Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaan drugs en een relatie samen?

Gaan drugs en een relatie samen?

240 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
s
speedy gonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#1
NEEn zoiezo DRUGS EN EEN RELATIE GAAN NIET!!SAMEN...
B
BotoxJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik nog een relatie had..
En hgebruikte hij wist dat nl...was er nix aan de hand.
Tot dat ik zo ver heen was,dat ik naar een afkick kliniek ging(detox).
Ik kwam thuis na al die weken (was een hel)..en ik keek heel anders tegen me vriend op als eerst.
Me gevoelens waren weg voor hem.
Zelf merkte hij ook dat ik anders was ..ja hehehehe..wat denk je wat er in me kop is gebeurd.
Ik denk dat dat nu ongeveer..12 a 13 jaar terug is.. kan ook langer zijn ik weet het niet meer..
Doet er ook geen fuck toe..
Ik was een totaal ander mens..na dat ik clean was..
Was ook voor korte tijd..
Wand me snoepjes enzzz..zijn me heilig :wink: :P

Grtz Botox Junkie.. :wave:
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms is er een "drugs" relatie, als je beiden het zelfde gebruikt. maar als er dan 1 stopt, dan snapt de andere het niet. Die dan boos word dat je er mee stopt en haar in de steek laat...

En dan zie je ineens waar al het geld heen gaat.

Je werkt je kapot voor de verslaving van de andere, en als er dan ineens geen geld meer in het huishoudpotje zit, word je soms letterlijk doodgescholden voor zo'n beetje alles wat je nog over had door de kamer gesmeten als je niet zorgt voor dope of geld.

En ook nog met een advokaat in de arm, als je het huis verlaat en alleen maar de huur betaald op afstand. Ze had een dak, een warm bed een bank een tv en af en toe liet ik haar nichtje(op mijn kosten) de koelkast vol zetten met eten( die was toen de enige die begreep waarom ik dat deed). nee ze was boos dat ik haar geen geld gaf. Het genezen duurde 5 maanden. Ze was er helemaal vanaf, zelfs haar moeder belde me op om me te bedanken.

We hebben geen hekel aan elkaar nu. maar onze enige wat ons bij elkaar hield was de dope. Nu betaalt ze zelf de huur. En dan maar hopen dat ze er nu vanaf blijft.

Ik had haar ook helemaal in de steek kunnen laten, maar dan was ze nu ergens in een steegje met vieze naalden en mss wel slechte bruin zich zelf aan het slopen.
B
BotoxJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Madcat zei:
Soms is er een "drugs" relatie, als je beiden het zelfde gebruikt. maar als er dan 1 stopt, dan snapt de andere het niet. Die dan boos word dat je er mee stopt en haar in de steek laat...

En dan zie je ineens waar al het geld heen gaat.

Je werkt je kapot voor de verslaving van de andere, en als er dan ineens geen geld meer in het huishoudpotje zit, word je soms letterlijk doodgescholden voor zo'n beetje alles wat je nog over had door de kamer gesmeten als je niet zorgt voor dope of geld.

En ook nog met een advokaat in de arm, als je het huis verlaat en alleen maar de huur betaald op afstand. Ze had een dak, een warm bed een bank een tv en af en toe liet ik haar nichtje(op mijn kosten) de koelkast vol zetten met eten( die was toen de enige die begreep waarom ik dat deed). nee ze was boos dat ik haar geen geld gaf. Het genezen duurde 5 maanden. Ze was er helemaal vanaf, zelfs haar moeder belde me op om me te bedanken.

We hebben geen hekel aan elkaar nu. maar onze enige wat ons bij elkaar hield was de dope. Nu betaalt ze zelf de huur. En dan maar hopen dat ze er nu vanaf blijft.

Ik had haar ook helemaal in de steek kunnen laten, maar dan was ze nu ergens in een steegje met vieze naalden en mss wel slechte bruin zich zelf aan het slopen.
Klik om te vergroten...
Beste MadCat.
Triets om dat te horen...
Bij was het ik die alleen gebruikte ...hij dronk niet en gebruikte niet.
Ik was die %$@3*76% die alleen gebruikte..en zoop...
En ik behandelde hem als een stuk stront.
Als ik me klote voelde..
Hij had alles het beste met me voor..
Maar ik heb het verkloot.
Maar wat ik uit jou verhaal lees..je ex schoon moeder,was en is je dankbaar.
Je had haar (je ex) ook kunnen laten barsten..' gooie goozer ben je..
Ik begrijp je donders goed.
:)
m
mammoetLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb mijn huidige relatie leren kennen op de detox, ik ging naar huis na drie weken, hij een progamma in en na een half jaar stond hij bij me voor de deur. samen eventjes clean geweest toen samen weer gaan gebruiken tot hij vast kwam te zitten. na zijn vrijkomen allebei gekozen om een progamma te gaan volgen van ongeveer een jaar ( apart van elkaar) nu alweer samen een tijd clean en een eigen huis. ik heb het geluk gehad dat mijn relatie stand hield bij gebruik en geen gebruik.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kan, als je je gebruik maar binnen de perken weet te houden. Als ik besluit om toch een vaste relatie te beginnen met iemand, en ze staat er totaal niet voor open, is het ook gedaan voor de gehele periode dat we samen zijn. Ik kan gelukkig gemakkelijk zonder, zelfs zonder poppers en dat heb ik jarenlang vrij intensief gebruikt.

