#1
Bromo pil.
In verband met de enorme blackouts
In verband met de enorme blackouts
Omdat hier toch vaak de vraag wordt gesteld welke RC's "aanraders" zijn, wil ik graag de vraag eens omdraaien.
Welke RC's zijn absolute afraders volgens jou, en waarom?
Ben heel benieuwd naar jullie afradertjes, hopelijk kunnen we wat discussie starten.
I'll state the obvious: synthetische cannabinoïden. Eenmaal gedaan, nooit meer.
Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehadIk had laatst deschloroetizolam geprobeerd, maar ik kreeg er echt een naar gevoel van in mijn lichaam. Het voelde een beetje alsof er watten in mijn hoofd zatten en mijn spieren van piepschuim gemaakt werden. Je weet wel, dat gevoel en geluid wat piepschuim maakt als je het over elkaar wrijft... Nou dat dus, maar dan in je lichaam.
Ook mijn smaak was een beetje piepschuimig.
Vendor: "Oeps! Verkeerde grondstof gebruikt. My bad."Volgens mij heb je per ongelukt Polystyrenetizolam van je vendor gehad![]()
Triazoolring ⭕️ClonazoLAM
Het schijnt op pmma te lijken zo te zien, para-methoxymethamphetamine. Die methoxy groep zit ook aan dopamine. Volgens mij raakt ons lichaam in de war met die groep erop.Kan je hier iets meer over vertellen? Er is niet heel veel bekend over de stof. En op Reddit zijn er veel mensen die het vergelijken met methamfetamine.
Met meth zou ik 3-MMA niet vergelijken. Het is duidelijk een kortwerkende stimulant. Ik heb het maar één keer gebruikt en het voelde helemaal fout. Spierspanning, kortademigheid, hartkloppingen, het gevoel dat je een hartaanval krijgt (en dit was in de tijd dat ik regelmatig pyro’s en NEP gebruikte, dus ik kon best wat hebben). Verder niets leuks aan — een stimulant met alleen maar bijwerkingen. Ik heb mezelf echt 1,5 uur zitten kalmeren totdat het een beetje uitgewerkt was, omdat ik dacht dat ik dood zou kunnen gaan. Voor mijn gevoel dus puur vergif.Kan je hier iets meer over vertellen? Er is niet heel veel bekend over de stof. En op Reddit zijn er veel mensen die het vergelijken met methamfetamine.
3-cmc, 3-fmc.
helemaal in hoge doseringen. Heb t ‘maar’ 1 jaar lang 0,5 tot 1x per week gebruikt (gemiddeld), maar ben tot op de dag van vandaag nog bang dat ik over 10, 20 jaar ofzo opeens dood neerval. Ja, het is ‘uit m’n systeem, dus dat kan niet’, maar juist dat voelt een beetje als ‘te mooi om waar te zijn’ wetende hoe giftig het gevoel van strak zijn ervan voelde, en de zware comedowns, oprecht het gevoel dat mn persoonlijkheid erdoor veranderd is, zelfs 4 maanden na niks meer gebruikt te hebben.
3-cmc, 3-fmc.
helemaal in hoge doseringen. Heb t ‘maar’ 1 jaar lang 0,5 tot 1x per week gebruikt (gemiddeld), maar ben tot op de dag van vandaag nog bang dat ik over 10, 20 jaar ofzo opeens dood neerval. Ja, het is ‘uit m’n systeem, dus dat kan niet’, maar juist dat voelt een beetje als ‘te mooi om waar te zijn’ wetende hoe giftig het gevoel van strak zijn ervan voelde, en de zware comedowns, oprecht het gevoel dat mn persoonlijkheid erdoor veranderd is, zelfs 4 maanden na niks meer gebruikt te hebben.
Boosheid, ben veel geirriteerder, flip hem compleet om dingen die me niks deden, veel emotioneler, begin random te huilen uit het niets soms. ken dat helemaal niet van mezelf. Verder heeft het mn neus verpest, maar KNO artsen zeggen dat er niks te zien is terwijl ik met permanente klachten zit. En dat heb ik op de een of andere manier binnen 1 jaar voor elkaar gekregen, daarom dat ik ook soms een beetje schrik van hoe makkelijk erover gedaan word of dat sommige mensen nog steeds denken dat je jarenlang kilo’s zooi moet snuiven op dagelijkse basis omdat je lichaam zo vergevingsgezind is. Nou, bij mij helaas niet.Heavy. Goed dat je niet meer gebruikt. In welke zin heb je het idee dat je persoonlijkheid erdoor veranderd is?
Boosheid, ben veel geirriteerder, flip hem compleet om dingen die me niks deden, veel emotioneler, begin random te huilen uit het niets soms. ken dat helemaal niet van mezelf. Verder heeft het mn neus verpest, maar KNO artsen zeggen dat er niks te zien is terwijl ik met permanente klachten zit. En dat heb ik op de een of andere manier binnen 1 jaar voor elkaar gekregen, daarom dat ik ook soms een beetje schrik van hoe makkelijk erover gedaan word of dat sommige mensen nog steeds denken dat je jarenlang kilo’s zooi moet snuiven op dagelijkse basis omdat je lichaam zo vergevingsgezind is. Nou, bij mij helaas niet.
moet toegeven dat ik het vaak gebinged heb (2-3 gram over 24u) en die roekeloosheid kwam door een rits aangrijpende gebeurtenissen in mn leven in veel kortere tijd achter elkaar zonder dat ik ook maar iets heb kunnen verwerken. maar als ik geweten had van tevoren dat dit me zo kapot zou maken had ik t met geen vinger aangeraakt.
sorry, emotioneel beladen bericht, maar doe alsjeblieft allemaal rustig aan met rc’s in t algemeen.. en zeker niet als je van tevoren mentaal al niet 100% goed in je vel zit
Eigenlijk bestaat hier mr 1 antwoord op, nl alle rc's.
En verder:
Dit is zo zeer subjectief vb ik ga ontzettend slecht op O-DSMT, terwijl anderen dit juist lekker stofje vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."