Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

161 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eigenlijk ben ik best voor veel dingen dankbaar.

Heb mentaal even een zware dag nu dus ga eventjes wat dingen op een rijtje zetten om even te beseffen hoeveel geluk ik eigenlijk ook heb in mijn leven.

- Ik ben dankbaar voor mijn lieve ouders, die dag en nacht voor mij klaar staan. Ik ben al sinds mijn puberteit echt een lastige voor ze geweest, maar ze hebben altijd in mij gelooft en zullen er altijd zijn voor me.
- Ik ben dankbaar dat ik een 32 uur baan heb waarmee ik kan rondkomen en het ook naar mijn zin heb.
- Ik ben dankbaar voor mijn eigen woning.
- Ik ben dankbaar dat ik op jonge leeftijd een eigen puppy heb kunnen kopen, ze is echt mijn beste vriendinnetje geworden. Zij is voor mij zo’n grote motivatie geweest in mijn kut periodes. Zij is de reden dat ik altijd mijn verantwoordelijkheden ben nagekomen, ondanks mijn verslavingen.
- Dankbaar voor de mensen die altijd naast me hebben gestaan, ondanks dat ik niet makkelijk in de omgang ben geweest. Zeker tijdens mij diepste periodes mbt verslaving.
- Dankbaar dat ik nog steeds gezond ben, ondanks dat ik mijn lichaam al zo jong verkloot heb aan drugs.

Dankbaar voor de kleine dingetjes. Het geluk in kleine dingen zien, zeker in moeilijke periodes. ❤️
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perzikje zei:
Eigenlijk ben ik best voor veel dingen dankbaar.

Heb mentaal even een zware dag nu dus ga eventjes wat dingen op een rijtje zetten om even te beseffen hoeveel geluk ik eigenlijk ook heb in mijn leven.

- Ik ben dankbaar voor mijn lieve ouders, die dag en nacht voor mij klaar staan. Ik ben al sinds mijn puberteit echt een lastige voor ze geweest, maar ze hebben altijd in mij gelooft en zullen er altijd zijn voor me.
- Ik ben dankbaar dat ik een 32 uur baan heb waarmee ik kan rondkomen en het ook naar mijn zin heb.
- Ik ben dankbaar voor mijn eigen woning.
- Ik ben dankbaar dat ik op jonge leeftijd een eigen puppy heb kunnen kopen, ze is echt mijn beste vriendinnetje geworden. Zij is voor mij zo’n grote motivatie geweest in mijn kut periodes. Zij is de reden dat ik altijd mijn verantwoordelijkheden ben nagekomen, ondanks mijn verslavingen.
- Dankbaar voor de mensen die altijd naast me hebben gestaan, ondanks dat ik niet makkelijk in de omgang ben geweest. Zeker tijdens mij diepste periodes mbt verslaving.
- Dankbaar dat ik nog steeds gezond ben, ondanks dat ik mijn lichaam al zo jong verkloot heb aan drugs.

Dankbaar voor de kleine dingetjes. Het geluk in kleine dingen zien, zeker in moeilijke periodes. ❤️
Klik om te vergroten...

Dat was ook precies mijn doel met dit topic, iets om op terug te kijken als je ff er doorheen zit😊 heb zelf ook een kut tijd gehad en nooit verwacht dat ik ergens nog positief over zou kunnen denken, maar blijkbaar is dat mogelijk voor mij, dus ook voor jou😘. Ik lees veel dingen waarin wij op elkaar lijken, dacht heel ff huh is dit nou mijn post😂. Zo zie je maar, je bent niet alleen..

Precies, dat probeer ik ook iedere dag, dankbaar zijn voor alles wat je wél hebt, hoe simpel ook.. als ik dat blije gezicht van m'n hond zie als ik aankom rijden dan denk ik al, dit is ook geluk.. Dit is liefde, t zijn de kleine dingen die het doen🤗
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snelleke Snel zei:
Dat was ook precies mijn doel met dit topic, iets om op terug te kijken als je ff er doorheen zit😊 heb zelf ook een kut tijd gehad en nooit verwacht dat ik ergens nog positief over zou kunnen denken, maar blijkbaar is dat mogelijk voor mij, dus ook voor jou😘. Ik lees veel dingen waarin wij op elkaar lijken, dacht heel ff huh is dit nou mijn post😂. Zo zie je maar, je bent niet alleen..

