Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet totaalverbod

Het totaalverbod

55 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kon het niet laten: paar dagen geleden toch nóg even wat extra ingeslagen.

Toch wel fijn om nog een tijd lang eens in de zoveel tijd 6-APB te kunnen ervaren.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
6-APB is in principe hetzelfde gevoel (imo), alleen dan niet zo in pieken en dalen maar meer steady stabiel.
Klik om te vergroten...
Ja die pieken en dalen heb ik nooit echt heel goed begrepen. Ik heb wel is tijdens een mdma-trip op een feest dat ik ff wil zitten dat ik dan even moeie benen heb, en daarna weer energie heb om te gaan maar echt pieken en dalen heb ik nooit heel erg ervaren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
ReggaeBlaster zei:
Ik twijfel ook over 6-apb. Ik ben zo gehecht aan het mdma gevoel. Is die t waard?
Klik om te vergroten...

Op de juiste dosering, 100% waard. Het duurt dubbel zo lang en geeft veel minder tot geen craving. Ja, je mist de grootste pieken. Maar daar krijg je het voorgaande dus ook voor terug. Netto echt een betere deal in mijn ogen.

Tijdje terug nog wat ingeslagen, maar ook ik ga deze zo missen. Whyyyy. 😭
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Ik heb t al heel lang in huis maar om diezelfde reden nooit gebruikt ahahaha dus ik denk dat t heel persoonlijk is
Klik om te vergroten...
Schijnt dus ook zo te zijn dat elke batch je weer je sweetspot moet vinden. Vind ik mdma zoveel "veiliger" in dat opzicht zowel in dat je niet te hard gaat/te grote dosis neemt maar ook veilig in de zin van dat je niet je hele feest verkloot omdat je te zacht/hard gaat. Met mdma zit ik met 75mg per x nemen gewoon prima. Niet te hard en zeker niet te soft.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Op de juiste dosering, 100% waard. Het duurt dubbel zo lang en geeft veel minder tot geen craving. Ja, je mist de grootste pieken. Maar daar krijg je het voorgaande dus ook voor terug. Netto echt een betere deal in mijn ogen.

Tijdje terug nog wat ingeslagen, maar ook ik ga deze zo missen. Whyyyy. 😭
Klik om te vergroten...
Maarja wat is de juiste dosering? Ik heb gezien dat dat per persoon zo erg verschilt. Ik zag van 100mg maar ook mensen op 200mg. Ik zie online bij een vendor gele pellets staan van 100mg. Mensen hier ervaring mee?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
ReggaeBlaster zei:
Ja die pieken en dalen heb ik nooit echt heel goed begrepen. Ik heb wel is tijdens een mdma-trip op een feest dat ik ff wil zitten dat ik dan even moeie benen heb, en daarna weer energie heb om te gaan maar echt pieken en dalen heb ik nooit heel erg ervaren.
Klik om te vergroten...
Misschien wordt dat wel duidelijk als je het contrast tussen MDMA en 6-APB hebt ervaren.

Maar kan ook zijn dat het effect van MDMA voor jou standaard meer steady is dan voor mij.

Een ander kenmerk van 6-APB is dat het veel langer werkt en (imo) tijd er juist langzamer op lijkt te verstrijken dan sneller, zoals bij MDMA.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Op de juiste dosering, 100% waard. Het duurt dubbel zo lang en geeft veel minder tot geen craving. Ja, je mist de grootste pieken. Maar daar krijg je het voorgaande dus ook voor terug. Netto echt een betere deal in mijn ogen.

Tijdje terug nog wat ingeslagen, maar ook ik ga deze zo missen. Whyyyy. 😭
Klik om te vergroten...
Het is wel erg jammer hè. Daarom heb ik nog wat extra ingeslagen.

Aangezien ik soms ook weleens een heel jaar over sla, zou ik even vooruit moeten kunnen.

Maar goed, misschien gebeurt het ook voor een reden. Op een gegeven moment ook dat soort pleziertjes opgeven en het in mezelf zoeken. Ben in hogere sferen geweest zonder drugs dan met. We hebben ook drugs in ons, die geen overheid ons ooit af kan pakken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou ik kan een paar decennia vooruit.

Jullie ook je slag geslagen?
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb op de valreep nog iets besteld.
15 gr 2mmc.
2 gr 6apb.
1 gr 2fma.

Ik had zelf nog 45 stuks 2c-e liggen.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Nou ik kan een paar decennia vooruit.

Jullie ook je slag geslagen?
Klik om te vergroten...
Nee, er zijn geen middelen in het verbod die ik zal missen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Nou ik kan een paar decennia vooruit.

Jullie ook je slag geslagen?
Klik om te vergroten...
Ik kon al een paar decennia vooruit. Ik heb er voor gekozen om de gekte aan me voorbij te laten gaan. De stofjes die ik wil onderzoeken had ik al eerder in bezit.

Dus geen 2-mmc voor mij en geen bergen NEP. Jammer misschien, maar prima zo.

