Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
483 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ik heb nieuwe dingen gezien in de link die ik postte. Zelf vind ik ze interessant, dus ik dacht, misschien anderen ook.

Soms word ik ook wat naar van dit topic, dan blijf ik er even weg. En dan zie ik weer eens wat interessants en post het hier. Ik vind het ook interessant om dingen van anderen te lezen, bijvoorbeeld het artikel van Maurice de Hond dat @Rivalrie net postte. Die had ik nog niet gelezen. Voor mij heeft het topic dus nut. Maar zie je er zelf echt helemaal niets in, misschien dan beter niet kijken? (niet raar bedoeld)
Klik om te vergroten...
Ik ben idd persoonlijk goed klaar met die corona discussies. Imo is het echt een gebed zonder eind.
En wat wil jij dan nog voor meer info? Jij hebt je standpunt al heel duidelijk gevormd.
Snap je? Je hebt je mind al op 1 ding en wat men hier ook plaatst zal dat niet veranderen. Daarom zie IK het als nutteloos nu.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik ben idd persoonlijk goed klaar met die corona discussies. Imo is het echt een gebed zonder eind.
En wat wil jij dan nog voor meer info? Jij hebt je standpunt al heel duidelijk gevormd.
Snap je? Je hebt je mind al op 1 ding en wat men hier ook plaatst zal dat niet veranderen. Daarom zie IK het als nutteloos nu.
Klik om te vergroten...
Er zijn nog steeds mensen die van mening veranderen hoor. Een publiekelijk figuur is bijvoorbeeld Duncan Stutterheim, de oprichter van ID&T. Kun je hier ook een video van zien in onder andere dit topic. Dat was dan van "schaap" naar "wappie" (uiteraard zijn deze benamingen onzinnig, maar dan begrijp je me meteen even), ik weet niet of het andersom ook gaat gebeuren. Minder gauw denk ik.

Waarom maakt jou het zoveel uit? Je kunt toch gewoon uit het topic blijven? Soms heb ik er ook echt geen zin in, dan blijf ik hier ook weg. Nee, ik zal vermoedelijk niet van mening veranderen, maar het is voor mij ook waardevol om meer goede argumenten voor mijn standpunt te verkrijgen. Waardevol om te hebben wanneer mensen je aan willen praten dat je je zou moeten vaccineren. Dat je dan iets meer te zeggen hebt dan "mijn intuïtie voelt aan dat ik het niet moet doen". En als er goede argumenten zijn voor de "andere kant", dan weeg ik die ook mee. Het zal me waarschijnlijk niet gauw helemaal doen omslaan, maar dat hoeft toch ook niet? Het is gewoon meer informatie om mee te wegen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Er zijn nog steeds mensen die van mening veranderen hoor. Een publiekelijk figuur is bijvoorbeeld Duncan Stutterheim, de oprichter van ID&T. Kun je hier ook een video van zien in onder andere dit topic. Dat was dan van "schaap" naar "wappie" (uiteraard zijn deze benamingen onzinnig, maar dan begrijp je me meteen even), ik weet niet of het andersom ook gaat gebeuren. Minder gauw denk ik.

Waarom maakt jou het zoveel uit? Je kunt toch gewoon uit het topic blijven? Soms heb ik er ook echt geen zin in, dan blijf ik hier ook weg. Nee, ik zal vermoedelijk niet van mening veranderen, maar het is voor mij ook waardevol om meer goede argumenten voor mijn standpunt te verkrijgen. Waardevol om te hebben wanneer mensen je aan willen praten dat je je zo moeten vaccineren. En als er goede argumenten zijn voor de "andere kant", dan weeg ik die ook mee. Het zal me waarschijnlijk niet gauw helemaal doen omslaan, maar dat hoeft toch ook niet? Het is gewoon meer informatie om mee te wegen.
Klik om te vergroten...
Iedereen moet het zelf weten hoor, ik kom ook niet vaak hier maar verbaas me gewoon over hoeveel er hier over geplaatst wordt en bijna altijd hetzelfde idee van dezelfde mensen. Nog niemand in dit topic is volgens mij “om” naar de andere kant. Ondanks het vele delen en info.
Het komt op mij vooral over om elkaar over de streep te trekken.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
trajectum.hu.nl

