Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
@drientje:
Hoe bedoel je de zelfontwikkeling, dat je je zelf aan het (her)ontdekken bent of je aan het ontwikkelen naar de persoon die je wilt zijn?
Waarom zou seks dit in de weg staan, of bedoel je dat ook niet?
En zijn je wensen zó exclusief dan, dat klinkt interesant :grin:
Klik om te vergroten...

Ah meneer is nieuwsgierig? Spit mijn posts maar door...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Serenity zei:
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
:rockband:
Klik om te vergroten...

Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
Klik om te vergroten...

Ik heb net een lange en vrij intensieve relatie met Dreamweaver achter de rug, dus heb nu even nergens behoefte aan. Ik zie het nut op het moment ook niet van een relatie, als je elkaar toch geen eeuwige trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelens heb voor bep. mensen ofzo. Afgelopen zaterdag wel een leuke jongen tegen het lijf gelopen, maar het is niet zo dat ik daar een relatie mee wil. Gewoon hier en daar wat rondkloten, lekker sletten. Gewoon lol hebben zonder dat er iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen en valse beloftes maakt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
^precies hoe ik er over denk. Don't promiss me the world when you can't even handle a little grain of sand....

In 2006 ging mijn ex vreemd en heb daarna geen echte serieuze relatie gehad. Gezien het feit dat ik pas nog over hem droomde blijkt wel dat ik nog steeds van hem hou. Ongewild houdt hij me nog steeds in zijn greep, ik wil wel graag samen zijn met iemand maar onder de voorwaarde dat ik verliefd ben. En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen. Ik zal denk ik nooit meer zoveel van iemand houden als ik van hem gehouden heb, hij was mijn eerste echte liefde en ik ben zo gek van die gozer geweest dat ik alles voor hem aan de kant schoof. Stom natuurlijk, nu zou ik dat nooit meer doen, maar het tekent wel hoe enorm verliefd ik op hem was...

Ach ja, ook dat komt ooit wel weer goed.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.
Klik om te vergroten...

Je kunt beter verdriet hebben om iets dat je kwijt bent geraakt, dan mooie dingen missen omdat je bang bent voor de pijn die er misschien zou kunnen komen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehehehe, hij valt wel met de deur in huis ja.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
cronos zei:
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Klik om te vergroten...
welkom bij de club
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
Oom Klaas zei:
Serenity zei:
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
:rockband:
Klik om te vergroten...

Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
Klik om te vergroten...

Ik heb net een lange en vrij intensieve relatie met Dreamweaver achter de rug, dus heb nu even nergens behoefte aan. Ik zie het nut op het moment ook niet van een relatie, als je elkaar toch geen eeuwige trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelens heb voor bep. mensen ofzo. Afgelopen zaterdag wel een leuke jongen tegen het lijf gelopen, maar het is niet zo dat ik daar een relatie mee wil. Gewoon hier en daar wat rondkloten, lekker sletten. Gewoon lol hebben zonder dat er iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen en valse beloftes maakt.
Klik om te vergroten...

En na een intensieve relatie kan dat echt heerlijk zijn, ik heb van mijn 15e tot mijn 19e non-stop in relaties gezeten, dat ik er toen even klaar mee was. Ook een jaartje ongeveer gedaan wat IK wilde, heerlijk kan dat zijn. En als je dan toevallig iemand tegenkomt, so be it, maar niks moet, alles mag. Dat kan echt lekker zijn.

OT: Ik heb nu sinds anderhalve week weer een relatie en het gaat heel erg goed. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
Klik om te vergroten...

Staat dat stuk ergens op DF?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Nee, dat soort stukken hou ik liever voor me. Ik heb niet zo'n zin in kortzichtig gezeik.
Klik om te vergroten...

Jammer, dat stuk had ik best willen lezen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
''Onbewogen is mijn ziel en klaar als het gebergte in de morgen. Maar zij menen dat ik koud ben en een spotter voor gruwelijk bespotten. En nu zien ze mij aan en lachen, en terwijl zij lachen, haten zij mij nog. IJs is in hun lachen.''

Aldus Sprak Zarathoestra, Friedrich Nietzsche.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
[SF] Safiertje zei:
En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.
Klik om te vergroten...

Je kunt beter verdriet hebben om iets dat je kwijt bent geraakt, dan mooie dingen missen omdat je bang bent voor de pijn die er misschien zou kunnen komen.
Klik om te vergroten...
True, maar ik zeg toch dat het onbewust is. Ik loop ook niet gauw verliefd rond, ik was tot mijn 21ste nog nooit verliefd geweest. Het lijkt me heerlijk om iemand te ontmoeten maar ik ontmoet gewoon niemand van wie ik denk dat hij bij me past, en als ik dan inderdaad iemand ontmoet met dezelfde interesses dan heeft hij een vriendin en als er iets is waar ik niet aan ga beginnen dan zijn het mannen die zonder toestemming vreemdgaan.

Er loopt vast wel een potje rond voor dit dekseltje.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben single, en heb geprobeerd relaties te hebben maar ik hou niet van dat gedoe eromheen en de vrijheden die het me af neemt. Van mij hoeven relaties pas als ik eind 20 ben, maar daar kan ik zo weer anders over denken.
Tot die tijd lekker met iedereen seks hebben en niks wat me ervan onthoudt, woohoo. :stoned:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
buzzrider zei:
cronos zei:
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Klik om te vergroten...
welkom bij de club
Klik om te vergroten...
haha jij ook?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anon zei:
Extisi zei:
Single.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
acidboy zei:
Anon zei:
Extisi zei:
Single.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Single, al zo'n 9/10 mnd :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Single, niet echt op zoek maar sluit het ook niet uit of zoiets. Wel beetje bang om verliefd te worden omdat afwijzijg psychoses triggert.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#19
SneeuwWitje zei:
Single, al zo'n 9/10 mnd :(
Klik om te vergroten...

ook single, al veels te lang.


Samen wat aan doen? :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
SneeuwWitje zei:
acidboy zei:
Anon zei:
Single.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Nu bijna een jaar.... WTF, dat is veel te lang. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."