Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC's zijn afraders?

Welke RC's zijn afraders?

112 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nihilist88 zei:
Eigenlijk bestaat hier mr 1 antwoord op, nl alle rc's.
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Dat is jouw antwoord.
Klik om te vergroten...
In principe klopt het, elke RC is slecht maar de ene heeft meer toegevoegde waarde dan de ander. Maar je betaalt altijd een prijs. Dat kan ook niet anders. “There is no such thing as a free meal”. En die prijs is afhankelijk van veel dingen.
Roze Olifant zei:
1P-LSD en 6-APB
Klik om te vergroten...
En daarmee vat je het gewoon in één keer samen. 1-p-lsd voelt als een warme uitnodiging naar een sprookje en het geeft je precies wat je verdient of wat je nodig hebt, niets meer niets minder. Ze is veelzijdig en kan enorme krachtige dingen teweegbrengen. Ik heb los van de uiterst bizarre en niet van echt te onderscheiden visuals, heb ook ervaren hoe ik meerdere dimensies en tijdlijnen ervaarde en terug in de tijd stil in de tijd of non-linear in tijd bewoog, en ga zo maar door maar ik dwaal af… en 6-apb is gewoon fucking lekker. Meest euforische moment uit mijn leven mee gehad.

phenmetrazines kan je wegstrepen, troep
Amt paar keer gedaan schijnt gevaarlijk te zijn (door het proces monoamineoxidaseterase - Lingo geluid 🎶 groen groen )
Fluor amphs mogen ook wel weg die vind ik echt waardeloos
En de imitatie cathinones
Je had 3mmc en verslavend maar fantastisch als die was geen enkele cathinone komt in de buurt geen chloor cathinone, fluor cathinone, 2-methyl troep, gewoon afgelopen met je lelijke keton-kop.
2-fdck een keer heeeel lang effecten gehad maar blijf het lekker vinden
Helaas niet zo goed als zuivere ketamine
Maar het is ook enorm verslavend en dat denken mensen onbewust het tegenovergestelde van omdat het niet zozeer euforie maar meer een kick en verwondering geeft en verwarring in de zin van plezierige avontuurlijke ontdekking als het ware

DOC is gewoon lang ja dat klopt en desondanks vond ik het top. Ik zou ze alleen niet meer willen bestellen omdat ik met LSD spiritueel en recreationeel veel verder kom en mindere klachten tijdens en na ervaar. DOC is echt een soort sleutelbeen dat je moet inleveren voordat je in het karretje mag stappen van de achtbaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alinde zei:
Alle benzo’s.

Been there done that, plantje geworden.
Klik om te vergroten...
Wat vind je van Flunitrazolam (flunitrazepam met triazool, is normaal roofie rooie knol of rohypnol genoemd maar nog sterker). Hoe verzinnen ze het he? Dempen kunnen we beter als verrijken in ons brein.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alinde zei:
Die heb ik nooit gebruikt. Heb Lorazepam een tijdje online besteld maar dat is geen RC.
Klik om te vergroten...
Lorazepam is wel erg sterk en veel te snel en onnodig voorgeschreven. Diazepam blijft DE perfecte benzo en maatstaaf. Ken je diclazepam? Die is nog iets sterker en lang werkender
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkdirk zei:
Je weet niet eens wat je zegt. Ik oordeel niet, doe wat je wilt, maar je hebt zo’n enorm bord voor je kop het is gewoon niet doorheen te lezen.

Psychoses zijn mogelijk met elke drugs en zelfs zonder drugs. Dat is helemaal niet aan de orde. Het is troep. Geen enkele meerwaarde over andere drugs. Pyrrolidine is een smerig, arrogant klootzakje… er zijn zoveel betere drugs te noemen dan deze afknapper.
Klik om te vergroten...
Zal t morgen terug lezen mss heb je gelijk. Heb nu ernstig dringend slaap nodig, werd net al op random plek in huis wakker..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ILoveRCs zei:
Zal t morgen terug lezen mss heb je gelijk. Heb nu ernstig dringend slaap nodig, werd net al op random plek in huis wakker..
Klik om te vergroten...
Oh sure, dat is niet fijn. Ik heb toevallig ook veelteveel speed gedaan dus ben voorlopig wel even wakker.