Tien redenen om je niet te laten inenten, volgens deze studenten - Trajectum

Ik vind het gebruik van het woord ‘wappie’ nogal polariserend. Je stelt vragen en wordt weggezet als egoïst.’
trajectum.hu.nl trajectum.hu.nl
Klik om te vergroten...
sta je achter al deze 10 redenen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Iedereen moet het zelf weten hoor, ik kom ook niet vaak hier maar verbaas me gewoon over hoeveel er hier over geplaatst wordt en bijna altijd hetzelfde idee van dezelfde mensen. Nog niemand in dit topic is volgens mij “om” naar de andere kant. Ondanks het vele delen en info.
Het komt op mij vooral over om elkaar over de streep te trekken.
Klik om te vergroten...
We waarschuwen elkaar toch ook voor negatieve drugs + combinaties ? Waarom dan niet voor een vaccin dat schadelijk kan zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
We waarschuwen elkaar toch ook voor negatieve drugs + combinaties ? Waarom dan niet voor een vaccin dat schadelijk kan zijn.
Klik om te vergroten...
Dat is zeker goed. Ik ben nog steeds van mening dat er al genoeg waarschuwingen staan. Zowel voor het vaccin als voor niet vaccineren.
Meer info heb je toch niet nodig?
Nogmaals, ieder moet het zelf weten wat ze hier plaatsen maar imo is het nutteloos ondertussen om nog meer te plaatsen. Als je nu nog niet weet?
Maar ik zal me verder voorlopig hier uit de discussie laten want blijkbaar ben ik de enige die wel klaar is met die corona zooi en mijn eigen ding doet zonder dat anderen te laten weten. Ik doe mijn ding zoals ik denk dat ik juist vind. Na 1,5 jaar gezeik er over weet ik voldoende.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Iedereen moet het zelf weten hoor, ik kom ook niet vaak hier maar verbaas me gewoon over hoeveel er hier over geplaatst wordt en bijna altijd hetzelfde idee van dezelfde mensen. Nog niemand in dit topic is volgens mij “om” naar de andere kant. Ondanks het vele delen en info.
Het komt op mij vooral over om elkaar over de streep te trekken.
Klik om te vergroten...
Ik zie het ook zo:

Rivalrie zei:
Mijn doel is vooral om mensen aan te zetten om kritisch na te denken en te informeren over andere punten dan standaard in de media komt.
Klik om te vergroten...

fffffffffffffff zei:
sta je achter al deze 10 redenen?
Klik om te vergroten...
Ik vind het goede redenen ja. Er zullen misschien een paar bij zitten die ontkracht kunnen worden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik zie het ook zo:




Ik vind het goede redenen ja. Er zullen misschien een paar bij zitten die ontkracht kunnen worden.
Klik om te vergroten...
Je citeert alleen dingen die jouw standpunt bevestigen. Dat is een beetje het ding hier wat mij opvalt. Natuurlijk worden er ook nieuwe dingen gedeeld naast de vele herhalingen maar wel allemaal met dezelfde insteek en mening. Dus heb je daar echt iets aan dan? Je bevestigd alleen je eigen standpunt steeds. Niet jij persoonlijk maar bijna iedere veel reageerder in dit topic.
Ik heb mijn mening in die 1,5 jaar al gevormd en heb niet steeds bevestiging nodig. Ik doe al 1,5
Jaar hoe ik t wil. Kijk nieuws, ook geen mainstream, ook de filmpjes en links hier van beide zeiden. Ondertussen weet ik het wel.
Snap je? Tis geen aanval hoor maar ik begrijp moeilijk hoe men zo lang over dit kan “bakkeleien” . We waren alles toch zo zat?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Je citeert alleen dingen die jouw standpunt bevestigen. Dat is een beetje het ding hier wat mij opvalt. Natuurlijk worden er ook nieuwe dingen gedeeld naast de vele herhalingen maar wel allemaal met dezelfde insteek en mening. Dus heb je daar echt iets aan dan? Je bevestigd alleen je eigen standpunt steeds. Niet jij persoonlijk maar bijna iedere veel reageerder in dit topic.
Ik heb mijn mening in die 1,5 jaar al gevormd en heb niet steeds bevestiging nodig. Ik doe al 1,5
Jaar hoe ik t wil. Kijk nieuws, ook geen mainstream, ook de filmpjes en links hier van beide zeiden. Ondertussen weet ik het wel.
Snap je? Tis geen aanval hoor maar ik begrijp moeilijk hoe men zo lang over dit kan “bakkeleien” . We waren alles toch zo zat?
Klik om te vergroten...
Nou mooi toch dat jij het voor jezelf weet weet. Ik zie hier ook weleens mensen posten die twijfelen. En er zijn nog veel meer lezers dan mensen die reageren.

Maar wat wil je dan, dat ik en anderen ophouden omdat jij er persoonlijk geen nut meer in ziet en het zat bent? Je kunt toch dit topic niet aanklikken, doe ik soms een tijd ook niet. Ben het soms zat en een andere keer weer nieuwsgierig naar.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Nou mooi toch dat jij het voor jezelf weet weet. Ik zie hier ook weleens mensen posten die twijfelen. En er zijn nog veel meer lezers dan mensen die reageren.

