Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitgevraagd worden, heren?

Uitgevraagd worden, heren?

80 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou er echt totaal geen probleem mee hebben als een vrouw me uitvraagd, maar in de praktijk lijkt er inderdaad wel het idee te leven dat dit vanuit de man moet komen. Waarschijnlijk houden we dit ook nog eens grotendeels in stand omdat velen gewoon denken dat het zo hoort ofzo.

En ja, als een man het wel een probleem zou vinden dan passen jullie niet bij elkaar dus dan weet je dat ook meteen.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
@Bee

Iemand van het drugsforum? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hahah, niet dat ik weet!
Inderdaad, rationeel is het oké maar het stigma is toch echt aanwezig. Zelf ben ik het er overigens niet mee eens, ik vind het ook bekrompen en absurd. Ik verwacht op dit forum ook meer gelijkgestemden wat dat betreft. Toch vind ik het interessant dat het blijkbaar "in het wild" toch leeft, ook inderdaad wat hierboven gezegd wordt; vrouwen moeten kinderen voor hun carrière laten gaan.
No way José.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het wordt vaak verwacht van een man om de eerste stap te zetten op het gebied van daten, maar dit slaat naar mijn weten helemaal nergens op.

Noem mij gek, maar als ik van een vrouw houd, dan zijn er geen regels of richtlijnen. Het maakt mij niet uit wie de eerste stap zet, wie de kostwinner is, wie meer verdient, wie voor de kinderen zorgt, wie carrière maakt, het is allemaal niet nodig. Wanneer er echte liefde in het spel is ben ik echt wel bereid om offers te maken, zoals bijvoorbeeld mijn carrière te laten schieten om voor de kinderen te zorgen en het huishouden te doen.

Waarom zijn we tegenwoordig zo simple minded? What happened to love?

I don't give a fuck about rules. Als de vrouw het waard is, ben ik bereid er alles voor op het spel te zetten. Dan is er geen sprake meer van regels en verwachtingen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Dat zie je als een offer? :P.
Klik om te vergroten...

Sorry, misschien is het mijn autistische brein maar ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt. Is het sarcasme?

Zou je iets duidelijker kunnen zijn?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
ben ik echt wel bereid om offers te maken, zoals bijvoorbeeld mijn carrière te laten schieten
Klik om te vergroten...
Dat zie je als een offer? :P

Simple minded is de trend. Waait hopelijk wel weer over. En regeltjes rondom daten en zo, überhaupt daten op zich, de hele nepheid ervan, het was genoeg voor mij om er na een paar keer al compleet mee te stoppen. Maar ik ben weird, daar zal het ook aan liggen.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat het erg meevalt en dat je inderdaad generaliseerde op basis van één enkele opmerking die tegen je is gemaakt. De gelukkige wilde gewoon een kop koffie met je drinken, dus het lijkt er niet op dat hij er echt een probleem mee had. Ik denk dat we op dit vlak inmiddels vrij progressief zijn en tevens steeds progressiever worden in het splitten van de rekening nu vrouwen sinds enkele tientallen jaren deelnemen op de arbeidsmarkt. Ik vermoed wel dat mannen op dit laatste punt nog wat moeilijker doen, maar dat is slechts speculatie van mijn kant.

Wat je 'No way José' opmerking over het kinderen verkiezen boven een carrière betreft; dat is more than likely je ideologie die spreekt, aangezien je zei feministisch te zijn. Als iemand dat tegenwoordig zegt dan heeft dat weinig meer te maken met de emancipatiebeweging van vroeger en meer met de absurditeit van nu. Het kan natuurlijk ook dat je wat gematigder bent dan de gemiddelde zelfbenoemde feministe tegenwoordig.
Natuurlijk is het geheel aan jou als je de voorkeur wilt verlenen aan een carrière boven kinderen, more power to you. Maar dat je er zo stellig in bent, daar spreekt naar mijn mening minstens naïviteit uit en wellicht ideologische blindheid. De data wijst uit dat vrouwen statistisch minder gelukkig zijn dan toen hun primaire taak die van huismoeder was. Het idee dat het streven naar een succesvolle carrière voldoende is om je gelukkig te maken is mijn inziens een feministische leugen. Hopelijk heb je dat idee dan ook niet, of hoor je bij de kleine minderheid van vrouwen die op hun vijftigste geen enorm onopvulbaar gat in hun leven hebben omdat ze nooit een gezin hebben gesticht.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mannen die een afhankelijke vrouw willen. :') Anno 2018? Ik kan me echt niet voorstellen hoe zoiets aantrekkelijk kan zijn.