Precies, dat probeer ik ook iedere dag, dankbaar zijn voor alles wat je wél hebt, hoe simpel ook.. als ik dat blije gezicht van m'n hond zie als ik aankom rijden dan denk ik al, dit is ook geluk.. Dit is liefde, t zijn de kleine dingen die het doen🤗
Klik om te vergroten...

Oh shit, dat was helemaal niet de bedoeling. Hahaha.

Ben blij dat het een stuk beter met je gaat.

Ben toch wel vaak jaloers op “normale” mensen zonder verslavingen etc... Voel me daar wel vaak alleen in. Probeer daar niet in te blijven hangen.

Moet gewoon bedenken dat iedereen wel iets heeft, en dat m’n leven heus niet zo verschrikkelijk is! Het kan altijd veel erger.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankbaar voor het kado wat zojuist werd bezorgd voor mijn dochter en mij van @Mindless 😍❤️🥰

PhotoCollage_20200829_170358630.jpgPhotoCollage_20200829_170342432.jpg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Dankbaar voor het kado wat zojuist werd bezorgd voor mijn dochter en mij van @Mindless 😍❤🥰

Bekijk bijlage 8881Bekijk bijlage 8882
Klik om te vergroten...
What a man, what a man, what a mighty good man🎶🎶🎶
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Voor dat knuffeldraakje wat naast me in bed ligt 🤓
Klik om te vergroten...
Doelde gij op de hond of op mij? 🤭
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl :blush:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat ik al 4 weken geen drugs heb gebruikt en al 5 weken geen pep meer.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat mijn ouders na de scheiding normaal konden doen tegen elkaar
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
- sport
- de gezondheid van mij en mijn gezin
- dankbaarheid zelf, doet me beseffen wat iets waard is
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat ik een leuke jeugd heb gehad
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dankbaar dat ik me zo slecht voel op dit moment lichamelijk, kan vanaf nu alleen maar weer beter worden, toch? Zin innnnnn 🕺🕺
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben mijn baas dankbaar dat hij me niet ontsloeg nadat ik opbiechtte niet meer op mijn werk te kunnen komen omdat mijn rijbewijs was ingevorderd wegens drugs gebruik.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat ik weer ‘gezond’ ben opgestaan vandaag en er weer het beste van gaan maken.

Ook dat ik weer geïntegreerd wordt op het werk waardoor ik zo wat uurtjes ga pakken en daarna lekker weekend heb.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
jives zei:
ik ben mijn baas dankbaar dat hij me niet ontsloeg nadat ik opbiechtte niet meer op mijn werk te kunnen komen omdat mijn rijbewijs was ingevorderd wegens drugs gebruik.
Klik om te vergroten...
Oei, wat fijn! Dat was even spannend. Geluk met je baas dus!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het spreekt misschien voor zich maar toch; knap dat je het gewoon netjes hebt opgebiecht. Ik ken zelf iemand die het niet durfde en laten we zeggen dat hij wat verder in de shit is gekomen d'r mee...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
TripJess zei:
Dankbaar dat ik me zo slecht voel op dit moment lichamelijk, kan vanaf nu alleen maar weer beter worden, toch? Zin innnnnn 🕺🕺
Klik om te vergroten...
Phuu het kan altijd slechter, oh wacht, positief wezen... zekersss vanaf nu wordt het alleen maar beter 🙂😛
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeelanddude zei:
Phuu het kan altijd slechter, oh wacht, positief wezen... zekersss vanaf nu wordt het alleen maar beter 🙂😛
Klik om te vergroten...
Als het glas half leeg is moet je 'm bijvullen toch?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
straatpiraat zei:
Als het glas half leeg is moet je 'm bijvullen toch?
Klik om te vergroten...
Eerst leegdrinken, dan pas volgieten, anders zit er nog ouwe meuk in 😛
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
Eerst leegdrinken, dan pas volgieten, anders zit er nog ouwe meuk in 😛
Klik om te vergroten...
Als ik even snel een beetje alcohol in me systeem wil hebben, gooi ik altijd een glas halfvol met jägermeister en halfvol met sinasappelsap.
Dan neem ik een paar slokken en vul het glas geleidelijk aan weer bij met meer sinasappelsap hahah.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."