Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
495 weergaven
18-5-2026
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#1
De overheid doet zijn best, lijkt het.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#2
www.telegraaf.nl

’Zeer onwaarschijnlijk dat bejaarde Zwitser door vaccin stierf’

Het is „zeer onwaarschijnlijk” dat de dood van een bejaarde Zwitser die ingeënt was tegen het coronavirus verband houdt met die prik. Dat meldt de Zwitserse medicijnautoriteit Swissmedic na…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nu jullie weer Rutman.. en Hugin..

1609521107182.png


G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
www.vrijspreker.nl

Het dragen van een mondkapje is niet sociaal, maar juist gevaarlijk – voor jezelf, én voor je medemensen | Vrijspreker.nl

LONGREAD ALERT. Het volgende verhelderende en lezenswaardige artikel is overgenomen van Ademvrij: Het onderstaande verhaal over de werkelijke werking van mondkapjes is afkomstig uit een artikel van Roger W. Koops, The Year of Disguises, 16 oktober 2020. Het is een gedetailleerde uitleg die de...
www.vrijspreker.nl www.vrijspreker.nl
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
nu jullie weer Rutman.. en Hugin..

Bekijk bijlage 13804


Klik om te vergroten...
Ugh ik kan die man zo niet serieus nemen, van temptation island deelnemer naar zelfbenoemd goeroe die comments delete die hem niet bevallen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mappie88 zei:
Ugh ik kan die man zo niet serieus nemen, van temptation island deelnemer naar zelfbenoemd goeroe die comments delete die hem niet bevallen.
Klik om te vergroten...

oh, ik ken' em niet..
zag het voorbij komen op fb.. en in dit filmpje iig, slaat hij de spijker op de kop wat mij betreft.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
oh, ik ken' em niet..
zag het voorbij komen op fb.. en in dit filmpje iig, slaat hij de spijker op de kop wat mij betreft.
Klik om te vergroten...
Het vervelende aan hem vind ik zelf dat hij dezelfde vragen eindeloos blijft herhalen, ook als daar al lang en breed op geantwoord is. Mutaties ed is ook al wat over bekend, waarom vaccins in het algemeen je niet volledig beschermen is bekend etc etc
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mappie88 zei:
Het vervelende aan hem vind ik zelf dat hij dezelfde vragen eindeloos blijft herhalen, ook als daar al lang en breed op geantwoord is. Mutaties ed is ook al wat over bekend, waarom vaccins in het algemeen je niet volledig beschermen is bekend etc etc
Klik om te vergroten...

hehe, volgens mij heb je iets tegen hem in het algemeen (?)

wat mij betreft: blijf maar hameren op al die zogenaamde kwesties..
want het lijkt alsof het bij de massa nog niet bekend is dat er een loopje met ons genomen wordt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Goh eindelijk een kritische journalist.

Kan het iedereen aanraden te lezen.

www.hpdetijd.nl

Het coronavaccin is niet zonder risico’s

We moeten ons ervan bewust zijn dat het toedienen van het coronavaccin niet zonder gevaar is, schrijft immunoloog dr. Carla Peeters. “Inmiddels komen uit Amerika, waar al enkele weken gevaccineerd wordt, signalen van bijwerkingen, zoals allergische reacties waaronder anafylactische shock (een...
www.hpdetijd.nl www.hpdetijd.nl
Klik om te vergroten...
Wat een verademing...

Eindelijk ja! Lijkt onderhand alsof we in de twilight zone zitten. Zoveel mensen die bereid zijn zoiets experimenteels in te laten spuiten... Ik denk soms echt, wat voor wereld is dit joh.

Dan is eindelijk zo'n kritisch geluid zéér welkom.

De video die ik boven je postte is ook zeer informatief @Rivalrie
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Hierbij een gesprek met Prof. Dr. Theo Schetters, immunoloog en vaccinmaker met 40 jaar ervaring.

Allereerst een quote die duidelijk zijn standpunt toont:

"Vaccineren tegen corona is onnodig en massa vaccinatie is vanwege onbekende bijverschijnselen en gevolgen hoogst onverantwoordelijk."

De video:



En een paar punten die in de video genoemd worden door Dr. Schetters en andere experts:

- Een mRNA “vaccin” is geen vaccin, maar in wezen genetische manipulatie.

- Er is kans op een auto-immuunziekte in gezond spierweefsel doordat het mRNA “vaccin” mogelijk verkeerde immuunreacties oproept.