Ik vind het dus net zoals de meesten hierboven helemaal niet raar als een vrouw een man uitvraagt en ik ken ook genoeg vrouwen die het regelmatig doen. Ben even aan het nadenken of ik het ooit een man heb uitgevraagd, maar kan me zo even geen concrete situatie voor de geest halen. Volgens mij kwam het altijd van de ander. Dat is dan wel weer raar eigenlijk, mijn eerste reactie is 'is doodnormaal yo' maar vervolgens blijk ik het zelf niet te doen. Of in ieder geval nooit te hebben gedaan, wie weet de volgende keer. Het is inderdaad misschien meer een automatisme, een soort luiheid, dat je er als vrouw uit pure gemakzucht maar vanuit gaat dat een man het wel doet omdat je het zo gewend bent, dan dat je echt vindt dat het zo 'hoort'.

@Mindless, ik vraag me eigenlijk wel af welke regeltjes je bedoelt? Ik kan eigenlijk niet echt vaste regels bedenken waar ik me aan hou als ik ga daten.

@Sally Tessio, begrijp ik nu goed dat je zegt dat de meerderheid van (bewust) kinderloze vrouwen op hun vijftigste een onopvulbaar gat in hun leven hebben omdat ze nooit kinderen hebben gekregen? Whut? Waar haal je dat precies vandaan? Of lees ik verkeerd? Lijkt me toch wel erg sterk. Ook je uitspraak over dat het een feministische leugen is dat een succesvolle carrière voldoende is om je gelukkig te maken vind ik nogal stellig. Het verschilt namelijk gewoon per individu waar je gelukkig van wordt. Of een vrouw een kind voor carrière laat gaan of andersom is aan haar, het één is niet perse beter of bewonderingswaardiger dan het ander. En er zullen vast echt wel genoeg vrouwen bestaan die voldoende uitdaging en geluk vinden in hun werk en sociale leven, en dus niet in een gezin. Alsof een (vrouwen)leven niet compleet kan zijn zonder eigen foksels te produceren. Toen onze ouders jong waren was dat misschien de algemeen geldende strekking, nu toch niet meer.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Atwa zei:
Dat heb ik ook nooit beweerd.

Volgens mij was de vraag of een man het wel of niet fijn vind dat een vrouw haar interesse in hem kenbaar maakt.

Ik geef aan dat het prettig is (voor zowel mannen als vrouwen) als iemand interesse in je toont.

Zeker als je niet veel zelfvertrouwen hebt, kunnen dat soort dingen je een stuk beter over jezelf laten voelen. Dat is alles wat ik met ego strelend bedoelde.
Klik om te vergroten...
Dat was niet helemaal wat je zei. :wink: Maar is cool hoor, ik begrijp wat je bedoelt.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Quinn zei:
ik vind het nogal groot gezegd dat een "man" het alleen maar ego strelend vind als een vrouw haar interesse kenbaar maakt. inderdaad als je iemand leuk vindt maak er werk van maar ik vind het ego strelende een beetje groot neergezet. ik zou het idee van samen met een vriendin of date naar een stripclub al raar vinden ongeacht de situatie is dit voorstel van haar al apart. ik vind het zelf altijd wel leuk als een vrouw haar interesse in iets laat zien maakt niet uit wat het is zo leer je de persoon beter kennen en hoe ze zijn en in het leven omgaan met andere en met zichzelf.
Klik om te vergroten...


