Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Duwd zei: Geur komt bij mij ook bekend voor. 3cmc geurloos. En 3mmc die ruik je heel sterk Klik om te vergroten... 3cmc is helemaal niet geurloos. De 3cmc die ik heb heeft een sterke geur."
"Misschien content zijn met de klassieke drugs zoals MDMA / Speed zoals een normaal persoon haha. Ben ik ook niet van plan nu nog in te gaan gezien de idioot verhoogte prijzen. Ik wacht wel een een paar dagen voor de ban of ze dan nog een soort korting hebben en anders hou ik het bij kleine voorraad."
"Paracetamolletje zei: Ik heb een paar honderd euro aan RC's die illegaal worden en ik denk dat ik daar echt wel ver mee vooruit kan gezien mijn frequentie. Hopelijk zit ik dan ook een andere levensfase, waardoor deze "hobby" ook niet echt meer prio heeft. Mocht er toch wat niche zijn wat ik wil hebben ga ik rondkijken op de darkweb. Daar zie ik niet nauwelijks RC's behalve cathinones maar wellicht veranderd dat tegen die tijd. Klik om te vergroten... Ik ben sinds deze tijd wel weer nieuwe dingen aan het proberen. Door FOMO lijkt het mij erg jammer om dingen te missen die nu nog makkelijk te verkrijgen zijn. Een aantal RC zijn mensen op dit forum en op reddit erg enthousiast over, maar ik heb simpelweg nog niet te tijd ervoor gehad om deze goed te proberen (denk aan de 3 maanden regel bijvoorbeeld). Ik heb ook veel positieve dingen over 6-apb en MAL gehoord bijvoorbeeld, die heb ik geprobeerd maar vind het zelf nog niet heeeeeel bijzonder. Ik heb ook 4-fma en 3-fa geprobeerd, ook erg leuk maar niet de moeite waard om veel van in te slaan. 4f-mph heb ik wel geprobeerd en vond ik wel erg fijn voor een focus dagje. Maar zo'n focusdagje kan ik 贸贸k krijgen door vroeg op te staan, te gaan hard lopen en een koude douche te nemen v贸贸r mijn werkdag (die begint om 09:30 uiterlijk). Mijn discipline en motivatie ontbreekt wel vaak om dit te ondernemen, maar dit is wel een stuk gezonder. Daarnaast wat phenethylaminen zoals 2C-B-FLY en 2C-E (die vond ik wel in ieder geval leuk, maar ook geen ramp om te missen). 2C-C heb ik ook in mijn inventaris maar nog niet geprobeerd. Beta-k-2C-B heb ik ook nog niet geprobeerd en lijkt mij ook niet heel interessant, maar ik kreeg dit gratis. Ik heb ook wat tryptamines en lysergamides in mijn collectie, deze worden niet illegaal maar ik verwacht dat deze wel moeilijk of duurder te verkrijgen gaan worden n谩 de ban. LL gaat namelijk ook stoppen per 31 december. Ondertussen heb ik wel een collectie die ik allemaal in glazen potjes bewaar die luchtdicht zijn voor lange periode. Leuk om op feestjes te laten zien. Ik denk alleen niet dat ik het ooit op ga krijgen (het is een aardig bedrag ook). Ik heb ook 5-Meo-DMT bijvoorbeeld, wel geprobeerd (en ook BEHOORLIJK!) maar niet voor de herhaling vatbaar. Nu heb ik het over als aandenken. Tenzij je echt het lijstje van Shulgin langs wilt gaan kan je nog wel inslaan, ik vind al die 2C-x middelen wel leuk, maar ook weer niet heeeeeeel anders dan de makkelijk te verkrijgen 2C-B. Wanneer ik ooit opa wordt kunnen mijn kleinkinderen tijdens mijn overlijden deze collectie wel ontdekken in mijn zolder over tig jaar. Zo heb ik bijvoorbeeld ook nog een leuke hoeveelheid DOC en DOB maar nog niet de gelegenheid gevonden om dit te gebruiken. Hopelijk doen mijn kleinkinderen wel genoeg onderzoek"
"BelowTheFlow zei: Dan denken ze: "al die afkortingen WTF ! Is dat om muizen mee te verjagen ?" Klik om te vergroten... Hah geen idee. Vroeger was 4-FA bijvoorbeeld heel makkelijk te krijgen en helemaal in. Toen gebruikte ik alleen nog geen drugs en ik heb dit dus niet mijn collectie. Is ook nergens te verkrijgen tegenwoordig. Was leuk geweest om een beetje over te hebben om te bewaren. Wellicht over 50 jaar is hetzelfde geval bij mijn eerder genoemde middelen. Voor vele niks waard maar voor enige psychonaut voor onschatbare waarde. 4-ho-met vind ik bv helemaal geweldig (echt wel de moeite waard!!! dat zeg ik niet heel vaak hoor), misschien is dit over 50 jaar wel helemaal van de aardbodem verdwenen. Ik ben wel benieuwd hoeveel 1 gram goede kwaliteit 6-apb dan waard is bijvoorbeeld (ook al gaat mijn voorkeur alsnog naar MDMA om eerlijk te zijn)."
