#1
Ik denk dat je gewoon altijd open en eerlijk tegen elkaar moet zijn. Zo voorkom je teleurstelling en weet je allebei waar je aan toe bent.
Dat is denk ik de basis van elke vriendschap. Dat je overal over kan praten en het ook doet.
Dat is denk ik de basis van elke vriendschap. Dat je overal over kan praten en het ook doet.

