Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik ben van plan mijn 2f-ketamine om te zetten in een neusspray. Ik heb dit online voorbij zien komen en dit lijkt mij handiger in gebruik. Ik had alleen de vraag, moet je dit met natriumchloride mixen of kan dit ook op basis van alleen water?"
"Hallo allemaal, Twee weken geleden heb ik mijn drugs laten testen bij Tactus in Overijssel. Dit verliep zonder problemen. Ik weet dat ik geen vendors mag noemen, maar volgens mij mag ik wel delen waar ik de test heb laten uitvoeren (als dit niet mag, verwijder het dan gerust, mods). Tactus is een inleverpunt, dus ik heb geen gesprek gehad, maar gewoon mijn sample ingeleverd. Ongeveer een week later heb ik gebeld en kreeg ik de uitslag, inclusief welk middel het was en de dosis. Dit was ongeveer een week geleden. Vanmorgen ben ik echter opnieuw gebeld door Tactus. Omdat ik die test heb gedaan, willen ze graag meer weten over mijn gebruik en enkele andere "algemene" vragen telefonisch stellen. Ik had hier zelf geen problemen mee en heb vragen beantwoord over bijvoorbeeld mijn leeftijd en waarom ik XTC gebruik. Nu vraag ik me af hoe ze dit hebben gedaan. De algemene voorwaarden van de drugstestservice zijn vrij strikt en vermelden dat er ABSOLUUT geen telefoonnummers, namen of andere persoonlijke gegevens worden opgeslagen. Toch hebben ze mij na twee weken gebeld (ik heb niet hun gebeld). Wat vinden jullie hiervan? Moet een testservice nooit vervolgcontact opnemen? Of hoe denken jullie hierover?"
"Innerscoop zei: Als een testservice zegt dat het volledig anoniem is, vind ik niet dat ze terug moeten bellen met dat soort vragen, dan moeten ze van tevoren aangeven dat dat mogelijk is. Sommige mensen zullen schroom krijgen om te laten testen sls hun anonimiteit niet gewaarborgd is. Klik om te vergroten... Dit is idd ook mijn mening, persoonlijk heb ik er geen moeite mee. Maar ik denk dat dit veel mensen zou kunnen afschrikken om een 2e keer iets te laten testen, helemaal als anonimiteit beloofd is"
"Beinvloeden edibles jouw slaap erg? Ik ben erg gestressed voor een uitslag en wil eigenlijk een edible nemen voor een keer om toch iets slaap te pakken (eenmalig). Of is dit juist geen goed idee?"
"Weezy50 zei: Als je geen hoge tolerantie hebt, kan je dan de volgende ochtend erg suf zijn. Vooral omdat edibles harder aankomen dan normaal blowen. Klik om te vergroten... Duurt die sufheid lang? Ik heb wel gewoon mijn opleiding de volgende dag, maar pas om 12 uur"
"Hoi, ik en een vriend hebben van een vriend die in de andere kant van Nederland 4 gram 3mmc opgestuurd gekregen. Hier hebben we een echte naam en een nep adres (bestaat maar niet van ons) maar bezorging op een servicepunt gedaan. Is dit veilig? Als in worden deze pakketjes gecontroleerd of ook maar iets. We hebben beide het liefst nog wel een toekomst na een experimentje😅"
"Hey is 20mg 4-ho-met 150ug 1p-lsd 50mg 2f-ketamine een goede combi? Ik heb alles al een keer gedaan alleen nog niet met ketamine"
"Torchic zei: Waarom zou je dit allemaal willen combineren? Wat verwacht je van deze combinatie? Klik om te vergroten... 4-ho-met en lsd gaan heel goed samen voor sterkere Visuals, met de ketamine hoop ik het nog iets meer te boosten. Ik heb nooit gehad dat ik “echt” van de wereld ben. Ik probeer dat punt een keer te proberen zodat ik weet hoe"
"Heeft iemand hier ervaringen met 2-FMA? Ik en mijn vrienden zijn van plan 50mg te nemen"
"Ik vroeg mij af wat jullie ervaring is met (microdosen) op 20ug 1p-lsd."