take care. Pas goed op jezelf.
D
Dollie_13Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ILoveRCs zei:
ja dat heb ik ook gehoord. aangebrande ego snap ik ff niet? ik heb zelf wel een broma op maar ik zie geen grote aanval op a-php naar mijn mening. sterker nog, Ik vond a-php de aller vetste rush die ik ooit in mn leven heb gehad, letterlijk niks kon er aan tippen, dat vind ik een bijzonder groot compliment. Ik vind het effect van pyrros geweldig. t dreef me alleen redelijk snel richting een psychose omdat ik al nacht wakker was en al flink wat stofjes had opgemaakt . en ja zaad is niet mijn favo geur. maar zou zo nog een gram a-php kopen en deze nemen wanneer ik uitgerust ben en met psychonautwiki als handleiding. ipv gelijk 250mg (verdeeld in kleine lijntjes) nemen eerste keer. Het feit dat het mij gewoon zo snel een psychose gaf vond ik opmerkelijk om t zo maar te noemen, bij 5 nachten wakker zijn op pep en 5 gram wiet kreeg ik dit pas, bijzonder groot verschil. Zonder slaaptekort was die (bijna) psychose van a-php nooit gebeurd dus was m'n eigen schuld.

maar dat over die seance was een grapje aangezien het over satan ging. neem drugs voor mn plezier, niet om een vage gebeurtenis nog vager te maken


Hoezo, drugs is al 20 jaar mijn hobby. ik kijk al een tijdje naar een pyrro voor een redemption naast a-pihp. Ondanks dat ze een slechte rep hebben wil ik erg graag nog een keer die leipe rush ervaren. Tis gewoon zoiets wat je een keer geprobeerd moet hebben als drugs veteraan. a-pihp kan ik nog steeds aankomen btw maar heb gehoord dat dat al veel minder intens is dan php. klopt dat?

hoe dan ook, voel je (of a-pihp) vooral niet aangevallen, ik denk dat ik over t algemeen nog erg positief ben over pyrros vergeleken met bijna iedereen op DF.
maarja dat a-php en a-pvp snel psychoses veroorzaken voor een stim is gewoon een feit. ik denk dat alle Cathinones/pyrrolidinophenones over t algemeen aan de gevaarlijkere kant zitten dan de meeste normale stims.

Oja heb jij ervaring met MDPHP, MDPIHP, a-D2PV? of zijn deze allemaal trash vergeleken met de originele
Klik om te vergroten...
Oja das idd wel verstandig om te doen, dat met de psychonaut wiki erbij... en sorry dat ik je verkeerd had begrepen, ik las het verkeerd denk ik. Ik kan je de hand schudden, ik gebruik ook al 24 jaar drugs. Ik was er al vrij vroeg bij, maar waar ik vandaan kom was dat helemaal niet zo vreemd. En ja, ik kan er gelukkig ook nog steeds aan komen, en gelukkig niet voor de hoofdprijs zoals sommige idioten op telegram wat ik voorbij heb zien komen. En dan zijn het ook echt supermooie kristallen van echt goeie kwaliteit. Zo heb ik ze nog niet eerder voorbij zien komen. Ehm, eerlijk gezegt weet ik niet of er veel verschil zit in a-pihp of a-php. De ervaring met mdpihp heb ik wel... die vindt ik persoonlijk niet zo fijn. Krijg er een heel opgejaagd gevoel van na een paar goeie hijsen. Het lijkt echt op de uitwerking van crack, vind ik. Dan zeggen ze bij webshops soms "de opvolger van a-pihp." Maar ik vind dat niet helemaal op zijn plaats, die uitspraak... ik blijf trouw aan m'n a-pihp, ik ga er erg goed op... en zal er voorlopig ook echt niet mee stoppen want ik vind:

Wie A zegt moet ook Pihp zeggen!! 😂
D
Dollie_13Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ILoveRCs, alleen nog ff 1 opmerking over wat je in het begin zei over zaad uit Satans balzak😂 whahaha ik kon er zeker wel om lachen. Ik hou wel van zulke opmerkingen.... En wie weet hoe verleidelijk de onvervalste, onversneden demon-seed uit Satans grote harde lucifer zal smaken?🙈🙈🤣🤣 haha misschien wel net als a-pihp... misschien toch maar es uitproberen in m'n pijp... dan word het pas echt terecht om te gaan roepen dat het PIJPTIJD is 🤣🤣 Zo leuk om te roepen als je met mensen bent die dat ineens gênant vinden🤣🤣🙈🙈
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
ILoveRCs zei:
a-pihp kan ik nog steeds aankomen btw maar heb gehoord dat dat al veel minder intens is dan php. klopt dat?
Klik om te vergroten...
Ja, A-PHP was een stuk potenter dan A-PiHP.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkdirk zei:
Oh sure, dat is niet fijn. Ik heb toevallig ook veelteveel speed gedaan dus ben voorlopig wel even wakker.

take care. Pas goed op jezelf.
Klik om te vergroten...
Pas je op kerel 😥
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dollie_13 zei:
Ligt er maar net aan wat je aan kan, denk ik. Ik rook nu bijna een jaar A-pihp en alles gaat nog prima. Wat ik wel apart vind omdat ik zat mensen heb gehoord over echt zware negatieve ervaringen. Ik moet zeggen dat sinds ik dit rook ik gestopt ben met alle vorige middelen die ik gebruikte.... Misschien dat er gewoon iets hogere tolerantie nodig is dan het gemiddelde mens heeft ofzo? Kom uit verleden met een coke en heroïne verslaving, heb dat bijna 9 jaar gedaan dagelijks... maar ben daar gelukkig nu bijna 6 jaar vanaf. Afkloppen .. en ik praat dit spul ook echt niet goed hoor. Heb em een beetje onderschat in het begin. Me maat kwam er op m'n verjaardag mee aan. Ik was wel gelijk verkocht na me 1e pijpje. Wat dat betreft is ie wel hardnekkig
Klik om te vergroten...
Wat is prima dan voor jou?

Denk dat andere drugs je minder interesseren omdat je toch al op de sterkste upper zit. Geen ander kan de rush evenaren.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Pas je op kerel 😥
Klik om te vergroten...
Doe ik
(Check PM)
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volledig offtopic. maar echt waar jonge. Na 55 uur wakker te zijn slaap ik eindelijk mbv broma. Na 4 uur slaap komt er zo'n gast precies onder mn raam met swerelds luiste bosmaaier ooit. Zo fucking luid dat je er zelfs met comazolam wakker van word. Heb een partij lopen schelden.. ergste van alles is nog dat er straks een bank word geleverd dus kan niet nog een broma nemen anders word ik weer niet wakker door de wekker.. mss wat doxylamine. Met 4 wekkers gezet rond 1 moet dit lukken. Sorry voor de frustratie die volledig offtopic is maar man wat word ik schijtziek van die lui, altijd om 8 uur in de ochtend. zelfs op zaterdag doen ze dit.. ik weet dat het hun werk is maar af en toe... Bestaat er geen wet dat je alleen tussen 10:00 en 22:00 geluidsoverlast mag maken? Of geld dat alleen voor buren..
D
Dollie_13Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Wat is prima dan voor jou?

Denk dat andere drugs je minder interesseren omdat je toch al op de sterkste upper zit. Geen ander kan de rush evenaren.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook wel dat dat de reden is.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nihilist88 zei:
Eigenlijk bestaat hier mr 1 antwoord op, nl alle rc's.

En verder:
Dit is zo zeer subjectief vb ik ga ontzettend slecht op O-DSMT, terwijl anderen dit juist lekker stofje vinden.
Klik om te vergroten...
Wat zijn rc’s dan precies? 4-HO-DMT is in 1963 door oa Albert Hofmann ontdekt maar valt nog steeds onder de rc’s terwijl 2C-B in de jaren 70 ontdekt zijn en dat tegenwoordig geen rc meer is. Hoe lang duurt het voordat deze stoffen niet meer onder de NPS vallen? Zijn niet alle synthetische drugs gewoon Rc’s?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
VJ_LSD72 zei:
Wat zijn rc’s dan precies? 4-HO-DMT is in 1963 door oa Albert Hofmann ontdekt maar valt nog steeds onder de rc’s terwijl 2C-B in de jaren 70 ontdekt zijn en dat tegenwoordig geen rc meer is. Hoe lang duurt het voordat deze stoffen niet meer onder de NPS vallen? Zijn niet alle synthetische drugs gewoon Rc’s?
Klik om te vergroten...
Maar is chocolade dan géén RC?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkdirk zei:
Je weet niet eens wat je zegt. Ik oordeel niet, doe wat je wilt, maar je hebt zo’n enorm bord voor je kop het is gewoon niet doorheen te lezen.

