Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe grootste seksblunder

Je grootste seksblunder

133 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Outgegaan/in slaap gevallen van de ghb tijdens sex.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
Ooit werd ik dus letterlijk wakker tijdens een wilde vrij partij. Zag haar gezicht en besefte dat het mijn moeder was. Toen raapte ik mijn kussen van bed en drukte ik tijdens het neuken, totaal onverwacht, op haar lelijke rotkop. Mijn moeder is dood, ik ben zielsgelukkig :grin:
Klik om te vergroten...


Oh, je hebt weer een ik-wil-aandacht-bui? Wil je er over praten?
Ik word namelijk schijt ziek van jou stomme, zielige, domme reacties. Altijd grof, en gewoon zinloos en zonder inhoud.
Je mag ALLES typen in een berichtje hoor, maar klik dan NIET op bevestig ofzo.

Ga alsjeblieft buiten spelen en kom nooit meer terug hier. Denk je dat het stoer is om zo'n verhaaltje hier neer te zetten?
Nou, als je dat vind dan wil ik je best helpen hoor. "Mindgamer, ik vind je zo stoer."
Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.

Flikker.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Jokkelshizzle zei:
de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint
Klik om te vergroten...

Jij bent echt welhallodaar.
Nu weet ik het zeker. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee, een nog lagere vorm van leven.

Jokkelshizzle zei:
nou maken jullie allemaal onze nieuwe lid extisi zwart, omdat we een of andere gestoorde psychopaat in onze forum hebben. Dat is natuurlijk niet terecht
Klik om te vergroten...

Altijd beter dan jou serieus nemen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeetje Extisi, stop anders ff met commentaar hebben ofzo. Als je Mindgamer een beetje kent weet je dat dit een averechts effect heeft. Hij is nou eenmaal zo. Ben je het er niet mee eens, dan lees je z'n berichten niet.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
Klik om te vergroten...

what he said :)

:wave:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jokkelshizzle zei:
de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint
Klik om te vergroten...

Wat valt er voor Mindgamer te argumenteren dan? hij loopt Extisi niet uit te schelden. Niemand is "laag" en niemand wint hier.

Ik denk eigenlijk dat Extisi mindgamer best wel zou mogen, als zijn opmerkingen een beetje begrepen worden, of wat minder het verkeerde keelgat in schieten.
Mindgamer zegt nou eenmaal van die rare dingen, je moet dat niet te serieus nemen. Hij probeert ook echt niet opzettelijk mensen te kwetsen ofzo.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nogmaals: internet zie ik als een prullenbak waar ik geschriften in dump waar relativerende teksten op staan over datgene wat ik grappig vind.
Het is echt niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen en zowel dan breng ik dat zo duidelijk mogelijk over op mijn slachtoffer.
Ik schrijf overigens niet alleen excentrieke, relativerende(voor mij dan), banale teksten. Kijk eens wat verder en je zult van me houden! :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog weinig seksblunders gelezen :') Ik zou het wel interessant vinden om Mindgamer een keer te ontmoeten, lijkt me een heel aardige jongen, en Extisi een hele aardige meid. Ik kan altijd wel lachen om Mindgamer's humor.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sex met een getrouwde vrouw en mama van een klein kindje!
Sex was goed, achteraf gezien wel een dikke blunder door bij haar toe te geven aan me gevoel.
Ik had beter moeten weten ...... zij misschien nog wel veel beter, maarja!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
@extisi:

Wat is de betekenis van je post?
Of de onderliggende gedachtegang?
Klik om te vergroten...

Precies zoals ik het post.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
En als zij nou 10 jaar getrouwd met jou was en de moeder van jullie kind was, zou je het dan leuk vinden als ze met andere mannen seks heeft? Flameon?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje :smoke:
Klik om te vergroten...
hmmmm, vroegah :grin: :grin: :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindgamer zei:
Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
Klik om te vergroten...

