Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitgevraagd worden, heren?

Uitgevraagd worden, heren?

80 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Belushi
Ah ok, goed hoor. :)
Ik wist even niet hoe je reactie te interpreteren maar een geintje moet altijd kunnen. :tongueout:

Al weer wakker of nog steeds? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Slapen? Dat is voor de zwakken, de tamme, de inferieure, de slaven van het zijn, en ook voor al die anderen nog, die niet... - aan insomnia lijden... Kan er iemand toevallig een Benzo' missen? Anyone? Zelfs, jij misschien? Ach, pas in onze hoogste nood weten we dat het rendabel kan zijn ook onze vijand te vragen om waar we zelf nood aan hebben, niet? - misschien geeft hij het wel (niet ALLE vijanden zijn even slim, kom nou!) :)
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het bij nader inzien toch een interessantere discussie dan ik vooraf had gedacht.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Belushi zei:
Slapen? Dat is voor de zwakken, de tamme, de inferieure, de slaven van het zijn
Klik om te vergroten...
Ja, of voor degenen die alles nog op een rijtje hebben.

Hoe is 'ie Johnny? Was je andere account niet goed meer?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Johnny Snow Belushi

Ik heb zelf geen vijanden, als je mij als vijand ziet dan ga je je gang maar (gooit een benzo-tje richting Amsterdam)
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
@Sally Tessio
Jammer dat je het niet snapt. Zinnen als:

"Dit maakt voor mij duidelijk dat je eigenlijk alleen maar napraat wat er op het nieuws of op de markt om de hoek wordt gezegd en geen idee hebt waar je het over hebt"

ontnemen mij elke zin in verdere discussie. En dat is nog maar een zin. Je stelt jezelf superieur terwijl er geen enkel respect is voor je discussiepartner die dan standaard als dom en onwetend wordt weggezet, een vorm van discussieren die je wel vaker op het internet ziet.

Als je je zo blijft opstellen in een discussie denk ik dat er maar heel weinig mensen verder willen discussieren, en die paar die dat dan wel doen die zullen zich verlagen tot zo een zelfde niveau. En dan krijg je automatisch bonje.

Jammer, want het is toch wel een interessant onderwerp.
Klik om te vergroten...
Het is niet zo zeer dat ik het niet snap; het is een verschil in perspectief. Je geeft aan dat ik je elke zin in verdere discussie ontneem, maar je wilde al niet discussiëren to begin with. Dat waren mijn denkbeelden immers niet waard. Als er iets respectloos is en een superieure manier van opstellen is, dan is het wel de aanname dat iemand anders niets te vertellen heeft wat je misschien nog niet weet of jou geen perspectief kan bieden dat wellicht logischer begint te worden naarmate je meer over het onderwerp leert waarover gesproken wordt. Als je mij dat respect ontneemt, dan zie ik niet in waarom ik de confrontatie niet aan zou mogen gaan. Het feit dat je geen mogelijkheid ziet dat mijn denkbeelden logisch kunnen zijn toont mij dan weer dat je er geen kennis over lijkt te hebben; je zou ze anders op zijn minst overwegen. Wat mijn zin die je hebt geciteerd betreft; dat gaat wel over de grens en had ik inderdaad niet zo moeten zeggen en komt denigrerend over. Excuses daarvoor, dat was mijn fout. Ik vraag me wel nog steeds heel erg af waar je die kennis vandaan haalt.

Ik hou me vanaf nu maar afzijdig van de hele discussie in dit topic. Ik heb het topic ook onbedoeld gekaapt van de TS, en dat is niet helemaal oké. Sorry als er mensen zijn die ik beledigd heb. Ik denk dat niet alleen mijn denkbeeld over dit onderwerp anders is, maar ook mijn denkbeeld over discussiëren, al geef ik toe dat ik een enkele keer over de grens ben gegaan. Afgezien daarvan is dit eigenlijk gewoon een hele slechte manier van discussiëren en de wijze waarop ik dat doorgaans doe past nog minder goed op een forum dan het überhaupt al doet.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Sally Tessio

Ok, even goede vrienden, je excuus betreffende de zin waarover ik viel is uiteraard geaccepteerd. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sally Tessio zei:
Ik ben altijd onder de indruk van je kennis op dit forum en denk dat je één van de meest belezen actieve members bent, maar ik denk dat je hierin echt kennis mist. In een discussie laten weten dat je denkt dat het Marxistische gedachtegoed geen verband heeft met huidige gelijkheidsbewegingen is absoluut reasonable, maar met deze opmerking zeg je haast dat dat niet eens ter discussie kan staan. Dat terwijl het een discussie is die al veel vaker gevoerd is tussen extreemlinks en centraal/rechts en er tal van aanwijzingen zijn dat dat zo is...
Klik om te vergroten...
Ik zie de relevantie niet van over marxisme beginnen in een topic over of vrouwen ook mannen zouden moeten kunnen uitvragen. Helemaal wanneer je er dan gruwelen van totalitaire regimes bij gaat die halen die ook nog eens weinig met het echte gedachtegoed van Marx te maken hebben.

