Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitgevraagd worden, heren?

Uitgevraagd worden, heren?

80 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het wordt vaak verwacht van een man om de eerste stap te zetten op het gebied van daten, maar dit slaat naar mijn weten helemaal nergens op.

Noem mij gek, maar als ik van een vrouw houd, dan zijn er geen regels of richtlijnen. Het maakt mij niet uit wie de eerste stap zet, wie de kostwinner is, wie meer verdient, wie voor de kinderen zorgt, wie carrière maakt, het is allemaal niet nodig. Wanneer er echte liefde in het spel is ben ik echt wel bereid om offers te maken, zoals bijvoorbeeld mijn carrière te laten schieten om voor de kinderen te zorgen en het huishouden te doen.

Waarom zijn we tegenwoordig zo simple minded? What happened to love?

I don't give a fuck about rules. Als de vrouw het waard is, ben ik bereid er alles voor op het spel te zetten. Dan is er geen sprake meer van regels en verwachtingen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Dat zie je als een offer? :P.
Klik om te vergroten...

Sorry, misschien is het mijn autistische brein maar ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt. Is het sarcasme?

Zou je iets duidelijker kunnen zijn?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
BasvanHoven zei:
ben ik echt wel bereid om offers te maken, zoals bijvoorbeeld mijn carrière te laten schieten
Klik om te vergroten...
Dat zie je als een offer? :P

Simple minded is de trend. Waait hopelijk wel weer over. En regeltjes rondom daten en zo, überhaupt daten op zich, de hele nepheid ervan, het was genoeg voor mij om er na een paar keer al compleet mee te stoppen. Maar ik ben weird, daar zal het ook aan liggen.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het erg meevalt en dat je inderdaad generaliseerde op basis van één enkele opmerking die tegen je is gemaakt. De gelukkige wilde gewoon een kop koffie met je drinken, dus het lijkt er niet op dat hij er echt een probleem mee had. Ik denk dat we op dit vlak inmiddels vrij progressief zijn en tevens steeds progressiever worden in het splitten van de rekening nu vrouwen sinds enkele tientallen jaren deelnemen op de arbeidsmarkt. Ik vermoed wel dat mannen op dit laatste punt nog wat moeilijker doen, maar dat is slechts speculatie van mijn kant.

Wat je 'No way José' opmerking over het kinderen verkiezen boven een carrière betreft; dat is more than likely je ideologie die spreekt, aangezien je zei feministisch te zijn. Als iemand dat tegenwoordig zegt dan heeft dat weinig meer te maken met de emancipatiebeweging van vroeger en meer met de absurditeit van nu. Het kan natuurlijk ook dat je wat gematigder bent dan de gemiddelde zelfbenoemde feministe tegenwoordig.
Natuurlijk is het geheel aan jou als je de voorkeur wilt verlenen aan een carrière boven kinderen, more power to you. Maar dat je er zo stellig in bent, daar spreekt naar mijn mening minstens naïviteit uit en wellicht ideologische blindheid. De data wijst uit dat vrouwen statistisch minder gelukkig zijn dan toen hun primaire taak die van huismoeder was. Het idee dat het streven naar een succesvolle carrière voldoende is om je gelukkig te maken is mijn inziens een feministische leugen. Hopelijk heb je dat idee dan ook niet, of hoor je bij de kleine minderheid van vrouwen die op hun vijftigste geen enorm onopvulbaar gat in hun leven hebben omdat ze nooit een gezin hebben gesticht.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mannen die een afhankelijke vrouw willen. :') Anno 2018? Ik kan me echt niet voorstellen hoe zoiets aantrekkelijk kan zijn.

Ik vind het dus net zoals de meesten hierboven helemaal niet raar als een vrouw een man uitvraagt en ik ken ook genoeg vrouwen die het regelmatig doen. Ben even aan het nadenken of ik het ooit een man heb uitgevraagd, maar kan me zo even geen concrete situatie voor de geest halen. Volgens mij kwam het altijd van de ander. Dat is dan wel weer raar eigenlijk, mijn eerste reactie is 'is doodnormaal yo' maar vervolgens blijk ik het zelf niet te doen. Of in ieder geval nooit te hebben gedaan, wie weet de volgende keer. Het is inderdaad misschien meer een automatisme, een soort luiheid, dat je er als vrouw uit pure gemakzucht maar vanuit gaat dat een man het wel doet omdat je het zo gewend bent, dan dat je echt vindt dat het zo 'hoort'.