- De meeste mensen zijn al immuun (ontwikkelen bij besmetting geen covid).

- Een hele bevolking vaccineren in de hoop het virus uit de populatie te krijgen, is een utopie. Het corona virus is waarschijnlijk al aanwezig in de natuur en zal regelmatig weer terugkomen in de menselijke populatie.
Klik om te vergroten...
In deze link wordt, vind ik als leek, goed uitgelegd waarom zijn verhaal niet klopt:

threadreaderapp.com

Read and Share Twitter Threads easily!

Thread Reader helps you read and share the best of Twitter Threads
threadreaderapp.com threadreaderapp.com
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mappie88 zei:
In deze link wordt, vind ik als leek, goed uitgelegd waarom zijn verhaal niet klopt:

threadreaderapp.com

Read and Share Twitter Threads easily!

Thread Reader helps you read and share the best of Twitter Threads
threadreaderapp.com threadreaderapp.com
Klik om te vergroten...
Weet je, ik ben hier helemaal klaar mee. Ik ben deze discussies zat, ik ben de oneindige argumenten aan beide zijden zat en bovendien ben ik mezelf zat. Ik denk dat dit de meest wijze post is geweest in dit topic:

Spyro zei:
Oprechte vraag. Ik klik iedere keer dit topic aan en ben met 3 seconden vaak ook weer meteen weg. Krijgen jullie nou echt energie van deze kut discussie’s?

Ik zou er helemaal moe van worden om steeds mijn gelijk te willen halen ergens in.

Gewoon nieuwsgierig hoor. Discussieer wat je wil 🥳
Klik om te vergroten...

Geen zin meer hierin. Heb echt het idee dat iedereen gevoelsmatig 1 kant op neigt en argumenten voor die kant zoekt. Ik weet dat ik dat zelf doe. Iedereen moet maar lekker voor zichzelf beslissen of hij/zij dat spuitje wil of niet. Het enige waar ik echt mee zit, is of het op wat voor manier dan ook afgedwongen zal worden. Want daar zal ik altijd tegen blijven.

Ik zal hier vast nog eens meelezen, maar voor de rest ben ik hier wel klaar.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zit in Nederland blijkbaar een verlenging van de lockdown met drie weken aan te komen.

Dus eigenlijk haalt een lockdown niets uit. Wat doet men? Verlengen met drie weken. En dat voor een virus dat amper 1% van de wereldbevolking trof tot hiertoe. Hoe lang blijft dit riedeltje nog duren?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Weet je, ik ben hier helemaal klaar mee. Ik ben deze discussies zat, ik ben de oneindige argumenten aan beide zijden zat en bovendien ben ik mezelf zat. Ik denk dat dit de meest wijze post is geweest in dit topic:



Geen zin meer hierin. Heb echt het idee dat iedereen gevoelsmatig 1 kant op neigt en argumenten voor die kant zoekt. Ik weet dat ik dat zelf doe. Iedereen moet maar lekker voor zichzelf beslissen of hij/zij dat spuitje wil of niet. Het enige waar ik echt mee zit, is of het op wat voor manier dan ook afgedwongen zal worden. Want daar zal ik altijd tegen blijven.

Ik zal hier vast nog eens meelezen, maar voor de rest ben ik hier wel klaar.
Klik om te vergroten...
Beste post in dit topic. Ik ben allang klaar met discussiëren hier over, schaap genoemd worden omdat ik wel die prik wil. En dat tegenstanders gekkies worden genoemd.
Laat een ieder doen wat ie zich goed dunkt. Ik neem m wel en een ander niet. Prima toch?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik neem hem ook!Maar wij moeten nog wachten het is zo op!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
CDB62573-E2E5-4B75-93F1-D86FE7CBBE89.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
Ik neem hem ook!Maar wij moeten nog wachten het is zo op!
Klik om te vergroten...
Ik denk pas van de zomer misschien. Gaat zo traag als dikke stront dat vaccineren.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Ik denk pas van de zomer misschien. Gaat zo traag als dikke stront dat vaccineren.
Klik om te vergroten...
Ja ze staan in de rij!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
joetsie zei:
Ja ze staan in de rij!
Klik om te vergroten...
Ja maar ik wacht wel. Ben geen risicogroep of zorgmederwerker of iets.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ja maar ik wacht wel. Ben geen risicogroep of zorgmederwerker of iets.
Klik om te vergroten...
nee ik ook niet.De verzorgers eerst natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6465666768...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."