Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC's zijn afraders?

Welke RC's zijn afraders?

112 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
mitchieee zei:
20+20
Klik om te vergroten...
Thank u👌🏻
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alle rc's zijn eigenlijk afraders.....
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shinyzappy zei:
Thank u👌🏻
Klik om te vergroten...
Je neemt eerst 4 ho mipt, laat die rustig in werken na, 30 minuten tot uur neem je de 4 ho met, dan gaat het ineens heel snel en zullen ze heerlijk samen dansen,
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pyrazolam
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die heb ik nooit gebruikt. Heb Lorazepam een tijdje online besteld maar dat is geen RC.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
ClonazoLAM
Klik om te vergroten...
Triazoolring ⭕️
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zelf zou opletten met 4-HO-MET (Metocin) Ik vind het zelf geweldig maar iedereen met wie ik het heb geprobeerd hebben aangegeven angstgevoelens te hebben gehad terwijl iets als lsd dit niet gaf, en dit al vanaf een relatief lage (20mg) dosis. Als je wat ervaring heb in psychedelica denk wel dat metocin iets leuks kan zijn
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihilist88 zei:
Eigenlijk bestaat hier mr 1 antwoord op, nl alle rc's.
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Dat is jouw antwoord.
Klik om te vergroten...
In principe klopt het, elke RC is slecht maar de ene heeft meer toegevoegde waarde dan de ander. Maar je betaalt altijd een prijs. Dat kan ook niet anders. “There is no such thing as a free meal”. En die prijs is afhankelijk van veel dingen.
Roze Olifant zei:
1P-LSD en 6-APB
Klik om te vergroten...
En daarmee vat je het gewoon in één keer samen. 1-p-lsd voelt als een warme uitnodiging naar een sprookje en het geeft je precies wat je verdient of wat je nodig hebt, niets meer niets minder. Ze is veelzijdig en kan enorme krachtige dingen teweegbrengen. Ik heb los van de uiterst bizarre en niet van echt te onderscheiden visuals, heb ook ervaren hoe ik meerdere dimensies en tijdlijnen ervaarde en terug in de tijd stil in de tijd of non-linear in tijd bewoog, en ga zo maar door maar ik dwaal af… en 6-apb is gewoon fucking lekker. Meest euforische moment uit mijn leven mee gehad.

phenmetrazines kan je wegstrepen, troep
Amt paar keer gedaan schijnt gevaarlijk te zijn (door het proces monoamineoxidaseterase - Lingo geluid 🎶 groen groen )
Fluor amphs mogen ook wel weg die vind ik echt waardeloos
En de imitatie cathinones
Je had 3mmc en verslavend maar fantastisch als die was geen enkele cathinone komt in de buurt geen chloor cathinone, fluor cathinone, 2-methyl troep, gewoon afgelopen met je lelijke keton-kop.
2-fdck een keer heeeel lang effecten gehad maar blijf het lekker vinden
Helaas niet zo goed als zuivere ketamine
Maar het is ook enorm verslavend en dat denken mensen onbewust het tegenovergestelde van omdat het niet zozeer euforie maar meer een kick en verwondering geeft en verwarring in de zin van plezierige avontuurlijke ontdekking als het ware

DOC is gewoon lang ja dat klopt en desondanks vond ik het top. Ik zou ze alleen niet meer willen bestellen omdat ik met LSD spiritueel en recreationeel veel verder kom en mindere klachten tijdens en na ervaar. DOC is echt een soort sleutelbeen dat je moet inleveren voordat je in het karretje mag stappen van de achtbaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
Alle benzo’s.

Been there done that, plantje geworden.
Klik om te vergroten...
Wat vind je van Flunitrazolam (flunitrazepam met triazool, is normaal roofie rooie knol of rohypnol genoemd maar nog sterker). Hoe verzinnen ze het he? Dempen kunnen we beter als verrijken in ons brein.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alinde zei:
Die heb ik nooit gebruikt. Heb Lorazepam een tijdje online besteld maar dat is geen RC.
Klik om te vergroten...
Lorazepam is wel erg sterk en veel te snel en onnodig voorgeschreven. Diazepam blijft DE perfecte benzo en maatstaaf. Ken je diclazepam? Die is nog iets sterker en lang werkender
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alinde zei:
Sterk? Voor mij niet meer op gegeven moment. Heel doosje en ik sliep nog niet. Kun je nagaan.

Kan eigenlijk wel zeggen dat mijn leven in puin lag.
Klik om te vergroten...
Ik zat op de dag van mijn opname op 40/50 mg bromazolam ik voelde het niet meer gewoon bijna

dus broma ook op de afvalcontainer lijst erbij klotedrug

hmpf
Broom
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Dit is geen RC toch?
Is de rivotrtol op doktersrecept als ik me niet vergis
Klik om te vergroten...
Rivotril = ClonazePAM. ClonazoLAM is een RC.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat werkt niet bij zulke doseringen maar ik denk 3mg broma staat tot 10-15 mg diazepam als ik op gevoel afga maar de tolerantie stijgt na een dag of z4/5 bij broma al tot bijna dubbel
Dia kan ik nemen met periodes van weken tot maanden tot echte gewenning intreedt
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan is 40/50 echt heel veel..,

Ik kreeg bij mijn tweede opname 60 mg diazepam op een dag en was nog steeds mega druk. Tolerantie…
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alinde zei:
Dan is 40/50 echt heel veel..,

Ik kreeg bij mijn tweede opname 60 mg diazepam op een dag en was nog steeds mega druk. Tolerantie…
Klik om te vergroten...
Ik kreeg 40mg 3x per dag en 20 voor slapen extra en ik lag drie nachten zwetend wakker van de ontwenning
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was bang om te gaan slapen. Voelde me zo ontzettend raar voor ik in slaap viel. De nachtdienst had de hele nacht werk aan me.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb gister al heel veel geslapen
Nu niet eens moe
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb begin van de nacht geslapen. Zal morgen wel gezeik krijgen bij ggz.
Maar ik word niet meer zo snel psychotisch. Dan was het in de kliniek al gebeurd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
hmpf
Broom
Klik om te vergroten...
2C-B though 👌
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
dupont zei:
2C-B though 👌
Klik om te vergroten...
Bromazolam though 😓

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."