@Mindless, ik vraag me eigenlijk wel af welke regeltjes je bedoelt? Ik kan eigenlijk niet echt vaste regels bedenken waar ik me aan hou als ik ga daten.

@Sally Tessio, begrijp ik nu goed dat je zegt dat de meerderheid van (bewust) kinderloze vrouwen op hun vijftigste een onopvulbaar gat in hun leven hebben omdat ze nooit kinderen hebben gekregen? Whut? Waar haal je dat precies vandaan? Of lees ik verkeerd? Lijkt me toch wel erg sterk. Ook je uitspraak over dat het een feministische leugen is dat een succesvolle carrière voldoende is om je gelukkig te maken vind ik nogal stellig. Het verschilt namelijk gewoon per individu waar je gelukkig van wordt. Of een vrouw een kind voor carrière laat gaan of andersom is aan haar, het één is niet perse beter of bewonderingswaardiger dan het ander. En er zullen vast echt wel genoeg vrouwen bestaan die voldoende uitdaging en geluk vinden in hun werk en sociale leven, en dus niet in een gezin. Alsof een (vrouwen)leven niet compleet kan zijn zonder eigen foksels te produceren. Toen onze ouders jong waren was dat misschien de algemeen geldende strekking, nu toch niet meer.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Sorry, misschien is het mijn autistische brein maar ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt. Is het sarcasme?

Zou je iets duidelijker kunnen zijn?
Klik om te vergroten...
Ik heb de ophef over carrières nooit begrepen. Ik zou het niet als een offer beschouwen dat "op te moeten geven". Geen sarcasme.

Roze olifant,

Nou ja regeltjes. Dat niet misschien, maar heb toch altijd het gevoel gehad dat het vooral draait om elkaars image matchen. En 'wat kan jij toevoegen aan mijn leven'. Daar heb ik geen interesse in.

Niet dat ik niet geloof in een oprechte echt liefdevolle relatie tussen twee mensen.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik benoem mezelf zeker niet als feminist hoor, dat was een grappende opmerking tussendoor. Mijn motto is: doe vooral wat je wil mits je er niets of niemand mee schaadt.
Ik ben nog vrij jong (23), en heb op het gebied van sociale ontwikkeling wat tegenslagen gehad waardoor ik soms onzeker ben op sociaal gebied. Ik heb bovenstaande van meerdere mensen gehoord, helaas niet 1 iemand dus. Zelf vind ik het onzin, maar vind ik wel dat het interessant is dat het stigma er nog wel is.
Wbt carrière vs kinderen, mijn inziens kan dat ook samen gaan. Zelf weet ik niet of ik kinderen wil. Als ik kijk naar leeftijdsgenoten bij wie de eierstokken al flink rammelen, weet ik niet of dat bij mij nog komt (wat goed kan hoor). Dikke kans van wel, maar momenteel heb ik de instelling dat ik net zo gelukkig ben zonder kinderen als met kinderen. Carrière maken betekent voor mij overigens niet dat ik een of andere hoge pief wordt binnen een bedrijf, maar juist dat ik goed ben ik wat ik doe en hiermee dus mensen kan helpen (psycholoog). Geld/macht doet me niet veel, het no way José was meer bedoeld als "ik beslis het liever zelf ". Het kan inderdaad heel goed zijn dat ik gelukkiger ben met kinderen. Anderzijds, er zijn ook heel veel vrouwen (meer dan je zou denken) die weliswaar heel erg van hun kinderen houden, maar spijt hebben van de keuze. Die kans is er dus ook. Maargoed, aangezien ik dus vrijgezel ben en tijdens de koffie nog geen wilde plannen heb, zal dat allemaal wel vanzelf op zijn plek komen.

