Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste mensen Ik wil mijn speed wassen met asceton, en zien wat er over blijft. Volgens mij kan de zuiverheid daardoor bepaald worden. Weet iemand hoe ik dit uit kan rekenen? Volgens mij ervan uitgaan dat het ware percentage 73% is. Dat dat de 100% is. Dan bijvoorbeeld 5 gr wassen, dat daar 2,5 gr van over blijft. Dat je dan de helft van 73% zuivere hebt. Dus 36,5% of zie ik dat verkeerd? En moet het droog of nat gewassen? (Dont drink and drive, just smoke and fly!!)"
"Oke bedankt voor je antwoord"
"IK vind pep middelen maar een vreemde verslaving. Het is als over het randje van de weg fietsen, en niet de berm in willen. Maar het gebeurd toch."
"Beste mede gebruikers, vanaf 1 juli 2025 komt er hoogst waarschijnlijk een totaalverbod op dus bijna alle rc's. Wat gaan jullie er mee doen? Op een ander middel overstappen? Zo ja, op welk middel dan? Wat is een goede vervanger voor cathionen? Of uit het buitenland bestellen? Ik zat zelf te denken om uit het buitenland te bestellen. Maar is dat gevaarlijk om mee gepakt te worden, of is de pakkans niet zo hoog? Ik koop meestal 50 of 100 gr per bestelling. Ben benieuwd naar jullie reacties!!!"