Psychoses zijn mogelijk met elke drugs en zelfs zonder drugs. Dat is helemaal niet aan de orde. Het is troep. Geen enkele meerwaarde over andere drugs. Pyrrolidine is een smerig, arrogant klootzakje… er zijn zoveel betere drugs te noemen dan deze afknapper.
Klik om te vergroten...

Ik heb het terug gelezen en alhoewel ik weet dat pyrro's altijd een slechte keuze zijn, sta ik nog steeds achter het meeste wat ik zei, dit topic is er echter vreselijk geschikt voor want hier gaat het juist om wat je niet moet nemen, en ik zit zo'n beetje een pyrro te verheerlijken, sorry daarvoor.. maar tegelijkertijd ook omver geblazen was door de extreem snelle ontwikkeling van een psychose. En ja dit kan met elke drugs gebeuren, maar dan moet ik het wel zo bont maken dat het gewoon verdiend heb, zoals ik noemde 5 nachten door op pep en wiet. Ondanks dat wil ik toch nog een keer 1 gram MDPHP halen, of ik die gram gebruik is punt 2, net als de A-PIHP die hier al een jaar ligt en die ik nooit heb aangeraakt. Voor mij is het verzamelen van RC's ook een soort hobby. Wil er t liefst 50 hebben. daarnaast zou MDPHP weer velen malen zwakker zou moeten zijn dan A-PHP, wat ik als prettig ervaar. Het is iig absoluut niet zo dat ik er ooit verslaafd aan zou kunnen raken, die tijd heb ik allang achter me. 1 slechte ervaring en ik spoel iets direct door de wc,

Maar goed er komt ook een grammetje veilige meth aan binnenkort, dit is natuurlijk een veel betere optie dan pyrro's, maar hoop wel dat het ook enigszins in de buurt komt van die pyrro rush. Bij roken mss wel maar ik base over t algemeen niet. Gewoon het eenmalig omver geblazen worden door een stim is iets wat ik al een tijdje zoek. En daarna ben ik ook weer jaren lang verzadigd. Crack aan de andere kant lijkt me dan weer zeer onaantrekkelijk, vieze junks die vrienden bestelen van hun geld en zelfs de lokale supermarkt overvallen om 800 euro buit te maken en die de zelfde dag nog op te roken, dan ben je echt een gigantische loser.

Dollie_13 zei:
Oja das idd wel verstandig om te doen, dat met de psychonaut wiki erbij... en sorry dat ik je verkeerd had begrepen, ik las het verkeerd denk ik. Ik kan je de hand schudden, ik gebruik ook al 24 jaar drugs. Ik was er al vrij vroeg bij, maar waar ik vandaan kom was dat helemaal niet zo vreemd. En ja, ik kan er gelukkig ook nog steeds aan komen, en gelukkig niet voor de hoofdprijs zoals sommige idioten op telegram wat ik voorbij heb zien komen. En dan zijn het ook echt supermooie kristallen van echt goeie kwaliteit. Zo heb ik ze nog niet eerder voorbij zien komen. Ehm, eerlijk gezegt weet ik niet of er veel verschil zit in a-pihp of a-php. De ervaring met mdpihp heb ik wel... die vindt ik persoonlijk niet zo fijn. Krijg er een heel opgejaagd gevoel van na een paar goeie hijsen. Het lijkt echt op de uitwerking van crack, vind ik. Dan zeggen ze bij webshops soms "de opvolger van a-pihp." Maar ik vind dat niet helemaal op zijn plaats, die uitspraak... ik blijf trouw aan m'n a-pihp, ik ga er erg goed op... en zal er voorlopig ook echt niet mee stoppen want ik vind:

Wie A zegt moet ook Pihp zeggen!! 😂
Klik om te vergroten...

