#1
Pffff..... Dat is wel een heel heftige reactie!
Ik kan me overigens de frustratie wel voorstellen, bij bijna alle posts van Mindgamer vraag ik me af in welke instelling hij vast zit en waarom ze het hem toestaan om op internet rond te hangen. Meestal haal ik gewoon mijn schouders op en denk "hij zal wel wat aandacht te kort hebben..."
Maar om hem nou meteen dood te wensen? Hij verdient eerder wat medelijden imo. Uit deze post en meerdere die ik van hem gelezen heb lijkt het me dat hij een probleempje met zijn moeder/ vrouwen in het algemeen heeft...
Oh ja, OT: Terwijl ik op de grond mijn vriendinnetje lag te neuken kwam haar moeder binnen, die had ik nog niet ontmoet. Dus terwijl ik hem nog in haar dochter had hangen was ik zo beleefd haar de hand te schudden en me netjes voor te stellen. Voelde toch wat ongemakkelijk...![:)]()
Ik kan me overigens de frustratie wel voorstellen, bij bijna alle posts van Mindgamer vraag ik me af in welke instelling hij vast zit en waarom ze het hem toestaan om op internet rond te hangen. Meestal haal ik gewoon mijn schouders op en denk "hij zal wel wat aandacht te kort hebben..."
Maar om hem nou meteen dood te wensen? Hij verdient eerder wat medelijden imo. Uit deze post en meerdere die ik van hem gelezen heb lijkt het me dat hij een probleempje met zijn moeder/ vrouwen in het algemeen heeft...
Oh ja, OT: Terwijl ik op de grond mijn vriendinnetje lag te neuken kwam haar moeder binnen, die had ik nog niet ontmoet. Dus terwijl ik hem nog in haar dochter had hangen was ik zo beleefd haar de hand te schudden en me netjes voor te stellen. Voelde toch wat ongemakkelijk...
Extisi zei:Mindgamer zei:Ooit werd ik dus letterlijk wakker tijdens een wilde vrij partij. Zag haar gezicht en besefte dat het mijn moeder was. Toen raapte ik mijn kussen van bed en drukte ik tijdens het neuken, totaal onverwacht, op haar lelijke rotkop. Mijn moeder is dood, ik ben zielsgelukkig![]()
Oh, je hebt weer een ik-wil-aandacht-bui? Wil je er over praten?
Ik word namelijk schijt ziek van jou stomme, zielige, domme reacties. Altijd grof, en gewoon zinloos en zonder inhoud.
Je mag ALLES typen in een berichtje hoor, maar klik dan NIET op bevestig ofzo.
Ga alsjeblieft buiten spelen en kom nooit meer terug hier. Denk je dat het stoer is om zo'n verhaaltje hier neer te zetten?
Nou, als je dat vind dan wil ik je best helpen hoor. "Mindgamer, ik vind je zo stoer."
Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.
Flikker.