Hahahaha, ten eerste vind ik dingen snel saai dus uit eten gaan in een restaurant trekt me absoluut niet.
Deze vraag van mij kwam ook niet helemaal uit het niks. We kenden elkaar al en we hadden het al grappend over een stripclub gehad, dus dat ik hem mee vroeg naar de stripclub was voortgekomen uit een grap die al door ons beide in het leven geroepen was. Die grap kwam wel van oorsprong van mij af, ik ben nog (steeds) nooit in een stripclub geweest en dat is een ervaring waar ik op zijn minst erg nieuwsgierig naar ben.

Jij mag het raar vinden, geen probleem :). Je zal niet de eerste en ook zeker niet de laatste zijn die bepaalde dingen waar ik voorkeur voor heb raar vind op dit forum.


ZERO- zei:
Ik besta niet om jouw ego te strelen.
Klik om te vergroten...

Hij zegt toch ook niet dat vrouwen bestaan om zijn ego te strelen, of dat ze dat moeten doen, hij zegt dat het egostrelend is als een vrouw haar interesse kenbaar maakt. Welke persoon op aarde vind het niet leuk als iemand kenbaar maakt dat hij/zij die persoon leuk vind? Dat is toch egostrelend? Ik vind hem leuk, dat is persoonlijk en dus ego.
Ik vind het ook egostrelend als een man of vrouw kenbaar maakt bij me dat hij/zij interesse heeft.

Dus kan iemand me uitleggen waarom die opmerking als beledigend opgevat is want ik begrijp het niet zo goed geloof ik.
Als je begrijpt wat hij bedoelt waarom kies je er dan voor om de opmerking als beledigend op te pakken in plaats van zoals hij het bedoelde?
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweibeiner zei:
Dus kan iemand me uitleggen waarom die opmerking als beledigend opgevat is want ik begrijp het niet zo goed geloof ik. Als je begrijpt wat hij bedoelt waarom kies je er dan voor om de opmerking als beledigend op te pakken in plaats van zoals hij het bedoelde?
Klik om te vergroten...

Ik begreep het in de marge van de context. Pas toen Zero erover begon, dacht ik dat je het ook zo kan opvatten, maar het woordje "ik" daarbij ipv "vrouwen" vond ik wel opvallend.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweibeiner zei:
Hahahaha, ten eerste vind ik dingen snel saai dus uit eten gaan in een restaurant trekt me absoluut niet.
Deze vraag van mij kwam ook niet helemaal uit het niks. We kenden elkaar al en we hadden het al grappend over een stripclub gehad, dus dat ik hem mee vroeg naar de stripclub was voortgekomen uit een grap die al door ons beide in het leven geroepen was. Die grap kwam wel van oorsprong van mij af, ik ben nog (steeds) nooit in een stripclub geweest en dat is een ervaring waar ik op zijn minst erg nieuwsgierig naar ben.

Jij mag het raar vinden, geen probleem :). Je zal niet de eerste en ook zeker niet de laatste zijn die bepaalde dingen waar ik voorkeur voor heb raar vind op dit forum.


?
Klik om te vergroten...


Kijk nu een verhaal achter de locatie zit is het al leuker, bios en restaurantje is inderdaad al gauw saai en sht. heb zelf ook liever iets wat buiten de standaard normen valt ( bios, restaurant, barretje, lunchje ). ik vind je niet raar daarintegen zelfs. Soms hebben mensen dat ze andere raar vinden, ik kijk er anders naar. Ik zie een mens dat "raar" is iemand die zoekende is naar een avontuur in het leven en geen saai leven wilt leiden. ik vond de optie stripclub date wel raar omdat ik geen context had :). met jouw context erbij zou ik zelf ook een stripclub date hebben gehad dan lijkt het me juist grappig. ( het blijft altijd een beetje raar maar dat is een avontuur :) ).


