Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

161 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat was niet je bedoeling? Ik volg het ff niet Hahaha ben ook de helderste niet meer🤪

Dankje! Kon me geen leven voorstellen zonder drugs, had altijd wel iets, vanaf m'n 14e... ben nu 28 dus m'n halve leven in een roes geweest eigenlijk, maar ben er geen ruk mee opgeschoten, tijd voor verandering 😁.

Ja dat herken ik wel Ja, voel me vaak een loner in dat soort dingen, mja weetje de een drinkt, de ander vreet z'n eigen vol, iedereen heeft wel iets zoals je zegt... en je hebt ook van die burgerlijke mensen die een heel gezin hebben en gelukkig lijken, waar achter gesloten deuren misschien heel veel ruzie is, om maar een voorbeeld te noemen..

Ik denk ook dat het beeld dat we hebben niet realistisch meer is tegenwoordig door social media.. op Facebook zie je alleen maar de leuke momenten, maar de rest zie je niet, waardoor je misschien (onterecht) denkt dat anderen het beter hebben dan jij. Allemaal poppenkast 😉

Ik ben in ieder geval blij met waar ik nu sta, ik ben ook echt niet makkelijk geweest voor m'n ouders en was echt een kutpuber, maar nu heb ik wel een goede baan en een eigen huis en heb voor alles zelf gewerkt, ondanks m'n verslavingen.. Dat is toch iets om trots op te zijn en dankbaar🤗. Als ik soms daklozen zie lopen denk ik, ja zo had het ook gekund.....
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perzikje zei:
Eigenlijk ben ik best voor veel dingen dankbaar.

Heb mentaal even een zware dag nu dus ga eventjes wat dingen op een rijtje zetten om even te beseffen hoeveel geluk ik eigenlijk ook heb in mijn leven.

- Ik ben dankbaar voor mijn lieve ouders, die dag en nacht voor mij klaar staan. Ik ben al sinds mijn puberteit echt een lastige voor ze geweest, maar ze hebben altijd in mij gelooft en zullen er altijd zijn voor me.
- Ik ben dankbaar dat ik een 32 uur baan heb waarmee ik kan rondkomen en het ook naar mijn zin heb.
- Ik ben dankbaar voor mijn eigen woning.
- Ik ben dankbaar dat ik op jonge leeftijd een eigen puppy heb kunnen kopen, ze is echt mijn beste vriendinnetje geworden. Zij is voor mij zo’n grote motivatie geweest in mijn kut periodes. Zij is de reden dat ik altijd mijn verantwoordelijkheden ben nagekomen, ondanks mijn verslavingen.
- Dankbaar voor de mensen die altijd naast me hebben gestaan, ondanks dat ik niet makkelijk in de omgang ben geweest. Zeker tijdens mij diepste periodes mbt verslaving.
- Dankbaar dat ik nog steeds gezond ben, ondanks dat ik mijn lichaam al zo jong verkloot heb aan drugs.

Dankbaar voor de kleine dingetjes. Het geluk in kleine dingen zien, zeker in moeilijke periodes. ❤
Klik om te vergroten...
Heel mooi lijstje! Vooral je laatste zin, het zin hem in de kleine dingetjes. Maar voordat je dat inziet...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thelittlegirl zei:
Heel mooi lijstje! Vooral je laatste zin, het zin hem in de kleine dingetjes. Maar voordat je dat inziet...
Klik om te vergroten...

Je gaat door levenservaringen dat soort dingen leren waarderen🤗
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag bij de voedselbank kregen we allemaal nog een x een kerstpakket die van een bedrijf afkwamen en over waren. 😊

