Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je ligt net op de grens voor een jongere kliniek Yes We Can Clinics. Ik ben hier ook in behandeling geweest toen ik 24 was (10 weken klinische opname) en heeft mij veel geleerd! Het voordeel aan een jongere kliniek is dat hier minder extreme "junks" tussen zitten waaraan ik mijzelf echt niet wilde vergelijken. Ik voelde me hier direct thuis en heeft een wereld voor me geopend! Opname kosten liggen rond de 70.000 euro waarvan de zorgverzekeraar 70% vergoed en de overige 30 % wordt door Yes We Can Clinics kwijtgescholden na een succesvol behandeltraject. Zeker de moeite waard om even hun website en YouTube kanaal te bekijken! Succes met het aanpakken van je verslaving."
"Hey mensen, Ik heb een vraag en kan het nergens vinden online. Via google kom je automatisch op hulpverlenende instanties IPV duidelijk uitgelegd wat de gemiddelde dosis is van basecoke per hit. De meeste informatie gaat over cocaïne in het algemeen en dan voornamelijk snuifcocaine en of hoe je van snuifcoke basecoke maakt. Ik zou graag willen weten wat bijvoorbeeld een lichte, gemiddelde , en hoge dosering is om op je pijpje te leggen en te roken. En hoeveel basecoke over een paar uur is een overdosis? Ik snap dat dit natuurlijk moeilijk aan te geven is en basecoke natuurlijk sws al heel verslavend is en daarom je het het beste kunt vermijden maar daarvoor ben ik hier niet, het wordt gebruikt door mensen en ben benieuwd hoeveel ze dan op hun pijpje leggen gemiddeld en hoeveel ze in totaal op een dag roken. Alvast bedankt!"
"Norakoala zei: Mag ik vragen wrm je het in een pijpje doet? En niet snuiven? had laatst ook met iemand erover van hoeveel gram is overdosis. En die zei 20 gram in paar uur. Je kan niet zo snel overdosis van coke hebben. Geen idee of het waar is, maar dacht deel het. Klik om te vergroten... Ik heb niet gezegd dat ik het in een pijpje doe maar ik wilde me er in verdiepen omdat basecoke iets heel anders is dan snuifcoke en nergens echt duidelijk kan vinden hoe je nou precies basecoke rookt en de dosering die daarbij hoort."
"Jumping Jack zei: Hey zou je verbazen hoeveel geld sommige echte basejunky's per dag uitgeven. De manieren hoe ze aan hun geld komen. Een dealer probeert van een uitgekookte gram 20 bolletjes te maken van *** en dan los te verkopen. Datbwas vroeger igg. Dat is dat een kleine hit voor een junky. Je hebt ook bolletjes van *** maar ze jagen de hele dag dus dat geld na voor die volgende hit.. Klik om te vergroten... Uit je verhaal maak ik op dat je uit een gram pure basecoke ongeveer 20 "hits" zou moeten halen, klopt dat? Dat zou dan neerkomen op een dosis van 0,05g oftewel 50mg. Is dit een dosis waar je als onervaren flink wat van voelt?"
"Georgie J. zei: Ik base weleens en ik haal dan een bolletje van *** modknip: geen prijzen noemen, dit is in strijd met de forumregels *** en dat is 0.3gr. Daaruit kan ik +- een hit of 4-5 halen. Soms meer soms minder. Daar doe ik zon 2uur mee ongeveer. Wat ik altijd doe is het brokje op een spiegel leggen en verdelen dmv een mesje. Dan heb je mooi je hits verdeeld en hou je overzicht. Ik pak dan een hijs om de 30-40min ofzo. Bolletje van ***= +- 0.15gr, *** = +- 0.3gr Daarnaast vind ik het effect van base fijner dan van snuif. Van een crash heb ik 0 last van of de craviing naar een nieuwe hit. Kan me base gewoon wegleggen en daarna gaan slapen. Ook heb ik nog een koophuis en een auto itt de straatjunkies Klik om te vergroten... Thanks maat, hier heb ik wat aan! Dus 0,1 gram is meer dan voldoende voor een enkele hit begrijp ik. Mag ik vragen hoe je dit rookt? Uit een wietpijpje met meerdere gaasjes en as? En maak je de brokjes dan helemaal klein of dat niet? Ik heb het idee dat brokken verbranden ten koste gaat van een heleboel bruikbare dope. Ik vraag me af wat de beste manier van consumeren is (nee hoef niet te horen beter helemaal niet). Ik dacht aan een klein wietpijpje, hier meerdere gaasjes in en daarbovenop een klein stukje aluminiumfolie waar ik dan een paar mini gaatjes in maak. Daar doe ik dan as op, en daarboven dan de zo klein mogelijk gemaakte basecocaine verdeeld over het as. Is dit de meest efficiënte manier van roken zonder dat de helft vervliegt? En kan base coke ook versneden zijn? Of klopt het dat basecocaine altijd puur is?"
