#1
Het kan denk ik lange tijd goed gaan maar op den duur gaat het denk ik toch ooit eens fout binnen een relatie, als je veel gebruikt samen. Als een iemand er niet achter staat is het sowieso einde oefening denk ik
Flameon zei:Het kan denk ik lange tijd goed gaan maar op den duur gaat het denk ik toch ooit eens fout binnen een relatie, als je veel gebruikt samen. Als een iemand er niet achter staat is het sowieso einde oefening denk ik
Sublimo zei:Flameon zei:Het kan denk ik lange tijd goed gaan maar op den duur gaat het denk ik toch ooit eens fout binnen een relatie, als je veel gebruikt samen. Als een iemand er niet achter staat is het sowieso einde oefening denk ik
Daarom is het ook belangrijk dat je vriendin/vriend op een lijn zit met jou wat betreft drugsgebruik.
Rabbithole zei:Sublimo zei:Flameon zei:Het kan denk ik lange tijd goed gaan maar op den duur gaat het denk ik toch ooit eens fout binnen een relatie, als je veel gebruikt samen. Als een iemand er niet achter staat is het sowieso einde oefening denk ik
Daarom is het ook belangrijk dat je vriendin/vriend op een lijn zit met jou wat betreft drugsgebruik.
Ragnarok en ik zitten op één dikke lijn samen, wat betreft drugsgebruik.
NorthernLightBE zei:Misschien dat dat lukt. Moeilijk om te hebben, maar des te mooier als het lukt? Bijna al m'n liefjes hebben toch te kennen gegeven dat drugs de relatie verpeste dit en dat. M'n laatste ex liep wenend weg de laatste keer dat we gepraat hebben over 'ons' en de rol van drugs daarbij en gaf aan meer afstand te willen omdat ik 'blijkbaar toch alleen in drugs geinteresseerd was' ( tijdens lsd trip![]()
) en heeft me 2 dagen geleden gevraagd of ik haar kon helpen haar en haar vader te helpen met een GROTE kweek neer te zetten. Misschien dat het mogelijk is, maar dan moet je alletwee al drugs gebruiken, het gaat (bijna) niet als 1 van de 2 een dagelijkse gebruiker is en de andere amper tot nooit.
Rabbithole zei:Ik vind het niet moeilijk om samen een balans te vinden hoor. Ik heb ook nooit begrepen waarom dat zo'n issue zou moeten zijn bij mensen die beide geen probleemgebruikers zijn.
Sublimo zei:Rabbithole zei:Ik vind het niet moeilijk om samen een balans te vinden hoor. Ik heb ook nooit begrepen waarom dat zo'n issue zou moeten zijn bij mensen die beide geen probleemgebruikers zijn.
Dan moet je wel eerst elkaar vinden. En ik vindt toch dat er maar weinig meisjes zijn die zo ruimdenkend zijn. Helaas.![]()
Rabbithole zei:Haha, misschien moet ik je eens voorstellen aan mijn vriendinnen.Veel drugsgebruikers en niet één probleemgebruiker.
NorthernLightBE zei:Ik bedoel niet dat er veel probleemgebruikers zijn onder de meisjes, maar dat ze gewoon meer bezig zijn met andere dingen dan drugs. Kleren, uiterlijk en imago bijvoorbeeld.
Sublimo zei:Rabbithole zei:Haha, misschien moet ik je eens voorstellen aan mijn vriendinnen.Veel drugsgebruikers en niet één probleemgebruiker.
Ja, dat is misschien nog geen gek idee.![]()
Sublimo zei:Sublimo zei:Rabbithole zei:Haha, misschien moet ik je eens voorstellen aan mijn vriendinnen.Veel drugsgebruikers en niet één probleemgebruiker.
Ja, dat is misschien nog geen gek idee.![]()
Je had het dus niet tegen mij.![]()
Rabbithole zei:Jawel, ik had het wel tegen jou. :P
Sublimo zei:Sublimo zei:Kunnen ze hier zien hoelang je in totaal online bent geweest ?![]()
Sublimo is een beetje para?Sublimo zei:Je had het dus niet tegen mij.![]()
Drientje zei:Stel je dan eens voor dat je die kriebels hebt en samen aan de XTC gaat.Petraatje zei:Ik vind dat het echt niet kan in een relatie en zal dat ook nooit doen als ik een goede gezonde realtie heb. Ik zie en ervaar het meer als een alternatief in een relatie. Ik voel bijna exact hetzelfde wanneer ik een goede liefdesrealtie heb dan dat ik een pilletje gebruik. Ik denk dat als je dat in een relatie gebruik dat er kronkels zitten in een relatie. Ik zie geen enkele reden waarom ik XTC zou gebruiken in een goede gezonde relatie. Bij een goede relatie voel ik de tintelingen en kriebels al in mijn buik, ik kan me prima volledig helemaal laten gaan zonder XTC.
Je bent wel behoorlijk kortzichtig.
Ga ik niet door voor de magnetron?Exceptional Insight zei:Nice try though.Aalpoepert zei:Snel oordelend. Hoezo?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."