Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het echt pijnlijk word, neem een omaprazolletje vooraf... helpt wel aardig"
"Bij ons hebben ze nu cathinonen urine testen... slaan pyros zoals a-pihp of a-pvp daar ook positief op uit?"
"Dus score ik dan niet positief op cathinonen?? Met a-pihp en a-pvp??"
"Foxy Methoxy zei: Volgens mij moet je ver van α-PVP, a-PHiP & a-PHP vandaan blijven. Klik om te vergroten... Ligt er maar net aan wat je aan kan, denk ik. Ik rook nu bijna een jaar A-pihp en alles gaat nog prima. Wat ik wel apart vind omdat ik zat mensen heb gehoord over echt zware negatieve ervaringen. Ik moet zeggen dat sinds ik dit rook ik gestopt ben met alle vorige middelen die ik gebruikte.... Misschien dat er gewoon iets hogere tolerantie nodig is dan het gemiddelde mens heeft ofzo? Kom uit verleden met een coke en heroïne verslaving, heb dat bijna 9 jaar gedaan dagelijks... maar ben daar gelukkig nu bijna 6 jaar vanaf. Afkloppen .. en ik praat dit spul ook echt niet goed hoor. Heb em een beetje onderschat in het begin. Me maat kwam er op m'n verjaardag mee aan. Ik was wel gelijk verkocht na me 1e pijpje. Wat dat betreft is ie wel hardnekkig"
"Snuffelaar zei: Wil er even aan toevoegen dat 3-MMA aanvoelt alsof Satan je in je reet heeft genomen. Enorm corrosief, vooral rectaal maar ook nasaal. Klik om te vergroten... Romantiseer het nou niet zo😂😂😂"
"ILoveRCs zei: Hahaha, slik t dan gewoon door ipv in je reet te steken.. over 3-MMA gesproken, ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Het doet iets, beetje serotonine aanmaak maar ik voel er verder helemaal niks van. al neem ik 300mg in een keer. Snuiven en flinke bommetjes geprobeerd. Iemand noemde het een keer "amphetamine for sleep" omdat je het de hele avond kan gebruiken en daarna gaan pitten.. best accuraat imo. Denk toch dat ik een keer een batch wil halen die van de originele maker komt, veel meer vertrouwen in Als je dat al aantrekkelijk vind dan zul je die ranzige zaad smaak uit satans balzak van a-php helemaal geweldig vinden. godverdomme wat was dat smerig om te snuiven zeg. pentrante zaad lucht die meer dan een uur in je neus blijft hangen. wel een ongekend vette rush, nog nooit zo helder geweest, en dat na een nacht op veel mdma.. tot ik een paar hijsen van de joint nam en bijna direct in een psychose ging en toen de rest van de a-php had doorgespoeld. . nog een gram a-pihp liggen, voor een speciale gelegenheid ofzo. zoals satan oproepen... Klik om te vergroten... Zou hem dan wel roken tijdens die seance ipv snuiven... zoveel beter. Misschien gaat dat overdreven aangebrande ego dan ook wat meer naar de achtergrond. Niet gelijk zo afkraken man, alleen maar omdat het je smaak ff niet is of dat je er niet tegen kan"
"Gewoon een andere hobby dan zoeken, denk ik. Niet alles kan maar gelijk je ding zijn, toch?"
