Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Alleen tor is zeker niet voldoende als je zeker wil weten dat je safe zit. Klik om te vergroten... idd Tor is sowieso zo safe als het platform waar je het op draait om te beginnen."
""
"Duidelijke en informatieve samenvatting, thanks. Het voelt ergens zo als een gelopen race en tegensputteren tegen een gelopen race; onder die pressie van buitenaf en de angst om anders te beslissen vrees ik dat dit kabinet niet veel anders dan de verbodsrichting gewoon verder gaat volgen. Ondanks de facts dat het niet gaat helpen, integendeel, zoals met 3mmc. Legalisering is ook zo'n ding aan de andere kant, zeker voor sommige stoffen .. wat zou nou een goede oplossing zijn? Ik zou het echt niet weten. Wat denken jullie? Zie jij bijvoorbeeld een goede middenweg ergens @ljuv aangezien jij dit al zo lang op de voet volgt? God verhoede overigens dat men niet verder gaat en bijvoorbeeld ook gebruik strafbaar gaat stellen, maar dat ik slightly ot hier. Ik kan me verschillende recente uitspraken in die richting van bewindslieden herinneren. De horror."
"ljuv zei: @Neo-Shulginist heeft zijn eigen interessante visie hierop heel uitgebreid gedeeld (en ik heb daar weer heel uitgebreid op gereageerd want im me lol): https://drugsforum.nl/threads/het-ideale-drugsbeleid Klik om te vergroten... Thanks ga ik lezen."
"Aangezien er steeds meer daadwerkelijk goed te drinken bieren en wijnen zonder alcohol op de markt verschijnen, leek het me een leuk idee hierover een topic te openen aangezien ik er geen kon vinden. Niet alleen is het een trend die duidelijk opkomende is, maar ook een zeer welkome bovendien, voor alle mensen die om wat voor reden dan ook zin hebben in bier of wijn-zonder! Het gaat dus met name om bier en wijn, maar andere tips voor lekkere niet alcoholische varianten van dranken waar normaliter alcohol in zit zijn natuurlijk ook welkom ! Dus bijvoorbeeld alcohol vrije gin (ja het bestaat), maar het topic dus niet bedoeld voor alcohol vrije fruitcocktails of andere drankjes waar geen alcohol variant van bestaat. Welke zijn de moeite waard! Ik ben benieuwd naar jullie tips!"
"Geneesmiddel zei: Nee sorry uhm ben er zelf niet zo een fan van. Klik om te vergroten... Prima toch Qua topic plek; ach. Maar mods leef je uit"
"Zanza zei: - Virgin Martini Rosso - Virgin Martini Bianco Klik om te vergroten... Zanza zei: Inmiddels wel bekend hier dat dit mijn favo non-alc drinks zijn. Aanrader. Fenomenaal nagemaakt. Zijn altijd wel ergens in de aanbieding. Normale prijs is best hoog voor een 'frisdrank'. Klik om te vergroten... Nu ook bij mij Ik ga ze proberen klinkt goed! Zanza zei: - verder een heleboel IPA bieren zijn erg goed nagemaakt. Probeer er eens een paar zou ik zeggen. Klik om te vergroten... Ja inderdaad lekker! Ik krijg helaas vrij snel hoofdpijn-met-kans-op-een-migrainebui van citrusachtige dranken, zelfs zonder. Maar zitten zeker lekkere tussen, bijvoorbeeld van Jopen Zanza zei: - pils van heineken en bavaria is ook goed te drinken Klik om te vergroten... Vindt de pilsners tot nu toe gemiddeld het minst maar laatst in Berlijn wel heerlijke 0,0 gedronken (en natuurlijk vergeten te noteren) Zanza zei: - desperados virgin, maar dat kan ook door als een kolzuurhoudende frisdrank Persoonlijk ben ik geen fan van de 'blond' bieren 0.0. Te moutig naar mijn smaak. Klik om te vergroten... Vindt zelf vooralsnog Leffe 0,0 als "normale' staple lekker (wel uit flesje). Affligem wat frisser, maar zeker te drinken. Zanza zei: Zal nog ff nadenken over eventuele aanvullingen Klik om te vergroten... Mooi! ik post later eigen bevindingen ook nog later met wijn. Heel lekkere Cava gevonden die ronduit lekker is. Met wijn moet je met de meeste wel even de vergelijkingsknop uitzetten in je hoofd, en dan heb ik toch al een aantal rood en wit ontdekt die, zeker in combinatie met voedsel, zeker voor herhaling vatbaar zijn. to be continued."
"Heb hem nog niet gevonden (net als je Martini overigens Zanza rondom dit gehucht) maar deze Cava zonder vond ik lekker Precies goed mousserend ter afleidende manoeuvre met een prima smaak."
"ljuv zei: Dees was hdp heur! Klik om te vergroten... Blijf m'n standaard goto 0,0"
"In ieder geval: Het kan best (een stuk) langer duren dan je verwacht voordat het inkickt, dus wees geduldig en maak niet de classic mistake en pak niet bij als je nog niets merkt. De werking is best lang namelijk en je drukt het ook niet 'even' zo maar weg. (Ik spreek uit ervaring met 2CB, ik heb hem wel gemaakt namelijk lol) In het algemeen: persoonlijk zou ik met een nieuw psychedelicum altijd eerst met een threshold dose beginnen zonder andere middelen te combineren om de (geteste liefst uiteraard ) stof en jouw reactie daarop te ervaren om vervolgens, afhankelijk van je ervaring, je dosering (een volgende keer) aan te passen richting bescheiden/normale dosis conform bijvoorbeeld psychonaut wiki). Ook weer zonder combo bij voorkeur. Bovenstaande is extra aan te raden aangezien je verder nog geen ervaring met psychedelica hebt en dan ook nog in een groep dit gaat doen. Een andere keer meer doseren kan altijd nog toch? Minder doseren als je teveel genomen hebt, niet. De kans op een minder leuke ervaring neemt een stuk af op deze manier Sowieso veel plezier gewenst"