Sally Tessio zei:
Het idee van lonen gelijk trekken is gevaarlijk. Ik ben al sinds mijn twaalfde geïnteresseerd in de geschiedenis van Nazi-Duitsland en de Sovjet-Unie. Wat jij zegt over lonen is een Marxistisch idee, minstens zo gevaarlijk als een Nazistisch idee. Wat gebeurde er in Rusland, China, Cambodja en Cuba toen salarissen tussen verschillende subgroepen binnen de bevolking recht werden getrokken? Dood en destructie. Je kunt niet voorspellen dat het dezelfde gevolgen heeft als we zo'n politiek opnieuw implementeren, maar het is duidelijk iets waar je niet mee toornt.
Klik om te vergroten...
Op dit stukje reageerde ik. Zoals ik eerder al aangaf hebben de gruwelen die je aanhaalde in Rusland, China, Cambodja en Cuba weinig met het werkelijke gedachtegoed van Marx te maken. Dat ze uit naam van zijn gedachtegoed zijn gedaan ga ik niet ontkennen, maar dat betekent niet dat de gedachtegoed van Marx in de basis perse slecht is. Bovendien moet je hierbij natuurlijk ook wel naar een bredere historische setting kijken waarbinnen die regimes zijn ontstaan. Het waren stuk voor stuk landen met al zwakke instituties en door de revolutie waarmee de regimes aan de macht kwamen verzwakten of verdwenen die instituties, dus konden die regimes volledig hun gang gaan met dood en destructie als gevolg. Binnen de huidige westerse samenleving is de kans op zowel een revolutie als een totalitair regime aanzienlijk kleiner door de sterke instituties die er zowel nationaal als internationaal zijn. Uiteraard is er altijd een kans dat het die kant op zou kunnen gaan, maar ik vind het nogal vergezocht om bij linkse ideeen meteen te gaan waarschuwen voor gruwelen die weinig met die linkse ideeen zelf te maken hebben.

Overigens ben ik totaal geen voorstander van het communisme, uit economische overwegingen, maargoed dat is al helemaal een andere discussie.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sally Tessio zei:
Mijn opmerkingen baseer ik op lectures die ik van diverse professoren - met name experts binnen de klinische psychologie - heb gevolgd, studies die ik zelf heb gelezen en hier en daar mijn eigen hersenspinsels die waarschijnlijk minder stand houden dan ik zou willen.
Klik om te vergroten...

Ik ga me niet tot in detail in deze discussie mengen want er zijn al genoeg woorden gewisseld, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd over welke onderzoeken en experts je het precies hebt. Ik ben zelf afgestudeerd als psycholoog en heb ook veel vrienden die als klinisch psycholoog werkzaam zijn maar ik ken eigenlijk niemand met deze standpunten. Ik vind ze best sterk. Ze komen bij mij als kinderloze, carrière makende vrouw ook wel een beetje persoonlijk aan denk ik. :wink: Desalniettemin ben jij vrij om er zo over te denken, vind ik.

Ik ben 31 maar heb nooit écht klapperende eierstokken gehad, al vind ik baby’s soms best leuk. Het overgrote merendeel van mijn vrienden heeft inmiddels kinderen dus ik zie van dichtbij wat het inhoudt. Ik weet nog niet of ik wel of niet een kinderwens heb. Misschien wel, als ik de juiste persoon nog op tijd tegenkom. Maar ik denk eigenlijk dat ik er ook wel mee kan leven als het er voor mij niet in zou zitten. Precies, ik zeg bewust ‘als het er voor mij niet in zou zitten’ want of je wel of niet kinderen ‘neemt’ is ook niet altijd volledig een keuze. Ik ben single en voor mij is alleenstaande moeder worden geen optie. Als ik kinderen krijg, dan wil ik wel eerst een relatie hebben waar ik achter sta. Als ik die relatie op dit cruciale punt in mijn leven niet vind, dan houdt het voor mijn gevoel een beetje op. Oké, dat zou je óók kunnen zien als een keuze. Maar soms zijn de omstandigheden niet ideaal om een bepaalde keuze te maken. Soms lopen de zaken zoals ze lopen. Ik hoop niet dat ik retrospectief spijt krijg als ik kinderloos blijf, want ik neem de beslissingen nu, in het heden, met een bewust doel, niet alleen voor mezelf maar ook met het oog op het leven van het eventuele kind.

