Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nu toch al bijna 3 jaar een relatie met mijn vriendin en heb haar leren kennen via een jointje te roken op een festival.... Ze zag er mij zo'n chill meisje uit en ben er ook smoorverliefd op geworden. De laatste jaren is mijn cannabisgebruik enorm toegenomen alsook het feit dat ik nieuwe dingen heb geprobeerd maar hier absoluut niet in overdrijf. Zij is enorm anti - drugs geworden als iik gebruik. Ik werd onverschillig, emotieloos van cannabis, ook verzweeg ik dingen ivm drugs om haar niet te kwetsen. Dit zorgt dan weer voor geheimen in onze relatie en het feit dat ik eigenljik constant lieg over mijn gebruik. Ze reageert ook heel kwaad en boos als ik gebruikt heb en geeft me dan allesbehalve een goed gevoel. Ik behandel haar dan ook natuurlijk niet heel goed, voel me niet goed bij haar omdat ik iets moet verzwijgen maar durf het ook niet open te vertellen tegen haar. Ik besef ook wel dat dit geen gezonde relatie is en ik er beter mee kan stoppen. Zij denkt dat ook, doch blijven we samen en hebben we nog geen sleur gehad in onze relatie. Liefde overwint alles zeker?"
"Tufnut zei: Gebruiken en daarna niet vertellen is ook een sleur of kan dat worden. Waarom doorbreek je die niet? Je kwets haar vast meer door niet eerlijk te zijn dan door het gebruik van drugs. Of is je gebruik zo onverantwoordelijk? Klik om te vergroten... Het is allesbehalve een sleur... Ik leef een dubbel leven weet je. Mijn ouders zien me als een junk als ik een jointje heb gerookt en heb eigenlijk egt 2 levens. Ik heb vrienden waarmee ik de zo noem ik het ''maatschappalijke'' dingen mee ga doen zoals op café, fuiven,.. Drinken dus. Mijn andere vrienden ( echte vrienden in mijn ogen) accepteren mij zoals ik ben, zullen me soms wel wijzen op mijn gebruik maar laten me nooit vallen omdat ik iets doe wat zij niet correct vinden. Ik heb het dan over andere drugs of dingen die soms niet door de beugel kunnen. Mijn maatschappelijke vrienden hebben me al laten vallen enkele keren omdat ik 2 weekends niet met hun wegging. Mijn ouders zijn ook anti - drugs maar wel pro - alcohol. Ik wil gewoon mezelf ontdekken en dat ik geaccepteerd word om wie ik ben door mijn ouders, en mensen. Ik kan er niet meer tegen dat ik me altijd moet voordoen als iemand die ik niet ben. mijn gebruik is dagelijks, maar ik zorg er (meestal) wel voor dat mijn verplichtingen vd dag gebeurd zijn. Mijn gebruik is misschien wel onverantwoordelijk, maar op zich vind ik enkele jointjes gaan roken met enkele vrienden helemaal niet onverantwoordelijk. Als je me vraagt of ik verslaafd ben aan wiet zeg ik ja. Ik heb het niet nodig, maar als er wiet is, zeg ik geen nee. Mijn vriendin en ik zijn nu weer een tijdje uit elkaar en toch worden we weer naar elkaar toe getrokken. Ik weet soms gewoon helemaal niet meer wie ik ben en wat ik moet zijn, mezelf zou je zeggen maar wie is dat? Ik heb al heel mijn leven het gevoel dat ik moet voldoen aan bepaalde normen en eisen om maatschappelijk aanvaard te worden."
"blijft een fantasie voor mij ! maar vind het teveel geld om zomaar eventjes weg te gooien.."
"Ook gelukkig nog niet teveel op mijn kerfstok voor een kleine 20 jaar. alcohol tabak cafeïne wiet / hasj / spacecake / lachgas truffels paddo's LSD (3x maar) speed coke ketamine enja van medicatie euhm : zolpidem, rilatine, seroquel, etumine, demesta,.. to do : MDMA / XTC !!!"
"Ik weet zelf niks van xtc / mdma, maar zou het heel graag eens proberen. Dit terzijde, vind ik jou gebruik heel verontrustend maar ben blij dat je het zelf ook ziet. Ik hoop dat je op eigen kracht dit kan oplossen en het houdt voor échte speciale gelegenheden. Btw, ik heb gehoord dat misbruik van mdma / xtc ervoor kan zorgen dat je lichaam natuurlijk geen dopamine meer kan aanmaken waardoor je nooit meer oprecht gelukkig kan zijn? klopt dit of niet?"
"excuseer TS, niks tegen jouw vrienden ( ik herken diit helemaal) maar imo kun je niet zomaar LSD gebruiken met een sitter die je diezelfde dag nog in het echt heb gezien. dat kan ik mij gewoon niet voorstellen. Trippen en in jezelf gekeerd gegaan met iemand die je helemaal niet kent. Dat is imo vragen om problemen. Je moet trippen met iemand die je kent, waar je je op gemak bij bent en die je kunt vertrouwen. voor keta maakt dit niet zoveel uit, dunkt me. in ieder geval veel succes en veel plezier"
"geen ervaring mee. maar zou het wel verdomd graag willen weten of dit werkt zoals je al zei, cheap zat zijn"
"Je hebt gelijk, het is natuurlijk erg onrealistisch maar zou handig zijn. Ja, voor een tientje kun je je dood zuipen, maar ik drink helemaal niet graag sterke drank... zeker niet puur. Het zou gewoon gemakkelijk zijn om aangeschoten te geraken van een sigaretje met alcohol te paffen snap je?"
"Belgam 21 tabak is en blijft de beste voor mij om een joint mee te rollen. Als je zelf niet rookt en de smaak ook verschrikkelijk vindt, kun je misschien overschakelen op een bong/pijpje/vaporizer? Hiermee krijg je een betere high en hoef je niet zoveel teugen te nemen."