#1
Ik ben idd persoonlijk goed klaar met die corona discussies. Imo is het echt een gebed zonder eind.Ik heb nieuwe dingen gezien in de link die ik postte. Zelf vind ik ze interessant, dus ik dacht, misschien anderen ook.
Soms word ik ook wat naar van dit topic, dan blijf ik er even weg. En dan zie ik weer eens wat interessants en post het hier. Ik vind het ook interessant om dingen van anderen te lezen, bijvoorbeeld het artikel van Maurice de Hond dat @Rivalrie net postte. Die had ik nog niet gelezen. Voor mij heeft het topic dus nut. Maar zie je er zelf echt helemaal niets in, misschien dan beter niet kijken? (niet raar bedoeld)
En wat wil jij dan nog voor meer info? Jij hebt je standpunt al heel duidelijk gevormd.
Snap je? Je hebt je mind al op 1 ding en wat men hier ook plaatst zal dat niet veranderen. Daarom zie IK het als nutteloos nu.