Kinderloos blijven heeft daarbij - net als wel kinderen krijgen - een hoop voordelen en die zie ik ook. Tuurlijk, je mist een bepaalde dimensie in je leven, en misschien zal dat soms zeker als vrouw zijnde even steken, ‘hoe zou het geweest zijn als...’, maar je krijgt er ook veel tijd (en geld) voor terug waarin je andere nuttige en interessante dingen voor mensheid, de wereld, en jezelf kunt doen. Ik heb een paar vriendinnen die er altijd al zeker van zijn geweest dat ze absoluut geen kinderen willen (en dat staat los van of zij carrière willen maken ja of nee!) en ik denk eigenlijk ook niet dat zij ooit spijt van die beslissing gaan krijgen of een leegte zullen voelen. Zelf ben ik een twijfelaar maar er zijn genoeg vrouwen die van jongs af aan weten: nee, geen kinderen, nooit.

Overigens staat mijn eigen kinderwens, of ik die wel of niet heb, ook los van mijn carrière. Ik werk in de wetenschap wat een erg ambitieuze wereld is, maar ik vind mijn carrière niet zodanig belangrijk dat ik die zou laten voorgaan op een diepe kinderwens als ik die zou hebben. Maar als ik mijn carrière wel belangrijker zou vinden, dan zou je misschien kunnen constateren dat mijn kinderwens niet diep (genoeg) is. En dat is dan ook prima. Ik zou in ieder geval niet accepteren dat mijn werk zou bepalen over mijn kinderwens. Maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik heb genoeg vrouwelijke collega’s die aan hun carrière bouwen, mét kinderen.

Sally Tessio zei:
Ik hoop verder dat ik jou of iemand anders niet beledig met mijn perspectief op al het bovengenoemde. Ik ben een tolerant persoon, een linkse kiezer en wil het beste voor iedereen, zolang dat anderen niet schaadt. Maar ik denk dat de extreemlinkse ideeën die langzaamaan onze samenleving insijpelen dat laatste juist wel doen. Je hoeft het uiteraard niet met me eens te zijn en dat wordt je ook niet aangezien ik weinig gedeeld heb over waarom ik dit alles vind.
Als het je oprecht interesseert en je niet alleen (ietwat) verontwaardigt was omdat ik net zo goed de zoveelste lompe idiot had kunnen zijn die vrouwen zwart probeert te maken, dan kun je de video bekijken die ik naar je gestuurd heb om een idee te krijgen wat voor redenen ik heb om op deze manier te denken.
Klik om te vergroten...

Je beledigt mij niet zomaar, hoor. Ik was gewoon benieuwd waar je standpunt vandaan kwam. Ik vind het wel een interessante discussie, we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn.

Ik ga je filmpje ook zeker nog bekijken en zal er nog op reageren.
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Johnny Snow Belushi

Ik heb zelf geen vijanden, als je mij als vijand ziet dan ga je je gang maar (gooit een benzo-tje richting Amsterdam)
Klik om te vergroten...

Krijg me nou wat, maak je gewoon een willekeurig geintje, krijg je een gang-bang ghetto bling bling uitschot opmerking over je heen, zeg; ammehoela! lol

Altijd lachen van die wannabe-gangsters, op een bepaald moment staat zo ene bekende en gelikte zijn pet scheef omdat er nogal sterke rukwinden zijn buiten, komt die zo op televisie, dragen plots al die gangsta's met hun 'yeah, keep it REAL'-attitude plots allemaal hun petje scheef op hun 'kop'!

Of nog eentje, vergeet er eentje zo z'n broek af te trekken, Edit: of neen, op te trekken natuurlijk, nog meer af en hij heeft geen broek meer aan, op te trekken dus, eh! Opletten wel! - lopen ze allemaal met een boxershort als soort tussenschot tussen de gehele reet, waar dus, euhm, ja, broek moet zitten, en dan de broek zelf, die dienst doet als een soort parachute uit jeans die onder hun nu veel te korte beentjes hangt te bengelen zo.

