Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep mijn ''record'' is van maandag tot zaterdagmiddag, je mag zelf uitrekenen hoeveel uur maar over degene die zei dat hij 2 weken wakker was, jah het kan maar dan zou je wel aan de beademing moeten liggen en ondertussen moeten denken dat je met god kan praten... Na mijn weekje was ik kapot, oververmoeid had de tong van een koe, helemaal vol met blaren mn hart leek uit mijn borst te kunnen knallen en een erectie krijgen was een wereldtaak. Het was bij mij namelijk zo dat ik zelf met speed in mn lichaam op de zaterdag moe was en in slaap sukkelde, je lichaam kapt er vanzelf mee en dan mag ik nog van geluk spreken dat ik in slaap viel. En de week erna merk je zelf wel dat je te ver bent gegaan"
"Meestal ga ik gewoon liggen en proberen te slapen, alchohol en wiet hebben geen effect op me als ik speed opheb. Wat mij wel opvalt en ik vraag me af of meerdere mensen dat hebben: Als ik ga slapen met speed op en het lukt word ik wel wakker met kapotte knieen omdat ik die in mn slaap tegen de muur aan schuif. Het is me zelfs 1 keer overkomen dat ik onder de douche wakker werd. Slaapwandelen doe ik nooit maar op de speed is het me al 3 keer overkomen. Iemand anders hetzelfde meegemaakt?"
"Ik ben 2 keer nokkie gegaan op ghb 1 keer was per ongeluk ik had me net 2 mll te weel genomen en toen ging ik zitten op een stoel en voelde me enorm relaxed maar toen werd het zwart maar ik lag niet nokkie ik heb hele rare dingen gedaan ik was te vergelijken met een kleuter op xtc brabbelen en raar doen heb het op film terug kunnen zien en kon er toch wel om lachen. De 2de keer was heel erg stom ik had xtc op maar wou gaan slapen dus ik lag in bed nou no way dat het ging lukken dus ik gelijk 4 g gepakt daarna nog een keer (normaal lig je hier zeker wel van plat) maar nee hoor, pas 8 ml g verder lag ik te slapen. tuurlijk ik sliep lekker maar de dag erna was ik zowat uitgedroogt en had ik een enorme kater. Dus tip gebruik eht niet om jezelf even plat te leggen..."
"Trouwens ik las wat over flugel dopjes, uit ervaring weet ik dat dat 2 ml is dus 2 ervan is 4, nu kan ik 4 hebben ik ben 2 meter en 95 kilo maar het is wijzer om met 3 ml te beginnen en dit kan je het beste met een spuitje afmeten, je hebt ze van 3ml van 5 van 10 etc etc Toen ik mijn eerste keer ghb had had ik mezelf 3,5 gepakt maar het heeft te maken met je gewicht. 3.0 kan nog helemaal goed gaan maar je kan met 3.2 al nokkie gaan als je pech hebt Dus denk aan die dosering en let inderdaad op wat je lichaam je ingeeft. zodra je moet kotsen hou eht niet in gooi het er lekker uit en je bent veer helemaal helder"
"Ik wil dan wel even kwijt dat ik een half jaar terug 3 maanden achter elkaar ghb heb gepakt en soms zelfs een gbltje erbij, en hierna stoptte ik, en nee het was geen fijne ervaring maar dat zou toch ook wel erg fout zijn als het dat wel was. Het lijkt me beter om voortaam VOORDAT je besluit 2 weken achter elkaar te gebruiken er vragen over stelt of op dit forum of medegebruikers in je omgeving. En wie zei dat sommige mensen drugs een slechte naam geven kan denk ook wel inzien dat die slechte naam eerder door de drugs komt dan de mensen die gewoon gebruiken.. of je nou ghb 2 weken gebruikt of 2 weken lang na je werk een joint rookt..beide is nou niet egt geweldig voor je.. Maar nogmaals EERST info opzoeken DAN PAS gebruiken...en als je de verhalen over afkicken zo eng vond...waarom besluit je dan nog 2 weken lang het te gebruiken"
"Als ik DXM gebruik dan pak ik me altijd een pakje daro retard capsules. heel simpel gewoon de capsules open maken wasbolletjes helemaal fijn maken (belangrijk voor de opname) en vervolgens weer terug in de capsules doen ( ik hou der altijd maar 9 van de 10 over) en die dan gewoon doorslikken achter elkaar. Het effect van DXM vind ik op iedereen anders ik heb het nu met zon 12 mensen gedaan en bijna allemaal hadden ze een andere uitwerking, de 1 zit urenlang op een bank voor zich uit te staren de andere beland helemaal in zijn eigen wereldje Van de laatste ben ik er 1, ik kan helemaal verdwalen in mn eigen huis en als ik nuchter ben lach ik erom. Helaas vind ik het wat te leuk en heb ik mezelf de regel opgelegt et maar 3 keer in het jaar te doen. Te vaak achter elkaar heeft een nadelig effect op de hersenen"
