Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
484 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Had ook gehoord dat deskundigen zeggen dat gevaccineerden een soort luier afweersysteem krijgen door hun vaccinatie en vatbaarder kunnen zijn voor toekomstige varianten dan niet-gevaccineerden. En dat er hierdoor weleens een golf van corona zieken onder juist gevaccineerden kan ontstaan in het najaar.

Maar het is maar net naar wie je luistert. Er zijn er ook die zeggen dat dit niet zo is. Het is altijd twee kanten.
Klik om te vergroten...
time will tell...
soms denk ik wel eens dat de natuur een beetje klaar is met de mens ,tijd voor een grote schoonmaak en herstel van de natuur...
Frl. Frl zei:
Ik wacht nog maar even af hoe en wat. Wil graag alles zoals "normaal" weer doen. Misschien over een jaar dat het hele testen en vaccineren niet meer noodzakelijk is, waarom zou ik dan als jong en gezond iemand een vaccin in mij laten spuiten waarvan niet bekend is wat het op lange termijn doet.
Klik om te vergroten...
dit virus gaat niet weg zolang er geen 100% beschermend vaccine is en de hele wereld bevolking ingeënt is mens en dier(aangezien dieren ook gewoon covid oplopen)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
dit virus gaat niet weg zolang er geen 100% beschermend vaccine is en de hele wereld bevolking ingeënt is mens en dier(aangezien dieren ook gewoon covid oplopen)
Klik om te vergroten...
Exact. Het zal nooit verdwijnen. We moeten accepteren dat mensen wellicht niet meer zo oud worden zoals we nu leven. Misschien worden we nu gedwongen om gezonder te eten en te leven. Misschien is covid wel het uitstel van het einde van de aarde zoals wij deze kennen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Misschien is covid wel het uitstel van het einde van de aarde zoals wij deze kennen.
Klik om te vergroten...
Doomscenario-verhaaltjes voor het slapengaan :sleeping::chickenhead:

Maar dan wordt het met Corona écht heel kut. Verschillende groeperingen en cults gaan volgen, mensen worden jaloers, eten wordt schaars. Weinig sociale interactie en geen scholen meer. Mens valt terug in zijn oerbrein.

Zou het niet een giller zijn als het niet het virus is dat ons kapotmaakt maar juist ons onvermogen om dit virus te verslaan? Niet dat ik lach om alle mensenlevens die dan kapot gaan maar het is een van de grootste middelvingers naar onze huidige maatschappij.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens verschillende bronnen krijgen 83% van de gevaccineerden vrouwen een miskraam in het eerste trimester.

www.brighteon.com

Dr. Peter McCullough warns: Covid vaccinations of pregnant women an "atrocity" and "shameful"

Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community.
www.brighteon.com www.brighteon.com

www.ninefornews.nl

Toparts: 83% gevaccineerde zwangere vrouwen kreeg in eerste trimester miskraam

Health Ranger Mike Adams sprak onlangs met toparts Peter McCullough over de gevaren van vaccineren tijdens de zwangerschap.
www.ninefornews.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Volgens verschillende bronnen krijgen 83% van de gevaccineerden vrouwen een miskraam in het eerste trimester.

www.brighteon.com

Dr. Peter McCullough warns: Covid vaccinations of pregnant women an "atrocity" and "shameful"

Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community.
www.brighteon.com www.brighteon.com

www.ninefornews.nl

Toparts: 83% gevaccineerde zwangere vrouwen kreeg in eerste trimester miskraam

Health Ranger Mike Adams sprak onlangs met toparts Peter McCullough over de gevaren van vaccineren tijdens de zwangerschap.
www.ninefornews.nl
Klik om te vergroten...
Deze zogenaamde expert is al vaak door de mand gevallen door onzin en verzinsels. Nog erger als mainstream media…
Maar geloof wat je wil.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Volgens verschillende bronnen krijgen 83% van de gevaccineerden vrouwen een miskraam in het eerste trimester.