"Maar veel RCs van nu zijn ook helemaal niet de moeite waard om te proberen. Denk aan 3,4-DMMC, 4-BMC, 4-MPD of al die flakka analogen of 2C-EF. Zulke dubieuze substanties zou ik echt niet willen proberen aangezien er zo weinig over bekend is. Die laat ik liever buiten mijn verzameling. Dat is mijn mening tenminste. Ik vind het alsnog wel interessant als andere mensen dit risico wel nemen (mits ze hiervan echt bewust zijn natuurlijk en zich goed inlezen) en ik lees dan graag de tripreport terug. 2C-EF is iets minder dubieus maar heb er alsnog vraagtekens bij. Tegenwoordig gooien veel RC vendor troep naar de muur en kijken wat blijft plakken. Het is lastig om in te schatten of deze stoffen acuut giftig zijn voor de gezondheid. Maargoed zo is 4-mmc ook blijven hangen. Als ik het mij goed herinner werd het eerst verkocht als plant supplement totdat idioten het gingen proberen. Toen bleek het toch wel erg leuk te zijn (en je gaat er niet direct van dood), maar ik zou niet een van de eerste willen zijn om hierachter te komen (denk aan 4-CMA bijvoorbeeld!)"
"Ik heb zelf een aantal RC's besteld die mij wel leuk lijken, maar nog niet heb kunnen proberen. Ik wil ze eigenlijk eerst proberen voordat ik een voorraad ga inslaan. Dat zijn 3-FA 4-FMA (ga ik over 4 weken proberen) 2C-E (ga ik over een week proberen) Al ingeslagen: 2C-B-FLY (32x10mg) MAL (vond ik eigenlijk niet zo heel leuk maar ik heb hier dus nog 0,45 gram van) 4F-MPH (2,5 gram) 6-APB, ik heb hier 4 gram van maar was altijd heel teleurstellend. Vorige keer had ik 270mg in een capsule gedaan maar voelde er vrij weinig van. Volgende keer dat ik zou kunnen proberen is in eind november rekening houdend met de 2 a 3 maanden regel, als het dan al niet verboden is."
"Cyndaquil zei: 270mg 6-APB is echt veel dat het gewoon gevaarlijk is. Ik zou het persoonlijk weggooien want dat is duidelijk geen 6-APB. Klik om te vergroten... 270mg is inderdaad wel een dosis wat wel spannend is. Ik had later op die avond zelfs nog 50mg en later nog een keer 50mg bijgenomen. Het was van de eerste beste vendor die ik kon vinden van internet dus het leek mij wel enigzins betrouwbaar. Ik heb wel 3,5 gram van een andere vendor (en dan moet ik zeker niet beginnen met 270mg nee haha) en hopelijk is die wel beter, maar er zijn maar weinig momenten wanneer ik een serotonineslurper kan gebruiken"
"Ik zal mijn ervaring met dosering maar even droppen. Ik had zelf 170mg genomen (poeder in capsules, afgewogen), na 2 uur had ik 40mg bijgenomen en na nogmaals 2 uur weer 40mg. Totaal dus 250mg. Na nogmaals 2 uur voelde ik nog steeds vrijwel niks behalve lichte tinteling bij mijn voeten. Dus besloot om toen MDMA te nemen (geen verstandige combi overigens). Na 1 uur voelde ik wel wat maar dat kwam door de MDMA lijkt mij aangezien dat altijd 1 uur duurt voordat ik dat voel. Ik had overigens 4 maanden geen stimulerende middelen gebruikt dus daar lag het niet aan en ik weeg 80kg. Mijn conclusie met mijn ervaring en wat en wat ik van andere mensen heb gelezen is dat de effecten behoorlijk kunnen verschillen per persoon of dat het veel verschil is tussen de batches. Ik overweeg om rond de 280mg in 茅茅n keer te nemen als ik het een keer nog wil proberen, aangezien ik mijn eens-in-de-drie-maanden momentje altijd op festivals neem en met MDMA nooit teleurgesteld ben."
"Ik vraag mij ook hetzelfde af. Wat is raadzaam voor bijnemen als ik ook zou beginnen met 200 a 240mg in een capsule? Ik wil zelf liever niet snuiven. Is het net zoals met mdma dat je 2/3 van je dosis neemt en dan 2 a 3 uur later de overgebleven 1/3?"
"OtherShore zei: Jawel hoor: Het staat dus niet op de plenaire agenda, maar het wordt wel besproken in de Eerste Kamercommissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Na die bespreking kan er op korte termijn over gestemd worden in de Eerste Kamer. Klik om te vergroten... Heb je hier een bron voor?"