Hoop voor je dat je die gekke stripclubs een keer induikt.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tjonge jonge!
Al iemand uitgevraagd?
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Peptalking zei:
Tjonge jonge!
Al iemand uitgevraagd?
Klik om te vergroten...
zekers, 2 keer op zomerfeest nijmegen :P 1 daar van is redelijk serieus de ander daarintegen is meer zoiets als een tinder neukie...
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Quinn zei:
Kijk nu een verhaal achter de locatie zit is het al leuker, bios en restaurantje is inderdaad al gauw saai en sht. heb zelf ook liever iets wat buiten de standaard normen valt ( bios, restaurant, barretje, lunchje ). ik vind je niet raar daarintegen zelfs. Soms hebben mensen dat ze andere raar vinden, ik kijk er anders naar. Ik zie een mens dat "raar" is iemand die zoekende is naar een avontuur in het leven en geen saai leven wilt leiden. ik vond de optie stripclub date wel raar omdat ik geen context had :). met jouw context erbij zou ik zelf ook een stripclub date hebben gehad dan lijkt het me juist grappig. ( het blijft altijd een beetje raar maar dat is een avontuur :) ).


Hoop voor je dat je die gekke stripclubs een keer induikt.
Klik om te vergroten...

Zo zie je maar weer dat context belangrijk is en je niet gelijk een oordeel moet vellen op een deel van een verhaal. Vaak helpt het om eerst vragen te stellen en zodra je wat info hebt, een goed doordacht oordeel te kunnen vellen van wat je mening is :wink:
Fijn dat wel allemaal weer op 1 lijn zitten :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zweibeiner zei:
Hij zegt toch ook niet dat vrouwen bestaan om zijn ego te strelen, of dat ze dat moeten doen, hij zegt dat het egostrelend is als een vrouw haar interesse kenbaar maakt. Welke persoon op aarde vind het niet leuk als iemand kenbaar maakt dat hij/zij die persoon leuk vind? Dat is toch egostrelend? Ik vind hem leuk, dat is persoonlijk en dus ego.
Ik vind het ook egostrelend als een man of vrouw kenbaar maakt bij me dat hij/zij interesse heeft.

Dus kan iemand me uitleggen waarom die opmerking als beledigend opgevat is want ik begrijp het niet zo goed geloof ik.
Als je begrijpt wat hij bedoelt waarom kies je er dan voor om de opmerking als beledigend op te pakken in plaats van zoals hij het bedoelde?
Klik om te vergroten...
Hmm ik ben zelf niet zo'n held in dit soort dingen uitleggen, terwijl het wel gevoelens bij me oproept. Ik zie dit soort opmerkingen ook snel omdat ik er veel over lees en me in verdiep. Maar een korte poging, er staat: 'Een man vind het alleen maar egostrelend als een vrouw haar interesse kenbaar maakt.' Er staat niet: 'Het is altijd egostrelend als iemand zijn/haar interesse kenbaar maakt.' Er staat ook niet: 'Ik vind het egostrelend als een vrouw haar interesse kenbaar maakt.' Kijk, ik begrijp best dat hij het uiteindelijk zo bedoeld, want zo achterlijk ben ik ook weer niet, maar het is niét wat er staat. Als ik het lees wekt het bij mij in eerste instantie namelijk een hele andere indruk. Namelijk dat een vrouw blijkbaar een man moet pleasen.

Als ik een grapje maak over 'haha jemig man die ziet er echt gay uit' weet iedereen dat ik bedoel dat hij niet daadwerkelijk gay is, maar dat ik bedoel dat hij er een beetje vrouwelijk of niet leuk uit ziet. Wat ik daarmee daadwerkelijk zeg is dat gay gelijk staat aan iets negatiefs, waarmee ik iemand blijkbaar kan beledigen.

Het ding is juist dat we het echt niet gemeen bedoelen, we zijn geen slechte mensen, maar we groeien op in een systeem waar bepaalde minderheden expliciet en impliciet onderdrukt geweest zijn (en nog worden), en dat komt onder andere naar voren in taalgebruik. En ik ben geen engel hoor, want ik wil niet weten hoe vaak ik nog opmerkingen maken die bijvoorbeeld racistisch of seksistisch zouden kunnen zijn zonder dat ik het door heb, maar ik denk wel dat het goed is om er bewust mee om te gaan.