Kan ik me best voorstellen dat een grote, golden blaffer met diamond leggings, een grote zoals een Dessert Eagle, je deugd kan doen - niet om mee te schieten uiteraard, maar als Freudiaans fallus-symbool, kan ik helemaal volgen in dat geval! :)

En ow ow, wat nou? Zijn we van Amsterdam stad? MIJN stad? :) Haha lollig, en jij ligt hier, met je scheve pet, afgezakte broek en gouden blaffer als ersatz voor een lul, lol, loop je zo door Amsterdam? Meen je dat joh? Ik zou me KAPOT schamen! Maar da's het leuke aan Amsterdam eh, daar zie je alles wel een keertje voorbij komen hahaha! Grtz, pacht.fles!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lol :tongueout:
T
Turner055Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bee zei:
Hoi allemaal,

Na weer langzaam mezelf te begeven in het date-wereldje, krijg ik het idee dat sommige mannen het lastig vinden om de stap te zetten naar een eerste date. Nu, feministisch als ik ben :) vind ik het echt niet erg die stap te zetten en de man mee uit te vragen. We leven in 2018, toch?
Nu werd ik laatst op mijn vingers getikt, dat sommige mannen dat helemaal niet zo fijn vinden. Mij maakt het op recht geen ruk uit, ik vind alles prima. Maar ik ben nogal onafhankelijk en ben bang dat dat mannen af schrikt.

Aangezien ik merk dat het mannelijk geslacht op dit forum de overhand heeft, dacht ik, ik gooi het hier gewoon neer. Persoonlijk vind ik dat het gewoon moet kunnen, en zou ik het zelfs jammer vinden als een man er zo over denkt. Hoe staan jullie hier tegen over? Hoe onafhankelijk wil je een vrouw hebben?
Klik om te vergroten...
Ik kan ja alleen zeggen dat ik wel van deze spontane vrouwen hou die gewoon dat zeggen wat ze willen of vinden
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij ben ik een van de weinige hier die @Sally Tessio kan volgen in zijn gedachte gang en het niet ervaart als zijnde onbeleefd of iets in die aard.
Ik heb geen kinderwens en zal die ook nooit krijgen, al zo lang als ik me kan herinneren ervaar ik kinderen als vervelend en irritant. Ik zie niet in waarom ik beledigd zou moeten zijn wanneer Sally zegt dat ik een onopvulbaar gat ga krijgen. Voor mijn gevoel wat Sally zegt is van toepassing op de gemiddelde mens. Dus naar mijn mening maakt hij wel degelijk punten die gebaseerd zijn op feiten, of in ieder geval genoeg geobserveerd zijn om er een redelijke basis op te vormen.
Om te spreken over menselijk gedrag en hoe mensen denken en doen neem je eenmaal een gemiddelde, je moet ergens een lijn hebben zodat je kan zien wanneer iets afwijkt. Een afwijking is niet perse iets negatiefs, het is simpelweg niet gemiddeld. Dus vanuit gemiddelde gesproken en niet vanuit de individu vind ik dat Sally prima argumenten maakt.

Wat ik ook zie, en door dit te zeggen besef ik me goed dat ik mensen kan beledigen en/of mezelf een stuk minder populair maak. Dit is niet mijn bedoeling dus ik hoop dat ik het zo kan verwoorden dat het niet gebeurt.
Maar wat ik ook een beetje lijk te zien in dit topic is een victim cultuur. Wat ik eerder aangaf, Sally praat over gemiddelde, mensen nemen het persoonlijk op. Ik stel mezelf dan de vraag waarom mensen het persoonlijk opnemen en het niet lezen en zien zoals ik het lees en zie. Dat het niet persoonlijk is maar gemiddeld. Zo ongeveer het enige antwoord wat ik logisch vind klinken is omdat mensen zich (bewust/onbewust, dat laat ik in het midden) zijn woorden persoonlijk opvatten en zich er beledigd door voelen en zich dus een slachtoffer voelen.

Ik kan hier nog lang over doorgaan maar aangezien er al gevraagd was om on topic te blijven ga ik dat nu even doen. Maar ik wilde bovenstaande toch graag even delen.