"ILoveRCs zei: ja dat heb ik ook gehoord. aangebrande ego snap ik ff niet? ik heb zelf wel een broma op maar ik zie geen grote aanval op a-php naar mijn mening. sterker nog, Ik vond a-php de aller vetste rush die ik ooit in mn leven heb gehad, letterlijk niks kon er aan tippen, dat vind ik een bijzonder groot compliment. Ik vind het effect van pyrros geweldig. t dreef me alleen redelijk snel richting een psychose omdat ik al nacht wakker was en al flink wat stofjes had opgemaakt . en ja zaad is niet mijn favo geur. maar zou zo nog een gram a-php kopen en deze nemen wanneer ik uitgerust ben en met psychonautwiki als handleiding. ipv gelijk 250mg (verdeeld in kleine lijntjes) nemen eerste keer. Het feit dat het mij gewoon zo snel een psychose gaf vond ik opmerkelijk om t zo maar te noemen, bij 5 nachten wakker zijn op pep en 5 gram wiet kreeg ik dit pas, bijzonder groot verschil. Zonder slaaptekort was die (bijna) psychose van a-php nooit gebeurd dus was m'n eigen schuld. maar dat over die seance was een grapje aangezien het over satan ging. neem drugs voor mn plezier, niet om een vage gebeurtenis nog vager te maken Hoezo, drugs is al 20 jaar mijn hobby. ik kijk al een tijdje naar een pyrro voor een redemption naast a-pihp. Ondanks dat ze een slechte rep hebben wil ik erg graag nog een keer die leipe rush ervaren. Tis gewoon zoiets wat je een keer geprobeerd moet hebben als drugs veteraan. a-pihp kan ik nog steeds aankomen btw maar heb gehoord dat dat al veel minder intens is dan php. klopt dat? hoe dan ook, voel je (of a-pihp) vooral niet aangevallen, ik denk dat ik over t algemeen nog erg positief ben over pyrros vergeleken met bijna iedereen op DF. maarja dat a-php en a-pvp snel psychoses veroorzaken voor een stim is gewoon een feit. ik denk dat alle Cathinones/pyrrolidinophenones over t algemeen aan de gevaarlijkere kant zitten dan de meeste normale stims. Oja heb jij ervaring met MDPHP, MDPIHP, a-D2PV? of zijn deze allemaal trash vergeleken met de originele Klik om te vergroten... Oja das idd wel verstandig om te doen, dat met de psychonaut wiki erbij... en sorry dat ik je verkeerd had begrepen, ik las het verkeerd denk ik. Ik kan je de hand schudden, ik gebruik ook al 24 jaar drugs. Ik was er al vrij vroeg bij, maar waar ik vandaan kom was dat helemaal niet zo vreemd. En ja, ik kan er gelukkig ook nog steeds aan komen, en gelukkig niet voor de hoofdprijs zoals sommige idioten op telegram wat ik voorbij heb zien komen. En dan zijn het ook echt supermooie kristallen van echt goeie kwaliteit. Zo heb ik ze nog niet eerder voorbij zien komen. Ehm, eerlijk gezegt weet ik niet of er veel verschil zit in a-pihp of a-php. De ervaring met mdpihp heb ik wel... die vindt ik persoonlijk niet zo fijn. Krijg er een heel opgejaagd gevoel van na een paar goeie hijsen. Het lijkt echt op de uitwerking van crack, vind ik. Dan zeggen ze bij webshops soms "de opvolger van a-pihp." Maar ik vind dat niet helemaal op zijn plaats, die uitspraak... ik blijf trouw aan m'n a-pihp, ik ga er erg goed op... en zal er voorlopig ook echt niet mee stoppen want ik vind: Wie A zegt moet ook Pihp zeggen!! 😂"
"ILoveRCs, alleen nog ff 1 opmerking over wat je in het begin zei over zaad uit Satans balzak😂 whahaha ik kon er zeker wel om lachen. Ik hou wel van zulke opmerkingen.... En wie weet hoe verleidelijk de onvervalste, onversneden demon-seed uit Satans grote harde lucifer zal smaken?🙈🙈🤣🤣 haha misschien wel net als a-pihp... misschien toch maar es uitproberen in m'n pijp... dan word het pas echt terecht om te gaan roepen dat het PIJPTIJD is 🤣🤣 Zo leuk om te roepen als je met mensen bent die dat ineens gênant vinden🤣🤣🙈🙈"
"Ik weet pas sinds een paar maanden dat ik ADD heb en dat het ook soms naar buiten slaat en dat ik super druk ook kan zijn... Ik kan er vrij weinig mee, maar weet in ieder geval wel bepaald gebruik te kunnen verklaren omdat het rustgevend in mn hoofd werkte. Niet dat ik het wil goed praten ofzo hoor. Vroeger was je gewoon wat drukker dan de rest in de klas. Toen was het allemaal nog niet zo bekend... eigenlijk dan best wel een valse start gehad in vergelijking met de kinderen die het niet hadden. Ik kon nooit goed mee doen in de klas vroeger..."