De reden dat ik dit topic open is juist dat ik het fijn vind dat iedereen hier openminded is. Als ik dit topic had geopend op een willekeurig ander forum had ik wellicht heel andere reacties gekregen. Daarom allemaal in ieder geval bedankt voor de reacties, interessant om te lezen hoe iets meer gelijkgestemden tegenover deze zaken staan.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op sociaal gebied zijn er altijd zaken onzeker, sowieso in het leven, dat is tegelijk ook een bepaalde zekerheid die je hebt. Je maakt dingen mee die je niet had verwacht of dat mensen dingen doen die je niet had verwacht. Berust daar in en bouw niet te veel "zekerheden" voor jezelf op, want die kunnen wel eens tegenvallen en schijnzekerheden blijken te zijn. Je moet wel vertrouwen in zaken en mensen hebben, maar het is geen wonder als dat vertrouwen zo nu en dan eens op de proef gesteld wordt. Hoort er bij, niet te moeilijk over doen, ook niet te makkelijk. :tongueout:
Duss..
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
@Sally Tessio, begrijp ik nu goed dat je zegt dat de meerderheid van (bewust) kinderloze vrouwen op hun vijftigste een onopvulbaar gat in hun leven hebben omdat ze nooit kinderen hebben gekregen? Whut? Waar haal je dat precies vandaan? Of lees ik verkeerd? Lijkt me toch wel erg sterk.
Klik om te vergroten...
Ik was een heel verhaal aan het typen, maar besef me dat het echt veel te lang gaat duren voor ik alles wat ik over dit onderwerp te zeggen heb op papier heb. Zeker op dit moment om 01:30 's nachts, maar afgezien daarvan überhaupt. Dat lijkt nogal een cop-out, maar ik heb het te druk op het moment om daar echt diep in te duiken en ik wil er geen halfbakken verhaal van maken. Ik zuig het namelijk niet zomaar uit mijn duim en het is iets wat ik belangrijk vind. Mijn opmerkingen baseer ik op lectures die ik van diverse professoren - met name experts binnen de klinische psychologie - heb gevolgd, studies die ik zelf heb gelezen en hier en daar mijn eigen hersenspinsels die waarschijnlijk minder stand houden dan ik zou willen.

Ik wil wel een paar quotes van je beantwoorden om in ieder geval mijn intenties duidelijk te maken.

Roze olifant zei:
Of een vrouw een kind voor carrière laat gaan of andersom is aan haar, het één is niet perse beter of bewonderingswaardiger dan het ander.
Klik om te vergroten...
Of het één bewonderenswaardiger is dan het ander heb ik niet gezegd, vind ik ook niet en vind ik ook niet belangrijk. Het draait mij er vooral om dat de keuzes die mensen maken hen gelukkig maakt en de wereld een betere plek maken. Dat vrouwen ontzettend competent kunnen zijn en dat een succesvolle carrière de rest van de maatschappij zal helpen vind ik geweldig, maar ik denk dat ze in veel gevallen uiteindelijk zullen merken dat dat in the end niet is waar ze een betekenisvol leven uit kunnen halen. Er zijn uiteraard uitzonderingen. Voor sommige vrouwen die dat na hun vruchtbare periode ontdekken is het op dat moment al te laat. En ja, ik ben van mening dat vrouwen die niet langer vruchtbaar zijn en de boot gemist hebben ten behoeve van carrière maken inderdaad in een enorm gat vallen. Kinderen krijgen is niet slechts 'een keuze', maar een diepliggende evolutionaire behoefte die in de meeste gevallen tot uiting wil komen. Bee sprak niet voor niks over vriendinnen/kennissen in haar omgeving met klapperende eierstokken; er komt een periode in het leven van veel vrouwen dat zij voelen dat ze kinderen MOETEN hebben en dat desnoods manlief daarvoor maar de deur uit moet als hij niet wil, hoe lief manlief ook is. Vergelijk dat met mannen en dan kun je me toch niet ongelijk geven dat er een groot verschil op te maken is tussen het aantal mannen dat koste wat kost bij hun partner aandringt op het maken van kinderen ten opzichte van het aantal vrouwen.

Roze olifant zei:
@Sally TessioAlsof een (vrouwen)leven niet compleet kan zijn zonder eigen foksels te produceren. Toen onze ouders jong waren was dat misschien de algemeen geldende strekking, nu toch niet meer.
Klik om te vergroten...
Dat kan het wel zijn, maar ik denk dat dit het vaker niet is dan wel. Ik reageerde er dan ook op omdat Bee had aangegeven feministe te zijn en ik inderdaad van mening ben dat de moderne feministische bewegingen een misplaatst beeld creëren voor jonge vrouwen.
Wat de algemeen geldende strekking is vind ik niet zo belangrijk. Het verleden heeft wel geleerd dat de algemeen geldende strekking niet altijd de juiste bleek te zijn. Daarbij vormt de algemeen geldende strekking zich steeds meer naar de ideologische beïnvloeding van extreemlinkse stromingen en ik ben van mening dat dat gevaarlijk is.
Met dit alles wil ik dan ook helemaal niet zeggen dat vrouwen ongeschikt zijn voor de arbeidsmarkt, dat ze er niet thuis horen, dat het najagen van een carrière een minder bewonderenswaardige keuze is, etc.