Ik ben degene die mijn vriend mee heeft uitgevraagd. Hij is niet echt het type dat zich graag kwetsbaar opstelt. Hier en daar had hij wat opmerkingen laten vallen waaruit ik kon opmaken (althans, mijn logica in mijn hoofd vertelde me dat) dat hij op zijn minst geïnteresseerd was in me. Aangezien mijn belangrijkste regel in het leven is om gelukkig te worden/zijn moest ik hem wel mee uit vragen. Want ik vond hem rete sexy en hij zorgde ervoor dat ik me gelukkig voelde. Hij zou mijn leven, al was het maar een paar maanden, aanzienlijk leuker maken. Dat wilde ik en als ik iets wil dan ga ik ook proberen om dat voor elkaar te krijgen, lijkt me best logisch. Dus ik vroeg hem mee naar de stripclub en dat vond hij een goed plan. Tot op vandaag moeten we er nog steeds naartoe, die vraag stelde ik nu een jaar of 7 geleden.
Waarom zou je niet achter iets aan gaan wat je wil? Jouw leven moet beter worden en jij bent de bestuurder dus jij bent de beste kans om je leven leuker en beter te maken. Waarom zou je het dan in hemelsnaam van de ander af laten hangen of hij je mee uit vraagt? Waarom laat je je geluk afhangen van een ander? Dat is toch raar?
T
Turner055Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ja, of voor degenen die alles nog op een rijtje hebben.

Hoe is 'ie Johnny? Was je andere account niet goed meer?
Klik om te vergroten...
Ander account wat bedoel je dan ik ben voor het eerst hier kom uit apeldoorn
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hou van de vrouw die ik vertrouw.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mysterieus hoor. Is de man achter het masker de echte Johhny?

Zo niet, waarom voel je je aangesproken als ik vragen mag?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik noem deze: 'Man Heeft Mening Over Vrouw'.

'En ja, ik ben van mening
dat vrouwen die niet langer vruchtbaar
zijn
en de boot gemist hebben
ten behoeve van carrière maken
inderdaad
in een enorm gat
vallen.'
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aangezien ik een sociale ramp ben en compleet blind als het gaat om doorhebben dat iemand interesse in me heeft, heb ik het juist alleen maar graag als een vrouw haar interesse in me laat zien (het liefst zo duidelijk mogelijk).

Vandaar dat zweibeiner me ook heeft weten te strikken. Ze stelde de stripclub voor, mijn reactie daarop was dat ik dan waarschijnlijk sexuele frustraties zou opbouwen die ik dan wel kwijt zou moeten, dus of ze wel zeker wist dat ze met mij naar de sripclub wilde gaan. Haar reactie dat dat precies was waar ze op rekende was duidelijk genoeg :)

Als ze het iets subtieler had aangepakt, had ik het nooit doorgehad. Of mezelf wijsgemaakt dat ik haar verkeerd had begrepen.

Als je iemand leuk vind, maak er dan werk van. Een man vind het alleen maar ego strelend als een vrouw haar interesse kenbaar maakt.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Atwa zei:
Als ze het iets subtieler had aangepakt, had ik het nooit doorgehad. Of mezelf wijsgemaakt dat ik haar verkeerd had begrepen.

Als je iemand leuk vind, maak er dan werk van. Een man vind het alleen maar ego strelend als een vrouw haar interesse kenbaar maakt.
Klik om te vergroten...
ik vind het nogal groot gezegd dat een "man" het alleen maar ego strelend vind als een vrouw haar interesse kenbaar maakt. inderdaad als je iemand leuk vindt maak er werk van maar ik vind het ego strelende een beetje groot neergezet. ik zou het idee van samen met een vriendin of date naar een stripclub al raar vinden ongeacht de situatie is dit voorstel van haar al apart. ik vind het zelf altijd wel leuk als een vrouw haar interesse in iets laat zien maakt niet uit wat het is zo leer je de persoon beter kennen en hoe ze zijn en in het leven omgaan met andere en met zichzelf.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Atwa zei:
Als je iemand leuk vind, maak er dan werk van. Een man vind het alleen maar ego strelend als een vrouw haar interesse kenbaar maakt.
Klik om te vergroten...
Ik besta niet om jouw ego te strelen.
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZERO- zei:
Ik besta niet om jouw ego te strelen.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook nooit beweerd.

Volgens mij was de vraag of een man het wel of niet fijn vind dat een vrouw haar interesse in hem kenbaar maakt.

Ik geef aan dat het prettig is (voor zowel mannen als vrouwen) als iemand interesse in je toont.

Zeker als je niet veel zelfvertrouwen hebt, kunnen dat soort dingen je een stuk beter over jezelf laten voelen. Dat is alles wat ik met ego strelend bedoelde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."