Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In principe 0. Nachtje doorhalen wel. Maar dan ga ik naar bed tussen 6.00 en 11.00 (ligt er beetje aan hoe laat we beginnen zijn. Nu met corona beginnen we thuis eerder. Op echte feestjes begint het sowieso al later) Dus de ochtend paar uurtje slapen. Niet heel veel. Meestal uurtje of 4-5. En dan de avond op tijd naar bed om in normaal ritme te komen. Ik kan ook best ok slapen na xtc. Na 2cb helemaal geen moeite met slapen."
"Waarom durf je niet om gripzakjes te vragen? Die dingen worden voor veel meer gebruikt dan alleen drugs hoor. Ik heb een hele lading thuis liggen, en maar weinig in gebruik voor drugs."
"Tja wat is een nacht doorhalen? Dat ik doe eigenlijk ook. Maar niet zo "erg" als jullie bedoelen Zaterdagavond feestje. Duurt tot 6.00u zondag. Thuis afteren. Tussen 10.00 en 12.00u naar bed. Uurtje of 4 slapen. Opstaan. Je ding doen. Beetje eten, napraten over feestje, brak zijn. Tegen 22.00 - 23.00u weer naar bed en zo'n 10 tot 12 uur slapen"
"Ik ben gelukkig mentaal niet op ofzo. Natuurlijk brakjes. Maar het is geen hel om de dag door te komen. Die 4 uurtjes slaap zijn echt prima voor me geweest. En dan die avond op normale tijd naar bed. Ik vind het juist chiller om na gebruik thuis nog te afteren. Na zo'n feestje kan ik toch niet direct slapen. Dus lekker nog afteren (soms met 2cb). Daarna kan ik prima in slaap vallen! En na paar uur slaap voel ik me best ok. Ik neem overigens altijd de maandag dan vrij!"
"Rivalrie zei: Ben ik werkelijk de enige die na 30 begon? Klik om te vergroten... Ligt eraan of je softdrugs of harddrugs bedoeld. Softdrugs: - alcohol. 14 jaar - wiet. 15 of 16 jaar Harddrugs: - mdma. 32 jaar - 2cb. 33 jaar"
"Ik heb geen ervaring met truffels en lsd. Maar is 2cb niet wat voor je? Deze enorm stuurbaar en je weet ook dat je tript."
"Wat mezelf zegt Aangezien je het een beetje eng vind leek mij de stap naar 2cb wel fijn voor je. En ja bad gaan kan zeker ook op 2cb. Ik weet niet hoe vaak ik inmiddels 2cb heb gebruikt (vaak). Daar ben ik 1 keer van bad gegaan. Staat wel een report hier op DF. En nog steeds wist ik dondersgoed dat ik aan het trippen was en dat het voorbij zou gaan. Duurde alleen knetters lang. Maar ik heb eigenlijk alleen maar hele fijne trips net 2cb. En ik snap je "angst" want de keer erop dat ik 2cb ging doen, vond ik het spannend. Ik heb toen bewust een andere pil gepakt. Terwijl die nog ongetest was (dat doe ik echt never nooit). Puur mentaal was dat. Ik heb weer de meest mooie trip gehad. Setting is alles. heel veel plezier!"
"KevinHenni zei: Ook wel wat over gehoord en gelezen ja. Is misschien ook een goede optie! Is een soort trippy versie van xtc dacht ik? Klik om te vergroten... Niet te vergelijken met xtc trouwens. Snap niet dat mensen dat zeggen. Ja ik wordt wat opgewekter. Maar lijkt niet eens op xtc"
"Mijn domste acties wat betreft drugs... Mja dat valt reuze mee. Uiteraard teveel drinken. Met black holes in je herinneringen, maar ik kwam altijd netjes in mijn eigen bed. En indien overgeven, altijd op de wc. Oh en 1 keer boven een put. Want ik hield de wc te lang bezet. Toen maar naar buiten gegaan om daar boven een put te gaan hangen. Teveel blowen. Ik kwam wekelijks stoned op school. Ook dom: al dronken hasj gaan roken. Nog nooit zoveel gekotst. Is allemaal in mijn tiener jaren. En dat was het... Ik ben een laatbloeier met harddrugs en denk nu heel bewust na wat ik neem, wanneer en hoeveel."
"LSD -waarom je die drugs zoooo graag wil gaan proberen Meerdere keren getript op 2cb, met ook hoge doseringen. Constant denken: ik kan wel dieper. Na alle trip reports en informatie te hebben gelezen erg benieuwd naar LSD. -waarom je die drug nu nog niet hebt geprobeerd Ik ben pas met hardrugs begonnen in maart 2019. -Wat je precies verwacht van die 1e ervaring met die drug lekker trippen. Haha. Ik sta er blanco in. drugs is voor iedereen anders. Als ik een verwachting heb en het gebeurd niet, ben ik wellicht teleurgesteld. we gaan gewoon lekker voorbereid erin. Muziekje, lichtjes, plaatjes op de tv, eten en drinken. Fijne omgeving. En dan zie ik wel waar de trip me brengt. -of je zenuwachtig er voor bent of juist niet Waarschijnlijk op dat moment wel. Maar weet ik niet zeker. Zo heb ik altijd spanning als ik xtc ga doen. Altijd. Komt omdat de inkick altijd heftig is voor me. Met 2cb heb ik nooit spanning. Denk dat LSD wel in 2020 gaat gebeuren. Maar er staat sowieso eerst nog een tripje 2cb op de planning. Mijn vriend is nieuwsgierig."