#1
Je maakt me nu wel heel erg benieuwdRijstevlaai, rijstevlaai!!!! Wacht maar, als je mijn versie proeft lul je wel anders!
Je maakt me nu wel heel erg benieuwdRijstevlaai, rijstevlaai!!!! Wacht maar, als je mijn versie proeft lul je wel anders!
Nou… lees eens terug, Eik… Je praat over totaal iets anders dan waar we het over hadden. Dan ben je toch per definitie de draad kwijt?Sterk inhoudelijk argument weer. 👍🏻
Tuurlijk jongen…Nou… lees eens terug, Eik… Je praat over totaal iets anders dan waar we het over hadden. Dan ben je toch per definitie de draad kwijt?
Doe nou effe niet zo poepdom, als je had teruggelezen kon je zien dat Eik precies reageert op een vraag van jou over testen vs qr code. Verder loop je alleen maar te roepen dat mensen dingen niet snappen, zonder op inhoudelijke argumenten in te gaan. Vet jammer. Fijne avond verder!Nou… lees eens terug, Eik… Je praat over totaal iets anders dan waar we het over hadden. Dan ben je toch per definitie de draad kwijt?
Maar volgens mij zijn we het er grotendeels over eens hier dat het testbeleid juist uitgebreid zou moeten worden, dus in hoeverre staat dat nog ter discussie?Maar als je stopt met testen en met 2G aan de slag gaat, vinden er alsnog enorm veel besmettingen plaats, want het vaccin werkt nou eenmaal feitelijk niet zo goed om besmettingen te voorkomen… en dat probleem neemt alleen maar toe nu vaccinaties beginnen uit te werken/uitgewerkt zijn.
Die 2G regels zijn absoluut geen verbetering voor de volksgezondheid, het is een achteruitgang…
Sorry zeg je nou dat ik je lul moet proeven ??? Haha wordt steeds gekker hier.
Nee Rivalrie dat wordt lastig, maar op verzoek kan ik die van jou er wel instoppen hoor!Je maakt me nu wel heel erg benieuwd
En hoe is de bescherming van een gevaccineerde mét een doorgemaakte besmetting?Nee. Ik verwijs graag naar de bron in het andere corona topic. Genezen ongevaccineerden hebben 12x (1200%) minder kans om het virus te verspreiden dan een gevaccineerde. Terwijl een gevaccineerde slechts 50% minder verspreid dan een onbesmette ongevaccineerde. Dit is tenminste volgens de bron die jij gedeeld hebt in andere topic.
Je zou eigenlijk iets van een som moeten maken hoeveel mensen natuurlijk besmet zijn + onbesmet vs gevaccineerd * bescherming.
😂
🤨als je had teruggelezen kon je zien dat Eik precies reageert op een vraag van jou over testen vs qr code
Oh haha.... Ik dacht mezelf😂
In de vlaai, dacht ik. Maar whatever floats your boat ey.
Het afschaffen van het testbeleid wordt niet gezien als achteruitgang, door Eik tenminste. Dus ja, vreemd genoeg staat het nog wel ter discussieMaar volgens mij zijn we het er grotendeels over eens hier dat het testbeleid juist uitgebreid zou moeten worden, dus in hoeverre staat dat nog ter discussie?
Ik dacht dat jij gekapt was?Het afschaffen van het testbeleid wordt niet gezien als achteruitgang, door Eik tenminste. Dus ja, vreemd genoeg staat het nog wel ter discussie
Nee hoor, je verdraait hier niet alleen andermans woorden mee, maar ook die van jezelf. Je vraag was namelijk "Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?" en het antwoord daarop was "Heb ik ergens gezegd dat ik tegen testen ben? Ik heb zelfs gezegd dat wat mij betreft ook gevaccineerden meer moeten testen."🤨
Hij zegt dat eerst 2G geen achteruitgang is. Maar een onderdeel van het beleid waar hij (en wij ook) waarde aan hecht en uitgebreid wilt zien (testen) wordt met 2G compleet geschrapt.
Nu testen we wel en is het advies dat gevaccineerden zich ook laten testen. Hoe is 2G dan geen achteruitgang? Dat vroeg ik namelijk.
‘Heb ik gezegd dat ik tegen testen ben?’ Is daar absoluut geen antwoord op.
Ben je niet bang dat je privacy geschonden wordt nu je foto's van jezelf gaat uploaden?
Wat fijn dat je me in de linkse hoek stopt… daar voel ik me wel thuis 😉En in de linkerhoek, eik, al jaren een begrip met zijn vaste wortels in de grond, en in de rechterhoek, Flual- 100 kilo argumenten met een felle rechtse stomp
Dingdinging
Round 1
Testen en weten = actief testbeleid"Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?"
Sorry mijn piemol is niet so groot.....Ben je niet bang dat je privacy geschonden wordt nu je foto's van jezelf gaat uploaden?
Helder, dankjewel…Ik dacht dat jij gekapt was?
Ik ben voor testen, ook voor gevaccineerden. Ik ben ook voor een hogere druk op mensen om te doen wat goed is… namelijk vaccineren. Helder?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."