www.brighteon.com

Dr. Peter McCullough warns: Covid vaccinations of pregnant women an "atrocity" and "shameful"

Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community.
www.brighteon.com www.brighteon.com

www.ninefornews.nl

Toparts: 83% gevaccineerde zwangere vrouwen kreeg in eerste trimester miskraam

Health Ranger Mike Adams sprak onlangs met toparts Peter McCullough over de gevaren van vaccineren tijdens de zwangerschap.
www.ninefornews.nl
Klik om te vergroten...
Fijn, troep van Peter McCullough herkouwen.

Dat is die gast die zijn eigen papers "peer reviewed". Totaal niet serieus te nemen dus.
M
MondmaskerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Volgens verschillende bronnen krijgen 83% van de gevaccineerden vrouwen een miskraam in het eerste trimester.

www.brighteon.com

Dr. Peter McCullough warns: Covid vaccinations of pregnant women an "atrocity" and "shameful"

Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community.
www.brighteon.com www.brighteon.com

www.ninefornews.nl

Toparts: 83% gevaccineerde zwangere vrouwen kreeg in eerste trimester miskraam

Health Ranger Mike Adams sprak onlangs met toparts Peter McCullough over de gevaren van vaccineren tijdens de zwangerschap.
www.ninefornews.nl
Klik om te vergroten...
Als je dit gelooft, sorry hoor :tearsofjoy::nomouth:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mondmasker zei:
Als je dit gelooft, sorry hoor :tearsofjoy::nomouth:
Klik om te vergroten...
Is ook erg hoog.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ik ken die vent niet :tongueout: heb ook geen onderzoek gedaan.
Klik om te vergroten...
Tja zo krijg je dus nepnieuws en oorlog
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Tja zo krijg je dus nepnieuws en oorlog
Klik om te vergroten...
Onder andere, maar de mainstream media heeft daar een veel groter aandeel in. Als die nou eens zonder ophitsing en verdraaien van informatie te werk gingen, zouden er ook veel minder extreme tegengeluiden te horen zijn.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Onder andere, maar de mainstream media heeft daar een veel groter aandeel in. Als die nou eens zonder ophitsing en verdraaien van informatie te werk gingen, zouden er ook veel minder extreme tegengeluiden te horen zijn.
Klik om te vergroten...
Dat iets anders erger is, maakt hetgeen we het hier over hebben niet minder erg.

Sterker nog, mainstream media neemt dit soort onzin maar al te vaak over. Dus onzin zoals van McCullough moeten we gewoon niet willen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Onder andere, maar de mainstream media heeft daar een veel groter aandeel in. Als die nou eens zonder ophitsing en verdraaien van informatie te werk gingen, zouden er ook veel minder extreme tegengeluiden te horen zijn.
Klik om te vergroten...
Eens hoor. Maar delen van onwaarheden schept imo nog meer afstand tussen mensen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Proxima zei:
Dat iets anders erger is, maakt hetgeen we het hier over hebben niet minder erg.

