tuurlijk heb ik ook de vetste momenten beleefd op 6-APB en geven 4-FMA en 3-FA vette energy rushes.
En 2F-DCK heb ik ook periode van genoten tem meest intense trip.

Voor de rest zaken als 3-MeO-PCE, PCE,...voor een enkele of paar keer. Ven overall minder voor Tryptamines en verder disso's en opioïden.

Mbt 2-FEA, kan ik enkel zeggen dat ik het in combinatie met 3-FEA als 'Newphoria' pellet heb gedaan (was sample). Zijn best lichte gefluoreerden uit de stim-klasse. Maar voelde wel iets v xtra energy, maar verwacht totaal geen euforie fzo.

En tuurlijk beter om de zoveel maanden eens lekker gaan op vb 6-APB, dan wekelijks in de alcohol vliegen en er vb nog pakjes sigaretten bij oproken.

Controle erover hebben, belangrijkste.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."