Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien is het productie proces te complex voor illegale productie? Of precursors niet te verkrijgen?"
"Dit na een besluit van de United Nations Office on Drugs and Crime In-session_draft_reports_resolutions In-session_draft_reports_resolutions www.unodc.org Ik had net een grammetje bromaz binnen. Daar kan ik wel effe mee door"
"Nou er waren ook twijfels over de kwaliteit van HHC had ik begrepen. Er zijn daar veel vervuilingen in aangetroffen. (Waarschijnlijk door de zuiver chemische synthese)"
"Ik vind 4-ho-met helemaal niks. Ik word er para van, dat heb ik niet bij gewone paddo’s of lsd. Maar goed kan aan mij liggen 🤣"
"Leuke sample krijg ik weer. LEVENSGEVAARLIJK. Het is sterker dan Fentanyl en ik heb 0 opioiden tolerantie. Die nitazenen zie je toch wel steeds meer krijg ik het idee hoor! Metonitazepyne is a highly effective sedative medication that is used for the treatment of anxiety, insomnia, and other related conditions. Its active ingredient, metonitazepyne, belongs to the opioid family of drugs and works by binding to the brain’s receptors responsible for pain and anxiety relief. This medication is available in both oral and injectable forms. It is important to use Metonitazepyne only under the guidance of a qualified healthcare professional and to follow their instructions carefully to avoid any potential risks and side effects."
"_shikantaza zei: De beste klant is een verslaafde klant. Klik om te vergroten... Ja. Maar geen dode. “dont kill your customer base”"
"Raver zei: Belachelijk dit. Levensgevaarlijke drugs als sample meegeven. Snap hier echt niets van. Klik om te vergroten... Ja nou ik heb in ieder geval een goede waarschuwing, het is niet de eerste keer namelijk dat ik iets dergelijks opgestuurd krijg. Ik heb een keer een ministukje van zo’n blottertje ingenomen. Erg veel spijt van gehad. Ik werd gelijk kotsmisselijk. Ik ben iemand die niet snel spuugt maar gelijk meerdere keren overgeven. Extreem zweten en heet. En een volle dag en nacht ziek. Kotsmisselijk en hartkloppingen. Wat als ik een hele blotter in mijn muil had gedaan? Ik heb dit daarna aangegeven aan die vendor en die zegt doodleuk dat iedereen superblij is met het product en dat hij nog nooit klachten heeft gehad. Nou ja ik ben in ieder geval blij dat het niet lekker was… En dat ik nog leef. Dit gaat dus weer de prullenbak in. Er is gewoon geen functie voor dit spul."
"Ik ben er ook mee uitgetest. Dit spul mag de eer niet hebben om met de naam op Etizolam te lijken. Het doet nl echt niets! Ja , jezelf vergiftigen vrees ik."
"Als je een nacht bier zuipt heb je iig nog wel een leuke nacht"
"Nog steeds triest dat dit niet meer te krijgen is."