Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaan drugs en een relatie samen?

Gaan drugs en een relatie samen?

240 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het niet moeilijk om samen een balans te vinden hoor. Ik heb ook nooit begrepen waarom dat zo'n issue zou moeten zijn bij mensen die beide geen probleemgebruikers zijn.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Ik vind het niet moeilijk om samen een balans te vinden hoor. Ik heb ook nooit begrepen waarom dat zo'n issue zou moeten zijn bij mensen die beide geen probleemgebruikers zijn.
Klik om te vergroten...

Dan moet je wel eerst elkaar vinden. En ik vindt toch dat er maar weinig meisjes zijn die zo ruimdenkend zijn. Helaas. :)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Rabbithole zei:
Ik vind het niet moeilijk om samen een balans te vinden hoor. Ik heb ook nooit begrepen waarom dat zo'n issue zou moeten zijn bij mensen die beide geen probleemgebruikers zijn.
Klik om te vergroten...

Dan moet je wel eerst elkaar vinden. En ik vindt toch dat er maar weinig meisjes zijn die zo ruimdenkend zijn. Helaas. :)
Klik om te vergroten...

Vaak merk ik op dat op dat vlak meisjes (meestal) minder ruimdenkend zijn dan jongens.
-natuurlijk zijn er veel uitzonderingen op die regel- maar algemeen genomen denk ik dit toch wel
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, misschien moet ik je eens voorstellen aan mijn vriendinnen. :grin: Veel drugsgebruikers en niet één probleemgebruiker.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Teveel drugs is nooit goed. En ik denk dat het echt bij iedere relatie weer verschillend is. Voor een ex van me moest ik mijn drugsgebruik verborgen houden, en samen met een andere ex kon ik gewoon lekker af en toe een jointje roken. Dus het verschild heel erg per stel.

Ik weet wel dat mijn volgende vriendin absoluut niet tegen drugs mag zijn. Door af en toe te gebruiken haal je het optimale uit je leven vind ik, en een relatie moet dat niet in de weg staan.
t
tremLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natúúrlijk kan dat samengaan.

Of drugsgebruik en een relatie ook tot een succes leiden is een tweede.

In de meeste gevallen niet, denk ik.
t
tremLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_Rebel zei:
verviret zei:
Ik denk dat als er eerlijk over gepraat word het best samen zou kenne gaan in een relatie , maar zoals ik al zij .. Eerlijkheid & vertrouwen voorop .[/i]
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
absoluut, maar dan nog.
het is (soms echt) te moeilijk om je partner kapot te zien gaan, ook al is die eerlijk erover.
leugens zijn echter vaak nog destructiever dan het ge/misbruik zelf
s
speedy gonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#8
NEEn zoiezo DRUGS EN EEN RELATIE GAAN NIET!!SAMEN...
B
BotoxJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik nog een relatie had..
En hgebruikte hij wist dat nl...was er nix aan de hand.
Tot dat ik zo ver heen was,dat ik naar een afkick kliniek ging(detox).
Ik kwam thuis na al die weken (was een hel)..en ik keek heel anders tegen me vriend op als eerst.
Me gevoelens waren weg voor hem.
Zelf merkte hij ook dat ik anders was ..ja hehehehe..wat denk je wat er in me kop is gebeurd.
Ik denk dat dat nu ongeveer..12 a 13 jaar terug is.. kan ook langer zijn ik weet het niet meer..
Doet er ook geen fuck toe..
Ik was een totaal ander mens..na dat ik clean was..
Was ook voor korte tijd..
Wand me snoepjes enzzz..zijn me heilig :wink: :P

Grtz Botox Junkie.. :wave:
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soms is er een "drugs" relatie, als je beiden het zelfde gebruikt. maar als er dan 1 stopt, dan snapt de andere het niet. Die dan boos word dat je er mee stopt en haar in de steek laat...

En dan zie je ineens waar al het geld heen gaat.

Je werkt je kapot voor de verslaving van de andere, en als er dan ineens geen geld meer in het huishoudpotje zit, word je soms letterlijk doodgescholden voor zo'n beetje alles wat je nog over had door de kamer gesmeten als je niet zorgt voor dope of geld.

En ook nog met een advokaat in de arm, als je het huis verlaat en alleen maar de huur betaald op afstand. Ze had een dak, een warm bed een bank een tv en af en toe liet ik haar nichtje(op mijn kosten) de koelkast vol zetten met eten( die was toen de enige die begreep waarom ik dat deed). nee ze was boos dat ik haar geen geld gaf. Het genezen duurde 5 maanden. Ze was er helemaal vanaf, zelfs haar moeder belde me op om me te bedanken.

We hebben geen hekel aan elkaar nu. maar onze enige wat ons bij elkaar hield was de dope. Nu betaalt ze zelf de huur. En dan maar hopen dat ze er nu vanaf blijft.