En 'mag je dan helemaal niks meer zeggen?! Vrijheid van meningsuiting!??!?!/!/111/' Ja natuurlijk kan je alles zeggen wat je wil, maar aardig is het niet altijd. Ik vind ook niet dat je bij elke uitspraak die je doet je ontzettend hard moet nadenken, maar een klein beetje nadenken over wat je zegt kan nooit kwaad toch?

Ik denk dat ik spijt ga krijgen van deze post maar ja.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heldere post :)
Ik denk ook dat het een beetje 2 kanten uitwerkt, mensen kunnen een beetje opletten met wat ze zeggen en hoe ze ervoor kiezen om hun zinnen te formuleren. Om zo rekening te houden met mensen en niet mensen tegen de schenen te schoppen.
Maar de ontvanger kan ook bewust bezig zijn met hoe hij het ontvangt en in welke context iets gezegd word. Om zodoende dus minder conflicten te krijgen van beide kant uit.
Iedereen weet wanneer iets als een grapje bedoeld word, sarcasme is al moeilijker te begrijpen. Als je weet dat iets als grapje bedoeld is, ook al vind je het beledigend, ontvang het dan niet als beledigend. Ontvang het dan simpelweg als: Niet mijn type humor. Mensen mogen hun humor hebben zonder daardoor in een diepe discussie/ruzie te belanden.

In het geval van de post van atwa leek de context mij ook heel duidelijk dat hij sprak over zichzelf, over dat mannen het leek vinden als een vrouw ze leuk vinden. De context gaf absoluut niet aan dat hij vond dat vrouwen hem moesten aanbidden. Ja, als je een bepaald zin eruit haalt kun je het misschien zo lezen en interpreteren maar dat is niet eerlijk tegenover degene die de opmerking maakt. Omdat je zijn woorden uit context haalt, en dus een andere betekenis aan geeft dan hij bedoeld heeft.

Hierdoor is het dus taak voor de "zender" en de "ontvanger" om goed te luisteren en na te denken wat er nu daadwerkelijk gezegd word met betrekking tot het onderwerp van het gesprek en ook de context waar het in gezegd word.

Als je geen rekening houd met die dingen dan word het voor mensen heel makkelijk om extreem te worden naar beide kanten. Een kant vind dat alles en iedereen beledigd word en wil regels (zoals nu in Canada is) om mensen te dwingen bepaalde vormen van spreken te gebruiken.
De andere kant vind dat vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat omdat men niks meer mag en kan zeggen omdat het altijd wel beledigend is voor een groep.

Ik zelf persoonlijk kots over beide groepen heen, simpelweg omdat ik ik vind dat dit hele probleem opgelost word als mensen context, onderwerp en feiten uit elkaar kan houden. Ook als mensen ophouden met graag het slachtoffertje te willen spelen en overal beledigd door zijn.
Feit is nou eenmaal dat er meer mannen dan vrouwen aan de top zijn, niet zozeer omdat vrouwen geen kans gegeven word (dat is een klein deel van de redenen, niet de hele reden en ook niet geen deel van de reden) maar omdat vrouwen zelf daar gewoon een stuk minder behoefte aan hebben. Dan kun je hierom kwaad worden en boos worden omdat mensen dit zeggen, maar het is nou eenmaal een feit. Kwaad worden omdat er geen gelijkheid aan de top zit is dus nutteloos naar mijn mening. Want er zijn x redenen.
Om een duidelijker uit te leggen wat feiten in een conversatie zijn en waarvan ik denk dat het misgaat op feiten gebruiken.
Naar mijn mening werkt het dus averechts als je context, onderwerp en feiten gebruikt of misbruikt om er beledigd door te raken of de slachtoffer te spelen of door het compleet uit verband te trekken. Het werkt net zo goed ook averechts om te zeggen dat vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat en je niks meer kan zeggen. Want niks zegen stopt een conversatie en dan kom je ook nergens meer.

