Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heeft iemand dat gekend 2mm dik 3a4cm br 12a15cm lang zijn die plakjes . 10 gr dat werd in een plastic zakje gedaan een droge krant er om gevouwen dan een natte krant en daar folie omheen en dat ging de oven in tot ie bol staat van de stoom en dan ging mehmet de dikste turk die er bij was er op staan dansen en zo ongeveer kan ik me dat herinneren en als ie bijna afgekoeld was werd het plakje plat op de grond gegooid waarom weet ik niet maar het zag er wel blits uit. jaap"
"Nick zei: als het goeie haze is kan je op straat wel rond de 5 euro vragen per gram voor een lkkr zakkie. Goeie haze is in de shop erg duur..in a'dam 8,50..Silver en northlight Klik om te vergroten... met een beetje massel is het na lang leuren verdroogd dus paffe die bende en hoe goed het ook is 2.5 is kilo prijs in dit landje. jaap"
"slash zei: Ik snuif bijna twee jaar dagelijks speed. Ik werk, ga naar school en slaap gewoon goed, maar toch die... Ik weet nog dat ik ooit dacht, jee ik ben nu al een maand aan die troep, en nu zit ik dus bijna twee jaar verder.. Ik wil echt kappen want wordt echt schijtziek van die troep maar de dag lijkt echt gewoon ondragelijk nuchter.. K denk vaak na over de gevolgen hiervan en weet dat ik dit echt niet ongestraft kan doen en dat me lichaam dit niet heus niet eeuwig volhoud zonder gevolgen maar toch dringt t gewoon niet helemaal door en besef ik t niet. Ik wil t zelf niet horen maar k ben gewoon een junk.. zijn er mensen die dit herkennen?[/url] Klik om te vergroten... Ik heb het zelfs na 10 gram in ruim een maand gebruiken dat ik een volkomen gesloopt gevoel heb. De rede dat ik speed gebruik is .. om me enigzins mens te voelen nu ik zes weken clean ben van bruin en wit. Afgelopen week had ik er dan ook tabak van ik word sacherijnig krijg pijn in mijn ballen en vrijen doe ik als een konijn . Dat ik me zo ku.. zou voelen en zo snel daar had ik geen idee van. sterkte met ons groet jaap"
"Het kost je al je geld en het enige gevoel na verloop van tijd is NIET ZIEK ZIJN, stoned ja waarschijnlijk te, al heb je dat zelf niet door. Dat ik wil stoppen'' volgende week '' doe ik het niet weer bla bla ga zo maar door. nee als je wat beter na kan denken dan is heroine geen oplossing, Om een avond te stappen een biertje voldoet dan prima. Lieve mensen begin er niet aan ik kan het weten na vijfenveertig jaar aanklooien met die zooi, Er van af komen moet je zo snel doen als je kan, de grap is je vergooit je leven en dat krijg je niet meer terug, als je tegen de zestig loopt denk je ''goh had ik het maar anders gedaan'' en een boek zit niemand op te wachten, Het lijkt allemaal stoer en ik weet dat het een levenswijze kan zijn bv nooit geen sokken en nooit een onderbroek aan maar wel een dure zonnebril hoe gek kan je worden. Het gaat jullie goed groetjes uit ..............................grollo of zo neboe"
"Elke keer dat ik chinese dope gebruikte werd ik high. Toen de turkse heroine standaard was,was je niet meer ziek en pas na heelveel lig je met je neus op je knieen. Nee ik vind het jammer dat die turkse er is. De enige manier om het nog een beetje naar iets te laten smaken is wat wit er door te doen. Zo wordt het in spanje in Granada verkocht wit en bruin door elkaar heen geschept,dat was 15jaar terug even wennen doordat er geen mix in zat was ik toch lekker stoned. Weet er iemand welke dope er in de buurt van chinese komt. groetjes neboe"
"anja zei: neboe zei: wees voorzichtig met chineese (of misschien ook ooit gehoort, taise). het is meestaal wit heroine en heel sterk, puur....als je gewent op turkse bent, gebruik half of meer van de doze die je normaal gebruikt als je die dope tegen komt (heeft veel overdoze veroorzaakt...) in ieder geval in mijn land. ciao Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Anja lief van je en je heb gelijk ik heb de overgang mee gemaakt van chinees naar turk en ben een boel vrienden verloren. gr jaap"
"ik koop Kim zei: wist niet dat dr verschil in zat ik koop meestal 1 gram bruin en rook t afwisselnd met coke Klik om te vergroten... Chinese dope daar kreeg je eerst een flash van en actief werd je voor een poos tot je ergens zat waar het warm was dan ging je geheit out. gr jaap"
"fneawognfkgln zei: Ik heb trouwens 1 keer witte heroïne gehad en die was 100% puur, gekregen van iemand die het op medische verstrekking van de overheid kreeg. Een paar kleine korreltjes waren al genoeg voor een avondje. Het was moeilijk te roken, van zo'n klein beetje komt natuurlijk weinig rook, maarja ik spuit niet. Klik om te vergroten... 1974.... was er nog geen turkse soms wat paak maar door die chinese moeilijkheden onderling hebben ze het verkloot... lang terug dus"
"Kim zei: kweenie van me verkoper het gevoel is anders dan coke kweenie veel rustgevender en langer werkt wel goed al ik niks mee rheb dan is de crash niet zo hevig Klik om te vergroten... In granada wordt het door elkaar heen verkocht. Waarschijnlijk in het grootste gedeelte van spanje ,Toendertijd 11 jaar terug ik daar een paar maandjes woonde kocht ik op het laatst best veel want van die combienatie ben ik best wel heftig hookt geworden. En de manier om weer op je oude leffel te zitten heb ik nog niet gevonden ..hahah groetjes jaap"
"fneawognfkgln zei: das lang geleden ja toen was ik nog niet geboren :P Klik om te vergroten... afentoe heb ik 't niet meer. oh was ik maarjavascript:emoticon('') Mr. Green ff vraagje hoe upload ik een afbeelding onder me naam . ben erg lui om alles na te spitten groet jaap"