Ik ben me er ook wel van bewust dat er veel meer mensen "iets" gebruiken dan we officieel weten, er zullen wel genoeg vrouwelijke kennissen van mij zijn die bvb mdma of xtc gebruiken. Maar het is niet iets waar ik op zoek naar ga.
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
(tot nu toe) gaat het bij mij goed, als ik gebruik gebruik ik meestal samen met haar ;p
W
WhiteSpeakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaat prima samen!
kijk mijn trip report, in de section.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mwoah.
Eigen ervaring is met vooral MDMA (ja, is écht mijn stofje).
Vriendin en ik namen regelmatig wat, en hadden écht beide het gevoel dat we de wereld aankonden, dat we later samen oud zouden worden, huisje boompje beestje etc.
Tot op 'n bepaald moment we truffels hadden, ze een bad trip had, en ze zich opeens hele andere dingen realiseerde; ik was te goed voor haar.
En dat terwijl ik verliefd op 'r was als 'n malle. Nog nooit zulke gevoelens voor iemand gehad.
Achteraf gezien kwam het vooral door de MDMA denk ik, red me prima zonder haar, ook tijdens een trip.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#10
doet het er toe wat ik er van vind?
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je drugs gebruikt is dat al een relatie opzich!! Ook uit ervaring weet ik dat ik niet met iemand een relatie kan hebben als we allebei gebruiken!
Heb mn laatste 2 vriendjes in de Detox leren kennen en dan was het echt wachten wie het eerste zei..."Zullen we een heeel klein beetje nemen".... :tearsofjoy: Nou das het begin van het eind!

Nu ben ik vrijgezel maar ben wel weer toe aan een relatie....mssn maar weer ff n weekje Detoxen... :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu ben ik vrijgezel maar ben wel weer toe aan een relatie....
Klik om te vergroten...

Ik ook! Als jij dan beloofd geen speed meer te snuiven zal ik niet meer drinken... :rolleyes:

:grin:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#13
vraag al die wappers maar es (sexen, swingen met xtc en ghb) die vinden dat ze de allerbeste relatie hebben op de wereld.
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#14
darkbull zei:
vraag al die wappers maar es (sexen, swingen met xtc en ghb) die vinden dat ze de allerbeste relatie hebben op de wereld.
Klik om te vergroten...

En jij vindt dat ze het mis hebben? Of lees ik dat verkeerd?
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#15
darkbull zei:
doet het er toe wat ik er van vind?
Klik om te vergroten...

Tja.......volgens mij gaat het op een forum onder meer over het delen van meningen......

Maar om te voorkomen dat ik iemand "aanspreek" op iets dat niet als zodanig is bedoeld, dacht ik bij mezelf: "laat ik het eerst eens navragen"............................

Ik bedoel er dus niks mee, probeerde alleen je mening duidelijk te krijgen.........ik kreeg nl. het idee dat er iets veroordelends sprak uit je opmerking.............
Nl dat de betreffende mensen vinden dat ze een super relatie hebben, maar dat ze eigenlijk de plank volledig mis slaan.
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik mag alleen gebruiken waar zij niet bij is, maar pak gelukkig toch al die grote feestjes zonder vriendin :grin:
Maar ze weet wel dat ik heel sterk in me schoenen sta
l
lunafayeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind dat dat kan.

Mijn ex en ik zijn 6 jaar samen geweest.
we gebruikten allebij weleens.
de ene keer samen op een feestje.
de andere x ik alleen als ik met mijn vriendinnen opstap ging.
de andere keer hij alleen als we gewoon een avondje naar vrienden gingen(toen deed ik het nooit gewoon thuis)

lijkt me geen probleem... we vertrouwde elkaar genoeg.
Wel altijd de afspraak gehad om eerlijk te zijn dus niet achter elkaars rug om gebruiken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
WhiteSpeaker zei:
Gaat prima samen!
kijk mijn trip report, in de section.
Klik om te vergroten...

Fijn voor je dat het goed gaat die combinatie!
Je moet maar net het geluk hebben dat de klik goed is denk ik. Maar een relatie zonder drugs wint het in mijn ogen toch :)
f
foxyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je relatie sterk genoeg is, kan het best denk ik.

Ik had nooit wat gebruikt tot ik mijn vriend leerde kennen maar was wel heel nieuwsgierig. Hij had wel ervaring dus zijn we samen beginnen gebruiken. Het eerste anderhalf jaar was het vooral coke, maar dat liep uit de hand. We deden het één avond per week en gebruikten op het einde ongeveer 4g in totaal. Ik merkte dat ik jaloers werd en me als een junk gedroeg. "Ik krijg altijd kleinere lijntjes". Ik besloot dat het welletjes geweest was en heb het niet meer gebruikt. Hij snuift wel nog af en toe een paar lijntjes maar dat vind ik geen probleem. Hij is oud en wijs genoeg...
De drugs die we nu samen gebruiken is speed. Vooral de seks is geweldig! Pure porno!
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom we het zoveel blijven gebruiken.
Probleem is nu wel dat we (vooral ik) soms vinden dat we ook op stap moeten kunnen gaan zonder speed. Maar na een aantal drankjes zien we aan elkaar dat we er toch wel zin in hebben en snuiven we. Het gebeurt dan wel eens dat we spijt hebben omdat we plannen hadden de volgende dag, een afspraak hadden,...
Ook xtc vind ik leuk om samen te gebruiken omdat je dan NOG verliefder wordt.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier gaat het ook erg goed samen. Het maakt onze relatie alleen maar beter. :) Dan heb ik het wel over een paar keer in de maand wat proberen, geen dagelijks gebruik.
Mijn vriend was ook al erg ervaren en ik had nog nooit wat gebruikt en was ook nieuwsgierig. Vanaf toen samen gaan experimenteren. We liggen wel op 1 lijn wat dat betreft en zijn door sommige drugs of ervaringen nog dichter bij elkaar gekomen, vooral met XTC.
Sterker nog, zou drugsgebruik zonder mijn vriend niet eens willen. VInd het alleen maar leuk om samen te doen, wil die ervaringen met hem delen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."