Hah. Nu ben ik oppervlakkig en ook nog eens oud.
Nou dit vat ik ook als correctie dan maar? Pardon, mede-jongere.
Ik kan er toch niks aan veranderen dus waarom zou ik er dan een mening over vormen?
Met die instelling, klopt. Beter geen mening over vormen. Maar sorry wil je ontkennen dat je hier oppervlakkig over denkt? Je zegt letterlijk zelf ‘waarom zou ik er dan een mening over vorm?’… Dat is niet eens een oppervlakkige opvatting, maar een gebrek aan opvatting hahaha. Helemaal prima, maar dit is waarom ik initieel zo liet weten: we denken niet tot in dezelfde diepte want je denkt dat je machteloos bent. Ik verbaas me dan ook niet meer om de manier waarop je erover praat alsof het ‘maar een prikje’ is, het boeit je gewoon geen fuck…
Om mezelf te frustreren met hoe de wereld niet doet wat ik wil?
Als het jou fustratie oplevert, zeker niet doen. Hoge cortisolwaarden in het bloed versnellen veroudering 🙂😉
En ik merk ook dat veel mensen hier zich inderdaad frustreren aan de huidige gang van zaken, maar daar sta ik ook niet achter. Ik werd al eerder naïef genoemd hier, meermaals… Maar ik frustreerde me over de hele situatie vrij weinig, nog steeds doe ik dat niet. Maar je kan er toch wel over nadenken zonder meteen alle woede in je op te laten komen? Je hebt hoe dan ook écht wel invloed, alleen al door er een mening over te vormen en die te delen. Het zou invloed hebben op mij tenminste, niet iedereen zou het even objectief kunnen bekijken, onvermijdelijk maar geen reden om je te beperking in je vrijheid van meningsuiting (tenzij je er zelf weinig behoefte aan hebt, be my guest, maar dan is dit het verkeerde topic voor jou man 😅)