Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
543 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Wie is er van plan om zich te laten vaccineren en wie niet? En waarom wel/niet? Ben je er bang voor? Vertrouw je het vaccin blindelings? Ben je ervoor/tegen? Schiet maar raak!

Geef jou mening hierover.
Klik om te vergroten...

Was wel beetje bang voor vaccins die zo snel ontwikkeld, onderzocht en uitgerold werden. Ik stond niet te springen om meteen vooraan te gaan staan. Heb de vaccinaties wel laten zetten toen ik aan de beurt was en het enige negatieve was een pijnlijke schouder/nek.
Fysiek verder gezond, dus ik was voor mezelf niet zo bang om Covid-19 te krijgen. Een paar goeie vrienden belden echt zodra ze hoorden dat ze een afspraak konden maken, ik heb gewoon de brief afgewacht.

In mijn omgeving ken ik niemand die 'anti' is en met de leukste maken we grappen over dat we nu betere WiFi hebben.

We hebben ook een satanisch genoegen als we lezen over Amerikaanse religieuze typjes die liepen oreren tegen de vaccins en vervolgens in het ziekenhuis belandden.

Het is jouw lijf, je mag zelf weten of je een vaccin wil of niet om wat voor reden dan ook. Dat wel, daar ben ik redelijk principieel in.
Geloof je in complottheorieën dat Bill Gates, een Joodse kliek of een wereldwijd netwerk dit allemaal verzonnen heeft en je krijgt Covid-19 en/of je besmet mensen waar je om geeft dan heb ik ook de vrijheid daar iets van te vinden en er de humor van in te zien.

Ik ben eigenijk best een naar en slecht mens...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wereldwijd is er massale oversterfte dat niet door COVID besmettingen komt. Volgens verschillende onderzoekers kan de oversterfte komen door COVID vaccinaties of door uitgestelde behandelingen door COVID maatregelen.

In de schema's is duidelijk te zien dat oversterfte massaal toeneemt na vaccinatie. De oversterfte is nog erger dan tijdens de piek van corona besmettingen.

Oversterfte Nederland

Oversterfte-Nederland-1024x449.jpg

Oversterfte Europa.
Euromomo-oversterfte-1-1024x532.jpg
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Wereldwijd is er massale oversterfte dat niet door COVID besmettingen komt. Volgens verschillende onderzoekers kan de oversterfte komen door COVID vaccinaties of door uitgestelde behandelingen door COVID maatregelen.

In de schema's is duidelijk te zien dat oversterfte massaal toeneemt na vaccinatie. De oversterfte is nog erger dan tijdens de piek van corona besmettingen.

Oversterfte Nederland

Bekijk bijlage 30971

Oversterfte Europa.
Bekijk bijlage 30972
Klik om te vergroten...
Zeker interessant.

Causaliteit is altijd lastige.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
Zeker interessant.

Causaliteit is altijd lastige.
Klik om te vergroten...
Klopt. De data is ook beperkt waardoor goede analyse lastig is.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Geen angst voor een besmetting. Angst voor veel verzuim gezien ik zelf werkgever ben. En vrijheid bepalen met een QR code? Wederom een statement waar ik niet bij kan.
Klik om te vergroten...
Huh, gister zei je nog iets anders? 🤔
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Klopt. De data is ook beperkt waardoor goede analyse lastig is.
Klik om te vergroten...

En de capaciteit ontbreekt, om iedereen die vaccin ontvangt te volgen.

Ik zou zeggen, dat die uitgestelde behandelingen de grootste rol spelen. Maar was zelf ook huiverig voor de vaccins.
Het is mijn vak niet, vertrouw de huisartsen en anderen maar en hoop er het beste van. Gewoon omdat ze het echt wel ok zullen bedoelen.
Begreep dat alle stappen die ze normaal nemen voor nieuwe medicatie genomen zijn, maar sneller na elkaar.

En verder: dood ga ik ooit toch wel. :wink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
QueerMan zei:
En de capaciteit ontbreekt, om iedereen die vaccin ontvangt te volgen.

Ik zou zeggen, dat die uitgestelde behandelingen de grootste rol spelen. Maar was zelf ook huiverig voor de vaccins.
Klik om te vergroten...
Als ik naar mijn eigen familie kijk dan is bijna iedereen behoorlijk ziek geworden van de vaccins, waarbij m'n broer doodziek.

Zou mij niet verbazen als de vaccins bijdragen aan sterfte.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Wereldwijd is er massale oversterfte dat niet door COVID besmettingen komt. Volgens verschillende onderzoekers kan de oversterfte komen door COVID vaccinaties of door uitgestelde behandelingen door COVID maatregelen.

In de schema's is duidelijk te zien dat oversterfte massaal toeneemt na vaccinatie. De oversterfte is nog erger dan tijdens de piek van corona besmettingen.

Oversterfte Nederland

Bekijk bijlage 30971

Oversterfte Europa.
Bekijk bijlage 30972
Klik om te vergroten...
En ze zeggen dat ziekenhuizen ineens weer vol raken, of zou dit komen door het vaccin? 🤔
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
En ze zeggen dat ziekenhuizen ineens weer vol raken, of zou dit komen door het vaccin? 🤔
Klik om te vergroten...
Is een van de mogelijkheden. Opvallend is het aantal jonge mensen dat sterft.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Screenshot_20211018-152127_Chrome.jpg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Huh, gister zei je nog iets anders? 🤔
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Wat bedoel je?
Klik om te vergroten...
Gister zei je nog dat ze het van jou mogen invoeren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Gister zei je nog dat ze het van jou mogen invoeren.
Klik om te vergroten...
Ja. Waar zeg ik van niet?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Ja. Waar zeg ik van niet?
Klik om te vergroten...
Ganggang💯 zei:
Geen angst voor een besmetting. Angst voor veel verzuim gezien ik zelf werkgever ben. En vrijheid bepalen met een QR code? Wederom een statement waar ik niet bij kan.
Klik om te vergroten...
Hier toch of begrijp ik je verkeerd?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Hier toch of begrijp ik je verkeerd?
Klik om te vergroten...
Ik bedoel daar mee dat ik dat statement niet begrijp en er niet achter sta.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Hoog tijd dat werkgevers dit mogen doen vind ik.
Klik om te vergroten...
Ganggang💯 zei:
Ik bedoel daar mee dat ik dat statement niet begrijp en er niet achter sta.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die ene zei:
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Klik om te vergroten...
Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik niet, sinds wanneer weet jij wat ik bedoel? 🥲

Ik bedoel dat ik niet achter jouw statement, deze welteverstaan:
Rivalrie zei:
En ben jij bereid om de rest van je leven je vrijheid te laten bepalen me je QR code ?
Klik om te vergroten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die ene zei:
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Klik om te vergroten...
Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.
Klik om te vergroten...
Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8788899091...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."