Sterker nog, mainstream media neemt dit soort onzin maar al te vaak over. Dus onzin zoals van McCullough moeten we gewoon niet willen.
Klik om te vergroten...
Wil ik ook niet beweren. Het is beide erg.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Tja zo krijg je dus nepnieuws en oorlog
Klik om te vergroten...
Dat valt wel mee denk ik:tongueout: wat erger is dan nep nieuws is het totaal ontkennen van ieder tegengeluid of argument tegen het huidig beleid, of gevaren omtrent vaccineren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Dat valt wel mee denk ik:tongueout: wat erger is dan nep nieuws is het totaal ontkennen van ieder tegengeluid of argument tegen het huidig beleid, of gevaren omtrent vaccineren.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik toch niet?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Dat doe ik toch niet?
Klik om te vergroten...
Lees je werkelijk uit wat ik schreef dat jij dat doet ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Lees je werkelijk uit wat ik schreef dat jij dat doet ?
Klik om te vergroten...
Nee maar voor dat je dat zou denken...
M
MondmaskerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Dat valt wel mee denk ik:tongueout: wat erger is dan nep nieuws is het totaal ontkennen van ieder tegengeluid of argument tegen het huidig beleid, of gevaren omtrent vaccineren.
Klik om te vergroten...
Wat zijn dan de zogenaamde gevaren van het vaccineren? Graag wetenschappelijk onderbouwde argumenten. Geen fakenews. Ik liet me trouwens wel vaccineren. Niet noodzakelijk uit bezorgdheid voor mijn eigen gezondheid. Wel omdat een hogere vaccinatiegraad in de populatie iedereen ten goede komt.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
En dat maakt het voor mij lastig om zaken die bewezen onwaar zijn zomaar voorbij te laten gaan. We hebben gewoon een hoop kwetsbare en makkelijk beinvloedbare mensen die dit forum lezen en ik wil niet graag mede-verantwoordelijk zijn voor de verspreiding van desinformatie.
Klik om te vergroten...
Nee ik had dezelfde afweging gemaakt als jij m.b.t. tot klinklare onzin. Ik heb er echter helemaal niks van onthouden, want ik zit een beetje op het punt dat het niet uitmaakt of ik mijn nieuws van het NOS haal, of via een sketchy pop up meldingen en ad-ware mails: het is unaniem voornamelijk kut nieuws, en écht niet nodig. Heb het dan wel over mezelf, maar ik denk dat meer mensen vast zouden hebben bij de dag lekker niet te beginnen met aanhoren hoe kut het leven vandaag weer is… “En ohja tot slot, het gaat ook nog regenen 😉 succes vandaag”


Eik zei:
Zoals gezegd voel ik me soms verantwoordelijk te reageren en kritische kanttekeningen te plaatsen bij bepaalde teksten. Ook als ik daar eigenlijk geen tijd voor heb door werk of gezin.
Klik om te vergroten...
Klinkt helemaal kut man, dan begin ik liever de dag met een uur lang de Telegraaf-video’s dan dat ik me genoodzaakt zou voelen me eigenlijk zo op te winden om mensen te corrigeren die niet naar je luisteren. 1 ding lijkt mij alleen vrij helder, en dat is dat het niet tussen je werk of gezin moet komen. Wat het staat er dan wel los van, maar die negativiteit blijft echt een tijd hangen, al helemaal als het je frustreert! Het laatste wat je wilt is dat Facebook volk (sorry Facebook gebruikers hahah) via DF toch onbewust je gemoedstoestand gedurende de dag beïnvloed.


Eik zei:
Zoals je hopelijk hebt kunnen lezen de afgelopen maanden ga ik meestal wel gemotiveerd in op dit soort zaken en weerleg ik netjes de onjuistheden die hier vaak opgeschreven worden. Het is dan heel frustrerend om te zien dat er keer op keer niets mee gedaan wordt.
Klik om te vergroten...
Ik snap je, daarom vroeg ik je om opheldering. Je kan zeker kritisch kijken, ook naar jezelf. Dat heb ik wel gezien. En dat laatste… Ik snap dat het frustrerend is, en neem het me niet kwalijk dat ik hier zo’n lompe opvatting over heb, niet iedereen heeft dat of kan dat, maar: probeer informatie meer te onvoorwaardelijk te verschaffen. Wat je zegt staat, je hebt je woord gedaan en iedereen die besluit het topic te bezoeken kan het lezen. Ik zou er maar vanuit gaan dat er genoeg leden zijn die wel gewoon open staan voor je mening, en deze eerlijk in overweging nemen. Deze mensen hoor je misschien niet, maar ze zijn er echt wel. Dus als je je genoodzaakt voelt in te grijpen of te verdedigen tegen een muur, weet dat er mensen in de kamer naast je zitten die je horen en ook beïnvloed raken door wat je zegt. Zo probeer ik tenminste altijd voldoening uit waardeloze discussies te halen, gewoon objectief blijven en er vanuit gaan dat er andere mensen zijn die het op een waardevolle manier oppikken.


