Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Klik om te vergroten...

kan uiteraard ook gewoon, kost ook niet zo veel
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongens, jongens, maar dat is toch helemaal niet rroooomaantiiisch! :openmouth:
Ik ga dan eerder voor Drientjes plan, maar dan zonder het tweespan, dat is indd een tikkeltje overdone.
Maar haar vragen uit eten te gaan is wel een strak plan, uiteraard op jouw kosten. :grin: :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Huur een open tweespan met chauffeur, (klik) neem een mand met lekker eten mee en een picknick kleed. Stop op een mooie plek, voer elkaar allerlei lekkers en vraag daarna of ze joiuw vriendinnetje worden wil.
Als het regent huur je een dichte coupe en neem je haar mee naar een niet te luxe restaurant met diner voor twee incl. kaarslicht etc.

Succes gegarandeerd!
Klik om te vergroten...
Allemaal heel leuk maar ik ben een 16 jarige jongen en heb niet zoveel geld :tearsofjoy: ik zie wel wat ik doe haha
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Klik om te vergroten...
Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Lauu zei:
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Klik om te vergroten...
Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.
Klik om te vergroten...

weet gewoon niet of dat wat is voor een 16 jarige jonge en meisje :P....Andrew gewoon zeggen...kost minimale moeite en geen geld :P :tearsofjoy:

maar idd...neem er lekker mee uiteten...geen geld? leen wat geld van je vrienden of ouders...het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
Klik om te vergroten...
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: " :openmouth: waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde :grin: "
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
relatie! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pak Suiker zei:
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: " :openmouth: waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde :grin: "
Klik om te vergroten...
Haha good answer :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pak Suiker zei:
Lauu zei:
het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
Klik om te vergroten...
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: " :openmouth: waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde :grin: "
Klik om te vergroten...

haha... :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben getrouwd met een jodin die last van angstaanvallen heeft nadat zij heeft gescheten.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
relatie! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Goed bezig andrew...lucky fucker...het beste man :rock:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
''Zeg ehh... hebben we nu eigenlijk wat..?''
''JA! :grin: ''


:hearteyes: :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gefeliciteerd, kulleke.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
danku danku, alleen afscheid nemen is kut :þ
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog immer vrijgezel.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
vode zei:
Bijna twee maanden, still going strong en samenwoon plannen. Ja nu al.
Klik om te vergroten...

nu al ja? :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P


Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Re:

Qocaïne zei:
Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P


Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"
Klik om te vergroten...

Hahaha, arme jij.


Ik ben single sinds mei 2006, wel hapjes tussendoor gehad maar dat was nooit serieus. Van mij mag het wel weer. Iemand die met me mee groeit :hearteyes: .
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijna half jaar een relatie <3
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Single... of eigenlijk: SINGLE!!! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."