Ja de eerste keer deed ik het gewoon op gevoel, en na slaaptekort + veel pillen etc. dat is echt vragen om problemen. Sommige mensen betalen 75 euro per gram voor A-PIHP. echt hilarisch duur. Volgens mij zit er een heel groot verschil in zoals OtherShore ook zegt. A-PHP was bijna exact t zelfde als A-PVP alleen kreeg je er iets minder snel een psychose door. A-PIHP is in vergelijking volgens mij erg zwak en lang niet zo stimulerend. Denk dat A-PIHP mij ook velen malen beter zou liggen. Echte flakka is gewoon bizar lomp. Zelfs de meest doorgewinterde junk die gaat daar nog bad op. Weet niet of je deze video kent, maar das een gast die A-PVP op had en gewoon door zn gezicht heen was geschoten. Blijkbaar houd de A-PVP je dan gewoon overreind.. Zo sterk is het.. Zo word je dus van echte A-PVP als genoeg neemt.. en A-PHP zat daar bijzonder dicht bij, dus ik denk niet dat A-PIHP hier in de buurt van komt, en dat is maar beter ook! Stuk veiliger dan zn vader en moeder.

https://www.dailytelegraph.com.au/n...spital/video/1076928520b2b350a23b30ab383892b3


Dollie_13 zei:
ILoveRCs, alleen nog ff 1 opmerking over wat je in het begin zei over zaad uit Satans balzak😂 whahaha ik kon er zeker wel om lachen. Ik hou wel van zulke opmerkingen.... En wie weet hoe verleidelijk de onvervalste, onversneden demon-seed uit Satans grote harde lucifer zal smaken?🙈🙈🤣🤣 haha misschien wel net als a-pihp... misschien toch maar es uitproberen in m'n pijp... dan word het pas echt terecht om te gaan roepen dat het PIJPTIJD is 🤣🤣 Zo leuk om te roepen als je met mensen bent die dat ineens gênant vinden🤣🤣🙈🙈
Klik om te vergroten...
Hahaha, ja ik kan niet de credits pakken want iemand hier op t forum zei een keer dat pyrro's regelrecht uit de balzak van satan komen. Hilarische uitleg, niet alleen door de zaad smaak maar ook door de duivelse effecten van A-PVP en A-PHP. Onversneden cum van satan zal behoorlijke extreem zijn ja :tearsofjoy:.
Haha, ja echt he, het is weer pijptijd! ff een lekkere grote teug van satans onversneden zaad nemen. Heb ook wel eens gelezen op telegram dat iemand zei, "My favorite. The more cum smell the better it is imo" en "α-PVP cologne for the modernist raging homosexual. Because who needs pheromones when you can go straight to the source?" :sweatsmile:


Maar OT advies: Pyrros, beste nooit aan beginnen als je geen extreem doorgewinterde gebruiker bent en heel bestend bent tegen verslaving, als je het toch wil proberen gewoon houden bij 1 gram of 1 portie en de rest weggooien zoals ik deed bij A-PHP
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
VJ_LSD72 zei:
Wat zijn rc’s dan precies? 4-HO-DMT is in 1963 door oa Albert Hofmann ontdekt maar valt nog steeds onder de rc’s terwijl 2C-B in de jaren 70 ontdekt zijn en dat tegenwoordig geen rc meer is. Hoe lang duurt het voordat deze stoffen niet meer onder de NPS vallen? Zijn niet alle synthetische drugs gewoon Rc’s?
Klik om te vergroten...
"Research chemical" is eigenlijk een marketingterm van clearnet vendors. Ze gebruiken die term om drugswetten te omzeilen. Door op de verpakking "research chemical" te zetten en "not for human consumption" doen ze net alsof het niet bestemd is voor drugsgebruik, maar voor laboratoriumonderzoek (waarvoor dus minder strenge regels gelden).

Wat dat betreft kunnen verboden drugs (zoals 2C-B) nooit een research chemical zijn.

Maar je maakt inderdaad een terecht punt. Sommige stoffen bestaan al lang, en zijn research chemicals. Terwijl nieuwere stoffen soms weer geen research chemical zijn. Beetje raar ja.