Ik had haar ook helemaal in de steek kunnen laten, maar dan was ze nu ergens in een steegje met vieze naalden en mss wel slechte bruin zich zelf aan het slopen.
B
BotoxJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Madcat zei:
Soms is er een "drugs" relatie, als je beiden het zelfde gebruikt. maar als er dan 1 stopt, dan snapt de andere het niet. Die dan boos word dat je er mee stopt en haar in de steek laat...

En dan zie je ineens waar al het geld heen gaat.

Je werkt je kapot voor de verslaving van de andere, en als er dan ineens geen geld meer in het huishoudpotje zit, word je soms letterlijk doodgescholden voor zo'n beetje alles wat je nog over had door de kamer gesmeten als je niet zorgt voor dope of geld.

En ook nog met een advokaat in de arm, als je het huis verlaat en alleen maar de huur betaald op afstand. Ze had een dak, een warm bed een bank een tv en af en toe liet ik haar nichtje(op mijn kosten) de koelkast vol zetten met eten( die was toen de enige die begreep waarom ik dat deed). nee ze was boos dat ik haar geen geld gaf. Het genezen duurde 5 maanden. Ze was er helemaal vanaf, zelfs haar moeder belde me op om me te bedanken.

We hebben geen hekel aan elkaar nu. maar onze enige wat ons bij elkaar hield was de dope. Nu betaalt ze zelf de huur. En dan maar hopen dat ze er nu vanaf blijft.

Ik had haar ook helemaal in de steek kunnen laten, maar dan was ze nu ergens in een steegje met vieze naalden en mss wel slechte bruin zich zelf aan het slopen.
Klik om te vergroten...
Beste MadCat.
Triets om dat te horen...
Bij was het ik die alleen gebruikte ...hij dronk niet en gebruikte niet.
Ik was die %$@3*76% die alleen gebruikte..en zoop...
En ik behandelde hem als een stuk stront.
Als ik me klote voelde..
Hij had alles het beste met me voor..
Maar ik heb het verkloot.
Maar wat ik uit jou verhaal lees..je ex schoon moeder,was en is je dankbaar.
Je had haar (je ex) ook kunnen laten barsten..' gooie goozer ben je..
Ik begrijp je donders goed.
:)
m
mammoetLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb mijn huidige relatie leren kennen op de detox, ik ging naar huis na drie weken, hij een progamma in en na een half jaar stond hij bij me voor de deur. samen eventjes clean geweest toen samen weer gaan gebruiken tot hij vast kwam te zitten. na zijn vrijkomen allebei gekozen om een progamma te gaan volgen van ongeveer een jaar ( apart van elkaar) nu alweer samen een tijd clean en een eigen huis. ik heb het geluk gehad dat mijn relatie stand hield bij gebruik en geen gebruik.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het kan, als je je gebruik maar binnen de perken weet te houden. Als ik besluit om toch een vaste relatie te beginnen met iemand, en ze staat er totaal niet voor open, is het ook gedaan voor de gehele periode dat we samen zijn. Ik kan gelukkig gemakkelijk zonder, zelfs zonder poppers en dat heb ik jarenlang vrij intensief gebruikt.

Ik ben me er ook wel van bewust dat er veel meer mensen "iets" gebruiken dan we officieel weten, er zullen wel genoeg vrouwelijke kennissen van mij zijn die bvb mdma of xtc gebruiken. Maar het is niet iets waar ik op zoek naar ga.
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
(tot nu toe) gaat het bij mij goed, als ik gebruik gebruik ik meestal samen met haar ;p
W
WhiteSpeakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gaat prima samen!
kijk mijn trip report, in de section.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mwoah.
Eigen ervaring is met vooral MDMA (ja, is écht mijn stofje).
Vriendin en ik namen regelmatig wat, en hadden écht beide het gevoel dat we de wereld aankonden, dat we later samen oud zouden worden, huisje boompje beestje etc.
Tot op 'n bepaald moment we truffels hadden, ze een bad trip had, en ze zich opeens hele andere dingen realiseerde; ik was te goed voor haar.
En dat terwijl ik verliefd op 'r was als 'n malle. Nog nooit zulke gevoelens voor iemand gehad.
Achteraf gezien kwam het vooral door de MDMA denk ik, red me prima zonder haar, ook tijdens een trip.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#17
doet het er toe wat ik er van vind?
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je drugs gebruikt is dat al een relatie opzich!! Ook uit ervaring weet ik dat ik niet met iemand een relatie kan hebben als we allebei gebruiken!
Heb mn laatste 2 vriendjes in de Detox leren kennen en dan was het echt wachten wie het eerste zei..."Zullen we een heeel klein beetje nemen".... :tearsofjoy: Nou das het begin van het eind!

Nu ben ik vrijgezel maar ben wel weer toe aan een relatie....mssn maar weer ff n weekje Detoxen... :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu ben ik vrijgezel maar ben wel weer toe aan een relatie....
Klik om te vergroten...

Ik ook! Als jij dan beloofd geen speed meer te snuiven zal ik niet meer drinken... :rolleyes:

:grin:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#20
vraag al die wappers maar es (sexen, swingen met xtc en ghb) die vinden dat ze de allerbeste relatie hebben op de wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."