"FredKroket zei: Blijft alsnog speculeren helaas. Klik om te vergroten... Mijn excuus dat was niet de bedoeling. Was gewoon geïnteresseerd of dit normaal is bij (gedroogde) pep. Situatie opgelost, dealer kwam netjes terug met een degelijk product. Kan in ieder geval bevestigen dat er amfetamine in mijn zakje zit. Percentage zal even op zich moeten laten wachten want ga, zeker na die levering van vanochtend, even naar het testcentrum. Daar laat ik dan beide stofjes testen. Ben vooral benieuwd wat de uitslag van dat geelachtige bruine stofje is. Die ander geloof ik wel dat er amfetamine in zit (gezien de effecten na inname). Alleen percetage weet ik nog niet. Als ik morgen naar het testcentrum breng wanneer krijg ik dan de uitslag?"
"Thanks allemaal ❤️"
"Hoi mensen, Sinds lange tijd kan ik weer aan pep komen (voordeel van verhuizen naar Amsterdam 🤣. Nu heb ik dus van 1 dealer al 3 gram droge speed gekocht maar vond het nogal bizar hoe snel die shit erdoorheen ging. Binnen 2 dagen alles erdoorheen terwijl ik functioneel dexamfetamine gebruik op lagere doseringen 4x 10mg. En voor zover ik weet is racemaat "straat" amfetamine 50/50 van dex/L. Ik ga veel meer verwacht van 3 gram pep. Let op het is echt sinds een jaar of 8 dat ik pep weer is probeer dus misschien een vertekend beeld van pep. Nu heb ik dus ook nog een andere dealer die pep verkoopt en die verkoopt het zowel nat als droog. Is het beter om pep nat te kopen en zelf te drogen? Want krijg natuurlijk wel gewichtsverlies bij drogen. Hoeveel verlies in gewicht zou ik aan moeten denken redelijkerwijs. Verder begreep ik dat je natte pep nooit moet consumeren omdat er nog giftige stoffen in (kunnen) zitten die het lichaam niet fijn vind. Dus is natte pep beter om te kopen dan droge pep? En neemt de kwaliteit van droge pep af hoe langer het droog is?"
"Heey, Ik ben een aantal maanden helemaal clean van alle "straat"drugs inclusief wiet en alcohol. Ik gebruik enkel nog mijn medicatie volgens recept van de psychiater, dit zijn onderstaande middelen: Olanzapine 15mg (zat 3 jaar op 20mg) Lorazepam 1x daags 2,5mg voor slapen Promethazine 50mg Lithium (1200mg) Lisdexamfetamine 50mg ochtend en 40mg om 12 uur Nu ben ik aan het proberen om ook van de medicatie af te komen, mijn focus ligt op dit moment voornamelijk op de lorazepam & olanzapine. Lorazepam omdat het een sluipmoordenaar is en ik dit in het verleden zwaar heb misbruikt, kom van 15mg lorazepam & 60mg bromazolam (rc) af in het afgelopen half jaar. Dit gaat eigenlijk best goed en taper mezelf met halve milligram omlaag zodra ik daar ruimte voor zie. Echter probeer ik ook olanzapine af te bouwen en heb dat geprobeerd versneld te doen en in ongeveer 2/3 weken afgebouwd naar 0mg. In die afgelopen weken sliep ik nog maximaal 2/3 uur per nacht maar sinds ik op 0mg stond had ik ineens zware acute insomnia en ben toen 6 nachten wakker geweest, begon te hallucineren en zat op het randje van psychose en toen terug weer teruggevallen op de olanzapine omdat ik zwaar suïcidaal werd door het slaapgebrek. De apotheker en de psychiater beweren dat olanzapine niet verslavend is maar ik ben duidelijk anders van mening, ik heb nog nooit een lastiger middel meegemaakt om van af te kicken, zelfs benzo's kregen mij niet in slaap. Ik wil hier zo snel mogelijk van af want die olanzapine verkloot mijn hele leven, ik functioneer niet meer, kom me bed niet uit, heb lisdexamfetamine nodig om