Daarom gebruiken wetenschappers vaak liever de term 'nieuwe psychoactieve stof'. Daarbij slaat het onderscheid tussen 'nieuwe' en 'klassieke' drugs vooral op hoeveel en hoe vaak ze gebruikt zijn in de geschiedenis. Sommige drugs zoals 4-AcO-DET bestaan al sinds de jarig '50. Maar ze zijn farmacologisch nooit onderzocht, en ze zijn ook nooit door grote groepen mensen gebruikt. Dus dan is er maar heel weinig bekend over zo'n middel. In dat opzicht is een drug dan nog 'nieuw', want we weten niet wat je kunt verwachten als je het gebruikt.

Ik noem drugs dus nog NPS zolang er geen farmacologisch onderzoek is gedaan waaruit blijkt hoe een stof werkt in het lichaam.
Bij 2C-B is zulk onderzoek nog niet (uitgebreid) gedaan. Dus ik zou 2C-B wel een NPS noemen, maar geen rc.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deze post is natuurlijk met een grote knipoog geschreven en totaal offtopic, maar bekijk eens goed wat we dagelijks binnen krijgen, is dat eigenlijk wel voor human consumption?

Glyfosaat:
Elk product dat ingrediënten bevat van natuurlijke oorsprong worden bijna standaard geteeld met behulp van de giftige pesticide Glyfosaat.
Glyfosaat veroorzaakt parkinson, alzheimer, verschillende soorten kanker, longaandoeningen, reproductieve problemen en immuniteitsproblemen,
en is dus "not for human consumption" Maar dankzij Rutte zitten we nog 10 jaar vast aan dit bewezen extreem schadelijke product in onze voeding.

Plastic in het algemeen:
Al het drinken uit plastic drinkbekers/flessen (die al meerdere keren in de vaatwasser zijn gewassen) is "not for human consumption" aangezien dit bewezen onvruchtbaarheid veroorzaakt. Om maar niet eens te beginnen dat er bij plastic oestrogeen vrij komt.

Plantaardige olien:
Voordat een plantaardige olie de fles of een product bereikt is de olie in de fabriek al tig keer tot een extreme hitte verwarmt, dubbel de warmte waarin gefrituurd wordt waardoor er heel veel schadelijke stoffen vrij komen. bij voorbaat dus "not for human consumption". roomboter, dierlijk vet en (extra vierge) olijfolie zijn stuken gezonder.

Vergifiting via kraanwater:
Chemours vergiftigd ons drinkwater al weet ik veel hoe lang met PFAS. en raad eens. Hoe krijg je PFAS uit je lichaam? Antwoord. Er is geen behandeling mogelijk om PFAS Per- en polyfluoralkylstoffen (Per- en polyfluoralkylstoffen) uit het lichaam te verwijderen, "not for human consumption" dus.

Alle stoffen die onderzocht zijn en schadelijk zijn worden gewoon rustig verkocht en massaal consumeerd door ons allen. Vaak worden de onderzoeken ook gefinancierd door een bepaalde partij die baat heeft bij de verkoop van hun product... Zelden zal er een onafhankelijk onderzoek plaats vinden, er zit zo goed als altijd een belang achter.

Bij veel drugs is het echter zo dat wanneer deze schadelijk zijn, mensen in een veel rapper tempo kapot maken uiteraard. Kijk maar naar alcohol en roken, de die spannen absoluut de kroon van meeste doden door drugs ieder jaar weer. Alle andere drugs vormen nog geen paar procent van de doden per jaar.
Probeer verder niks te zeggen met deze post maar als je ff kijkt wat er eigenlijk allemaal "not for human consumption" is dat toch wel ff schrikken..
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Vendor: "Oeps! Verkeerde grondstof gebruikt. My bad."
Klik om te vergroten...
Heb je de verpakking opgerookt ipv de inhoud?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
PyxL4 zei:
Ik zelf zou opletten met 4-HO-MET (Metocin) Ik vind het zelf geweldig maar iedereen met wie ik het heb geprobeerd hebben aangegeven angstgevoelens te hebben gehad terwijl iets als lsd dit niet gaf, en dit al vanaf een relatief lage (20mg) dosis. Als je wat ervaring heb in psychedelica denk wel dat metocin iets leuks kan zijn
Klik om te vergroten...
De ene trip is de ander weer niet’ probeer 4 ho met eens met 4 ho mipt erbij’ spectaculair ken ik je vertellen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."