Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gaat te furrr.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nooi echt té ver gegaan :grin: had alleen bij sommige drugs (lees alcohol, XTC en wiet) wel wat minder mogen gebruiken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat was voor jou het moment dat je (achteraf) besefte: "wow dit ging te ver" ???
Dat je bv iets heel doms hebt gedaan onder invloed van drugs, of iets verbazendwekkends, of iets bij andere hebt gezien waar je van bent geschrokken of je ogen heeft geopend etc etc etc.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Al de keren dat ik veel te veel mephedrone pillen had weggekauwd. Op een nacht gingen er zeven tot negen van die snoepjes door.

Met een gemiddelde dosis van 165mg per pil zat ik dus op zeer gevaarlijke doseringen, zeker gezien ik ook nog eens flink mager ben.

Ook ging ik op een tekno in Schiedam flink uit m'n naad. Dex, keta, mdma, heel leuk allemaal, totdat je in een totaal andere omgeving zit, deze omgeving in zes paralelle universa meemaakt, en dan ook nog eens vast komt te zitten in een moment in de tijd.

Wonder boven wonder ben ik blijven dansen, terwijl ik me al lang niet meer bewust van mijn bestaan op aarde was.

Zo'n diepe trip is zeker voor herhaling vatbaar, maar niet in zo'n setting. Ik had evengoed kwijlend op de grond kunnen liggen daar. Ook zal ik er geen pep en mdma meer doorheen gooien dan. Om diep te gaan lijkt lachgas me beter geschikt (al ben ik nog altijd sceptisch over het effect, al zal een zuurstoftekort ook zo zijn gevolgen voor de trip hebben).

Ik zou Kenny nogmaals willen danken voor de reddingsactie. Dankzij hem heb ik ergens op kunnen nuchteren voordat ik de wijde wereld ingestuurd werd.

Olle
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik alcohol had gedronken, had geblowd een stukje mdma pil had genomen en toen ook ging snuiven ging het wel erg ver. Het is ook door elkaar echt een kut combi en ik werd ook aardig schizofrenisch en angstig.

Toen ik op school een keer 6 redbull achter elkaar (in de ochtend) had gedronken en ik hartkloppingen kreeg van hier tot tokio, ben toen de les uit gegaan en ben in de wc door mijn benen gezakt. Toen dacht ik; jezus waar ben ik mee bezig, ik ben mezelf echt kapot aan het maken zo. Ik dacht dat ik dood ging.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De 3e keer dat ik coke nam , dit was veelste kort op de 2e keer, en ging helemaal vanzelf. Ik dacht er nieteens bij na maar nam gewoon. Ben daar direct zo van mezelf geschrokken dat ik het voor langere tijd even laat liggen. Met de meeste drugs kijk ik vrij uit van hoe kort ik op elkaar gebruik, maar dat schoot er zo tussendoor. En tsja, dat witte poeder kan je dan stevig straffen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik na een heel gezellig studentenfeest ladderzat en onder invloed van pep van een trap afdenderde met een fles whiskey in me handen. Wonder boven wonder niks gebroken, en ondanks dat de fles kapot was hebben de glasscherven me nergens geraakt. Iedereen in paniek, ik liep gewoon vrolijk rond. Ben toch ff gecontroleerd door ambulance personeel die nacht.
Ja, dit ging te ver :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vind dat sowieso grappig dat meestal als je zat bent zulke klappers kan maken , en dan niets breken. Als hier in de buurt zo'n echt limburg feest is geweest dan komen die hier door de straat, en de smakken die je soms hoord, :grin: dan liggen ze eerst half te huilen, dan schieten ze in de lach en fietsen ze vrolijk zingend verder.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xeloc zei:
Was dat het maar... :flushed:
Klik om te vergroten...

Urine/ontlasting ?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 Mdma caps slikken zonder te kijken wat of hoeveel er in zit, VEEL te hard gaan in het openbaar, op het laatste nuchtere moment de bossen in vluchten en rond blijven lopen...

Denken dat je finaal fout gaat, dat je op dat pad in het donker gaat sterven en precies als je naar rechts kijkt en je beste maat aan dezelfde dosis door zijn benen ziet zakken, zijn kop open ziet halen en begint te stuiptrekken en gal te kotsen...

Ik ben er maar een kwartiertje langs gaan zitten en toen zijn we maar wat bier gaan halen bij de frietzaak, die man keek ons aan alsof dat we aliens waren of zo...

Dat ging net iets te ver...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anderhalve portie paddo's op m'n eentje genomen. Leuke avond tot ik het geniale idee kreeg om de rest van de kweekset er achteraan te gooien. Dat heb ik ook geweten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
pascal828 zei:
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
Klik om te vergroten...

:cry: Kan inderdaad erg naar uitpakken... Hopelijk ben je nu alweer verder, en duurde het niet zo lang, of ben je ver diep gegaan tot je het ook niet meer weet. Tot alle waanzin zo logisch word als je wilt. Hoop dat het je enigszins positief op een of andere manier heeft geholpen!
Piece!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
25tolife zei:
pascal828 zei:
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
Klik om te vergroten...

:cry: Kan inderdaad erg naar uitpakken... Hopelijk ben je nu alweer verder, en duurde het niet zo lang, of ben je ver diep gegaan tot je het ook niet meer weet. Tot alle waanzin zo logisch word als je wilt. Hoop dat het je enigszins positief op een of andere manier heeft geholpen!
Piece!
Klik om te vergroten...
Ja, ik ben allang dat hoofdstuk gepasseerd. En het heeft zeer zeker positief uitgepakt.
Alleen kan ik maar 1/3e deel enigszins verwoorden. De rest heb ik wel in mijn hoofd.
Maar dat is onmogelijk te verwoorden of ook maar uit te leggen.

Herken je vast wel. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lavalamp zei:
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Dat was vet, na een dag of 4 a 5 had ik nergens nog last van, plus, ik voelde me heerlijk tot ik wakker werd, ik had niet eens door dat ik bloedde terwijl het bloed in mijn sokken zat...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat ik onder de mdma (0.45 gr)bij een vreemde ver weg van huis voor het eerst lsd ging gebruiken (1.5 zegel) en bij thuiskomt na 18 uur verder ging met speed (3 gr) en xtc (3.5)wat resulteerde in een zeer lange trip en 3 dagen slapeloosheid en waanideeen ,dagen erna op het werk me op de been houden met stackers(3) ,speed (5gr) en koffie (literss) .

Pfff die tijd was echt KUT , dan gebruikte ik niet voor het plezier maar omdat ik het 'nodig'had... dat gaat veels te ver.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#18
- Toen ik onder de invloed van coke en alcohol 1 of andere toerist in zijn gezicht heb staan beledigen over waar hij vandaan kwam en zijn seksuele voorkeur. Er was weinig aanleiding toe, flinke morele kater de dag erna. Bovenop de bapkater..

- Op een zaterdagavond een feest doen op de pillen, en na afloop doorhalen op de pillen omdat Ajax de volgende dag zo vroeg zou spelen. Heb in de ochtend bijna alleen nog maar zitten kaakklapperen..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
clockcable zei:
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:
Klik om te vergroten...

Is dat achteraf nog goed gekomen ? :P
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga nooit te ver. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."