Niet? Ik moet vaak wel twee keer slikken als ik dingen lees over moeders en shit. Tuurlijk, het is niet de mijne waar je het over hebt, en je meent het ook niet, maar sommige dingen kunnen wel pijnlijk en confronterend zijn voor anderen die heftige shit hebben meegemaakt... Think about it...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Djo zei:
Yeti, meen je dat nou? Dat is idd wel heel erg. Waren jullie nog te jong, want 3 keer abortus is wel heel triest.
Klik om te vergroten...
Helaas is het een bloedserieuze post van me Djo. We waren 24, krankzinnig verliefd en eigenlijk wilden we een baby. Daar hadden we al vaak over gefantaseerd & vanuit die kinderwens werden we steeds minder voorzichtig. Aanvankelijk was mijn ex heel blij en liepen we dagdromend babykleertjes te bekijken tijdens het shoppen. Om ondoorgrondelijke redenen bedacht ze zich steeds weer naar 1 a 2 maanden. Ze vertelde pas steeds een dag voor ze er heen ging dat ze een afspraak gemaakt had in de abortuskliniek. Het lukte niet om haar op andere gedachten te brengen. Zelfs niet toen ik de laatste keer als reactie onder haar ogen 6 molotowcoktails prepareerde en zei dat ik die nacht de tent daar af ging fikken.
Ik ben er echt met die brandbommen en wat extra jerrycans naar toe gegaan, zat daar twee uur op een parkeerplaats in een gestolen Mercedes met mijn aansteker in mijn hand af te wegen of ik het recht had om haar keuze op deze manier te dwarsbomen. Ben uiteindelijk uitgestapt terwijl ik 1 molotow op de achterband aangestoken had. Toen ik 3 straten verder was hoorde ik de wagen ontploffen. Er zijn toen 20 auto's die daar stonden in vlammen opgegaan. Ik was niet zo'n lekkere jongen toentertijd.

Als ik onder de dope in het uitgaansleven met vreemde vrouwen aan de praat raak, dan komt het vaak weer bij dit thema uit, dus diep van binnen zit ik hier nog steeds mee. Het lucht dan ook lekker op om dit hier te vertellen.

@ Extisi, je wenst Mindgamer de dood toe maar ik denk dat hij in wezen een van de allerliefste jongens is die hier rondloop. Ik zou hem zo als pleegzoon adopteren :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou hem zo als pleegzoon adopteren
Klik om te vergroten...

Hehe, als huismongooltje :P
Maar zo dachten er meer :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
Ik zou hem zo als pleegzoon adopteren
Klik om te vergroten...

Hehe, als huismongooltje :P
Maar zo dachten er meer :smoke:
Klik om te vergroten...

Een soort Adje maar dan intelligent :tearsofjoy:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Djo zei:
Extisi zei:
Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.
Klik om te vergroten...

Ik dacht ik reageer toch nog hier op. Vind het wel grof Extisi, om iemand dood te verwensen.
Wilde ik nog even kwijt.

Yeti, meen je dat nou? Dat is idd wel heel erg. Waren jullie nog te jong, want 3 keer abortus is wel heel triest.

OT:
Ik heb wel wat sexblunders gehad. Hele erge, die ik hier niet neer zal zetten, maar een van de lichtere blunders (het is niet echt een blunder misschien), dat ik mee ben gegaan, met een jongen die ik al allerminst aantrekkelijk vind, met wie er al gewoon geen aantrekkingskracht is en waar mijn vriendin me voor de lol mee zat te koppelen. Ik weet ook niet wat me bezielde, wat wodka's op, misschien daardoor. Ik had al spijt toen ik daar thuis was.
Gelukkig is er niet veel gebeurd, het was al een blunder van me, dat ik daar verzeild was geraakt. Maar gelukkig moet hij spuiten zetten, want hij heeft ms, hierdoor verzakte het handeltje al spoedig. Hij bleef ook maar zeggen, ik hou van je!!!!
Klik om te vergroten...


Lees jij dan maar is heel goed jouw perfecte quote door! :beer:

[edit] Hou er over op.
j
jansenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na het pijpen door mijn vriendin zei ik dat ze er niks van kon en dat ik wel betere pijpbeurten gehad heb. Toen is ze 2 weken boos op mij geweest.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
loadrunner zei:
Ga niet sexen als het raam open is, en je bent zo bloedje geil, zo dat ze net het raampje uit kon kijken, en op t laatste moment eruit, en de lading over haar heen het raam uit spuit.

in de binnenstad, waar enkele terassen stonden bij de kroegen die eronder zitten.

Ik heb geen gevloek gehoord of mensen gezien die naar boven keken

gelukkig ook genoeg duiven die er rondvliegen.
Klik om te vergroten...

Was dat maar zo geweest :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."