Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe grootste seksblunder

Je grootste seksblunder

133 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeetje Extisi, stop anders ff met commentaar hebben ofzo. Als je Mindgamer een beetje kent weet je dat dit een averechts effect heeft. Hij is nou eenmaal zo. Ben je het er niet mee eens, dan lees je z'n berichten niet.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
Anon zei:
Klik om te vergroten...

what he said :)

:wave:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jokkelshizzle zei:
de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint
Klik om te vergroten...

Wat valt er voor Mindgamer te argumenteren dan? hij loopt Extisi niet uit te schelden. Niemand is "laag" en niemand wint hier.

Ik denk eigenlijk dat Extisi mindgamer best wel zou mogen, als zijn opmerkingen een beetje begrepen worden, of wat minder het verkeerde keelgat in schieten.
Mindgamer zegt nou eenmaal van die rare dingen, je moet dat niet te serieus nemen. Hij probeert ook echt niet opzettelijk mensen te kwetsen ofzo.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nogmaals: internet zie ik als een prullenbak waar ik geschriften in dump waar relativerende teksten op staan over datgene wat ik grappig vind.
Het is echt niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen en zowel dan breng ik dat zo duidelijk mogelijk over op mijn slachtoffer.
Ik schrijf overigens niet alleen excentrieke, relativerende(voor mij dan), banale teksten. Kijk eens wat verder en je zult van me houden! :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Internet is de prullenbak van de maatschappij,
althans een groot deel van het internet.

Hier kan je zijn wie je wilt, je eigen personage als in World of Warcraft bijvoorbeeld (klote spel trouwens) .

Daarom ben ik Oom Klaas, of ik dat echt ben buiten mijn pc om is een raadsel voor mijzelf en anderen, de mystiek van de breedband.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het gaat er niet om of ik hem 'ken' en het moet accepteren. Ik merk hier wel vaker dat hier gewoon hartstikke idioot gedaan word + er word gescholden etc, en het staat allemaal zo mooi in de regels, maar er gebeurd NIKS tegen.
Dat vind ik jammer. Ik werd laatst uitgescholden (ik noem geen namen) en dat was best kwetsend, en er is niks aan gedaan.
Natuurlijk is dit maar internet, en moet je heel veel niet serieus nemen, maar er staat heel mooi dat het te maken heeft met wetten en regels, en niemand trekt zich er een fuck van aan.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar als we tegen ieder rotventje wat gaan doen blijven we bezig. Daarnaast komt ook dat we mindgamer allemaal kennen, net zoals dat we jou kennen bijvoorbeeld, of dat mensen mij kennen, of andere leden. Die kunnen ook allemaal zeggen wat ze willen, gewoon, omdat we weten dat ze het niet menen.
Snap je wat ik bedoel? Het is vrij subjectief allemaal, maar het gaat wel op een goede manier.
Mindgamer is vaak ongenuanceerd, maar iedereen weet dat het stiekem van binnen ook maar gewoon een onzekere jongen is, die op zoek is naar zichzelf. Net zoals meerdere leden op dit forum.
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje :smoke:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo, jullie zijn allemaal goed in bed :grin: :grin:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Extisi zei:
Het gaat er niet om of ik hem 'ken' en het moet accepteren. Ik merk hier wel vaker dat hier gewoon hartstikke idioot gedaan word + er word gescholden etc, en het staat allemaal zo mooi in de regels, maar er gebeurd NIKS tegen.
Dat vind ik jammer. Ik werd laatst uitgescholden (ik noem geen namen) en dat was best kwetsend, en er is niks aan gedaan.
Natuurlijk is dit maar internet, en moet je heel veel niet serieus nemen, maar er staat heel mooi dat het te maken heeft met wetten en regels, en niemand trekt zich er een fuck van aan.
Klik om te vergroten...

In dat geval heb wel gelijk.
Maar in dit topic viel jij mindgamer aan, en heb je toch aardig wat afkrakend materiaal in een post verwerkt. Dat vind ik eigenlijk erger dan grof taalgebruik in een post wat niemand beledigd (of heeft het wel iemand beledigd).

Dat jij werd uitgescholden is idd best triest en dat verdien je ook helemaal niet.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, dat klopt ook. Ik uite even mijn frustraties. :openmouth:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar als we tegen ieder rotventje wat gaan doen blijven we bezig. Daarnaast komt ook dat we mindgamer allemaal kennen, net zoals dat we jou kennen bijvoorbeeld, of dat mensen mij kennen, of andere leden. Die kunnen ook allemaal zeggen wat ze willen, gewoon, omdat we weten dat ze het niet menen.
Snap je wat ik bedoel? Het is vrij subjectief allemaal, maar het gaat wel op een goede manier.
Mindgamer is vaak ongenuanceerd, maar iedereen weet dat het stiekem van binnen ook maar gewoon een onzekere jongen is, die op zoek is naar zichzelf. Net zoals meerdere leden op dit forum.
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje :smoke:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het is gewoon zielig. :wave:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Extisi zei:
Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het is gewoon zielig. :wave:
Klik om te vergroten...
En dat is nou precies de reactie die hij probeert uit te lokken. Ga hem voeren zou ik zeggen, en hij komt telkens bij je terug!

Deze post had helemaal niets met jou te maken. Hij doet gewoon een poging tot grappig zijn. Laat hem lekker van z'n moment genieten in plaats van dat je over de zeik gaat. Dus ga je vooral niet schuilen achter dat iedereen de regels aan zijn laars lapt, want daar is in dit geval helemaal geen spraken van. Ander gevoel voor humor zullen we maar zeggen. Voel je vooral niet aangesproken.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindgamer zei:
Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
Klik om te vergroten...
Misschien had je het niet verwacht nee maar het is wel zo. Soms kun je verdriet voelen bij een goede bedoeling. Feit is nou eenmaal dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken en je dus met al je beste bedoelingen mensen verdriet kunt doen. Als je je intentie om goed te doen niet uit het oog verliest hoef je je geen zorgen te maken.

OT: ik heb geen seksblunder. En ik heb ook besloten dat ik niet meer over seks ga praten. Dat is niet meer iets om te delen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Mindgamer zei:
Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
Klik om te vergroten...

OT: ik heb geen seksblunder. En ik heb ook besloten dat ik niet meer over seks ga praten. Dat is niet meer iets om te delen.
Klik om te vergroten...

Dat is nieuw!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Drientje zei:
Mindgamer zei:
Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
Klik om te vergroten...

OT: ik heb geen seksblunder. En ik heb ook besloten dat ik niet meer over seks ga praten. Dat is niet meer iets om te delen.
Klik om te vergroten...

Dat is nieuw!
Klik om te vergroten...
Ja he, dit weekend veel geleerd. Belangrijke lessen....
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
@extisi:

Wat is de betekenis van je post?
Of de onderliggende gedachtegang?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweverig.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomz0r zei:
Jokkelshizzle zei:
de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint
Klik om te vergroten...

Jij bent echt welhallodaar.
Nu weet ik het zeker. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee, een nog lagere vorm van leven.

Jokkelshizzle zei:
nou maken jullie allemaal onze nieuwe lid extisi zwart, omdat we een of andere gestoorde psychopaat in onze forum hebben. Dat is natuurlijk niet terecht
Klik om te vergroten...

Altijd beter dan jou serieus nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."