#1
Thank u👌🏻20+20
Thank u👌🏻20+20
Je neemt eerst 4 ho mipt, laat die rustig in werken na, 30 minuten tot uur neem je de 4 ho met, dan gaat het ineens heel snel en zullen ze heerlijk samen dansen,Thank u👌🏻
Triazoolring ⭕️ClonazoLAM
Eigenlijk bestaat hier mr 1 antwoord op, nl alle rc's.
In principe klopt het, elke RC is slecht maar de ene heeft meer toegevoegde waarde dan de ander. Maar je betaalt altijd een prijs. Dat kan ook niet anders. “There is no such thing as a free meal”. En die prijs is afhankelijk van veel dingen.Dat is jouw antwoord.
En daarmee vat je het gewoon in één keer samen. 1-p-lsd voelt als een warme uitnodiging naar een sprookje en het geeft je precies wat je verdient of wat je nodig hebt, niets meer niets minder. Ze is veelzijdig en kan enorme krachtige dingen teweegbrengen. Ik heb los van de uiterst bizarre en niet van echt te onderscheiden visuals, heb ook ervaren hoe ik meerdere dimensies en tijdlijnen ervaarde en terug in de tijd stil in de tijd of non-linear in tijd bewoog, en ga zo maar door maar ik dwaal af… en 6-apb is gewoon fucking lekker. Meest euforische moment uit mijn leven mee gehad.1P-LSD en 6-APB
Wat vind je van Flunitrazolam (flunitrazepam met triazool, is normaal roofie rooie knol of rohypnol genoemd maar nog sterker). Hoe verzinnen ze het he? Dempen kunnen we beter als verrijken in ons brein.Alle benzo’s.
Been there done that, plantje geworden.
Lorazepam is wel erg sterk en veel te snel en onnodig voorgeschreven. Diazepam blijft DE perfecte benzo en maatstaaf. Ken je diclazepam? Die is nog iets sterker en lang werkenderDie heb ik nooit gebruikt. Heb Lorazepam een tijdje online besteld maar dat is geen RC.
Ik zat op de dag van mijn opname op 40/50 mg bromazolam ik voelde het niet meer gewoon bijnaSterk? Voor mij niet meer op gegeven moment. Heel doosje en ik sliep nog niet. Kun je nagaan.
Kan eigenlijk wel zeggen dat mijn leven in puin lag.
Rivotril = ClonazePAM. ClonazoLAM is een RC.Dit is geen RC toch?
Is de rivotrtol op doktersrecept als ik me niet vergis
Ik kreeg 40mg 3x per dag en 20 voor slapen extra en ik lag drie nachten zwetend wakker van de ontwenningDan is 40/50 echt heel veel..,
Ik kreeg bij mijn tweede opname 60 mg diazepam op een dag en was nog steeds mega druk. Tolerantie…
2C-B though 👌hmpf
Broom
Bromazolam though 😓2C-B though 👌
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."