Maar wat wil je dan, dat ik en anderen ophouden omdat jij er persoonlijk geen nut meer in ziet en het zat bent? Je kunt toch dit topic niet aanklikken, doe ik soms een tijd ook niet. Ben het soms zat en een andere keer weer nieuwsgierig naar.
Klik om te vergroten...
Ik verbied mensen ook niet en al meermaals gezegd dat men het zelf moeten weten. Ik verbaas me er alleen zelf over, dat is mijn punt. Dat mag ik ook best melden.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
www.trouw.nl

84 procent van positief geteste mensen niet gevaccineerd, 10 procent deels

Hier houden we het coronanieuws van dinsdag 13 juli bij. Het blog van gisteren leest u hier terug. De belangrijkste verhalen en de actuele cijfers vindt u hier, en met de Trouw-reiswijzer heeft u altijd de laatste informatie over reizen naar het buitenland op een rij.
www.trouw.nl www.trouw.nl

weer wat te lezen..
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
In de gemeente Amsterdam zelf kreeg 1 op elke 183 inwoners vorige week te horen dat hij of zij het coronavirus onder de leden had. Eind juni, in de week voordat de cafés en discotheken weer open mochten, testte één op elke 3096 Amsterdammers positief.

In de gemeente Groningen werd het coronavirus vorige week zelfs vastgesteld bij 1 op elke 108 mensen. In de week voor de laatste versoepeling overkwam dit 1 op elke 6173. Dat is een toename van 5620 procent in ongeveer twee weken tijd.


een toename in 2 weken .... 5620%omhoog
en daar zitten zeker volledig gevaccineerde tussen...
zal vaccineren nou helpen of is die delta variant gewoon minder agressief in het lichaam zodat er minder ziekenhuis opnames zijn?
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ik vind het goede redenen ja. Er zullen misschien een paar bij zitten die ontkracht kunnen worden.
Klik om te vergroten...
Er zit behoorlijk veel misinformatie in. maar een artikel met dit erin kan ik echt niet serieus nemen.

Mo is het met haar eens: ‘De aanval van het WTC was het beste wat Bush kon overkomen.
Klik om te vergroten...
Mo: ‘Dit klinkt akelig, maar er liggen nu veel mensen op de IC die het aan zichzelf te danken hebben. Even heel plat: ze hebben teveel gesnoept, teveel gerookt of nooit gesport.
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
fffffffffffffff zei:
Er zit behoorlijk veel misinformatie in. maar een artikel met dit erin kan ik echt niet serieus nemen.
Klik om te vergroten...
Nou, haal eruit wat je goed vindt, negeer wat je niet goed vindt.

Of keur het hele artikel inclusief de goede punten af omdat je een paar vindt die je niet serieus kunt nemen.

Het zijn trouwens ook verschillende mensen hè.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja... en mensen hier denken dat oa moderna het beste met hun voor heeft.....

Dit zegt alles over de integriteit van het bedrijf.

www.volkskrant.nl

Farmaceut Moderna brengt miljardenwinst en patenten onder in belastingparadijzen

De Amerikaanse farmaceut Moderna heeft een fiscale structuur opgezet om de miljarden die het ontvangt voor zijn coronavaccin onder te brengen in belastingparadijs Zwitserland. De patenten op het vaccin, dat met hulp van universiteiten en overheidssubsidie is ontwikkeld, zijn ondergebracht in een...
www.volkskrant.nl www.volkskrant.nl
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goed voor hen toch? Ik gun het iedereen om 0% belastingen te betalen. Zie de relevantie niet echt, want denk niet dat er iemand twijfelt over of die bedrijven het doen voor winst of niet.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Nog niemand in dit topic is volgens mij “om” naar de andere kant.
Klik om te vergroten...
Martinus wel:)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
En als mensen zich niet vrijwillig laten vaccineren, dan zetten we ze maar onder emotionele chantage. Screenshot_20210713-201901_Samsung Internet.jpg
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen last gehad van de Janssen vaccinatie op een lichte spierpijn in de arm na.

Op een zaterdag rond 14.00 gehad. Combineerde die avond prima met kratom, bier, een beetje wiet en een beetje coke zonder negatieve interacties, was alleen wat eerder dan gebruikelijk moe. De dag daarna voelde ik me als usual na een avond kratom :)
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
АЛ-90 zei:
Geen last gehad van de Janssen vaccinatie op een lichte spierpijn in de arm na.

Op een zaterdag rond 14.00 gehad. Combineerde die avond prima met kratom, bier, een beetje wiet en een beetje coke zonder negatieve interacties, was alleen wat eerder dan gebruikelijk moe. De dag daarna voelde ik me als usual na een avond kratom :)
Klik om te vergroten...
🍀 bof je maar.l
Ik gisteren 2e moderna, 1e alleen beetje zere arm . Nu super ziek. Wordt gek van mezelf.
Meteen ook het hele menu natuurlijk !!
En was al ziek, heb reuma en fibromyalgie en was net 1 dag kiespijn vrij. Na twee weken ellende .koorts , naja verhoging, maar steen koud en kippenvel en misselijk en hoofdpijn en extra spierpijn . 😟 please morgen weg zijn... ik moet aansterken na de kaakontsteking ook. Weer gezond eten, mijn vezels , eiwitten, groente, weer buiten lopen, kleine blokjes . Conditie is weg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."