Roze olifant zei:
Mannen die een afhankelijke vrouw willen. :') Anno 2018? Ik kan me echt niet voorstellen hoe zoiets aantrekkelijk kan zijn.
Klik om te vergroten...
Dit staat los van al het bovenstaande, maar wil ik er toch nog even uitpakken omdat ik denk dat het aangeeft hoe erg je denkt vanuit de huidige ontwikkelingen en dat je teveel vanuit de ogen van een vrouw kijkt. Ik kan me heel goed voorstellen waarom mannen een afhankelijke vrouw willen. De doorsnee middenklasse man zit echt niet te wachten op een vrouw die het in zich heeft om over hem heen te lopen. Een vrouw die afhankelijk van je is kan dat niet doen. Ik kan je vertellen dat er een hele grote groep mannen rondloopt die de drang heeft een partner te vinden die ze tot op zekere hoogte kunnen domineren.


Ik hoop verder dat ik jou of iemand anders niet beledig met mijn perspectief op al het bovengenoemde. Ik ben een tolerant persoon, een linkse kiezer en wil het beste voor iedereen, zolang dat anderen niet schaadt. Maar ik denk dat de extreemlinkse ideeën die langzaamaan onze samenleving insijpelen dat laatste juist wel doen. Je hoeft het uiteraard niet met me eens te zijn en dat wordt je ook niet aangezien ik weinig gedeeld heb over waarom ik dit alles vind.
Als het je oprecht interesseert en je niet alleen (ietwat) verontwaardigt was omdat ik net zo goed de zoveelste lompe idiot had kunnen zijn die vrouwen zwart probeert te maken, dan kun je de video bekijken die ik naar je gestuurd heb om een idee te krijgen wat voor redenen ik heb om op deze manier te denken.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tóch maar even reageren, ik kan het niet laten...

Sally Tessio zei:
Kinderen krijgen is niet slechts 'een keuze', maar een diepliggende evolutionaire behoefte die in de meeste gevallen tot uiting wil komen.
Klik om te vergroten...

Het beargumenteren aan de hand van evolutieleer (en de daarbij behorende aannames) is een slippery slope, maar als we toch bezig zijn:
Bij een diepliggende evolutionaire behoefte heb je het over een instinct; de impuls om een specifieke actie te ondernemen. Het feit dat mensen de weloverwogen keuze kunnen maken om anticonceptiemiddelen te gebruiken, weerhoudt seks er niet van om deze basale behoefte te vervullen.

Sally Tessio zei:
... en ik inderdaad van mening ben dat de moderne feministische bewegingen een misplaatst beeld creëren voor jonge vrouwen.
Klik om te vergroten...

Gelukkig zijn jonge vrouwen niet de enige feministen, en mag iedereen (naast moderne stromingen) ook uit oudere feministische publicaties lering trekken.

Sally Tessio zei:
Daarbij vormt de algemeen geldende strekking zich steeds meer naar de ideologische beïnvloeding van extreemlinkse stromingen en ik ben van mening dat dat gevaarlijk is.
Klik om te vergroten...

Oh nee, we respecteren intersekse personen en tolereren geen aanranding, verkrachting en seksuele intimidatie meer - althans, we zijn zover dat de minderheid voor wie dit opgaat wat vocaler is geworden.
Waar komen die linkse extremisten straks mee? Gelijke lonen?! Zelfbeschikking?! Oh gruwel wat een gevaar...

Sally Tessio zei:
Ik kan je vertellen dat er een hele grote groep mannen rondloopt die de drang heeft een partner te vinden die ze tot op zekere hoogte kunnen domineren.
Klik om te vergroten...

En als dat consensueel en volgens helder afgesproken gedragsregels gaat, is dat prima! Het idee dat een vrouw een soort opblaaspop is die biertjes kan openen? Verwerpelijk, net als de mannen die dit een logische en normale gang van zaken vinden.

