Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Klik om te vergroten...
Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Lauu zei:
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Klik om te vergroten...
Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.
Klik om te vergroten...

weet gewoon niet of dat wat is voor een 16 jarige jonge en meisje :P....Andrew gewoon zeggen...kost minimale moeite en geen geld :P :tearsofjoy:

maar idd...neem er lekker mee uiteten...geen geld? leen wat geld van je vrienden of ouders...het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
Klik om te vergroten...
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: " :openmouth: waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde :grin: "
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
relatie! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pak Suiker zei:
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: " :openmouth: waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde :grin: "
Klik om te vergroten...
Haha good answer :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pak Suiker zei:
Lauu zei:
het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
Klik om te vergroten...
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: " :openmouth: waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde :grin: "
Klik om te vergroten...

haha... :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben getrouwd met een jodin die last van angstaanvallen heeft nadat zij heeft gescheten.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
relatie! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Goed bezig andrew...lucky fucker...het beste man :rock:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
''Zeg ehh... hebben we nu eigenlijk wat..?''
''JA! :grin: ''


:hearteyes: :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gefeliciteerd, kulleke.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
danku danku, alleen afscheid nemen is kut :þ
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog immer vrijgezel.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
vode zei:
Bijna twee maanden, still going strong en samenwoon plannen. Ja nu al.
Klik om te vergroten...

nu al ja? :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re:

Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P


Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Re:

Qocaïne zei:
Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P


Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"
Klik om te vergroten...

Hahaha, arme jij.


Ik ben single sinds mei 2006, wel hapjes tussendoor gehad maar dat was nooit serieus. Van mij mag het wel weer. Iemand die met me mee groeit :hearteyes: .
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bijna half jaar een relatie <3
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Single... of eigenlijk: SINGLE!!! :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Ben je gelijk gaan samen wonen Marla als ik het goed lees? Bijzonder maar fijn dat het zo goed gaat en je een gezinnetje en trouwerij tegenmoet gaat :grin: Ben blij voor je en tyler natuurlijk ook.
Klik om te vergroten...

Ja, al was dat niet meteen het plan hoor! Het begon eigenlijk gewoon als een onenightstand, maar dat werd zo fijn, dat ie eigenlijk niet meer weg is gegaan. Toen na een aantal maanden opeens wel heel veel kleding en spullen van hem bij mij lagen, besloten we om dan ook maar echt samen te gaan wonen. Met succes dus, want we zijn nog steeds heel erg gelukkig samen!! :)

@ verneukeratief: ik ben 3 mei uitgerekend, ik sta dus straks in maart wel met een heel mooi bol buikje te trouwen. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een sprookje marla ... mooi dat het zo is gelopen met je a.s. mannetje! :grin:
Het is je van harte gegund
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
Een sprookje marla ... mooi dat het zo is gelopen met je a.s. mannetje! :grin:
Het is je van harte gegund
Klik om te vergroten...

Dank je wel! Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht, maar het kan blijkbaar dus wel echt! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."