#1
Ongevaccineerden worden niet als üntermensch gezien, niet afgevoerd, niet afgemaakt.Behalve dat stukje van op ne kut getrapt, want dat had er niet tussen gehoeven. Ben ik het wel deels met hem eens. We beginnen steeds meer op joden te lijken als het zo doorgaat, we dragen nog net geen ster..
Maatregelen worden niet getroffen met als doel een ras uit te roeien maar met als doel een pandemie in te dammen.
En vooral, maatregelen worden niet getroffen op groene van iets waar je niets aan kunt doen (afkomst).
Vergelijking slaat kant nog wal en is misselijkmakend.
Zowel ongevaccineerden als veel gevaccineerden zijn het het niet met de 2G maatregel eens, maar er is niet voor niets door moderators verzocht te stoppen met de vergelijking met WOII.