Ik heb wel genoeg 6-APB en MAL, denk ik. Tenzij ik, als ik oud genoeg word, als bejaarde nog van alles wil gebruiken, maar dan moet ik de illegaliteit maar in tegen die tijd. 🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
Ik kon al een paar decennia vooruit. Ik heb er voor gekozen om de gekte aan me voorbij te laten gaan. De stofjes die ik wil onderzoeken had ik al eerder in bezit.

Dus geen 2-mmc voor mij en geen bergen NEP. Jammer misschien, maar prima zo.

Ik heb wel genoeg 6-APB en MAL, denk ik. Tenzij ik, als ik oud genoeg word, als bejaarde nog van alles wil gebruiken, maar dan moet ik de illegaliteit maar in tegen die tijd. 🤣
Klik om te vergroten...
Ik hoop ergens op een gegeven moment gewoon klaar te zijn met álles.

Maar ben er inmiddels wel achter dat je dat niet kunt forceren. Kon ik met wiet ook niet. Totdat ik er gewoon klaar mee was.

Nu alleen heel sporadisch 6-APB en 4F-MPH nog.

Het feit dat dit de laatste kans was deed me even beseffen: ik wil later geen spijt hebben mocht ik het toch nog een tijd willen blijven ervaren. 6-APB is ook wel heel bijzonder voor me.

Heb ook nog wat 1P-LSD liggen. Ben al een tijd van het trippen af (zó veel gedaan), maar toch ook fijn dat ik dat evt nog eens kan doen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ik hoop ergens op een gegeven moment gewoon klaar te zijn met álles.

Maar ben er inmiddels wel achter dat je dat niet kunt forceren. Kon ik met wiet ook niet. Totdat ik er gewoon klaar mee was.

Nu alleen heel sporadisch 6-APB en 4F-MPH nog.

Het feit dat dit de laatste kans was deed me even beseffen: ik wil later geen spijt hebben mocht ik het toch nog een tijd willen blijven ervaren. 6-APB is ook wel heel bijzonder voor me.

Heb ook nog wat 1P-LSD liggen. Ben al een tijd van het trippen af (zó veel gedaan), maar toch ook fijn dat ik dat evt nog eens kan doen.
Klik om te vergroten...
Gelukkig worden bepaalde psychedelica nog niet verboden gelukkig. Ik kon t niet laten om 2c-e aan te schaffen. Ik moet gewoon ervaren hoe je daar op een trip hebt. Ik denk dat ik later anders wel spijt zou krijgen als ik m niet aangeschaft heb
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Jullie ook je slag geslagen?
Klik om te vergroten...

Nee, niks
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
ReggaeBlaster zei:
Ik vraag me af welke stoffen er in t illegale cirquit zullen belanden. Des te meer stoffen, des te minder dat hele verbod zin heeft gehad.
Klik om te vergroten...

Denk heel veel.
Het verbod heeft mijn inziens ook weinig nut.
Maar je moet dan wel als gebruiker een moeilijker dan wel ander pad volgen.
M
MissChemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga NEP toch echt missen vrees ik :upsidedown:
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat je niet kent mis je ook niet. Je hebt de meest verstandige keuze gemaakt. Misschien dat je wel 2c-e en/of 2c-c had kunnen bestellen aangezien je 4-ho-met hebt geprobeerd
w
w00tLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niks ingeslagen, maar heb naast 4-ho-met niet bijzonder veel ervaring met RC's, en om dan voor mij ineens veel voor mij onbekende drugs te bestellen omdat het illegaal wordt is een slecht idee. Ik hou het wel gewoon bij mijn klassieke dealer denk ik :')
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toch nog even een pretpakketje 6-apb besteld.

Doe dit maar zeer sporadisch dus kan er nog een flinke tijd mee vooruit. En daarna is het gewoon over. So be it.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdloos zei:
Om deze stoffen na of binnen 1 week bij dealers op hun lijst er ineens 'verboden RC's extra toegevoegd worden. Maar ik kan het fout hebben maar testcentrum testen nog steeds geen research chemicals of is dat verandert afgelopen jaar/jaren?
Klik om te vergroten...
Testpunten testen altijd al research chemicals. Waar denk je dat de gegevens vandaan komen dat zakjes drugs die als 4-MMC of 3-MMC verkocht worden tegenwoordig meestal een andere cathinone betreffen? :wink:
Tijdloos zei:
Ik denk trouwens ook dat echte LSD zelden wordt verkocht maar gewoon zelf een rc bestellen met mooie blotterart en zelf gaan druppellen en zo kans op hotspots en niet meer professional overal dezelfde spreiding. Had vroeger al eens waar 1 helft een stuk hoger was in dosering als de andere zijkant. Ik deed dit regelmatig toen ze ook nog kwantificeren en je exact wist hoeveel ug erop je zegeltjes zit.
Klik om te vergroten...


Schermafbeelding 2025-06-21 om 10.04.29.png

18.8 Aanbod en markt

De Nationale Drug Monitor (NDM) geeft een actueel beeld van de drugs- alcohol en tabaksituatie in Nederland.
www.nationaledrugmonitor.nl www.nationaledrugmonitor.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."