Eik zei:
Maar daaarvoor hoef je nog niet willekeurig welke complottheorie aan te hangen.
Klik om te vergroten...
Oh nee zeker niet, maar soms wijzen de bordjes gewoon een bepaalde richting in en dan vind ik het niet onredelijk om het er serieus over te hebben. Ik bedenkt me trouwens net, ik heb het niet specifiek over Corona complotten, want daar heb ik echt vrijwel nooit iets van mee gekregen, behalve dan hier soms kort. Over Corona wordt genoeg onzin verspreid maar ik snap hoe het handelen van onze demissionaire kabinet (serieus nog-fucking-steeds, ook best vervelend aan het worden; die formatie) soms voor nog meer wantrouwen zorgen. Maar dat praat het niet goed, ik heb er zo wel iets meer begrip voor.

Eik zei:
Het lijkt mij een gezonde houding om uiterst argwanend te zijn richting complottheorieen. Bekijk ze met een open mindset maar hou er rekening mee dat ze vaker niet , dan wel juist blijken te zijn.
Klik om te vergroten...
Als je ze met je een open mindset kunt bekijken, werkt uiterste argwaan je alleen maar tegen. Je hébt je open mind, gebruik die dan om een afweging te maken. Daarna kan je toch besluiten wat je er verder mee doet? Ik vind het geen gezonde houding, maar een ongezond (en ook onnodig) vooroordeel. Het maakt oordelen wel een stuk sneller en makkelijker, maar daar ben ik niet op uit.


Eik zei:
Wederom terechte kritiek. Maar er lopen hier genoeg 'lompe Facebook anti-vaxers' rond die inderdaad geen functionele discussie kunnen voeren dat het af en toe wel heel frustrerend kan worden.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook makkelijk praten hè, ik heb hier helemaal geen verantwoordelijkheid, jij wel. Ik zal je zeker op de hoogte houden, misschien start ik zelf wel een complot! Heeft iemand toevallig 3 a 4 miljard? Dan kopen we landbouwgrond in Amerika op en gebruiken het later om controle te hebben over hun voedselvoorziening 😈. Ah man, ik kan zo bij de WHO solliciteren!


Eik zei:
Als jij een keer met een goed onderbouwde complot theorie kunt komen die jij waarschijnlijk en/of bewezen acht beloof ik je bij deze er serieus en met een open mindset naar te kijken :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Hahaha fijn om te horen en geen probleem! Ik zie er anderzijds ook naar uit om gecorrigeerd te worden hoor, anders leer je niets van al die gesprekken die ik hier voer hahaha. Ik heb hier meer geleerd in een paar maanden, dan ik heb gedaan in 2 jaar. Het is alleen zoals ik zei wel makkelijker als je overal lekker buiten kunt staat op het forum.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ik heb 2 vaccinaties met pfizer in mijn lichaam laten pompen. Beide keren wel onder invloed van pep natuurlijk. Het gaf geen vreemde reacties. Oh als de complottheorien waar zijn (nanochipz ed) dan heb ik weer iets leuks om mee te spelen/hacken. Nu heb ik een QR code waarmee ik weer vrije toegang heb tot restaurantjes, nachtclubs, festivals enz. Als ik dood ga… ach is eigenlijk meer dan logisch dat ik doodga. Gewoon genieten van elke dag dat ik leef en daarna zie ik wel verder….. ik accepteer al heel lang dat ik geen snars begrijp van alles in het universum zoals nut, patronen, point of view. Dit is de korte versie van een boek dat ik nog moet gaan schrijven met een geschat aantal bladzijden van 150.000.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."