#1
De overheid doet zijn best, lijkt het.
Ugh ik kan die man zo niet serieus nemen, van temptation island deelnemer naar zelfbenoemd goeroe die comments delete die hem niet bevallen.
Ugh ik kan die man zo niet serieus nemen, van temptation island deelnemer naar zelfbenoemd goeroe die comments delete die hem niet bevallen.
Het vervelende aan hem vind ik zelf dat hij dezelfde vragen eindeloos blijft herhalen, ook als daar al lang en breed op geantwoord is. Mutaties ed is ook al wat over bekend, waarom vaccins in het algemeen je niet volledig beschermen is bekend etc etcoh, ik ken' em niet..
zag het voorbij komen op fb.. en in dit filmpje iig, slaat hij de spijker op de kop wat mij betreft.
Het vervelende aan hem vind ik zelf dat hij dezelfde vragen eindeloos blijft herhalen, ook als daar al lang en breed op geantwoord is. Mutaties ed is ook al wat over bekend, waarom vaccins in het algemeen je niet volledig beschermen is bekend etc etc
Wat een verademing...Goh eindelijk een kritische journalist.
Kan het iedereen aanraden te lezen.
![]()
Het coronavaccin is niet zonder risico’s
We moeten ons ervan bewust zijn dat het toedienen van het coronavaccin niet zonder gevaar is, schrijft immunoloog dr. Carla Peeters. “Inmiddels komen uit Amerika, waar al enkele weken gevaccineerd wordt, signalen van bijwerkingen, zoals allergische reacties waaronder anafylactische shock (een...www.hpdetijd.nl
In deze link wordt, vind ik als leek, goed uitgelegd waarom zijn verhaal niet klopt:Hierbij een gesprek met Prof. Dr. Theo Schetters, immunoloog en vaccinmaker met 40 jaar ervaring.
Allereerst een quote die duidelijk zijn standpunt toont:
"Vaccineren tegen corona is onnodig en massa vaccinatie is vanwege onbekende bijverschijnselen en gevolgen hoogst onverantwoordelijk."
De video:
En een paar punten die in de video genoemd worden door Dr. Schetters en andere experts:
- Een mRNA “vaccin” is geen vaccin, maar in wezen genetische manipulatie.
- Er is kans op een auto-immuunziekte in gezond spierweefsel doordat het mRNA “vaccin” mogelijk verkeerde immuunreacties oproept.
- De meeste mensen zijn al immuun (ontwikkelen bij besmetting geen covid).
- Een hele bevolking vaccineren in de hoop het virus uit de populatie te krijgen, is een utopie. Het corona virus is waarschijnlijk al aanwezig in de natuur en zal regelmatig weer terugkomen in de menselijke populatie.
Weet je, ik ben hier helemaal klaar mee. Ik ben deze discussies zat, ik ben de oneindige argumenten aan beide zijden zat en bovendien ben ik mezelf zat. Ik denk dat dit de meest wijze post is geweest in dit topic:In deze link wordt, vind ik als leek, goed uitgelegd waarom zijn verhaal niet klopt:
![]()
Read and Share Twitter Threads easily!
Thread Reader helps you read and share the best of Twitter Threadsthreadreaderapp.com
Oprechte vraag. Ik klik iedere keer dit topic aan en ben met 3 seconden vaak ook weer meteen weg. Krijgen jullie nou echt energie van deze kut discussie’s?
Ik zou er helemaal moe van worden om steeds mijn gelijk te willen halen ergens in.
Gewoon nieuwsgierig hoor. Discussieer wat je wil 🥳
Beste post in dit topic. Ik ben allang klaar met discussiëren hier over, schaap genoemd worden omdat ik wel die prik wil. En dat tegenstanders gekkies worden genoemd.Weet je, ik ben hier helemaal klaar mee. Ik ben deze discussies zat, ik ben de oneindige argumenten aan beide zijden zat en bovendien ben ik mezelf zat. Ik denk dat dit de meest wijze post is geweest in dit topic:
Geen zin meer hierin. Heb echt het idee dat iedereen gevoelsmatig 1 kant op neigt en argumenten voor die kant zoekt. Ik weet dat ik dat zelf doe. Iedereen moet maar lekker voor zichzelf beslissen of hij/zij dat spuitje wil of niet. Het enige waar ik echt mee zit, is of het op wat voor manier dan ook afgedwongen zal worden. Want daar zal ik altijd tegen blijven.
Ik zal hier vast nog eens meelezen, maar voor de rest ben ik hier wel klaar.
Ik denk pas van de zomer misschien. Gaat zo traag als dikke stront dat vaccineren.Ik neem hem ook!Maar wij moeten nog wachten het is zo op!
Ja ze staan in de rij!Ik denk pas van de zomer misschien. Gaat zo traag als dikke stront dat vaccineren.
Ja maar ik wacht wel. Ben geen risicogroep of zorgmederwerker of iets.Ja ze staan in de rij!
nee ik ook niet.De verzorgers eerst natuurlijkJa maar ik wacht wel. Ben geen risicogroep of zorgmederwerker of iets.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."