Buiten dit alles ben ik zelf wel van mening dan vrijheid van meningsuiting belangrijker is dan het eventueel kwetsen van mensen. Ik heb veel liever vrijheid van meningsuiting en dat een groep/mensen/etc beledigd worden dan dat mensen opgelegd worden wat ze wel en niet mogen zeggen.
Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent kun je die persoon negeren, je kan op een normale en constructieve manier erover praten.
Wat niet werkt is hetzelfde terug gaan doen waar je iemand van beschuldigt (beledigend gaan doen, uitmaken voor iets, dingen uit context trekken etc). Dat is hypocriet en dan heb je de "strijd" op voorhand al verloren in mijn ogen.
Pak het gewoon slim aan.

Ik ben het overigens wel eens met wat je zegt, mocht je uit mijn woorden denken te lezen dat ik dat niet ben. Ik probeer hier en daar wellicht een nuance verschil aan te brengen hoe ik het persoonlijk zie.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uitgevraagd door dame die werkt in een stripclub!
Twijfel een beetje straks neemt ze haar werk mee naar huis!
Heb je een ijzeren paal in je huiskamer voor de tv uiteraard!
Tjonge jonge keuzes?
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb hier werkelijk nog nooit van gehoord. Het gaat toch om de aantrekkingskracht die je op elkaar hebt? Heeft wat mij betreft ook vrij weinig met feminisme te maken. Waarom moet men zo in hokjes denken? Je vindt iemand leuk, je vraagt diegene mee uit; hij blij, jij blij, iedereen blij.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
BasvanHoven zei:
Sorry, misschien is het mijn autistische brein maar ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt. Is het sarcasme?

Zou je iets duidelijker kunnen zijn?
Klik om te vergroten...
Ik heb de ophef over carrières nooit begrepen. Ik zou het niet als een offer beschouwen dat "op te moeten geven". Geen sarcasme.

Roze olifant,

Nou ja regeltjes. Dat niet misschien, maar heb toch altijd het gevoel gehad dat het vooral draait om elkaars image matchen. En 'wat kan jij toevoegen aan mijn leven'. Daar heb ik geen interesse in.

Niet dat ik niet geloof in een oprechte echt liefdevolle relatie tussen twee mensen.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik benoem mezelf zeker niet als feminist hoor, dat was een grappende opmerking tussendoor. Mijn motto is: doe vooral wat je wil mits je er niets of niemand mee schaadt.
Ik ben nog vrij jong (23), en heb op het gebied van sociale ontwikkeling wat tegenslagen gehad waardoor ik soms onzeker ben op sociaal gebied. Ik heb bovenstaande van meerdere mensen gehoord, helaas niet 1 iemand dus. Zelf vind ik het onzin, maar vind ik wel dat het interessant is dat het stigma er nog wel is.
Wbt carrière vs kinderen, mijn inziens kan dat ook samen gaan. Zelf weet ik niet of ik kinderen wil. Als ik kijk naar leeftijdsgenoten bij wie de eierstokken al flink rammelen, weet ik niet of dat bij mij nog komt (wat goed kan hoor). Dikke kans van wel, maar momenteel heb ik de instelling dat ik net zo gelukkig ben zonder kinderen als met kinderen. Carrière maken betekent voor mij overigens niet dat ik een of andere hoge pief wordt binnen een bedrijf, maar juist dat ik goed ben ik wat ik doe en hiermee dus mensen kan helpen (psycholoog). Geld/macht doet me niet veel, het no way José was meer bedoeld als "ik beslis het liever zelf ". Het kan inderdaad heel goed zijn dat ik gelukkiger ben met kinderen. Anderzijds, er zijn ook heel veel vrouwen (meer dan je zou denken) die weliswaar heel erg van hun kinderen houden, maar spijt hebben van de keuze. Die kans is er dus ook. Maargoed, aangezien ik dus vrijgezel ben en tijdens de koffie nog geen wilde plannen heb, zal dat allemaal wel vanzelf op zijn plek komen.

De reden dat ik dit topic open is juist dat ik het fijn vind dat iedereen hier openminded is. Als ik dit topic had geopend op een willekeurig ander forum had ik wellicht heel andere reacties gekregen. Daarom allemaal in ieder geval bedankt voor de reacties, interessant om te lezen hoe iets meer gelijkgestemden tegenover deze zaken staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."