Je weet niet eens wat je zegt. Ik oordeel niet, doe wat je wilt, maar je hebt zo’n enorm bord voor je kop het is gewoon niet doorheen te lezen.
Psychoses zijn mogelijk met elke drugs en zelfs zonder drugs. Dat is helemaal niet aan de orde. Het is troep. Geen enkele meerwaarde over andere drugs. Pyrrolidine is een smerig, arrogant klootzakje… er zijn zoveel betere drugs te noemen dan deze afknapper.
Ik heb het terug gelezen en alhoewel ik weet dat pyrro's altijd een slechte keuze zijn, sta ik nog steeds achter het meeste wat ik zei, dit topic is er echter vreselijk geschikt voor want hier gaat het juist om wat je niet moet nemen, en ik zit zo'n beetje een pyrro te verheerlijken, sorry daarvoor.. maar tegelijkertijd ook omver geblazen was door de extreem snelle ontwikkeling van een psychose. En ja dit kan met elke drugs gebeuren, maar dan moet ik het wel zo bont maken dat het gewoon verdiend heb, zoals ik noemde 5 nachten door op pep en wiet. Ondanks dat wil ik toch nog een keer 1 gram MDPHP halen, of ik die gram gebruik is punt 2, net als de A-PIHP die hier al een jaar ligt en die ik nooit heb aangeraakt. Voor mij is het verzamelen van RC's ook een soort hobby. Wil er t liefst 50 hebben. daarnaast zou MDPHP weer velen malen zwakker zou moeten zijn dan A-PHP, wat ik als prettig ervaar. Het is iig absoluut niet zo dat ik er ooit verslaafd aan zou kunnen raken, die tijd heb ik allang achter me. 1 slechte ervaring en ik spoel iets direct door de wc,
Maar goed er komt ook een
grammetje veilige meth aan binnenkort, dit is natuurlijk een veel betere optie dan pyrro's, maar hoop wel dat het ook enigszins in de buurt komt van die pyrro rush. Bij roken mss wel maar ik base over t algemeen niet. Gewoon het eenmalig omver geblazen worden door een stim is iets wat ik al een tijdje zoek. En daarna ben ik ook weer jaren lang verzadigd. Crack aan de andere kant lijkt me dan weer zeer onaantrekkelijk, vieze junks die vrienden bestelen van hun geld en zelfs de lokale supermarkt overvallen om 800 euro buit te maken en die de zelfde dag nog op te roken, dan ben je echt een gigantische loser.
Oja das idd wel verstandig om te doen, dat met de psychonaut wiki erbij... en sorry dat ik je verkeerd had begrepen, ik las het verkeerd denk ik. Ik kan je de hand schudden, ik gebruik ook al 24 jaar drugs. Ik was er al vrij vroeg bij, maar waar ik vandaan kom was dat helemaal niet zo vreemd. En ja, ik kan er gelukkig ook nog steeds aan komen, en gelukkig niet voor de hoofdprijs zoals sommige idioten op telegram wat ik voorbij heb zien komen. En dan zijn het ook echt supermooie kristallen van echt goeie kwaliteit. Zo heb ik ze nog niet eerder voorbij zien komen. Ehm, eerlijk gezegt weet ik niet of er veel verschil zit in a-pihp of a-php. De ervaring met mdpihp heb ik wel... die vindt ik persoonlijk niet zo fijn. Krijg er een heel opgejaagd gevoel van na een paar goeie hijsen. Het lijkt echt op de uitwerking van crack, vind ik. Dan zeggen ze bij webshops soms "de opvolger van a-pihp." Maar ik vind dat niet helemaal op zijn plaats, die uitspraak... ik blijf trouw aan m'n a-pihp, ik ga er erg goed op... en zal er voorlopig ook echt niet mee stoppen want ik vind:
Wie A zegt moet ook Pihp zeggen!! 😂
Ja de eerste keer deed ik het gewoon op gevoel, en na slaaptekort + veel pillen etc. dat is echt vragen om problemen. Sommige mensen betalen 75 euro per gram voor A-PIHP. echt hilarisch duur. Volgens mij zit er een heel groot verschil in zoals OtherShore ook zegt. A-PHP was bijna exact t zelfde als A-PVP alleen kreeg je er iets minder snel een psychose door. A-PIHP is in vergelijking volgens mij erg zwak en lang niet zo stimulerend. Denk dat A-PIHP mij ook velen malen beter zou liggen. Echte flakka is gewoon bizar lomp. Zelfs de meest doorgewinterde junk die gaat daar nog bad op. Weet niet of je deze video kent, maar das een gast die A-PVP op had en gewoon door zn gezicht heen was geschoten. Blijkbaar houd de A-PVP je dan gewoon overreind.. Zo sterk is het.. Zo word je dus van echte A-PVP als genoeg neemt.. en A-PHP zat daar bijzonder dicht bij, dus ik denk niet dat A-PIHP hier in de buurt van komt, en dat is maar beter ook! Stuk veiliger dan zn vader en moeder.
https://www.dailytelegraph.com.au/n...spital/video/1076928520b2b350a23b30ab383892b3
ILoveRCs, alleen nog ff 1 opmerking over wat je in het begin zei over zaad uit Satans balzak😂 whahaha ik kon er zeker wel om lachen. Ik hou wel van zulke opmerkingen.... En wie weet hoe verleidelijk de onvervalste, onversneden demon-seed uit Satans grote harde lucifer zal smaken?🙈🙈🤣🤣 haha misschien wel net als a-pihp... misschien toch maar es uitproberen in m'n pijp... dan word het pas echt terecht om te gaan roepen dat het PIJPTIJD is 🤣🤣 Zo leuk om te roepen als je met mensen bent die dat ineens gênant vinden🤣🤣🙈🙈
Hahaha, ja ik kan niet de credits pakken want iemand hier op t forum zei een keer dat pyrro's regelrecht uit de balzak van satan komen. Hilarische uitleg, niet alleen door de zaad smaak maar ook door de duivelse effecten van A-PVP en A-PHP. Onversneden cum van satan zal behoorlijke extreem zijn ja
![:tearsofjoy:]()
.
Haha, ja echt he, het is weer pijptijd! ff een lekkere grote teug van satans onversneden zaad nemen. Heb ook wel eens gelezen op telegram dat iemand zei, "My favorite. The more cum smell the better it is imo" en "α-PVP cologne for the modernist raging homosexual. Because who needs pheromones when you can go straight to the source?"
Maar OT advies: Pyrros, beste nooit aan beginnen als je geen extreem doorgewinterde gebruiker bent en heel bestend bent tegen verslaving, als je het toch wil proberen gewoon houden bij 1 gram of 1 portie en de rest weggooien zoals ik deed bij A-PHP