"halfje of hele in nemen ligt eraan hoeveel je zelf kan hebben, met een jonge of meisje op de bank/bed duiken en just go with the flow maar omdat we niet allemaal zulke vrije geesten zijn is er nog iets wat geweldig bij mij werkt. meestal slik ik een hele, vervolgens ga ik rustig zitten zorgen dat ik comfortabel zit en begin ik rustig aan een jointje te draaien, steek ik hem op en rook ik heel langzaam door. Dit heeft als effect bij mij dat hij niet in 1 keer gelijk superhard knalt maar hij heel geleidelijk opkomt. Blow je niet? ik heb het met bier geprobeert maar dit had geen ander effect op me.. hoop dat je er wat aan hebt"
"Ik heb een vraag die erg op deze lijkt alleen net iets anders.. Het gaat eigelijk over mijn buurjongen. Het zit zo: 2 maanden terug leerde ik mijn buurjongen wat beter kennen en kwam ik erachter dat hij ook drugs gebruikte aan de ene kant leuk maar ik wist dat het risico er was dat ik dan te veel ging gebruiken want et was altijd dichtbij. en zoals ik al dacht dit gebeurde ook. nu hebben we 2 maanden lang toch al gauw minimaal 3 avonden in de week geknalt, op een gegeven moment was ik op een punt dat ik makkelijk 10 pillen wegvroot om dat gevoel te krijgen. Nu heb ik met mn buurjongen afgesproken dat we het nog maar uiterlijk 1 keer per maand xtc/harddrugs gebruiken. Nu heb ik niet egt die neiging ernaar ik zou voor mijn gevoel een tijd zonder kunnen. Daarintegen blijft mijn buurjongen aan xtc denken niet 24 uur per dag maar toch wel elke dag en ziekelijk vaak.. Ik zie in dat zowel ik als hij verslaafd zijn aan drugs alleen ik heb geloof ik wat meer geestkracht op dit gebied. Hij ontkent zn verslaving hoe kan ik dit nou het beste aanpakken, soms zou ik hem wel willen negeren maar hij heeft niet egt veel mensen die om em geven. Ik weet dat ik het hem natuurlijk niet kan verbieden en heb hem ook gezegt als je de afspraak breekt zeg het dan gewoon... Maarjah mijn angst is nu eigelijk dit: Ik ben bang me te verantwoordelijk voor hem te gaan voelen (voel me een soort vaderfiguur) Ik ben bang dat ik mezelf erin laat meeslepen omdat als het er is ik geen nee zeg.. en ik ben bang dat ik die jongen misschien op het goede pad breng maar dit ten kostte gaat van mezelf.. Iemand tips?"
"Wat mij naast goed gezond eten voor je trip altijd helpt.. Bij mij is het geval dat een pilletje zon beetje op de minuut na na 3 kwartier insla, wat mij helpt zodat de pil geleidelijker opkomt inplaats van een inslag is een lekkere joint roken. Gewoon eerst innemen, vervolgens op je gemak beginnen een jointje te draaien en aan te steken en vooral niet je gedachten op de inslag houden. Des de meer ik er aan ga denken des de harder de inslag meestal is."
"Re: Hoe ontwikkeld een speed verslaving zich? Ik moet eventjes iets uitleggen voordat ik begin, zon 2 jaar geleden toen ik 16 was gebruikte ik af en toe wel een een lijntje en vond dit erg leuk..maar uit angst voor verslaving heb ik het daarbij gehouden. Nu ben ik het afgelopen half jaar steeds meer gaan gebruiken vooral als vluchtweg, ik wou de realiteit niet meer onder ogen zien. Nu heb ik nooit gebruikt om mn brakheid weg te halen maar ik heb afgelopen donderdag 10 gr speed gehaalt in 1 klap die was op woensdag op toen heb ik nog 2 gram gehaalt en nu is het zondagmorgen en het enge is ik ben niet brak of kapot momenteel, geestelijk wel mn concentratie is 0,0 depressief ben ik niet wel heb ik de afgelopen 24 uur heel veel nagedacht over mn gebruik.. Ik heb ook geen stop als ik gebruik en ga het liefste zo hard mogelijk en als dat betekend een risico nemen door te combineren met alchohol en wiet en xtc... Momenteel weet ik wel van mezelf dat het nu over is en dan verbied ik mezelf nu wat te gaan halen...de gedachte is er wel maar ik weet dat dat de drugs zijn die praten en negeer ze daarom. jah ik weet dat me zometeen 24 uur complete hell staat te wachten maar toch accepteer ik het gezien ik het zelf veroorzaakt heb.. Ik weet 100% dat ik verslaafd ben..niet aan 1 bepaalde soort drugs maar aan het weg zijn...gewoon geen gezeik aan je kop ff die zorgen wegblowen etc etc.. Vluchtgedrag dus.. Ik wil al een tijd zoiezo minderen en naderhand gewoon helemaal niets meer gebruiken, meestal denk ik dat een afkick kliniek het beste is maar ik moet gewoon die negativiteit die ik nu heb gebruiken tegen mn verslaving.."