energie op te wekken om eruit te stappen, loop als een zombie rond, emoties compleet afgevlakt, 20kg gewichtstoename & het ergste is dat het mijn brein zo heeft gefrituurd dat ik letterlijk op geen enkele manier kan slapen zonder die pillen. Naar mijn idee heeft de GGZ mij letterlijk 3 jaar gedrogeerd met deze shit, ik ben begonnen omdat ze vonden dat ik een manische episode had. Ik lees berichten van andere gebruikers dat ze via een tapering strip van de regenboog apotheek per 0,025mg moeten afbouwen om ervanaf te komen, dat zou betekenen dat dat nog wel jaren kan duren wil ik hier ooit van afkomen. Ik heb enkel 1x een psychose meegemaakt door zware overdosis rc's, drugs, benzo's & medicijnen maar verder nooit psychotische ontregeling en meegemaakt. Hebben er meer mensen ervaring met dit medicijn, de afbouw ervan, tips tegen de insomnia of andere tips? Morgen heb ik weer gesprek met de arts over de medicatie, maar ik heb het idee dat ze er alles aan doen om mij die shit te laten slikken. Ik hoor graag iets van jullie!! Thanks!!!"
"Heey mensen, Graag zou ik jullie (een deel) van mijn leven willen delen in de hoop dat het misschien ook maar 1 iemand wakker schud. Juli 2019 ben ik opgenomen geweest in een verslavingskliniek voor 10 weken (het betrof een jongere kliniek). De belangrijkste redenen voor opname waren suïcide, gokverslaving, en misbruik van ieder mogelijk middel dat ik maar kon vinden. Wat heeft het mij gebracht? Laat ik beginnen met zeggen dat ik niet helemaal volgens de richtlijnen leef die zij me hebben geadviseerd. Dit zou namelijk algehele onthouding zijn voor de rest van mijn leven. (Ik ben 25 jaar en dat is me echt iets teveel). Is mijn traject daar dan mislukt? Ikzelf ben van mening van niet. Ik gebruik geen harddrugs meer en inmiddels ben ik zelfs 4 weken gestopt met soft drugs (wiet). Het enige waar ik soms nog van kan genieten is een biertje (of gin tonic). Maar gebruik dit dan ook met mate (niet met maten 🤣) Na ontslag heb ik een aantal maanden in een safe House gewoond. Nu inmiddels een leuke partner en sinds 22 maart dit jaar (maandag 4 weken) een kleine jongeman gekregen. Ik was ongelukkig in mijn oude relatie, vond mijn werk niet meer leuk en zat met zoveel dingen. Inmiddels heb ik een vrouw waar ik alles mee kan bespreken en een klein wondertje waar ik alles voor over heb. Ik ben een jaar lang naar meetings gegaan (NA, CA, GA enz.) Ik heb voor mijzelf besloten nu verder te gaan voor mijn gezin en voor mijzelf. Zolang ik zelf gelukkig ben is er niets aan de hand. Ook al kan een kliniek (12 stappen kliniek) je soms doen afschrikken over God Ed. is dit een erg goed programma. Haal eruit wat jij eruit kan halen. Ik heb een carrière switch gemaakt. Ik verdiende goed in de financiële sector maar was doodongelukkig. Nu werk ik in de zorg met heel veel passie en plezier. Het gaat erom dat jij gelukkig bent, daar heb je geen middelen voor nodig. Wil je een keertje een leuke avond met drugs? Dat is aan jou, zolang je je gevoel maar niet gaat onderdrukken of probeert weg te duiken voor je problemen, zo ontstaan de problemen. Ikzelf drink graag een biertje maar kan nu wel mijn grenzen aangeven, ik drink niet als ik mijzelf niet goed voel, ik pak alleen een biertje als ik er echt zin in heb en met vrienden ben bijvoorbeeld. Iedereen heeft recht op hulp, als je vragen hebt ben ik ten alle tijden bereid met je in gesprek te gaan! Met vriendelijke groet"