Sally Tessio zei:
Ik hoop verder dat ik jou of iemand anders niet beledig met mijn perspectief op al het bovengenoemde.
Klik om te vergroten...

Beledigd ben ik niet, geschrokken wel. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de moeite heb te reageren, wij zullen het hierover denk ik niet eens gaan worden? :wink: Maar ja, nu heb ik het toch getypt...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt erg als Jordan Peterson Sally Tessio. Luister je naar hem?

Wat het denk ik is met dergelijk denken, is dat het vaak heel erg logisch klinkt. Je luistert er naar en raakt ervan overtuigd dat het wijsheid is. Tot het moment dat iemand (Peterson dus ook) iets zegt als bijvoorbeeld dus dat vrouwen geen vervuld leven kunnen leiden zonder kinderen. Wat een load of shit, excuse my french... Een onopvulbaar gat, kom op man hoor eens hoe dat klinkt. Hoe moeten vrouwen zich hierbij voelen? Je wordt in een hokje geplaatst: 'je bent een vrouw, dus je zou zo moeten leven'

Als ik kijk naar bijvoorbeeld zo'n Jordan Peterson, dan zie ik een zeer intelligente, maar ook een zeer gekwelde man. En zo iemand zal dan advies geven over hoe juist te leven en miljoenen aanbidden hem praktisch voor zijn denk skills. Maar er is een hogere waarheid/wijsheid dan logica/denken en dat is liefde en dat beseft Jordan zich vaak nog niet.

Geen aanval op jou Sally, maar ik ben zeer tegen zulk denken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij maakt imo vele goede punten, maar is ook flink conservatief en gaat eeuwig door over bepaalde dingen zoals dat vrouwen geen betekenisvol leven kunnen hebben zonder kinderen en dat mannen meer alpha en minder nice guys moeten zijn.

Het zou hem misschien goed doen om iets minder intens met denken bezig te zijn, ook al is hij daar echt goed in.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik moest even googlen op die Jordan Peterson. Veel te conservatief voor mij, maar op het gebied van politieke correctheid heeft hij wel een punt, veel te ver doorgeslagen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo wat zit iedereen langs elkaar heen te praten zeg! Laten we het sowieso even respectvol houden en dan heb ik het eigenlijk vooral over @Sally Tessio.

Een meningsverschil is prima, maar je hoeft niet meteen te doen alsof de ander dom is omdat die jouw post anders interpreteert. En dan zelf ook halve waarheden of rare vergelijken droppen en het dan raar vinden dat daar fel op gereageerd wordt, komop zeg dat had je toch kunnen verwachten. Hoezo kom je van gelijke lonen bij communisme uit? Misschien moet je de posts van de anderen anders nog maar eens goed doorlezen...

Met gelijke lonen kan net zo goed de gendergap bedoelt worden, wat toch iets heel anders is. Marxisme gaat over dat iedereen, ongeacht wel of geen werk of wat voor functie dan ook, gelijk zou zijn. Maar dat lijkt me toch echt helemaal niks met dit topic te maken hebben. Bovendien als je dan zo betweterig gaat zitten doen, Marxisme is er in de praktijk nooit geweest, wat er wel geweest is zijn dictatoriale regimes die onder het mom van gelijkheid hele mensen massa's hebben onderdrukt en uitgemoord. Dat had niks met marxisme of communisme te maken aangezien het regime zichzelf aan het verrijken was ten koste van de bevolking, als er ergens verschillen heersde dan was het wel binnen de zogenaamd communistische regimes. Ik heb economie gestudeerd en heb ook best wat stukken uit Das Kapital van Marx gelezen, maar in de praktijk hebben we weinig van zijn ideeen teruggezien. Maar haal je dit er nu bij om maar je punt te kunnen maken of neem jij ook gewoon klakkeloos over wat je ergens leest?


