#1
Mooi klote.Ik krijg 12 mei de tweede. Astra zeneca...
Mooi klote.Ik krijg 12 mei de tweede. Astra zeneca...
Maar je kunt nog anderen besmetten, dus waarom gevaccineerden privileges geven.Dat is kort door de bocht.
Ja, je kunt nog altijd ziek worden, maar je zult veel minder zwaar ziek zijn/worden, als je gevaccineerd bent.
De facto:
Er blijven in dat tehuis veel meer mensen in leven.
Moet je inderdaad niet willen.Maar je kunt nog anderen besmetten, dus waarom gevaccineerden privileges geven.
Misschien is het mij, maar de samenleving polariseren op die manier lijkt mij sowieso geen goed idee, zeker niet in een tijd waarin er al zoveel verdeeldheid is. Een groep die wel allemaal dingen mag en een groep die niet allemaal dingen mag, is dat echt wat we willen?
Wat lees ik nu weer....
De hele kwestie van vaccineren wordt toch wel zo langzamerhand een zaak, die naast kolderiek, sterk ruikt naar oplichterij, belangenverstrengeling, vestzak-broekzak flessentrekkerij, vriendjespolitiek en ons kent ons zwarte handel.
Er deugt gewoon geen flikker van.
Net zoals de wel heel doorzichtige handel en wandel door rutte.
Caesar zei 2000 jaren geleden al:
Geef het volk brood en spelen!
Dan kan ik heersen.
Deze formule hanteert rutte nu ook.
Er komen ineens versoepelingen, de terassen mogen open.
Dat leidt de aandacht van het plebs af, zodat hij kan blijven zitten.
Slim gehandeld!
En dan gisteravond weer een een of andere hotemetoot, die beweert dat de besmettingen minder in aantal zullen worden omdat het covid virus " niet zo goed tegen hitte en droogte kan.
Wat een quatsch van de bovenste plank!
Wie even iets verder kijkt, en naar Curaçao en Suriname kijkt, ziet dat daar een heuse ramp zich voltrekt in casu door....covid.
En laten die landen vrij hoge temperaturen hebben!
Niet te geloven dus wat er ons wordt voorgehouden.
Wie laat zich nu nog beduvelen?
Wie heeft er nog enig geloof in deze "goede voorspellingen"?
Ik niet.
De laatste gang van zaken daar in den haag maakten mij aardig kwaad. Waardoor ik de hele politiek mijn rug toe keer.
C'est ca!
Die kun je gewoon downloaden op het darkwebzo ik heb mijn eerste prik gehad pfizer.En druk dat het daar was!Heb ook een paspoort of bewijs
Geen klachten gehad er na of nu Joets?zo ik heb mijn eerste prik gehad pfizer.En druk dat het daar was!Heb ook een paspoort of bewijs
neeGeen klachten gehad er na of nu Joets?
ja een registratiekaart.Heb jij die niet gehad dan?o ik lees het al ja hetzelfde.Bij mij staat regeistratiekaaart coronavaccinatieHeb jij een paspoort gekregen, @ Joetsie?
Wat een verschillen in deze heikele materie!
Ik heb een kaartje meegekregen bij de eerste prik, waarop het soort vaccin vermeld staat, en ook de datum van vaccinatie.
Dit kaartje moet ik as woensdag meenemen, ik ben nu benieuwd, wat ermee gebeuren gaat...
Dat is dus ( nog) geen paspoort.ja een registratiekaart.Heb jij die niet gehad dan?o ik lees het al ja hetzelfde.Bij mij staat regeistratiekaaart coronavaccinatie
Wat raar dat jij die niet kreeg.Ja bij de tweede zal het wel een pasje zijnBeter! Bijna alle mensen die ik ken die Pfizer hebben gehad hadden geen klachten, inclusief mijn vader. Sommige heel licht. Het lijkt er wel heel sterk op dat het wat bijwerkingen betreft milder is dan AstraZeneca al schijnt daarbij de tweede prik minder ‘blegh’ te zijn. De tijd zal het uitwijzen. 💪 Ik krijg de tweede prik (AZ dus) deze maand denk ik, geen idee wanneer, maar ‘ns naar gaan informeren. Wel handig dat je een bewijs kreeg, dat heb ik (nog) niet gehad. 💉ðŸ¦
hehe dankjewel! eindelijk iemand die het snapt en wakker is!!We gaan weer terug in de tijd..Bekijk bijlage 12659
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."