#1
Wat was niet je bedoeling? Ik volg het ff niet Hahaha ben ook de helderste niet meer🤪
Dankje! Kon me geen leven voorstellen zonder drugs, had altijd wel iets, vanaf m'n 14e... ben nu 28 dus m'n halve leven in een roes geweest eigenlijk, maar ben er geen ruk mee opgeschoten, tijd voor verandering 😁.
Ja dat herken ik wel Ja, voel me vaak een loner in dat soort dingen, mja weetje de een drinkt, de ander vreet z'n eigen vol, iedereen heeft wel iets zoals je zegt... en je hebt ook van die burgerlijke mensen die een heel gezin hebben en gelukkig lijken, waar achter gesloten deuren misschien heel veel ruzie is, om maar een voorbeeld te noemen..
Ik denk ook dat het beeld dat we hebben niet realistisch meer is tegenwoordig door social media.. op Facebook zie je alleen maar de leuke momenten, maar de rest zie je niet, waardoor je misschien (onterecht) denkt dat anderen het beter hebben dan jij. Allemaal poppenkast 😉
Ik ben in ieder geval blij met waar ik nu sta, ik ben ook echt niet makkelijk geweest voor m'n ouders en was echt een kutpuber, maar nu heb ik wel een goede baan en een eigen huis en heb voor alles zelf gewerkt, ondanks m'n verslavingen.. Dat is toch iets om trots op te zijn en dankbaar🤗. Als ik soms daklozen zie lopen denk ik, ja zo had het ook gekund.....
Dankje! Kon me geen leven voorstellen zonder drugs, had altijd wel iets, vanaf m'n 14e... ben nu 28 dus m'n halve leven in een roes geweest eigenlijk, maar ben er geen ruk mee opgeschoten, tijd voor verandering 😁.
Ja dat herken ik wel Ja, voel me vaak een loner in dat soort dingen, mja weetje de een drinkt, de ander vreet z'n eigen vol, iedereen heeft wel iets zoals je zegt... en je hebt ook van die burgerlijke mensen die een heel gezin hebben en gelukkig lijken, waar achter gesloten deuren misschien heel veel ruzie is, om maar een voorbeeld te noemen..
Ik denk ook dat het beeld dat we hebben niet realistisch meer is tegenwoordig door social media.. op Facebook zie je alleen maar de leuke momenten, maar de rest zie je niet, waardoor je misschien (onterecht) denkt dat anderen het beter hebben dan jij. Allemaal poppenkast 😉
Ik ben in ieder geval blij met waar ik nu sta, ik ben ook echt niet makkelijk geweest voor m'n ouders en was echt een kutpuber, maar nu heb ik wel een goede baan en een eigen huis en heb voor alles zelf gewerkt, ondanks m'n verslavingen.. Dat is toch iets om trots op te zijn en dankbaar🤗. Als ik soms daklozen zie lopen denk ik, ja zo had het ook gekund.....