Ik stel voor dat we gewoon weer on topic gaan en een beetje respectvol naar elkaar blijven, heen en weer schoppen is nergens voor nodig.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Zo wat zit iedereen langs elkaar heen te praten zeg! Laten we het sowieso even respectvol houden en dan heb ik het eigenlijk vooral over @Sally Tessio.
Klik om te vergroten...
Dat is al eens eerder gebeurd en toen werd ik hier ook door je op aangesproken. Ik denk dat de conclusie is dat dit gewoon geen goede manier is om een discussie te voeren, want hoe je dit oppikt is een stuk heftiger dan het bedoeld is over te komen. Ik snap wel dat mijn droge tekst op die manier over kan komen en ik ben sowieso ook een stuk directer en confronterender in discussies dan de meeste mensen. Dat maakt het naar mijn inziens niet fout. Ik vind overigens ook dat het mes aan twee kanten snijdt. Als ik meerdere keren te lezen krijg dat mijn perspectief het niet waard is om een discussie mee aan te gaan, dan vind ik dat persoonlijk meer respectloos dan de confrontatie opzoeken in de discussie zelf.

Psychedelibee zei:
Een meningsverschil is prima, maar je hoeft niet meteen te doen alsof de ander dom is omdat die jouw post anders interpreteert.
Klik om te vergroten...
Ik krijg niet de indruk dat ik dit gedaan heb. Het enige wat ik gedaan heb is zeggen dat acht.zes duidelijk geen verstand van de gender pay gap heeft en als dat zo duidelijk merkbaar is dan vind ik dat ik die opmerking best mag maken. Als er hier een thread wordt geopend over het voor- of tegenstemmen voor wapenbezit in Amerika dan zou het ook vreemd zijn als ik claims ga maken over wapenbezit in Amerika die op niks berust zijn. Ik denk dat je ook moet weten wanneer je je beter afzijdig kunt houden.

Psychedelibee zei:
Met gelijke lonen kan net zo goed de gendergap bedoelt worden, wat toch iets heel anders is. Marxisme gaat over dat iedereen, ongeacht wel of geen werk of wat voor functie dan ook, gelijk zou zijn. Maar dat lijkt me toch echt helemaal niks met dit topic te maken hebben.
Klik om te vergroten...
Ik ben altijd onder de indruk van je kennis op dit forum en denk dat je één van de meest belezen actieve members bent, maar ik denk dat je hierin echt kennis mist. In een discussie laten weten dat je denkt dat het Marxistische gedachtegoed geen verband heeft met huidige gelijkheidsbewegingen is absoluut reasonable, maar met deze opmerking zeg je haast dat dat niet eens ter discussie kan staan. Dat terwijl het een discussie is die al veel vaker gevoerd is tussen extreemlinks en centraal/rechts en er tal van aanwijzingen zijn dat dat zo is...

@acht.zes Als je geen zin hebt om dit te vervolgen dan is dat best. Ik zou wel een paar keer nadenken voordat je in het vervolg over gelijke lonen tussen man en vrouw begint. Dat je dat benoemt en het in dezelfde adem erover hebt dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn betekent dat je doelt op onderdrukking. En dat is helaas een ongefundeerde feministische leugen, hoe kut dat ook klinkt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Sally Tessio
Jammer dat je het niet snapt. Zinnen als:
Dit maakt voor mij duidelijk dat je eigenlijk alleen maar napraat wat er op het nieuws of op de markt om de hoek wordt gezegd en geen idee hebt waar je het over hebt
Klik om te vergroten...
ontnemen mij elke zin in verdere discussie. En dat is nog maar een zin. Je stelt jezelf superieur terwijl er geen enkel respect is voor je discussiepartner die dan standaard als dom en onwetend wordt weggezet, een vorm van discussieren die je wel vaker op het internet ziet.

Als je je zo blijft opstellen in een discussie denk ik dat er maar heel weinig mensen verder willen discussieren, en die paar die dat dan wel doen die zullen zich verlagen tot zo een zelfde niveau. En dan krijg je automatisch bonje.

Jammer, want het is toch wel een interessant onderwerp.
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
ehh?



nee, dat doe ik niet, ik stap uit deze discussie. Ik had überhaupt niet moeten reageren op je post.
Klik om te vergroten...

Tjah, who knows, mss een trip teveel? Of zag je ze zo reeds vliegen soms? Lekker goedkoop! :) Dat wel, eh?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@Belushi
?
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach, gun me ook eens een random geintje, joh! If someone, who else? :) My best regards, sir.
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Belushi zei:
Ach, gun me ook eens een random geintje, joh! If someone, who else? :) My best regards, sir.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel als ik met/over iemand een geintje maak, if who? Someone else? Toch heus jij dan, toch geen ander, wel? Neen, weet jij even goed, joh! Your uttermost fellow forum-ship-man... Houdoe dus eh! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."