Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ljuv zei: Hoezo denk je dat (vanuit je studieachtergrond)? Klik om te vergroten... Omdat al de problemen die wij in Nederland hebben, oplosbaar zijn. Woningtekort, stikstofoverschot, te duur OV, extra belasting op gas/brandstof etc. is allemaal een keuze. We hoeven niet zo te leven met het aandeel aan belasting wat we betalen (loonheffing, btw, accijns, etc.)"
"Brakka Mang zei: Welke extremen zaten niet in de regering dan? Klik om te vergroten... BIJ1, FVD, SGP, SP. Zijn wellicht extreem, maar hebben wel het beste met ons voor."
"Brakka Mang zei: Ik zie 4 gematigde partijen, SGP is vooral conservatief overigens. Klik om te vergroten... Gematigd zijn ze alle 4 zeker niet haha. Ik zal je vandaag of morgen wel wat informatie opsturen, zodat je in ieder geval weet waar je het over hebt."
"Brakka Mang zei: Ik krijg steeds meer het idee dat het stemmen en de kamers vooral voor de bühne zijn en dat het beleid voor de komende tig jaar allang is bepaald en dat de politiek vooral de industriën dient. Maarja dat krijg je met bijna 40 jaar VVD in de regering 🤣 Politiek tegenwoordig is net een toneelstuk. Je ziet alleen de spelers, maar die doen ook alleen maar wat de mensen achter de schermen zeggen wat ze moeten doen. Klik om te vergroten... Kijk eens aan, zitten we toch op dezelfde lijn 😍😍. Great minds think alike 🤪"
"Mindless zei: Dat is het feitelijk niet. Je gaat niet dood zonder. I'm living proof of that!! Klik om te vergroten... Haha, grappig om de reacties op jouw bericht te lezen. Waar het voorheen heel normaal was om tijden zonder seks door te brengen, hebben de meeste tegenwoordig al afkickverschijnselen bij een week niet klaarkomen. Mensen geloven het soms niet eens als ik ze vertel dat ik al +-2 jaar niet masturbeer, zo genormaliseerd is het ."
"Mindless zei: DF is oversekst, dat is vrij algemeen bekend. Zo zijn mensen IRL in de regel niet, in mijn ervaring Respect voor je 2 jaar no-fap! Zo ver kwam ik niet (no pun intended) Klik om te vergroten... Haha thanks. Stoppen met het zogenaamde 'stimfappen' was wel een dingetje, maar dit forum heeft me laten zien dat ik niet de enige was die het deed"
"Mindless zei: Heb het zelf tot een dik jaar gehaald. Wel een heel bijzondere ervaring om door te maken. Je leert jezelf echt op een andere manier kennen. Zo nu en dan de druk van de ketel werkt voor mij. Kan ook zijn dat mijn energie nog in andere banen geleid kan worden. Ben er wat minder hardcore in geworden. Stimfappen is wel next level. Klik om te vergroten... Jup, soms tot beschamends aan toe wat voor video's je op zo'n moment consumeert. En lang dat het door kon gaan, poeh"
"Oude Geuze, bierbrouwerij Boon"
"Myhtos!"
"Heb het drie jaar over deze meuk gehad tijdens mijn uni bachelor en ik kan je vertellen dat geen enkele (huidige of oude) regeringspartij het beste met ons voor heeft. Stem extreem of stem niet."