#1
Jokkelshizzle zei:de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint

Extisi zei:Het gaat er niet om of ik hem 'ken' en het moet accepteren. Ik merk hier wel vaker dat hier gewoon hartstikke idioot gedaan word + er word gescholden etc, en het staat allemaal zo mooi in de regels, maar er gebeurd NIKS tegen.
Dat vind ik jammer. Ik werd laatst uitgescholden (ik noem geen namen) en dat was best kwetsend, en er is niks aan gedaan.
Natuurlijk is dit maar internet, en moet je heel veel niet serieus nemen, maar er staat heel mooi dat het te maken heeft met wetten en regels, en niemand trekt zich er een fuck van aan.
Serenity zei:Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar als we tegen ieder rotventje wat gaan doen blijven we bezig. Daarnaast komt ook dat we mindgamer allemaal kennen, net zoals dat we jou kennen bijvoorbeeld, of dat mensen mij kennen, of andere leden. Die kunnen ook allemaal zeggen wat ze willen, gewoon, omdat we weten dat ze het niet menen.
Snap je wat ik bedoel? Het is vrij subjectief allemaal, maar het gaat wel op een goede manier.
Mindgamer is vaak ongenuanceerd, maar iedereen weet dat het stiekem van binnen ook maar gewoon een onzekere jongen is, die op zoek is naar zichzelf. Net zoals meerdere leden op dit forum.
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje![]()

En dat is nou precies de reactie die hij probeert uit te lokken. Ga hem voeren zou ik zeggen, en hij komt telkens bij je terug!Extisi zei:Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het is gewoon zielig.![]()
Misschien had je het niet verwacht nee maar het is wel zo. Soms kun je verdriet voelen bij een goede bedoeling. Feit is nou eenmaal dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken en je dus met al je beste bedoelingen mensen verdriet kunt doen. Als je je intentie om goed te doen niet uit het oog verliest hoef je je geen zorgen te maken.Mindgamer zei:Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
Drientje zei:Mindgamer zei:Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
OT: ik heb geen seksblunder. En ik heb ook besloten dat ik niet meer over seks ga praten. Dat is niet meer iets om te delen.
Ja he, dit weekend veel geleerd. Belangrijke lessen....Oom Klaas zei:Drientje zei:Mindgamer zei:Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
OT: ik heb geen seksblunder. En ik heb ook besloten dat ik niet meer over seks ga praten. Dat is niet meer iets om te delen.
Dat is nieuw!
tomz0r zei:Jokkelshizzle zei:de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint
Jij bent echt welhallodaar.
Nu weet ik het zeker.![]()
Jokkelshizzle zei:nou maken jullie allemaal onze nieuwe lid extisi zwart, omdat we een of andere gestoorde psychopaat in onze forum hebben. Dat is natuurlijk niet terecht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."