Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
492 weergaven
18-5-2026
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Rijstevlaai, rijstevlaai!!!! Wacht maar, als je mijn versie proeft lul je wel anders!
Klik om te vergroten...
Je maakt me nu wel heel erg benieuwd
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Sterk inhoudelijk argument weer. 👍🏻
Klik om te vergroten...
Nou… lees eens terug, Eik… Je praat over totaal iets anders dan waar we het over hadden. Dan ben je toch per definitie de draad kwijt?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flualhamdulillam zei:
Nou… lees eens terug, Eik… Je praat over totaal iets anders dan waar we het over hadden. Dan ben je toch per definitie de draad kwijt?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk jongen…
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Nou… lees eens terug, Eik… Je praat over totaal iets anders dan waar we het over hadden. Dan ben je toch per definitie de draad kwijt?
Klik om te vergroten...
Doe nou effe niet zo poepdom, als je had teruggelezen kon je zien dat Eik precies reageert op een vraag van jou over testen vs qr code. Verder loop je alleen maar te roepen dat mensen dingen niet snappen, zonder op inhoudelijke argumenten in te gaan. Vet jammer. Fijne avond verder!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Maar als je stopt met testen en met 2G aan de slag gaat, vinden er alsnog enorm veel besmettingen plaats, want het vaccin werkt nou eenmaal feitelijk niet zo goed om besmettingen te voorkomen… en dat probleem neemt alleen maar toe nu vaccinaties beginnen uit te werken/uitgewerkt zijn.

Die 2G regels zijn absoluut geen verbetering voor de volksgezondheid, het is een achteruitgang…
Klik om te vergroten...
Maar volgens mij zijn we het er grotendeels over eens hier dat het testbeleid juist uitgebreid zou moeten worden, dus in hoeverre staat dat nog ter discussie?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Sorry zeg je nou dat ik je lul moet proeven ??? Haha wordt steeds gekker hier.
Klik om te vergroten...
iPlucky zei:
Je maakt me nu wel heel erg benieuwd
Klik om te vergroten...
Nee Rivalrie dat wordt lastig, maar op verzoek kan ik die van jou er wel instoppen hoor!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Nee. Ik verwijs graag naar de bron in het andere corona topic. Genezen ongevaccineerden hebben 12x (1200%) minder kans om het virus te verspreiden dan een gevaccineerde. Terwijl een gevaccineerde slechts 50% minder verspreid dan een onbesmette ongevaccineerde. Dit is tenminste volgens de bron die jij gedeeld hebt in andere topic.

Je zou eigenlijk iets van een som moeten maken hoeveel mensen natuurlijk besmet zijn + onbesmet vs gevaccineerd * bescherming.
Klik om te vergroten...
En hoe is de bescherming van een gevaccineerde mét een doorgemaakte besmetting?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Nee Rivalrie dat wordt lastig, maar op verzoek kan ik die van jou er wel instoppen hoor!
Klik om te vergroten...
260px-Autofellatio_plow_position.jpg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 32422
Klik om te vergroten...
😂
In de vlaai, dacht ik. Maar whatever floats your boat ey.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
als je had teruggelezen kon je zien dat Eik precies reageert op een vraag van jou over testen vs qr code
Klik om te vergroten...
🤨
Hij zegt dat eerst 2G geen achteruitgang is. Maar een onderdeel van het beleid waar hij (en wij ook) waarde aan hecht en uitgebreid wilt zien (testen) wordt met 2G compleet geschrapt.
Nu testen we wel en is het advies dat gevaccineerden zich ook laten testen. Hoe is 2G dan geen achteruitgang? Dat vroeg ik namelijk.

‘Heb ik gezegd dat ik tegen testen ben?’ Is daar absoluut geen antwoord op.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
😂
In de vlaai, dacht ik. Maar whatever floats your boat ey.
Klik om te vergroten...
Oh haha.... Ik dacht mezelf :(
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Maar volgens mij zijn we het er grotendeels over eens hier dat het testbeleid juist uitgebreid zou moeten worden, dus in hoeverre staat dat nog ter discussie?
Klik om te vergroten...
Het afschaffen van het testbeleid wordt niet gezien als achteruitgang, door Eik tenminste. Dus ja, vreemd genoeg staat het nog wel ter discussie
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Het afschaffen van het testbeleid wordt niet gezien als achteruitgang, door Eik tenminste. Dus ja, vreemd genoeg staat het nog wel ter discussie
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat jij gekapt was?

Ik ben voor testen, ook voor gevaccineerden. Ik ben ook voor een hogere druk op mensen om te doen wat goed is… namelijk vaccineren. Helder?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
🤨
Hij zegt dat eerst 2G geen achteruitgang is. Maar een onderdeel van het beleid waar hij (en wij ook) waarde aan hecht en uitgebreid wilt zien (testen) wordt met 2G compleet geschrapt.
Nu testen we wel en is het advies dat gevaccineerden zich ook laten testen. Hoe is 2G dan geen achteruitgang? Dat vroeg ik namelijk.

‘Heb ik gezegd dat ik tegen testen ben?’ Is daar absoluut geen antwoord op.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, je verdraait hier niet alleen andermans woorden mee, maar ook die van jezelf. Je vraag was namelijk "Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?" en het antwoord daarop was "Heb ik ergens gezegd dat ik tegen testen ben? Ik heb zelfs gezegd dat wat mij betreft ook gevaccineerden meer moeten testen."
Dus nogmaals, leg aub geen woorden in iemands mond.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
En in de linkerhoek, eik, al jaren een begrip met zijn vaste wortels in de grond, en in de rechterhoek, Flual- 100 kilo argumenten met een felle rechtse stomp

Dingdinging

Round 1
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 32422
Klik om te vergroten...
Ben je niet bang dat je privacy geschonden wordt nu je foto's van jezelf gaat uploaden?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
En in de linkerhoek, eik, al jaren een begrip met zijn vaste wortels in de grond, en in de rechterhoek, Flual- 100 kilo argumenten met een felle rechtse stomp

Dingdinging

Round 1
Klik om te vergroten...
Wat fijn dat je me in de linkse hoek stopt… daar voel ik me wel thuis 😉
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
"Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?"
Klik om te vergroten...
Testen en weten = actief testbeleid

QR scannen en hoor. Op het beste = 2G

Eik is voor het testbeleid, ook voor gevaccineerden. Toch zegt hij dat de afschaffing ervan geen achteruitgang is. Vandaar de vraag, testen is toch beter dan 2G?

ik suggereerde helemaal niet dat hij tegen testen was ofzo, dat vulde hij verkeerd in en gaf daardoor geen antwoord op m’n vraag
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Ben je niet bang dat je privacy geschonden wordt nu je foto's van jezelf gaat uploaden?
Klik om te vergroten...
Sorry mijn piemol is niet so groot.....
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Ik dacht dat jij gekapt was?

Ik ben voor testen, ook voor gevaccineerden. Ik ben ook voor een hogere druk op mensen om te doen wat goed is… namelijk vaccineren. Helder?
Klik om te vergroten...
Helder, dankjewel…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6263646566...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."