IMG_2020-02-07_19-22-32.JPG
d
dirtsaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben dankbaar voor mijn ouders en de veilige warme thuissituatie die ik heb. Ik ben ontzettend trots op mijn vrienden, en ben dankbaar dat ik ze in mijn leven heb. Verder ben ik dankbaar dat ik lichamelijk gezond ben gebleven na een hoop riskant gedrag. Tot slot ben ik ontzettend blij dat ik van mijn depressie af ben, na ruim 3 jaar alleen maar vallen en opstaan, conflicten, overmatig drankgebruik en leegte. Ik had nooit gedacht dat ik in deze mate zou opknappen. Ook al breng ik bijna al mijn tijd alleen op mijn kamer door, tussen de rotzooi, zonder plan, baan, school of toekomstbeeld, ik heb me nog nooit zo vredig, vrij en sterk gevoeld.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
dirtsa zei:
Ik ben dankbaar voor mijn ouders en de veilige warme thuissituatie die ik heb. Ik ben ontzettend trots op mijn vrienden, en ben dankbaar dat ik ze in mijn leven heb. Verder ben ik dankbaar dat ik lichamelijk gezond ben gebleven na een hoop riskant gedrag. Tot slot ben ik ontzettend blij dat ik van mijn depressie af ben, na ruim 3 jaar alleen maar vallen en opstaan, conflicten, overmatig drankgebruik en leegte. Ik had nooit gedacht dat ik in deze mate zou opknappen. Ook al breng ik bijna al mijn tijd alleen op mijn kamer door, tussen de rotzooi, zonder plan, baan, school of toekomstbeeld, ik heb me nog nooit zo vredig, vrij en sterk gevoeld.
Klik om te vergroten...
Hoe ben jij van je depressie af gekomen? Ik zit aan citalopram en bij psychiater en psycholoog. Word soms helemaal gek in me kop en huilbuilen uit het niks. Sosm wil ik echt dood
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankbaar voor het leven wat mijn ouders mij gegeven hebben.
Dankbaar voor de lieve vriendin die ik heb.
De vrienden die ik heb.
Dankbaar voor een dak boven mijn hoofd,
Dankbaar voor het eten op tafel.

ga zo maar door 😃
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dankbaar en trots op mijn ouders.
Dankbaar voor mijn vrienden.
Dankbaar voor de kans die ik gekregen heb op mijn werk.
Ongelooflijk dankbaar dat ik nu medicijnen heb die mijn ziekte onderdrukken waardoor ik nu zonder enige problemen kan leven!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
Hoe ben jij van je depressie af gekomen? Ik zit aan citalopram en bij psychiater en psycholoog. Word soms helemaal gek in me kop en huilbuilen uit het niks. Sosm wil ik echt dood
Klik om te vergroten...
Begin met stoppen met drugs.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aniet_Speed zei:
Hahahaha😂 ik durf niet eens meer wat te bestellen via Ali express, straks haal ik dat enge virus hierheen😅
Klik om te vergroten...
Haha hier moet ik wel een beetje om lachen nu, sorry.. (kijk waar we nu zijn)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dankbaar voor me ouders ook al zijn ze gescheiden.
Dankbaar aan me familie dat ze me nog altijd even graag zie ondanks me verslaving die ik heb gehad.
Dankbaar dat ik clean ben van de oxycodone en lormetazepam.
Dankbaar aan dit forum zodat ik altijd de over de juiste informatie beschik.
Dankbaar aan de fouten die ik heb gemaakt want daar heb ik veel van geleerd in het echt.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
barbieornot? zei:
Haha hier moet ik wel een beetje om lachen nu, sorry.. (kijk waar we nu zijn)
Klik om te vergroten...

So ja echt he hoe hard dat is gegaan!😥
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dankbaar voor het lekkere weer :)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dankbaar voor mijn broer en schoonzus en neefje die me genoeg afleiding bezorgen :)
Dankbaar voor mijn handen, wat zou ik moeten doen zonder mijn handen?
Dankbaar dat m'n broer aan het verbouwen is en dat we gewoon goed samen werken :)
Spoiler: fotos van half gesloopte aanbouw :P
DZMT2950.JPGDZMT2950.JPGIMG_7175.JPG
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dank voor dit heerlijke lange weekend. Afgelopen twee dagen heerlijk met mijn vriendin en de hondjes door de natuur gelopen en vandaag nog een heerlijk luier dagje :sunglasses:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat ik nog op vakantie kon met mijn familie voor de hel los brak.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben alweer zowat 7 maanden met het roken van nicotine gestopt, daar mag ik best wel een keer bij stil staan!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
8️⃣6️⃣ zei:
Ik ben alweer zowat 7 maanden met het roken van nicotine gestopt, daar mag ik best wel een keer bij stil staan!
Klik om te vergroten...

Knap hoor!🤗
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat ik langzaam aan iets echt naast me neer kan leggen waar ik een paar dagen over pieker.
Aanval van adhd is bjna overwonnen!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ik net weer heel veel lekkere dingen heb gekregen bij de voedselbank. ☺️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."