#1
Ja, of voor degenen die alles nog op een rijtje hebben.Slapen? Dat is voor de zwakken, de tamme, de inferieure, de slaven van het zijn
Hoe is 'ie Johnny? Was je andere account niet goed meer?
Ja, of voor degenen die alles nog op een rijtje hebben.Slapen? Dat is voor de zwakken, de tamme, de inferieure, de slaven van het zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."